Terrasse/Patio

Bewertungen von Grand Jersey Hotel & Spa

5 out of 5
Grand Jersey Hotel & Spa
Esplanade, St. Helier, Jersey

Bewertungen

9,2

Wunderbar

699 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
243 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
44 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Thilo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klassisches Bäderhotel auf neuestem Standard an St. Aubin Bay. Sehr gutes Frühstück (Buffet und á la carte) und guter Spabereich.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 5. Aug. 2023
Dear Thilo.Thank you so much for your 5 star review. I am very happy to read that you really enjoyed our Spa area and superb breakfast and our location overlooking St Aubins Bay.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Lea Nellie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Luke am 27. Juli 2023
Dear Lea. Thank you for your 5-star review of The Grand Jersey Hotel & Spa. We look forward to welcoming you again in the future. Kind reards, Luke Eastaff - Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Carsten

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches und stets hilfsbereites Personal, alles sauber und gepflegt, sehr gutes Frühstück (full english and continental), die Terrasse liegt zwar an der Hauptstraße, ist jedoch abgetrennt mit schönem Blick auf das Meer und Elisabeth Castle. Unbedingt zu empfehlen ist das Tassili Restaurant, das sich im Hotel befindet, aber nur am Wochenende geöffnet hat. Sollte man vorher reservieren
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Luke am 27. Juli 2023
Dear Carsten. Thank you for taking the time to write your review. Just to update you, our Tassili Restaurant is now open Tuesday - Saturday. We share all feedback I know the Tassili Team will also be very happy to read your review. We look forward to welcoming you back in the future. Yours sincerely, Luke Eastaff - Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Rolf-Werner

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Every thing was very good.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Luke am 27. Juli 2023
Dear Rolf-Werner. Thank you for your review of the Grand Jersey Hotel & Spa. I am happy to hear you had a very good time. Kind Regards, Luke Eastaff - Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Nico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s a Grand Hotel and worth 5 stars, everything what a luxury stay needs is there. Exquisite dining restaurants, extremely friendly Staff taking care of everything you need or like. Ethan at the Bar is doing great Cocktails, you should try the frozen Margerita ;-) thanks for a wonderful holiday week!! I will come back for sure…
Antwort von luke am 24. Mai 2023
Dear NicoI would like to thank you for your 5 Star review of The Grand Jersey Hotel & Spa. I am delighted to learn of your experience with us. I will be sure to pass on your lovely comments to Ethan regarding his cocktails. We can't wait to welcome you back next time you visit Jersey. Kind regards Luke Eastaff - Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Horst-Erich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine tolle Unterkunft sehr guter Service Frühstück am anreisetag Zimmer war schon um 10 Uhr fertig haben dadurch einen ganzen Tag mehr Urlaub gehabt wir Kommen nächstes Jahr wieder es war alles komplett super
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022
Antwort von Shaun M am 14. Juni 2022
Dear Horst-Erich, Thank you for leaving a review following your stay with us. It was great to see you enjoyed your visit and that the team were able to accommodate your early arrival and that breakfast was a highlight for you. We look forward to welcoming you back next year. Yours sincerely, Shaun McGachan General Manager

10/10 – Hervorragend

Achim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fein und zentral
Tolles Frühstück, feines Pool, Sauna etc. Sehr zentral gelegen. Auf Wunsch mit Blick auf Meer und Elisabeth Castle....
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Klaus, Darmstadt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage direkt am Meer, tolles Frühstück, super freundliches und hilfsbereites Personal. Super Suite mit allem was man braucht. Danke an Hugo, Luis und alle anderen, die uns den Aufenthalt versüßt haben. Wir hatten viel Spaß und kommen gerne wieder!
Aufenthalt von 14 Nächten im September 2019
Antwort von Shaun M am 17. Okt. 2019
Dear Klaus, Thank you for your review and rating following your stay at Grand Jersey. I was delighted to see personal mentions for Hugo and Luis and know they will be really pleased to see your comments. We look forward to welcoming you back again. Yours sincerely, Shaun McGachan General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer zum Wohlfühlen, Frühstück sehr reichhaltig, nette Bar und sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von BAlbert DGM am 9. Nov. 2019
Thank you for your comments

