Außenbereich

Bewertungen von Radisson Blu Hotel & Spa, Sligo

4 out of 5
Radisson Blu Hotel & Spa, Sligo
Ballincar, Rosses Point Road, Sligo, Sligo

Bewertungen

8,8

Hervorragend

559 von insgesamt 968 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
290 von insgesamt 968 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
80 von insgesamt 968 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
22 von insgesamt 968 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 968 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good
Mrs Reynolds was very kind and attentive, good service at all, nice Spa and good breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Matthew Connolly am 28. Feb. 2023
Dear Frank,Thank you for choosing to stay with us at The Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for taking the time to share your feedback. I am delighted to see that you enjoyed your visit and that you were well looked after. Thank you for your kind words.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

6/10 – Okay

Annisch

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauberkeit, Größe des Zimmers, Frühstück Freundlichkeit des Personals, super Service - kein Bademantel und keine Hauschuhe im Zimmer - Roomservice: die Pommes Frites waren halb kalt und teilweise noch halb roh und der Fisch (Cod) schmeckte nach nichts, genau so wie die angebliche Ale-Ummantelung - Da ich eine Prepay´Rate gebucht hatte, wurde meine Kreditkarte bei CheckIn nicht, wie allgemein üblich, eingelesen. Was mich zwar etwas verwundert hat, aber ich habe das als Vetrauensbeweis angesehen. Später dann nicht mehr als ich nämlich den Pool nutzen wollte, wo Badekappenpflicht ist, mir aber keine kaufen konnte, da ich wegen der fehlenden Kreditkarte nichts aufs Zimmer schreiben konnte. Ein plus für die Poolmitarbeiter für die dann doch unkomplizerte Lösung! - Als der Kelner später beim Roomservice von mir nur eine Unterschrift haben wollte, habe ich dann vorsichtig nochmal nachgefragt, ob denn das so richtig ist. Im ersten Moment dachte ich, dass mein Abendessen jetzt wieder mitgenommen werden würde,aber auch dieser Mitarbeiter hat dann einen guten Service an die erster Stelle gesetzt und ich konnte mein Abendessen behalten. Fazit: Wenn das Hinterlegen einer Kreditkarte Pflicht ist, um etwas auf's Zimmer schreiben zu lassen, dann doch bitte bei CheckIn draufhinweisen. Wenn es für den ein oder anderen ein Problem ist, kann man das Warum immer noch erklären. Leider war ich bei CheckOut in Eile und auf dem Zimmer gab es auch keinen Feedbackbogen zum Ausfüllen. Schade!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war gross und schön eingerichtet. Das Frühstück und das Abendessen im Restaurant waren sehr gut. Das Personal war freundlich. Wir können es nur weiter empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gutes Hotel für eine Irland-Rundreise
Das Hotel liegt etwas außerhalb von Sligo; mit dem Auto ist man in 10 Minuten in Sligo; das Zimmer war sehr groß und gut eingerichtet; die Gemeinschaftsräume waren von mittleren Standard, ebenso das Frühstück. Es ist mehr ein Tagungshotel als ein Urlaubshotel. Das Meer sieht man vom Hotel nicht.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Hans Rudolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Incredible views over the Sea
We got a verry nice Suite with incredible Sea Views. Verry nice designed. Restaurant in the evening was unfortunately bit less then we expected. Every meal in the Menu sounded realy special and a bit fancy. Added a bit of special ingredients here and there... Unfortunately it didn't hold the high expectations we had. In every corse was the 'Taste' missed. Way to less seasonings. The Beetroot Soup i realy didn't liked. No idea what was in there. Main Course was ok, but nothing more. As always, Dessert should be the highlight. A Mango Cream Tart, Meringue, Mango with Koriander. Sounds good... But again, no taste. The Mango was absolutely not ripe and you had no idea what kind of fruit you would eat. Unfortunately also never someone asked after a corse how the meal tasted. On the Breakfast Buffet the next morning, they had some Mango Sauce in the Muesli Section... That was Tasty!!! Why not use this for your Desserts???
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

