Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Hotel Estela Barcelona

4 out of 5
Hotel Estela Barcelona
Avinguda del Port d'Aiguadolc, 8, Sitges

Bewertungen

8,8

Hervorragend

176 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
124 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
31 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
schönes Hotel an toller Lage
komfortabel, ruhig, direkt am Meer, gute Restaurants in der Nähe - sehr schön
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von dpto. recepcion am 9. Feb. 2024
thansk for your positive feddback. we hope to see you again in a next future.regards,

8/10 – Gut

Ulrike

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Tolle Lage, Küchenzeile komplett ohne Utensilien, Trinkbecher aus Plastik, Minibar dürftig, Checkin Dame war nicht gerade freundlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Petra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Gute Lage für Ausflüge und Erholung am Strand. Hotel sauber und ruhig, auf das Wesentliche reduziert.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von dpto. recepcion am 5. Sept. 2023
Thanks for you feedback, and we are glad to hear that your stay was as you expected. We work daily to improve and provide our guests the best experience.

10/10 – Hervorragend

Bruno

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Front Desk am 24. Juni 2023
Dear Mr. Ivanoff,Thank you very much for letting us know your most sincere opinion.We are glad to hear that you had a good stay in our hotel. We work daily to improve and offer our guests a better service.We look forward to seeing you again!Best regards,Reception Department

10/10 – Hervorragend

Gerhard

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great Hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Amanda, Front Desk am 27. März 2023
Dear Mr. Gerhard,Thank you for your feedback. We are glad to hear that you had a good experience with us. We hope to see you again

10/10 – Hervorragend

Eva

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Lage, ruhig, sauber, freundliches Personal.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

jedenia

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

jedenia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbar
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel. Etwas Lärm nachts hörbar von der nahen Bahnlinie.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von rcn manager am 30. Juli 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Philipp, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
würde wiederkommen
Gutes Zimmer, nettes Personal, schöne Aussicht vom dritten Stock. Sehr viele Restaurants in der Umgebung. Nicht so toll: Strand wenig einladend, Pool direkt an der Strasse und nur durch eine Hecke von ihr getrennt, nervtötende Hintergrundmusik überall im Hotel.

8/10 – Gut

Thomas, 63165 Mühlheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice Trip
Sehr nette Leute dort

8/10 – Gut

Andreas, Schleswig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kunst, Kultur und Strand an Barcelonas' Rand!
Sitges - was für eine Stadt! Man kommt vom Flughafen für 6 € mit dem Bus das Centrum. Dann geht es auf Marmorpflatster (!!) bis zum Hotel, klasse für Leute mit Rollkoffer ;-) Einen Stadplan bekommt man entweder bei der TI oder bei einem Hotel in den schnuckeligen Gässchen. Es gibt ein paar schöne Strände in der Stadt und einer liegt direkt vor dem Hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wunderbarer Urlaub
Sehr schön. Einziger Negativpunkt: unbequeme Betten.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Schoenes Hotel in ruhiger Lage
Das Hotel befindet sich unmittelbar am Anfang des Yachthafens von Sitges. Bis zur Promenade in Sitges sind es gut 20 min Fussweg, mit kleinen Kindern auch gut 30min oder mehr. