Lobby

Bewertungen von Casino Queen Hotel

3 out of 5
Casino Queen Hotel
200 Front Street, East St. Louis, IL

Bewertungen

8,0

Sehr gut

604 von insgesamt 1440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
392 von insgesamt 1440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
249 von insgesamt 1440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
108 von insgesamt 1440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
87 von insgesamt 1440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Heinz Dieter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ich wurde sehr freundlich empfangen und bekam auch ein schönes Zimmer mit einem sensationellen Blick auf den River bzw Arch. Die Möbel sind schon sehr abgewohnt und die Schubladen waren beschädigt .
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 28. März 2024
Hallo Heinz, vielen Dank, dass Sie sich einen Moment Zeit genommen und Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben. Wir danken Ihnen für Ihre freundlichen Worte und freuen uns zu hören, dass unsere Mitarbeiter Sie während Ihres Aufenthalts bei uns so herzlich und freundlich empfangen haben. Wir entschuldigen uns für die beschädigte Kommode in Ihrem Zimmer und die abgenutzten Möbel. Wir danken Ihnen noch einmal und freuen uns auf ein Wiedersehen.

6/10 – Okay

Heinz Dieter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Der Empfang war nicht gerade freundlich. Habe ein Zimmer erhalten mit Ausblick auf das Eingangsdach, sehr unschön. Auch nach meinem monieren, keine Reaktion an der Reception. Würde ich nicht wieder buchen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 16. Feb. 2024
Danke für Ihre Rückmeldung. Wir entschuldigen uns für den mangelnden Service, den Sie während Ihrer Interaktionen mit unseren Mitarbeitern erhalten haben. Wir werden diese Informationen auf jeden Fall als Coaching-Tool nutzen, um unseren Service für unsere Gäste zu verbessern. Ich hoffe, Sie geben uns die Gelegenheit, es bei einem zukünftigen Besuch wieder in Ordnung zu bringen. Wir danken Ihnen, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben und hoffen, dass Sie einen schönen Tag haben.

4/10 – Schlecht

Inna

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Kein 2 mal
Die Lage ist ok ! Sehr viel Betrieb da neben an Casino ! Der Service hmmm was ist das ? Parken Katastrophe! Ein Mal und nie wieder ! Abends in die City würde ich jeden abraten! Sehr gefährlicher Ort Drogen Konsum an jeder Ecke ! Nie wieder
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 13. Okt. 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback, Inna. Ich entschuldige mich für den unangenehmen Aufenthalt, den Sie hatten. Ich werde dies mit meinem Team teilen, damit wir unser Produkt und unseren Service insgesamt verbessern können. Nochmals vielen Dank für Ihr Geschäft und wir hoffen, dass Sie einen angenehmen Tag haben.

6/10 – Okay

Susanna

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Die Umgebung ist unbeschreiblich und nicht vertrauenserweckend. Keine Restaurants usw. In der Nähe. Und die Restaurants im Casino waren nicht einladend.
Antwort von Hotel Management am 8. Sept. 2023
Hallo Susanna, es tut uns leid, dass Sie eine weniger erfreuliche Erfahrung gemacht haben. Wir hoffen, dass Sie uns bei Ihrem nächsten Besuch die Chance geben, uns zu rehabilitieren. Danke für Ihre Rückmeldung

8/10 – Gut

Michaela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Ok für einen kurzen Städtetrip.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Hotel management am 2. Sept. 2023
Hallo Michaela, wir freuen uns, dass du während deines Kurztrips die Chance hattest, unser Hotel zu erleben. Wir hoffen, Sie bald wiederzusehen!

8/10 – Gut

Heinz Dieter

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von TAMIYA am 19. Juli 2023
Thank you so much for staying with us. We appreciate you for staying with us.

