Dachterrasse

Bewertungen von Courtyard by Marriott Clearwater Beach

3 out of 5
Courtyard by Marriott Clearwater Beach
455 East Shore Drive, Clearwater Beach, FL

Bewertungen

9,0

Wunderbar

274 von insgesamt 419 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
84 von insgesamt 419 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
36 von insgesamt 419 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 419 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 419 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Doris

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Achtung,es gib nur Valet Parking für 30$/Tag.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von GM am 22. Dez. 2023
Dear Anonymous, It was kind of you to take the time to review our hotel. I’m glad you enjoyed your visit. We appreciate your choosing us and hope to host you again. Sincerely, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super , immer wieder !
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von GM am 28. Nov. 2023
Dear Frank,It warms my heart to hear that you had an excellent stay. Thank you for your positive review and, more importantly, for being our guest. We look forward to being your hotel of choice whenever you return to our area.Sincerely,Rich RiveraGeneral Manager

8/10 – Gut

Anja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war sehr ruhig, 2 Seitenstraßen vom Strand entfernt .. alles super fussläufig zu erreichen. Der Check-In war sehr freundlich. Soweit uns bekannt nur Valid-Parking für 29$ möglich. Alles in allem würden wir es wieder buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Lina H am 8. Sept. 2023
Thank you for taking the time to leave a review! We truly would love to host you again! Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung abzugeben! Wir würden uns wirklich freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

10/10 – Hervorragend

Niklas, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von GM am 9. Aug. 2023
Dear Niklas, I am glad you had a great overall experience, and thank you for sharing your review. Please visit us again soon! Best, Rich Rivera General Manager

8/10 – Gut

Roland

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Gute Location, ein paar Minuten zu Fuss bis zur Shopping street, Zimmer geräumig und Sauber. Super Roof Top Bar mit toller Aussicht über das Städtchen. Personal war sehr freundlich.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von GM am 14. Juli 2023
Dear Roland, Thank you for your kind words. It is excellent to hear that our location was a highlight of your enjoyable visit. We hope that you made some fun memories here and that you will return in the future to make even more of them. Sincerely, Rich Rivera General Manager

6/10 – Okay

Michaela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Parken zu teuer und Frühstücksraum ist nicht vorhanden - Alles findet am Empfang statt
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von GM am 16. Juli 2022
Dear Michaela, I appreciate you staying at our Courtyard by Marriott even though you did not find us to be a good value. We enjoy our guests taking the time to share feedback, both positive and areas of opportunity, as we are grateful for every opinion on how we can improve. Thank you for taking the time to share your review with us. Sincerely, Jeff Lidinsky General Manager

10/10 – Hervorragend

sven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne rooftop bar
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von GM am 8. Juli 2022
Dear sven, Thank you so much for your business and your positive review. We never get tired of hearing when guests enjoyed their time with us. We appreciate you and hope to see you again. Best, Jeff Lidinsky General Manager

10/10 – Hervorragend

Ghayeon, Gaithersburg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable and clean stay
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Tyler

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GM am 27. Mai 2024
Dear Tyler, It was our pleasure hosting you, and we look forward to a return visit. Thank you for choosing us. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von GM am 26. Mai 2024
Dear Michelle, We are thrilled to have met your expectations and can't thank you enough for staying with us. The compliments of your review are always welcome, but the best compliment would be a return stay. We hope to see you again! Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovey
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GM am 16. Mai 2024
Dear Melissa, We are delighted that your stay was nothing short of exceptional. Until next time! Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Rolando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room we stayed it was nice and bigger than expected. The food in the hotel was not the best. Lacked flavor in almost every dish. Also the room had a balcony attached but no door to get outside to enjoy it. That was very annoying. I wasn’t expecting a balcony but what’s the point of having it and no doors to access? Overall enjoyed the hotel and rooftop bar. I would stay again and get a room with a balcony that you can access next time
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von GM am 15. Mai 2024
Dear Rolando, Thank you for providing us with your feedback. Your kind and informative comments are greatly appreciated. We are pleased to hear that you were mostly satisfied with your stay. However, we apologize for any inconvenience caused by the lack of access to your room's balcony and hotel food. We value your business and hope to have the opportunity to provide you with a flawless experience in the future. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Amanda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room cleaned daily! Amazing stay! Will definitely come back!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von GM am 15. Mai 2024
Dear Amanda, Our favorite compliment, by far, is that guests plan to return to our hotel. I am thrilled you enjoyed your stay enough to share this great review. On behalf of the entire staff here at the Courtyard by Marriott Clearwater Beach, thank you for your business, and please come back soon. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Renaldo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the fact you can
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von GM am 15. Mai 2024
Dear Renaldo, Thank you for this flawless rating. We enjoyed hosting you and hope to do so again soon. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Prparime

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everyone was very friendly. Valet individual were always so polite and gave out water. Front desk staff also very friendly. Loved our experience.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von GM am 14. Mai 2024
Dear Prparime, Thank you for reviewing our hotel and our excellent staff. I'm pleased to hear that our staff's excellence in service exceeded your expectations and made for a good experience. We have a great team of dedicated associates who genuinely care about providing each guest with an exceptional stay. I'll be certain to pass along your compliments to our team. We enjoyed having you as our guest, and we hope you'll visit us again soon. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Eirini

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was an overall great stay! Great location as well. When I checked in though, I was barely greeted by the front desk gentlemen- same thing when we checked out, same man- no smile, not even a peep so I was a little thrown off by that. The pool area was nice but inside the pool, the steps looked like they needed some scrubbing, almost like moldy so not the cleanest pool I’ve seen. The valet guys were AWESOME! All super nice and hospitable, offering waters every time we picked up our car. GREAT SERVICE BY THE VALET! Clearwater beach in general was nice, but it wasn’t convenient that we had to go looking for beach umbrella rentals and chairs - we asked the only stand we found and they wanted to charge us $83 for 1 umbrella and 2 chairs for the day - insane! But I guess you should expect these costs in “touristy” areas - you’re better off buying an umbrella and sitting on your towel for your visit - would’ve definitely been cheaper.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 10. Mai 2024
Dear Tammy,I apologize that your experience was mediocre. I have taken note and thank you for all your valuable comments regarding your stay. We appreciate your loyalty to Marriott brands and hope to serve you better on a return trip. Sincerely, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Luis Felipe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 10. Mai 2024
Dear Luis Felipe, Our location has impressed many travelers, so I am glad you found it exceptional. Our staff works hard to keep the hotel looking great and running smoothly so our location can take center stage. We appreciate you staying and recommending our hotel. Please come see us again soon! Best, Rich Rivera, GM

6/10 – Okay

Tammy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No free parking no free breakfast or water..no incentives
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GM am 10. Mai 2024
Dear Tammy, I apologize for our lack of follow-through and assure you it was not our intent. We absolutely care about our guests, and the staff works very hard to try and make every customer happy. Unfortunately, sometimes our efforts fall short despite our best intentions. I am sorry we let you down, and I will review your comments with our team to foster improvement. We hope to better serve you on a future visit. Sincerely, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Artur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice and clean and well organized
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 7. Mai 2024
Dear Artur, Thank you for your business and for taking the time to share a review. I am glad you felt well taken care of in a clean environment. We strive to provide a great experience overall and will share your feedback with our team to let them know they should keep up the good work. Please come see us again soon. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Edward, Lakewood Ranch

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice location and was just what we needed
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GM am 5. Mai 2024
Dear Edward, Thank you for your patronage. We are so happy to know you enjoyed your stay. Please visit again soon. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Charles

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
everything but the shower head , it sucks
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 5. Mai 2024
Dear Charles, Our team strives to provide a pleasant stay. We thank you for writing a review, as your feedback is helpful in obtaining this goal. I was sorry to hear about the shower head. I appreciate you choosing our hotel while in the area, and we hope to see you again on a return visit. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Elena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 4. Mai 2024
Dear Elena, I am glad you had a great overall experience and thank you for sharing your review. Please visit us again soon! Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Aymee

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Justin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Laurence

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 20. Apr. 2024
Dear Laurence, It was kind of you to take the time to review our hotel. I’m glad you enjoyed your visit. We appreciate your choosing us and hope to host you again. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Christopher

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

enid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Aibelito

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 14. Apr. 2024
Dear Aibelito, It was kind of you to take the time to review our hotel. I’m glad you enjoyed your visit. We appreciate your choosing us and hope to host you again. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Kelley, Village of Lakewood

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Jodi

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Julia

Gut: Zustand der Unterkunft
Spacious rooms, comfortable befs
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 8. Apr. 2024
Dear Julia, Thank you for sharing your feedback on your experience. We're pleased to hear that our spacious rooms and comfortable beds made for an enjoyable stay. Please plan to revisit us the next time you travel to the area. Best, Rich Rivera, GM

8/10 – Gut

Sierra

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pretty view and staff were very friendly!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 8. Apr. 2024
Dear Sierra, We're happy to hear from you and glad you enjoyed your stay. I'm pleased you found our amenities and service pleasant. We appreciate you choosing our hotel while visiting. Thank you for your kind feedback, and we look forward to hosting you again. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Robin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My sister and I stayed for 4 nights. It was the perfect location for our spring training vacation, with nice pool and rooftop bar with great views. The staff was very friendly and helpful. I would definitely stay here again!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 8. Apr. 2024
Dear Robin, Thank you for your thoughtful review. I appreciate you choosing us while in the area. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay. Reflections like yours give us the valuable information we need to achieve this goal. We look forward to your return! Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Theresa

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

JEAN-FRANÇOIS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
excellent
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 3. Apr. 2024
Dear JEAN-FRANÇOIS, Fantastic! We are so happy that you had an excellent stay and we hope to welcome you back soon. Best, Rich Rivera, GM

6/10 – Okay

Rafael

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 3. Apr. 2024
Dear Rafael, Thank you for your time reviewing our hotel; we appreciate your choosing us. We hope to provide you with a WOW experience upon your return to the area. Sincerely, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Kelli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect spot in Sarasota!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 28. März 2024
Dear Kimberly, We are thrilled you had a perfect stay! Thank you for the review, and please visit us again. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Denise, Perkasie

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 20. Apr. 2024
Dear Denise, We appreciate you taking the time to let us know you enjoyed your visit. Thank you for choosing us. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Joann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We went to the town to eat first, it required 45 minutes wait. Then we came back to the hotel and got waited on right the way. The food are delicious.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GM am 26. März 2024
Dear Joann, We strive to provide excellent customer service and delicious meals, so I am thrilled that you recognized our efforts. Thank you for your business and your recommendation. We appreciate both more than you know. Best, Rich Rivera, GM

10/10 – Hervorragend

Judy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tameka the overnight manager was extremely helpful when we arrived very late due to flight delays. She went above and beyond to make our hotel stay enjoyable. Very very professional.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 25. März 2024
Dear Judy, Thank you for your five-star review and compliments on our team. While there are several things that I must worry about to make sure the hotel runs smoothly, I am confident that the service of Tameka will be top-notch. We appreciate your business and look forward to hosting you anytime you return to the area. Best, Rich Rivera, GM

8/10 – Gut

Janice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 26. März 2024
Dear Janice, Thank you for sharing this positive review, and we welcome you to visit us again anytime! Best, Rich Rivera, GM

6/10 – Okay

Doskhan

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 14. Apr. 2024
Dear Doskhan, I'm sorry to hear not every aspect of your stay met your expectations. We improve our service through our guests' feedback, and yours is appreciated. We can't thank you enough for your business and hope to better serve you in the near future. Best, Rich Rivera, GM

8/10 – Gut

Marlene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

ALAN DENNIS

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 25. März 2024
Dear ALAN DENNIS, We strive to meet our guests’ expectations, and I'm sorry we fell short of yours. We appreciate your feedback and the time you spent sharing your review, as we always look for better ways to improve. Thank you for staying with us and we hope to see you again. Sincerely, Rich Rivera, GM

8/10 – Gut

Colby

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Krisztina

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is comfortable nice, clean, friendly staff.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 24. März 2024
Dear Krisztina, Thank you, thank you, thank you! I can't thank you enough for your business and this great review. We are thrilled to have exceeded your expectations and look forward to serving you again. Best, Rich Rivera, GM

6/10 – Okay

Jose

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The property location was beautiful and staff was very friendly , but the power went out in the rooms for over two hours from before dark till just after sunset and could not be in the room so i did not get to fully enjoy my room.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GM am 20. März 2024
Dear Jose, While I appreciate your compliments, I am sorry that a power outage impacted your satisfaction with our hotel. This was an extraordinary circumstance. I understand your frustration, and I hope we get another chance to deliver an exceptional stay. Sincerely, Rich Rivera, GM