8/10 – Gut

Andre, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
schöner Aufenhalt :-)
schöne tage in den hotel verbracht , immer wieder,
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Jochen, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice business hotel with beautiful surroundings
Had a nice room facing the ocean; luxurious spa area with sauna, steam bath, jacuzzi; sumptuous breakfast buffet
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Klaus, Bremen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top-Hotel drei Kilometer von Sligo
Super-Hotel drei Kilometer von Sligo entfernt. Sehr gute Zimmerausstattung, toller Hotelkomfort und sehr ansprechendes Frühstück. Diese Hotel war auf unserer Rundreise unter den Top 2. Absolut empfehlenswert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Hagen, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr schönes Hotel in toller Umgebung
Wir hatten einen schönen Aufenthalt in einem großen Zimmer. Die Laage ist wirklich toll und es gibt viel zu sehen in der Umgebung. Leider haben wir den Pool nicht mehr testen können, da wir auf Durchreise waren und wir haben unser Kuscheltier unserer Tochter vergessen, doch das freundliche Personal hat uns dies nach Hause geschickt, welch eine Freunde :-) Vielen Dank, wir kommen gerne wieder.

8/10 – Gut

Christian, Oetwil am See, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Der Hotelbetrieb ist perfekt durchorganisiert, wie man es von einer Hotelgäste erwarten kann. Es fehlt aber die Gastfreundschaft. Wir hatten nicht den Eindruck "herzlich" willkommen zu sein. Begegneten wir einer Mitarbeiterin / einem Mitarbeiter im Korridor oder vor dem Lift, wurden wir nicht gegrüsst. Die Mitarbeiter im Frühstück-Service scheinen unter hohem Zeitdruck zu stehen. Wir gingen zum Buffet, um nochmals etwas zu holen, da wurde auch schon mit dem Abräumen unseres Tisches begonnen. Sonst war alles o.k.

10/10 – Hervorragend

Adrian, Bern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Edles Hotel etwas ausserhalb der Stadt Sligo
Das Radisson Blu ist ein komfortables Hotel, das die 4 Sterne verdient. Unser Zimmer war riesig, sauber und modern eingerichtet. Das Frühstücksbuffet war reichhaltig und der Fitnessraum wies einen guten Standard auf. Das Hotel liegt etwa fünf Fahrminuten von der Stadt Sligo entfernt am Anfang einer Halbinsel.

10/10 – Hervorragend

Rolf, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Direkt beim Flughafen
Eine Nacht super für Abflug am nächsten Tag!

8/10 – Gut

Roger, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges Hotel mit hervorragender Ausstattung
Guter Zwischenstopp für eine Irlandrundreise. Man könnte auch zwei oder mehr Nächte in dieser Umgebung verbringen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Gelegenheit auf der Durchreise
Geeignet wenn man auf der Irland Rundreise nicht unbedingt im Zentrum von Sligo übernachten möchte. Das Hotel war gepflegt und sauber, es hat ein Restaurant und eine Bar zum Essen. Sonst müsste man wohl das Auto nehmen, da in der Umgebung nichts ist. Das Frühstück war sehr reichhaltig, vor allem was die Kontinentalen Sachen anging. Der Preis war für das Gebotene sehr gut. Wir würden wieder dort übernachten.

10/10 – Hervorragend

Schmid, Solothurn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schön !!!!

10/10 – Hervorragend

Kh. HöLZ

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel für Rundreise-Zwischenstation
Zwar etwas außerhalb von Sligo gelegen, aber als Basis für eine Rundreise durch den Norden Irlands eine gute Wahl! Frühstücksbuffet ist sehr zu empfehlen, zumal auch irische Spezialitäten (Black Pudding / Blutwurst) probiert werden können. Die Zimmerböden und Badezimmer könnten eine Überholung vertragen.

10/10 – Hervorragend

Schmid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nähe Stadt und Meer
super

2/10 – Ungenügend

Franz, AUSTRIA

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super
wunderschönes Haus - extrem gutes Preis - Leistungsverhältnis - ist für alle zu empfehlen

6/10 – Okay

J, Schwetzingen

Gut: Personal & Service
Als Übernachtungshotel akzeptabel
- Großes, etwas älteres Hotel, ausserhalb von Sligo - Zimmer teilweise mit Blick zum Meer - Ideal zum Übernachten auf der Durchreise - geräumiges Hotelzimmer, macht aber etwas abgewohnten Eindruck. - kostenfreier Parkplatz - freundliches und engagiertes Personal - gutes Frühstück

