Doppelzimmer, 1 Doppelbett, ohne Fenster | Zimmersafe, Schreibtisch, schallisolierte Zimmer, kostenloses WLAN

Bewertungen von City Suites - Beimen

3.5 out of 5
City Suites - Beimen
No.265,Chang'an W. Rd.,Datong Dist., Taipei

Bewertungen

8,6

Hervorragend

468 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
400 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
95 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
27 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Florian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Unterkunft, gut gelegen, nettes Personal

10/10 – Hervorragend

Nicholas, London

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
An excellent hotel location near metro station. Wonderful staff and so accommodating! Recommend for those first time visitors to Taipei!
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jason am 26. Mai 2024
Dear Guest,Thank you very much for your kind words and for choosing to stay with us. We are thrilled to hear that you found our hotel's location near the metro station to be excellent and that our staff provided wonderful service.It's always our pleasure to assist first-time visitors to Taipei and we're delighted to hear that you would recommend our hotel to others. Your recommendation means a lot to us!If you ever find yourself back in Taipei, we would be honored to welcome you again. Until then, safe travels and best wishes.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

WING SUET

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
工作人員服務態度非常好
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jason am 19. Mai 2024
尊敬的旅客,感謝您對我們酒店的高分評價,我們非常感激您抽出時間分享您的寶貴意見。我們一直努力提供優質的住宿體驗,您的支持和肯定是我們最大的動力。雖然您未留下具體的評論,但我們相信您對我們的住宿體驗感到滿意,這對我們來說是非常重要的。如果您有任何建議或意見,我們也非常歡迎您隨時與我們聯繫分享,這將有助於我們不斷改進和提升服務品質。再次感謝您的支持,期待在不久的將來能夠再次為您提供愉快的住宿體驗。

10/10 – Hervorragend

Vinh, Cary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location, close to the old town and restaurants. Very Small room but clean and safe.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jason am 8. Mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your feedback with us.We're glad to hear that you found our hotel's location convenient, with its proximity to the old town and restaurants. We understand your concerns regarding the size of the room, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more comfortable stay in the future.

6/10 – Okay

HIDEFUMI

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
部屋が狭い。剥き出しのパイプだけでクローゼットのない部屋は初めて。コストの割に設備が陳腐
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Jason am 8. Mai 2024
尊敬的お客様、ご宿泊体験を共有いただき、ありがとうございます。お部屋のサイズや設備についてのご不満につきまして、深くお詫び申し上げます。 またの機会に、より快適なご滞在をご提供できるよう努めてまいりますので、お楽しみにしております。この度はご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。

2/10 – Ungenügend

Yichen

Gut: Personal & Service
1. suspected bed bugs. lived for 3 nights, got itchy reddish bumps all over my and my friend's legs and arms on 2nd day. at first I though it's mosquito bites, so I requested liquid electric mosquito repellent, but it did not work. more and more bumps were found on legs on 3rd day, google suggested it's bed bug bites. in addition, other hotels in surrounding areas of Taipei were claimed to have bed bugs since Dec 2923. I did not look into this any more as I left Taipei in early morning. 2. sound proof is horrible. can hear outside ppl talking, walking in midnight and dawn, severely affected my sleep. 3. location is good, price is much cheaper than other hotels in same area, very friendly and helpful staff, room looks new and well-equipped. but all these do not matter.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jason am 29. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the discomfort and inconvenience you experienced during your stay.Regarding the issue of suspected bed bugs, we take such concerns very seriously and have immediately initiated a thorough inspection and treatment process in the affected room. We understand the seriousness of this matter and assure you that we will take all necessary measures to address it effectively.We also apologize for the poor soundproofing in your room, which negatively impacted your sleep quality. We understand the importance of a peaceful rest environment and will look into ways to improve the sound insulation in our rooms to prevent similar issues in the future.While we appreciate your positive comments about our location, price, friendly staff, and well-equipped rooms, we regret that these aspects were overshadowed by the issues you encountered. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to make necessary improvements to ensure a better experience for our guests in the future.Once again, we apologize for the inconvenience caused and thank you for bringing these matters to our attention.

8/10 – Gut

iao

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jason am 19. Mai 2024
尊敬的旅客,感謝您對我們酒店的高分評價,我們非常感激您抽出時間分享您的寶貴意見。我們一直努力提供優質的住宿體驗,您的支持和肯定是我們最大的動力。雖然您未留下具體的評論,但我們相信您對我們的住宿體驗感到滿意,這對我們來說是非常重要的。如果您有任何建議或意見,我們也非常歡迎您隨時與我們聯繫分享,這將有助於我們不斷改進和提升服務品質。再次感謝您的支持,期待在不久的將來能夠再次為您提供愉快的住宿體驗。

8/10 – Gut

Lan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
For the price and location, the hotel is a great option. It was a 7 minute walk from the train station and the 7 Eleven was right next door. The area is safe and clean. The hotel is clean and staff are friendly. The only down side is having the sleeping area and restroon separated by a glass wall but there's is a curtain to block it out. The bed right next to the bathroom. The bathroom had rusted metal parts and stained grout but otherwise clean.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Jason am 28. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you found our hotel to be a great option in terms of price and location, and that you appreciated its proximity to the train station and convenience stores nearby.We are pleased that you found the area safe and clean, and that you were satisfied with the cleanliness of our hotel and the friendliness of our staff.Regarding your comments about the room layout, we apologize for any inconvenience caused by the glass wall separating the sleeping area and restroom. We understand that this may not be to everyone's preference, but we have provided curtains to offer privacy. Additionally, we appreciate your feedback regarding the bathroom condition, and we will address the issues with the rusted metal parts and stained grout to ensure a more pleasant experience for our guests.Once again, thank you for your valuable feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.

8/10 – Gut

HIROBUMI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s close to the station and there are plenty of places to eat.there is a convenience store on the first the hotel.I’ll definitely come back.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason am 23. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found our location convenient.It's fantastic to know that you appreciated the proximity to the station and the abundance of dining options nearby. We're also pleased that you found the convenience store on the first floor convenient for your needs.We're thrilled to hear that you'll definitely come back in the future. We look forward to welcoming you again and providing you with another enjoyable stay.

8/10 – Gut

Sandy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a room with no window for 7 nights. Room was spacious. It came with good amenities. Housekeeping was done daily. Initially we were placed in an accessible room but did not like the layout of the bathroom so asked for a switch. The front desk was very helpful and made the switch seamless for us. Wendy at the front desk was especially helpful for our stay. Good value room. We liked the close proximity to the Beimen station (<5 min walk) allowing us to get all around the city. Taipei main station was ~10-15 mins walk away and you can walk through the Taipei City Mall that connects Beimen and the Main Station. We took the airport MRT at Beimen station back to the airport and that was very convenient from the hotel. For the price and area, we were quite pleased with our stay.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Jason am 23. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your detailed feedback with us. It's wonderful to know that you found the room spacious and well-equipped with amenities. We're glad that our housekeeping team could maintain the cleanliness to your satisfaction throughout your stay.We apologize for any inconvenience caused by the initial room allocation.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.

10/10 – Hervorragend

Ka Nok

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
職員態度很好 很好笑容
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Jason am 20. Apr. 2024
尊敬的貴賓,非常感謝您分享您的入住體驗,並對我們的服務表示讚揚。我們非常重視員工的態度和笑容,致力於為每一位客人提供親切、周到的服務。您的讚美是對我們努力的最好肯定,也是我們不懈追求的目標之一。期待未來有機會再次為您服務,讓您度過更加愉快的入住體驗。

8/10 – Gut

KUNIHIKO

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jason am 8. Mai 2024
Dear Guest,Thank you very much for giving us a hight rating! Even though you didn't leave a comment, we truly appreciate your recognition of our service.We look forward to the opportunity to host you again and provide another outstanding stay experience.Best regards,

8/10 – Gut

Cheuk Lam

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jason am 8. Mai 2024
Dear Guest,Thank you very much for giving us a hight rating! Even though you didn't leave a comment, we truly appreciate your recognition of our service.We look forward to the opportunity to host you again and provide another outstanding stay experience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really clean, comfortable, convenient. Enjoyed our 6D5N at this property. Recommend
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Jason am 12. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your wonderful experience with us. We are thrilled to hear that you found our property to be really clean, comfortable, and convenient during your stay. Providing a pleasant and enjoyable stay for our guests is our utmost priority, and we are delighted that we were able to meet your expectations.Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your kind words. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back again in the future for another memorable stay.

10/10 – Hervorragend

Song

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you very much for your perfect rating! We are thrilled to hear that you had a great experience during your stay with us. We look forward to serving you again and providing you with another enjoyable experience.Thank you once again for your support and appreciation!

8/10 – Gut

Addy Kin Fu

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The location is good. 7 eleven just next to it. The staffs were nice and helpful. The hotel room is clean and tidy but tiny.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Jason am 6. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you found our hotel's location convenient, with a 7-Eleven nearby. It's wonderful to know that you encountered nice and helpful staff during your stay.We strive to maintain cleanliness and tidiness throughout our hotel, and we're pleased that you found your room to be clean and tidy. However, we apologize if you found the room size to be smaller than expected. Your comments are valuable to us, and we will take them into consideration for future improvements.We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for another stay. Warm regards,

8/10 – Gut

Hendra, Los Angeles

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
I love the service that they provided. Anything we asked of the front desk to do, they would do it right away! The major flaw of this property is their housekeeping! We stayed there for 8 days and not once did they change our bedsheet. I know this because there was the same dirt mark on the bed sheet throughout our stay. To make matters worse, I got 18 flea bites at the end of the trip and those bites are still itchy up to this day! Horrible!
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Jason am 12. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you were satisfied with the service provided by our front desk team. It is our top priority to ensure that all your needs are met promptly and efficiently.However, we are deeply concerned about the issues you experienced with our housekeeping services during your stay. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the lack of bedding changes. It is important to note that our hotel policy allows guests to request bedding changes during their stay, and our housekeeping team is trained to accommodate such requests promptly.Regarding the flea bites you experienced, we take this matter very seriously. We will work closely with the relevant vendor to investigate and address any pest-related issues to ensure the safety and comfort of our guests.Once again, we apologize for any inconvenience you experienced and appreciate your valuable feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience.

10/10 – Hervorragend

TADAO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
駅や寧夏夜市などからも近く、部屋もシャワールームとトイレ別々でした。最近のホテル代高騰の中、コスパは最高です。
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Jason am 27. März 2024
尊敬なるお客様、このようなポジティブなレビューを残していただき、誠にありがとうございます。私たちは、ご満足いただけたことを大変嬉しく思います。お客様からのご評価は、私たちが今後も高品質なサービスを提供し続けるための原動力となっています。またの機会にお会いできることを心から楽しみにしております。再びお客様に快適な滞在を提供できるよう努めて参ります。

8/10 – Gut

Patricia

近北門捷運,行過去都係5mins,去迪化街都係5Mins,去機場捷運都好近,但隔音唔係咁好,可能因為住2/F
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Jason am 27. März 2024
尊敬的客人,感謝您抽出寶貴的時間分享您最近的住宿體驗。我們很高興得知您對我們酒店的地理位置感到滿意,北門捷運站、迪化街和機場捷運都如此方便,這對於探索台北城市絕對是一大優勢。不過,我們對於您在2樓住宿期間隔音效果不佳的問題感到遺憾再次感謝您的寶貴意見,我們期待能有機會再次為您提供優質的住宿體驗。

8/10 – Gut

Mayu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Jason am 27. März 2024
您好感謝您在此次入住後給予評分,我們期待在您的下次旅程中再次為您提供出色的服務。再次感謝您的支持與選擇。

10/10 – Hervorragend

Akira

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jason am 22. März 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Mami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
空港から台北駅からホテルに行く時に、出口番号が分からず迷いました。 ホテルに着いたら、とても便利な場所だという事が分かりました。 室内はとても綺麗で過ごしやすかったです ロビーにコーヒーサーバーがあり、帰ってくるとコーヒーをもらって部屋に戻りました とても、良いサービスだと思うます また、台北に来た時は利用したい思うホテルです
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Jason am 14. März 2024
お客様、貴重なフィードバックをありがとうございます。当ホテルへの到着に際して出口番号がわからず迷われたとのこと、大変申し訳ございませんでした。次回からはよりスムーズにお越しいただけるよう、よりわかりやすい案内を心掛けます。お部屋が清潔で快適だったとのご感想をいただき、大変うれしく思います。また、ロビーにあるコーヒーサーバーをご利用いただき、ご満足いただけたようで何よりでございます。私たちはお客様の快適な滞在を最優先に考えており、これからも良質なサービスを提供してまいります。またの機会に台北にお越しの際は、ぜひ当ホテルをご利用いただければ幸いです。どうぞ安心してお過ごしください。お客様のご来館を心よりお待ちしております。

8/10 – Gut

ATSUSHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Jason am 14. März 2024
您好感謝您在此次入住後給予評分,我們期待在您的下次旅程中再次為您提供出色的服務。再次感謝您的支持與選擇。

8/10 – Gut

Pui Shan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
位置方便,飯店門旁邊就是7-11便利店。步行往廸化街、捷運北門站都是5分鐘內可達,往返機場的台北車站亦都是10分鐘內可達。 飯店職員都很熱心幫忙解答問題。
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Jason am 14. März 2024
尊敬的顧客,感謝您對我們飯店的評論,我們很高興您對我們的地理位置和便利設施感到滿意。我們確實努力確保客人能夠享受到方便的住宿體驗,並提供周到的服務。您的讚美對我們的員工非常重要,我們會向他們傳達您的稱讚,並鼓勵他們繼續保持熱心和專業的服務態度。我們期待著再次為您提供服務,讓您有一個愉快的住宿體驗。