4/10 – Schlecht

Sader

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Für ein Tag oder zwei okay
Die Lage, die Ausstattung . Die Dame von der Rezeption ( gegen 18:30) war unfreundlich, unverschämt und keine Zeit für eine Frage, obwohl keine weitere Gäste da waren
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von DraftKings at Casino Queen, Marketing am 23. Mai 2023
Please excuse any errors in translation.Danke für Ihre Rückmeldung. Wir entschuldigen uns aufrichtig dafür, dass Sie eine enttäuschende Erfahrung in unserer Einrichtung gemacht haben und hoffen, die Dinge in Zukunft wieder gutzumachen. Bei weiteren Anliegen können Sie sich gerne direkt an uns wenden, damit wir Ihnen persönlich weiterhelfen und das Problem beheben können.

8/10 – Gut

Ruth

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolle aussicht
eine tolle aussicht auf die skyline mit gateway arch, es lohnte sich ein zimmer mit flussblick zu nehmen
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von TAMIYA am 15. Juni 2022
Thank you for this awesome review.

8/10 – Gut

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Für die Durchreise Ok
Check In war sehr enttäuschend. Nicht nur, dass es lange gedauert hat, wurde uns auch noch ein benutztes Zimmer gegeben. Die Erklärung und Entschuldigung war sehr dürftig. Pool war auch geschlossen. Fußboden hatte überall Flecken,... Ausgangslage und Blick zu St. Louis ist wunderbar. Einkaufsmöglichkeiten und Restaurants in der Nähe fehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von DK at CQ am 29. Juni 2021
Thank you for your feedback. We will address your concerns in regards our hotel service. We are glad you enjoyed the view of the Gateway Arch! We appreciate your patience as we work to bring exciting new restaurants to our facility later this year!

4/10 – Schlecht

Mary

Front desk is very rude. Once coffee pot is empty they don’t replace and if you don’t like coffee there’s no tea. Tiles in bathroom are loss and very slick when wet. Toilets are low, they should be higher.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff is top notch !
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Mindy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were not acknowledged by staff barley during the entire stay. Everything and surface was dirty. Our room had s fantastic view of the Arch but the room was filthy. Stains in the carpet everywhere and didnt even try to clean them. Furniture was majorly chipped and old. Lamps did not work and shades torn. They had an amenity card and they didnt have anything that was mentioned. When asked if we could have extra cream and coffee they stated we gad to go to a room down stairs a use a dispensing machine. Could not get packets for the room. Called your service on Saturday and no relief. Gave $25 credit to use your service again. Called monday to soeak to manager and no call back! Ridiculous!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Gary

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We use to go to the Casino Queen years ago and it was a decent place to stat. It is now in dire need of updating. Our rooms carpet was dirty with many visible stains on the floor. The bedside table was all chipped up. The hallway and lobby carpets obviously vrry dirty. Would not recommend this hotel and we will not stay there again. The shuttle service to Busch Stadium was awesome though.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Dan

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

samantha

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
terrible experience
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Lucas

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The lobby bathrooms looked like a worker had not been in them in years. The stall door was broken, and the other toilet didn't flush without spraying the person using it. Our sheets had stains on them. Room was a good size, but it is obvious the entire hotel could use some work and more attention.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Shane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
This place is too isolated unless you're planning on doing nothing but gambling at the casino
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Pamela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Benjamin

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Adrea

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Michelle, Vancouver

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was close to everything we wanted to do. Very clean and friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reception staff were very friendly and helpful. Large rooms with good facilities but looks a bit tired. Metro nearby is very convenient for getting in/out of St Louis.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tendai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was close to all the places I needed to go. the location is convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Ben

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 20. Mai 2024
Hello Ben, thank you for leaving us such a wonderful review. We appreciate you taking the time and doing so, and we look forward to seeing you again.

6/10 – Okay

Gil

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Reservation staff could be more friendly and smile and actually be happy
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 19. Mai 2024
Hello Gil and thank you for taking a moment and giving us a review. We strive to give the best customer service possible, and we apologize for falling short during your visit. Once again, we thank you Gil and we hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 18. Mai 2024
Hello Sharon, thank you for leaving us such a wonderful review. We appreciate you taking the time and doing so, and we look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 17. Mai 2024
Thank you for the 10/10 review! We take pride in knowing that our continued efforts at excellence are working. If you care to share further details about your experience, we invite you to message us directly.