10/10 – Hervorragend

TIFFANY

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Philip

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautifully situated, amazing views! Very nice hotel with lovely staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Matthew Connolly am 23. Mai 2024
Dear Phillip,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for scoring us 5/5! I am delighted that you had such an enjoyable time with us and that you enjoyed our beautiful views. Thank you in particular for mentioning our lovely staff. I hope that you felt very well looked after and that we can welcome you very soon again.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit dem Partner gereist
Lovely hotel and staff were excellent, Caroline in reception was especially nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Matthew Connolly am 18. Mai 2024
Dear Mary,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for taking the time to share your experience. I am delighted to see that you have scored us 5/5. I hope that you had a wonderful time and that we can welcome you soon again.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Wonderful Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Matthew Connolly am 11. Mai 2024
Dear Kevin,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for taking the time to share your experience and for scoring us 5 stars! I am delighted to see that you had such an enjoyable stay and we hope to welcome you back in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Matthew Connolly am 11. Mai 2024
Dear Susan,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for taking the time to share your experience and for scoring us 5 stars! I am delighted to see that you had such an enjoyable stay and we hope to welcome you back in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

8/10 – Gut

James

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall pretty good, room was clean. Only minor let downs, in the evening the waiter took ages to acknowledge us in the restaurant
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Matthew Connolly am 3. Mai 2024
Dear James,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for taking the time to share your experience. I am glad to see that overall you have scored us 4/5. Thank you so much for your kind and constructive feedback. I hope that we can welcome you very soon again.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Annie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were excellent from walking in the door very polite and helpful would definitely stay again when in the area
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Matthew Connolly am 3. Mai 2024
Dear Annie,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for taking the time to share your experience. I am delighted to see that you have rated us 5/5 and that you found our excellent team to be polite and friendly. Thank you so much for your kind words. I hope that you felt very well looked after and that we can welcome you again in the near future. Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was wonderful!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Matthew Connolly am 11. Apr. 2024
Dear Laura,Thank you for choosing to stay at Radisson Blu Hotel and Spa Sligo, and thank you for your 5 star review. I am delighted that you had a wonderful visit and I hope that we can welcome you back again in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Cheshire, Co. Meath

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, spacious room, good pool, dinner food is ok. Super breakfasts.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Matthew Connolly am 11. Apr. 2024
Dear Cheshire,Thank you for choosing to stay at Radisson Blu Hotel and Spa Sligo, and thank you for your 5 star review. I am delighted that you had an enjoyable visit and I hope that we can welcome you back again in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk staff were very helpful, especially Allison. Warm breakfast was nice and a good variety.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Matthew Connolly am 25. März 2024
Dear Michelle,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for providing your valuable feedback. We are delighted to see that you were well looked after, especially by Alison, and that you have rated us 5/5. We hope to welcome you back very soon again.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

mary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely setting.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Matthew Connolly am 25. März 2024
Dear Mary,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for providing your valuable feedback. We are delighted to see that you have rated us 5/5 and we hope to welcome you back very soon again.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Scott

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Matthew Connolly am 1. März 2024
Dear Scott,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for taking the time to share your experience. I am very glad to see that you have enjoyed your recent stay. I hope that you were very well looked after and that we can welcome you back again in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Matthew Connolly am 1. März 2024
Dear Robert,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for taking the time to share your experience. I am delighted to see that you have rated us 10/10 and that you had an enjoyable stay! We hope to welcome you back again in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

2/10 – Ungenügend

Mary

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Matthew Connolly am 1. März 2024
Dear Mary,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for taking the time to share your experience. I am very sorry to see that your experience was less enjoyable than we would have hoped on this occasion and I am very disappointed that we failed to deliver on our usual high standards. I sincerely hope that we have the opportunity to restore your faith in our hotel in the future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

8/10 – Gut

paul

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Matthew Connolly am 25. März 2024
Dear Paul,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for providing your valuable feedback. We are delighted to see that you have rated us 4/5 and we hope to welcome you back very soon again.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

2/10 – Ungenügend

Sean

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Matthew Connolly am 1. März 2024
Dear Sean,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for taking the time to share your experience. I am very disappointed to see that your stay was not as enjoyable as we would have hoped and that we failed to deliver our usual high standards on this occasion. I sincerely hope that we have the opportunity to restore your faith in our hotel and in our service in the future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Kieran

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Matthew Connolly am 11. Feb. 2024
Dear Kieran,Thank you for choosing Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo and thank you for scoring us 10/10! I am delighted that you enjoyed your stay and I hope to welcome you back again in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Carol

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Matthew Connolly am 11. Feb. 2024
Dear Carol,Thank you for choosing Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo and thank you for scoring us 8/10. I sincerely hope that you enjoyed your stay and I hope to welcome you back again in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Ben