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
keine Kritik,sehr guter Service,sehr gute zentrale Lage.gutes Prei-Leistungsverhältnis.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von William am 3. Sept. 2019
Thank you for your kind review. We are pleased you enjoyed your visit. Best wishes

10/10 – Hervorragend

Jan Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles perfekt
Wir haben uns sehr wohl gefühlt
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Talana Weil, Deputy General Manager am 17. Aug. 2019
Thank you for taking the time to post a review. I am delighted that you thoroughly enjoyed your stay. I do hope that we will have the pleasure to welcome you back very soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Diese Hotel ist nicht am Strand gelegen wie es auf dem Website steht
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von William am 28. Aug. 2019
Thank you for choosing the Grand Jersey hotel and for providing us with your valued feedback.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren mit allem sehr zufrieden.Die lager war optimal. Das Personal freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Talana Weil, Deputy General Manager am 25. Juni 2019
Thank you for taking the time to post a review following your recent stay. I am delighted that you thoroughly enjoyed your stay. Thank you again for choosing Grand Jersey and I do hope we will have the pleasure to welcome you back very soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Talana Weil, Deputy General Manager am 22. Juni 2019
Thank you for taking the time to rate our hotel. I am pleased you have enjoyed most aspects of your stay. Thank you again for choosing Grand Jersey and I do hope we will have the pleasure to welcome you back very soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 15 Nächten im Mai 2019
Antwort von Talana Weil, Deputy General Manager am 3. Juni 2019
Thank you for taking the time to rate our hotel following your recent stay. I am delighted that you enjoyed your stay. Thank you again for choosing Grand Jersey and I do hope we will have the pleasure to welcome you back very soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
5 Sterne ⭐️ Es war sensationell! Alle Mitarbeiter sind sehr freundlichen und der Service ist top!!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Talana Weil, Deputy General Manager am 3. Juni 2019
Thank you for taking the time to post a review following your recent stay. I am delighted that you thoroughly enjoyed your stay. Thank you again for choosing Grand Jersey and I do hope we will have the pleasure to welcome you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel verfügt über einen sehr schönen Spabereich und das Personal ist ausgesprochen freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Talana Weil, Deputy General Manager am 15. Mai 2019
Thank you for taking the time to post a review following your recent stay. I am delighted that you enjoyed your stay. Thank you again for choosing Grand Jersey and I do hope we will have the pleasure to welcome you back in the near future.

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
for under €200 per night is okay
could do with a better suna and pool
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Talana Weil, Deputy General Manager am 17. Okt. 2018
Thank you for your feedback. I do hope we will have the pleasure to welcome you back soon.