4/10 – Schlecht

takumi

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jason am 22. März 2024
親愛的顧客,感謝您選擇入住我們的酒店。我們很遺憾得知您給予我們的評分為2/5分。我們非常重視您的反饋,希望能夠了解您的不滿之處,以便我們進行改進並提供更好的服務。如果可能的話,我們誠摯地邀請您分享您的具體意見或經歷,以幫助我們更好地了解您的需求和期望。我們將竭盡所能解決您所遇到的問題,並確保您下次入住時能夠有一個更愉快的體驗。

10/10 – Hervorragend

CHIHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jason am 5. März 2024
Dear guest,Thank you for your review after your stay and we look forward to providing you with excellent service again during your next trip. Thank you again for your support and choice.

8/10 – Gut

mao

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jason am 22. März 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

SHUNSUKE

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jason am 28. Feb. 2024
您好感謝您在此次入住後給予評分,我們期待在您的下次旅程中再次為您提供出色的服務。再次感謝您的支持與選擇。

8/10 – Gut

KYOUNGJIN

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jason am 28. Feb. 2024
您好感謝您在此次入住後給予評分,我們期待在您的下次旅程中再次為您提供出色的服務。再次感謝您的支持與選擇。

8/10 – Gut

mao

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jason am 22. März 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future. Warm regards,

8/10 – Gut

Ching Ying Cindy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
may consider to change the lobby fragrance
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jason am 22. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback. We appreciate your suggestion regarding the lobby fragrance. We will certainly take it into consideration and explore options to ensure a more pleasant experience for our guests.We hope to welcome you back in the future and provide you with an even better stay.

6/10 – Okay

Shogo

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jason am 22. März 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

CHIH HSUAN

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Chiharu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Ayuri

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Scott, Cudahy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved my stay at City Suites Beman!
Aufenthalt von 12 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason am 16. Feb. 2024
Dear guest,Thank you for your review after your stay and we look forward to providing you with excellent service again during your next trip. Thank you again for your support and choice.

10/10 – Hervorragend

ASAMI

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
なんの不便さも感じなかった! チェックイン、アウトの前後の荷物預かりもスムーズで、接客◎
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Yuko

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
綺麗で清潔でよかった
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason am 3. Feb. 2024
尊敬的お客様、ご宿泊いただき、誠にありがとうございます。そして、貴重なご意見を共有いただきありがとうございます。お客様が当ホテルにご満足いただけたことを知り、お部屋の清潔さに好感を持っていただけたことをうれしく思います再度のご利用をお待ちしておりますし、またお目にかかれることを心より楽しみにしております。どうぞご旅行が素晴らしいものとなりますように!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
除了被子太薄之外一切都好
地點非常好,迪化商圈步行可至,附近有很多具有特色的各式店家。 房間不大但乾淨整潔。櫃檯服務人員也都親切專業。比較令人訝異的是,不知道為何冬天還是只提供一條比較薄的羽絨被(冷氣被),而且房間內並沒有暖氣。入住期間剛好遇到寒流,第一天晚上半夜被凍醒,輾轉難眠。隔天一早便向櫃檯要求多提供一條被,櫃檯人員立刻答應也未要求另外收費。雖然雙層被不容易蓋,但至少可以溫暖過夜。 除此之外其他方面都非常好,若不是那麼冷的時候我會願意再次入住
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason am 26. Jan. 2024
親愛的貴賓,感謝您入住並分享您的評論。我們很高興得知您對飯店的地點、房間的乾淨整潔以及櫃檯服務人員的親切專業印象良好。對於您提到的被子問題,我們深感抱歉。我們已將您的反饋再向上反應到相關部門,以進一步改進我們的不足。我們感謝您對其他方面的讚美,也理解在某些情況下可能會有不盡如人意的地方。期待在下一次的入住中為您提供更加滿意的體驗。再次感謝您的反饋,祝您旅途愉快。

8/10 – Gut

MEI CHING

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
住宿地點都幾方便,都好容易行去捷運和搭其他交通工具, 職員都不錯,幾禮貌和helpful。 不過就房間隔音比較差和房間比較細, 整體來講都住宿體驗都不錯。
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason am 25. Jan. 2024
您好感謝您撥冗寫下入住體驗的評論,我們很高興得知您對住宿地點和員工的印象都很正面。您的指出的地點方便、容易前往捷運站和其他交通工具,以及員工態度禮貌且樂於協助的點,對未來的旅客來說將是有價值的參考。同時,我們接受到您提及房間隔音較差和空間較小的建議,這些反饋對我們改進和提升服務水平非常有幫助。非常感謝您的入住,我們將繼續努力改進,希望能在您下次造訪時提供更為完美的住宿體驗。謝謝。