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Matthew Connolly am 11. Feb. 2024
Dear Ben,Thank you for choosing Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo and thank you for scoring us 10/10! I am delighted that you enjoyed your stay and I hope to welcome you back again in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

2/10 – Ungenügend

David

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room temperature was freezing Heating didn't work
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Matthew Connolly am 15. Jan. 2024
Dear David,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo. I am so sorry to see that you did not have a comfortable stay on this occasion and that you did not find your room temperature to be adequate. We greatly appreciate your constructive feedback which I have shared with our management team. I hope to have the chance to welcome you back again, and given the opportunity I will make every effort to ensure that you have a perfectly enjoyable stay.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Cornelius

A great place
The stay at Radisson Blu Hotel in Sligo was absolutely wonderful the staff were friendly a true home-from-home feeling great place I would give it 110 per cent
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Matthew Connolly am 15. Jan. 2024
Dear Cornelius,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo and thank you for rating us 10/10. I am absolutely delighted to see that you had a wonderful time with us and that you were so well looked after by our friendly and welcoming team! We greatly appreciate your kind and encouraging words and we hope to welcome you back soon again.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Mihaela

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Matthew Connolly am 15. Jan. 2024
Dear Mihaela,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo and thank you for rating us 8/10. I hope that you had an enjoyable stay and that we can welcome you back very soon again.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I join / Adjoin
Don't choose 210, it's got an adjoining door to a staff room, I didn't enjoy listening to them hopefully they didn't enjoy listening to us 👀. Otherwise good hotel, great service for breakfast and for drinks. Beautiful Christmas decorations. Great location. Staff we actually dealt with face-to-face were all brilliant. Could do with extra blankets in storage in the room, it was chilly 5am. Room decor 💯
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Matthew Connolly am 15. Jan. 2024
Dear Paul,Thank you for choosing Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo. I am glad to see that you had an enjoyable stay with us and that you found our staff to be friendly and attentive. We do have a number of adjoining guest bedrooms and I am sorry to hear that this caused a disturbance for you. Thank you so much for your kind and constructive feedback. I hope to welcome you back very soon again.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Sean

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Matthew Connolly am 15. Jan. 2024
Dear Sean,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for rating us 8/10. I hope that you had an enjoyable stay and that we can welcome you back very soon again.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Eilish

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff team are superb. Professional and helpful but also friendly and welcoming.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Matthew Connolly am 28. Nov. 2023
Dear Eilish,Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you for taking the time to share your experience. I am delighted to see that you have rated us 5/5 and to hear that you found our team to be so professional and helpful. Thank you so much for your kind and encouraging words. I hope that we can welcome you back to stay again in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Kristan, Charlotte

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The reception staff was wonderful and we left ved our rooms! You can tell there's been a remodel, but the carpet in our room next to the bed was stained. Liked the convenience of a restaurant onsite and the food was tasty, but we had 3-4 waitors, yet still sat with empty glasses and had to finally wave someone down to get the check. Breakfast was lovely with lots of selection and was kept well stocked.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Matthew Connolly am 21. Nov. 2023
Dear Kristan,Thank you for choosing Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you kindly for scoring us 5/5! We really appreciate your kind and constructive feedback. I hope that you had a most enjoyable stay and that we can welcome you back again in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

4/10 – Schlecht

Rebecca

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Matthew Connolly am 21. Nov. 2023
Dear Rebecca,Thank you for choosing Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you kindly for your review. I am sorry to see that on this occasion we failed to meet our usual high standards. I would be delighted to investigate the details of your experience should you wish to make contact directly.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Managermatthew.connolly@radissonblu.com

10/10 – Hervorragend

Liam

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Matthew Connolly am 21. Nov. 2023
Dear Liam,Thank you for choosing Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you kindly for scoring us 10/10! I hope that you had a most enjoyable stay and that we can welcome you back again in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Geraldine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Matthew Connolly am 21. Nov. 2023
Dear Geraldine,Thank you for choosing Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you kindly for scoring us 10/10! I hope that you had a most enjoyable stay and that we can welcome you back again in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Bryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed our stay in Sligo’s Radisson Blu Hotel. Very comfortable - great leisure centre - good dining - friendly service. Thank you
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Matthew Connolly am 21. Nov. 2023
Dear Bryan,Thank you for choosing Radisson Blu Hotel and Spa, Sligo, and thank you kindly for scoring us 5/5! I hope that you had a most enjoyable stay and that we can welcome you back again in the near future.Warmest regards,Matthew Connolly,Guest Experience Manager