6/10 – Okay

Nicole, Bremen

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Mehr Schein als Sein
Angepriesen als das erste Hotel am Platz ist man sich dieses Rufes wohl sehr bewusst. Wir wurden bei unserer Ankunft von einer arroganten Rezeptionistin "begrüßt ", der unsere Nasen nicht passten. Wir hatten zu ihre, Leidwesen ne Reservierung, so musste sie uns ein Zimmer geben, was ihr gar nicht passte. Das Zimmer war an sich schön, seitlicher Blick aufs Meer und die tolle Bucht vor St. Helier. Das Badezimmer war mit beeindruckenden Schimmelkulturen ausgestattet, die wir aber nicht recht zu würdigen wussten. Das Frühstücksbuffet war sehr üppig und lecker, der Service dazu unter aller Kanone . Kaffee gab's erst nach dreifacher Nachfrage Alles in allem ok, der Service deutlich verbesserungsbedürftig.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von Talana Weil, Deputy General Manager am 29. Sept. 2018
Thank you so much for reviewing your stay with us. I am very disappointed to learn that your experience at the Grand Jersey Hotel was not as pleasant as you had hoped or expected. Please rest assured that your feedback about your arrival has been taken very seriously and shared with all involved to ensure we are able to improve the service we provide. Please accept my apologies and I hope that you will return to our hotel again and give us a chance to show you the excellent service and experience we are capable of.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gediegenes Hotel in günstiger Lage
hervorragender Blick auf die Bucht von St.Helier mit Elizabeth Castle . beste Möglichkeit ,im tidal pool zu schwimmen , hauseigenes Schwimmbad und Spa sehr empfehlenswert, , hervorragender CreamTea auf der Veranda, erstklassiges Edelrestaurant
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von Talana Weil, Deputy General Manager am 8. Sept. 2018
Thank you for taking the time to post a review following your recent stay. I am delighted that you enjoyed most aspects of your stay. Thank you again for choosing to stay at Grand Jersey and I do hope we will have the pleasure to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Claudia, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nicely situated and very english hotel
Besides the fact that we've been there already 7 times and the staff asks us every time whether it is our first visit, we always enjoy our stay in the Grand Jersey. It is a bit dated and needs some updating, in particular the bathrooms, but the atmosphere is still nice and very comfortable. The pool and Spa are great, the location overlooking St Aubin Bay is just Beautiful.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2017
Antwort von Talana Weil Deputy General Manager am 25. Aug. 2017
Thank you for posting a review following your most recent stay. I cannot agree more - the view of St Aubin bay is just beautiful. I am glad you enjoy the pool and spa and that enjoyed your stay with us again. We have an ongoing maintenance program and some of the bathrooms will be updated in the near future. I hope we will have the pleasure to welcome you back again soon.

6/10 – Okay

Andrea, Nürnberg

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel liegt sehr zentral gelegen
Habe das Hotel unter anderem wegen seinem Schwimmingpool gebucht ,der dann die ganze Woche außer Betrieb war.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Joachim

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schönes oldstyle Hotel, welches leider etwas in die Jahre gekommen ist. Die Zimmer zum Hof sind nicht zu empfehlen. Diese sind sehr klein und ein Öffnen der Fenster, bedingt durch den Lärm im Hof, ist nicht zu empfehlen. Das Frühstück und der Service sind sehr gut.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Bianca, Ennepe-Ruhr-Kreis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in guter Lage mit sehr gutem Personal
Wir waren auf der Durchreise nach Guernsey für eine Nacht im Grand Jersey. Die Lobby gefiel uns auf Anhieb, der Charme vergangener Zeiten ist überall spürbar. Das Personal empfing uns freundlich und sehr zuvorkommend, allen voran war es der Concierge Hugo, der uns sofort überzeugte, dass wir äußerst willkommen sind und uns ein Team voller Leidenschaft für das Wohl und die Zufriedenheit der Gäste erwartet. Unser Zimmer in der dritten Etage (free upgrade) hatte nicht nur Meerblick, sondern auch eine kleine Loggia mit Tisch und Stühlen. Die vor dem Hotel verlaufende Hauptstraße störte entgegen allen Erwartungen unseren Schlaf nicht. Die Dusche hatte etwas wenig Druck, bei Freunden von uns, die in der ersten Etage untergebracht waren, war sie aber ganz ok (allerdings gab es in ihrem Bad nur die Option Handbrause oder Rainshower, was auch nicht jedermanns Sache ist). Alles in allem war es ein großartiger Aufenthalt im Grand Jersey und wir würden dieses luxuriöse und altehrwürdige Hotel jederzeit wieder buchen und einer großen Kette wie z.B.dem Radisson Blu vorziehen, weil es einfach charmanter und charaktervoller ist.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel in Nähe zum Strand, all. 6 Spur Stras
Jersey ist eine fantastische Wander- und Fahrradinsel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gediegenes Hotel mit Blick auf vierspurige Straße
Großes Zimmer mit bequemem Bett. Bad noch nicht modernisiert. Kaum Straßenlärm, aber jeder Schritt aus dem darüberliegende Zimmer deutlich hörbar.