8/10 – Gut

Yuk mei

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
櫃檯職員有禮友善,清潔人員也是不錯,每天回到洒店房也是很亁淨,就是隔音不太好,空調不能調整。
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason am 25. Jan. 2024
您好感謝您撥冗寫下入住體驗的評論,我們很高興得知您對住宿地點和員工的印象都很正面。您的指出的地點方便、容易前往捷運站和其他交通工具,以及員工態度禮貌且樂於協助的點,對未來的旅客來說將是有價值的參考。同時,我們接受到您提及房間隔音較差和空間較小的建議,這些反饋對我們改進和提升服務水平非常有幫助。非常感謝您的入住,我們將繼續努力改進,希望能在您下次造訪時提供更為完美的住宿體驗。謝謝。

8/10 – Gut

Wing Yin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason am 25. Jan. 2024
您好感謝您在此次入住後給予評分,我們期待在您的下次旅程中再次為您提供出色的服務。再次感謝您的支持與選擇。

10/10 – Hervorragend

Nahomi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason am 25. Jan. 2024
您好感謝您在此次入住後給予評分,我們期待在您的下次旅程中再次為您提供出色的服務。再次感謝您的支持與選擇。

10/10 – Hervorragend

KEI, FUKUOKA HAKATA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
繁華街に近く、コンビニも至近で便利でした。掃除もいきとどいていて良かったです。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason am 14. Jan. 2024
親愛なるお客様、ご投稿いただきありがとうございます。ホテルの立地や近くのコンビニにご満足いただけて、大変嬉しく思います。繁華街に近い便利な場所で、周辺の設備が旅行に便利さをもたらしているようで良かったです。また、清掃の状態に関してのお褒めの言葉、誠にありがとうございます。清潔で快適な宿泊環境を提供することに努めており、お客様のご満足が私たちの努力の成果となっていることを知ることができ、大変嬉しいです。今後もより良いサービスをご提供できるよう努力し続けます。またの機会にお客様をお迎えできることを心より楽しみにしております。ご旅行が素晴らしいものとなりますようお祈り申し上げます。

8/10 – Gut

wingyat

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason am 14. Jan. 2024
您好感謝您在此次入住後給予評分,我們期待在您的下次旅程中再次為您提供出色的服務。再次感謝您的支持與選擇。

10/10 – Hervorragend

Tsz Yee Natalie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had an excellent experience
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason am 9. Jan. 2024
Dear guest,Thank you for your review after your stay and we look forward to providing you with excellent service again during your next trip. Thank you again for your support and choice.

8/10 – Gut

KAZUHIRO

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
最大限のものが揃っていて、快適でした。 窓がある2階の部屋でしたが、どうしても車の音がしてしまいますが、立地上致し方ないですね。
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason am 9. Jan. 2024
お客様、ご滞在いただき、そして貴重なご意見をお寄せいただき、誠にありがとうございます。最大限の設備やサービスにご満足いただけたとのこと、大変嬉しく思います。ただ、窓がある2階の部屋で車の音が気になったとのこと、申し訳ございません。都市部の立地として、全ての騒音を遮断するのは難しい面がございますが、より快適にお過ごしいただけるよう、窓の防音対策などを再考する機会を設けたいと思います。今後ともより良いサービスを提供できるよう、努力してまいりますので、またの機会にお越しいただけますことを心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

Katherine

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Modern clean room.Quiet. Hotel in walking distance of Taipei Main Station and Beimen metro. Advice from hotel to visitors about public transport route from the airport and how to access train tickets would be very useful when booking. I pre booked a car pick up but train service back to airport on return was a much better option.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jason am 9. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your valuable feedback.We're delighted to hear that you found our hotel's modern ambiance, cleanliness, and tranquil environment to your liking. Indeed, our hotel's proximity to Taipei Main Station and Beimen Metro Station offers great convenience for our guests. We look forward to the opportunity of welcoming you back and providing an even more enriched experience.Warm regards,

8/10 – Gut

Geraldine

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jason am 9. Jan. 2024
Dear guest,Thank you for your review after your stay and we look forward to providing you with excellent service again during your next trip. Thank you again for your support and choice.

10/10 – Hervorragend

Sunisa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice room best location
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jason am 5. Jan. 2024
Dear guest,Thank you for your review after your stay and we look forward to providing you with excellent service again during your next trip. Thank you again for your support and choice.