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very nice and a casino was close by
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 17. Mai 2024
Thank you for the 10/10 review! We take pride in knowing that our continued efforts at excellence are working. If you care to share further details about your experience, we invite you to message us directly.

4/10 – Schlecht

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Room though clean was shabby. Large tear in carpet, all the lamp shades were torn and furniture has seen better days. Just sad state
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 19. Mai 2024
Hello Jennifer, thank you for your valuable feedback. We sincerely apologize for the Housekeeping and Maintenace issues you experience in your room and the inconvenience it caused you during your stay. We take pride in the product and service we provide for our guest and to know we fell short of that is disheartening to hear. I will be sure to share this feedback with our Housekeeping and Maintenace teams to ensure these concerns are handled. Again, thank you for your feedback and we hope to have another opportunity in the future to make it right.

8/10 – Gut

Sally

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 14. Mai 2024
Hello Sally, thank you for leaving us such a wonderful review. We appreciate you taking the time and doing so, and we look forward to seeing you again.

6/10 – Okay

Megan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Cleaning staff needs to clean showers better. Everything else was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 12. Mai 2024
Hello Megan, thank you for taking a moment and giving us your feedback. We will be sure to get with our housekeeping team and use your feedback as an opportunity to better improve our product and services. We truly appreciate you choosing to stay with us, and we look forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Tommy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Transportation to and from baseball park
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 9. Mai 2024
Thank you for the 4-star review! We take pride in knowing that our guests enjoyed the game and the great ride. We appreciate you taking the time to provide us with your feedback and look forward to seeing you on your next visit!

6/10 – Okay

Brendon

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
To begin with the casino was the highlight. Very clean, well lit, non smoking, Deccent game selection for the size. The staff in the casino and hotel were great, but the hotel was rough. To be charging premium prices for a two star at best is laughable. The rooms haven’t been remodeled or upkept in years. The water pressure is somehow too much, feels like a fire hose. Torn up carpet and doors don’t fully latch. Overall would stay again if it was cheaper because there is plenty of positives. The casino was nice, location to the tram was convenient and the shuttle service was great. Aslong as you set your bar low it is fine, just hunt for deals.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von DraftKings at Casino Queen am 8. Mai 2024
We appreciate your detailed feedback about your recent stay with us. While we're glad to hear that you enjoyed our casino, convenient location, and excellent staff, we're sorry to learn that your experience with the hotel fell short of your expectations. Please accept our apologies for any inconveniences caused by the condition of the rooms. Your comments are invaluable to us, and we'll use them to address areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfying experience. Thank you for sharing your thoughts with us.

10/10 – Hervorragend

Troy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
been a few years since i stayed here. The rooms are much nicer and cleaner than the past. The food was 100x better - we ate the pizza and it was the best pizza i have ever had at any casino. Great job !
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von DraftKings at Casino Queen am 8. Mai 2024
Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you enjoyed your recent stay with us and noticed the improvements we've made over the years. We take great pride in providing clean and comfortable rooms for our guests, and we're delighted that you found them to be much nicer. As for the food, we're thrilled to hear that our pizza exceeded your expectations! We'll be sure to pass along your compliments to our culinary team. We can't wait to welcome you back for another unforgettable experience!

6/10 – Okay

Holly

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is in the boonies and a dead zone as far as restaurants, gas stations and shopping.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 7. Mai 2024
Hello Holly, thank you for giving us a review. We are located really close to the Mississippi River which makes us a little farther from many businesses, but we are still within a five-minute drive from most major attractions and necessities. Thank you for choosing to stay with us and we look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

James

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 7. Mai 2024
Hello James! Thank you so much for the wonderful review. We thank you for choosing to stay with us and we look forward to seeing you again!

6/10 – Okay

Shawn

Gut: Personal & Service
Stayed for 2 nights Apr 20-22, 2024. Hotel room had nice view of river and Arc. Train was conveniently located. Shuttle service for the game was nice to have. Floors were dirty. Only 1 elevator was working, at peak times would take up to 10 mins.Was charged a deposit of $142USD. Been almost 2 weeks and still have not received my deposit back. Tried calling their number but doesnt seem to connect. $142USD seems pretty steep for a deposit and would like it back!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von DraftKings at Casino Queen am 8. Mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience with us. It's fantastic to hear that you enjoyed the view of the river and Arc from your room, and that you found the train and shuttle service convenient for your stay. However, we're truly sorry to hear about the issues you encountered with cleanliness and elevator wait times. Rest assured, we take your feedback seriously and will address these concerns promptly to ensure a better experience for all our guests.Regarding the deposit, we apologize for any inconvenience you've experienced. We understand the importance of timely refunds. We find that most delays are pending from the individual's bank returing. Please reach out to our customer service team directly with your booking details, and we'll see if there is anything we can do on our end.Once again, we apologize for the inconvenience, and we appreciate your patience and understanding. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a much-improved stay.

10/10 – Hervorragend

pam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Is to find off the hwy.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 3. Mai 2024
Hello Pam, thank you for leaving us such a wonderful review. We appreciate you taking the time and doing so, and we look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Noah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 3. Mai 2024
Hello Noah, thank you for leaving us such a wonderful review. We appreciate you taking the time and doing so, and we look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Josie

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 19. Mai 2024
Hello Josie! Thank you so much for the amazing review! We appreciate you and we look forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Brian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Train will keep you awake, other than that not a bad stay
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 3. Mai 2024
Hello Brian, thank for taking a moment and giving us a review. We truly appreciate your business and look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The close proximity to everything we wanted to do
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 26. Apr. 2024
Hello David! Thank you so much for the amazing review! We appreciate you and we look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Had a great time at the casino
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 26. Apr. 2024
Hello Robert, thank you for leaving us such a wonderful review. We appreciate you taking the time and doing so, and we look forward to seeing you again

2/10 – Ungenügend

payten

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 26. Apr. 2024
We’re sorry to hear that your experience wasn’t up to par. We invite you to message directly with any additional feedback that you feel would help us improve going forward.

4/10 – Schlecht

Tanner

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 26. Apr. 2024
We’re sorry to hear that your experience wasn’t up to par. We invite you to message directly with any additional feedback that you feel would help us improve going forward.

6/10 – Okay

Wendy, Mounds

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Staff wasn’t friendly but wasn’t rude either. Just didn’t feel welcoming. The room needed update as well as the other areas of the hotel I seen. No breakfast and the coffee wasn’t anything to speak of
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 28. Apr. 2024
Hello Wendy and thank you for taking a moment and giving us a review. We will like to sincerely apologize for the encounter you had with our front desk staff. We strive to give the best customer service possible and we apologize for falling short during your visit. Thank you for taking a moment and sharing your feedback regarding your room. We appreciate you giving us your insight and we will pass it along to the approach parties. Once again, we thank you Wendy and we hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Nicholas

Mit einer Gruppe gereist
Always love the view
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 21. Apr. 2024
Hello Nicholas, thank you for taking a moment and giving us a review. We truly appreciated having you as our guest and glad that you enjoyed your view! Thank you and we will see you on your next visit.

10/10 – Hervorragend

Edward

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 21. Apr. 2024
Hello Edward, thank you for leaving us such a wonderful review. We appreciate you taking the time and doing so, and we look forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Michelle

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 12. Mai 2024
Hello Michelle! Thank you so much for the amazing review! We appreciate you and we look forward to seeing you again.

4/10 – Schlecht

Annamicka

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Upon check-in, the clerk was very nice and friendly when we got to the room the floor was very dirty. It turned our white socks, black, Brown. our car alarm went off and put our car on lockdown because someone tried to break in. The bedding was very dirty. There was hair. The walls also had dripping marks on it, and the TV did not work.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 3. Mai 2024
Hello Annamicka, thank you for taking a moment and giving us a review. We are happy to hear that the staff gave you such an amazing welcome. We sincerely apologize for the inconvenience caused to you during your stay. We take pride in the product and service we provide for our guest and to know we fell short of that is disheartening to hear. The issues you expressed are not of our standards and we will be meeting with the housekeeping team and using your experience as a teachable moment to ensure we are bettering ourselves. Again, thank you for your feedback Annamicka and we hope to have another opportunity in the future to make it right.