10/10 – Hervorragend

Maryann shafer

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Wonderful staff and helpful personnel! The dining was excellent and we could walk to many interesting places from this hotel!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 26. Mai 2024
Dear MaryannThank you for your 10/10 review following your experience at the Grand Jersey Hotel. It truly is great to know that you enjoyed your time with us and you found our team to be wonderful and helpful. I am pleased that you enjoyed your dinning experiences and our central location. We certainly hope to see you back in the future one day.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were all friendly, polite and extremely helpful. The ocean view from our room was a real wow factor. The weather was good so we ate in the Terrac bar, the menu choices were limted but the food delicious, breakfast was superb.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 26. Mai 2024
Dear Patricia. Thank you for your 10/10 review! I am delighted to learn of your positive experience with us. It is very reassuring to know that you were treated very well by our amazing team and that you enjoyed the stunning views from your room. I am very happy that the weather was nice enough for you to dine al-fresco at our Terrace bar. I do hope that we can welcome you back on your next visit to JerseyKind regards

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient for the Centre but quiet and peaceful. The staff went above and beyond to help you settle in
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 18. Mai 2024
Dear ElizabethThank you for sharing your 10/10 review. I am overjoyed that you had a great experience and you were well looked after by our amazing team.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Barry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First class hotel. Perfect.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 18. Mai 2024
Dear BarryThank you for your 10/10 review! I am very happy to know that you had a wonderful experience with us here at the Grand Jersey Hotel.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Shaheen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cannot thank the Grand Jersey enough for an amazing stay, nothing was too much trouble and all staff go the extra mile to make every guest feel special, we will definitely be back again and will definitely recommend to others
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 18. Mai 2024
Dear ShaheenThank you for your 10/10 review!I am really glad that you had an outstanding experience with us here at the Grand Jersey Hotel. We take pride in delivering exceptional service to our guests and you are very welcome. We all look forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Sheila

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service, very comfortable and high end amenities, good spa and excellent location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 18. Mai 2024
Dear SheliaThank you for posting your 10/10 review! It sounds like you had a wonderful experience, thank you for sharing. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Katrina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liked the close proximity to everything and the bus links were great and great breakfast and staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 18. Mai 2024
Dear KatrinaThank you for your 10/10 review! It is fantastic to hear that you had a great experience with us. I do hope that we can welcome you again in the future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Dominic

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel. Quality serive throughout. Concierge @vinny was great.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 18. Mai 2024
Dear DominicThank you for your 10/10 review! I am very happy to know that you had an excellent experience with us. I will also make sure Vinny sees your kind words about him.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Pauline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the staff at this property. Nothing was too much trouble. Everyone of them had a smiles on their faces at all times. They always acknowledged us in the corridors or dknknv areas. Asked us where we'd been that day, joked with us. The pool, steam, sauna, hot tub were always available and the breakfast room was wonderful.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 18. Mai 2024
Dear PaulineThank you for your 10/10 review! I am delighted to learn of your positive experience and that you were well looked after by our amazing team. I am also grateful for your comments of our Spa facilities.Kind regards

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely, luxurious hotel with great staff and beautiful views
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 18. Mai 2024
Dear DavidThank you for your 10/10 review! I am delighted that you had a wonderful experience with us.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Beverley

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing was too much trouble we had a wonderful time can’t wait to go again. The staff were amazing.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 18. Mai 2024
Dear BeverlyThank you for your 10/10 review! I am very happy to read that all of our amazing team looked after you well.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 18. Mai 2024
Dear RobThank you for your 10/10 review! I am please you had a wonderful experience with us.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Every aspect of our three night break at this hotel exceeded our expectations. Perfect location as regards proximity to St Helier's attractions & beyond (bus routes on Jersey easy to access & navigate). Very comfortable room, spotlessly clean, superb view (directly opposite Elizabeth Castle), excellent food and drink. Its not an exaggeration to say that every member of staff modelled the very highest standards of customer care. We would recommend unreservedly - we're already planning our next visit!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 18. Mai 2024
Dear MichaelThank you for your 10/10 review! I am incredibly happy that you had a wonderful experience with us here at the Grand Jersey Hotel. I will ensure that our team reads your kind words about them. We look forward to welcoming you back for your next visit!Kind regards

10/10 – Hervorragend

Pamela, SHREWSBURY

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cosy corners to sit in lounge. Lovely view from Champagne lounge across the bay. Plenty of choice on menus. Food always hot & well cooked & presented. All staff are very friendly and attentive.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 24. Apr. 2024
Dear PamelaThank you for your 10/10 review! It is great to read that you enjoyed our food offerings and the ambiance of our Champagne Lounge. I am also glad to read that you were well looked after by our team.Kind regards

8/10 – Gut

Elizabeth

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Wonderful staff - friendly and efficient. Great location and good food.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 24. Apr. 2024
Dear ElizabethThank you for writing a review! I am glad to know that you had a great experience with us!Kind regards

10/10 – Hervorragend

Lancelot

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bel hôtel ! Chambre bien équipée et propre ! Coup de coeur pour le personnel adorable !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 13. Apr. 2024
Dear LancelotThank you for your review! We share all feedback with the team, and I know that they will be delighted to read your review.

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A superb stay from start to finish. We were greeted and made to feel at home by the professional and friendly staff. All the formalities on arrival were so smoothly done. The rooms were fantastic with views of the bay. The breakfast was excellent with staff that couldn't be more friendly. A wonderful hotel from top to bottom and we will define returning soon
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 1. Apr. 2024
Dear MartinThank you for your 10/10 review! It is wonderful to read that you had such a positive experience with us and that you were well looked after by our amazing team. I am very happy that you enjoyed the view from your room and that breakfast was to your satisfaction. We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Robert wheatley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Brilliant and friendly staff and good food
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 1. Apr. 2024
Dear Mr WheatleyThank you for your 10/10 review! I am glad to read that you had a brilliant time with us.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Janet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 20. März 2024
Dear JanetThank you for your 10/10 review! I am very happy you had a great experience with us.Kind regards

8/10 – Gut

Craig

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were great, rooms were nice and we thoroughly enjoyed our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 20. März 2024
Dear CraigThank you for submitting a review. It is great to know that you enjoyed your stay with us!Kind regards

10/10 – Hervorragend

Colin

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Friendly, helpful and attentive staff, lovely room, beautiful swimming pool and excellent food. The hotel is in a super spot. We chose a deluxe room with an ocean view which was worth paying a little more for.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 20. März 2024
Dear ColinThank you for your 10/10 review! It is truly wonderful to see that you had an amazing experience with us here at the Grand Jersey Hotel & Spa. I am glad that you were looked after so well by our amazing team and that you enjoyed all of the facilities that we have to offer, including the unparalleled views across St Aubin's Bay and Elizabeth Castle.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Victoria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 9. März 2024
Dear VictoriaThank you for your 10/10 review! I hope we can welcome you back in the future.Kind regards

8/10 – Gut

Audrey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Bel hôtel, le personnel est vraiment très accueillant, serviable et efficace Le petit déjeuner est de qualité L'hôtel est bien placé par rapport au centre ville, et vue sur la baie. Je recommande
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Luke Eastaff - Guest Relations Manager am 9. März 2024
Dear AudreyThank you for writing a review. I am very happy that you had a wonderful experience with us here at the Grand Jersey Hotel. It is great to read that you were well looked after by our team and you enjoyed our breakfast offerings and service. Kind regards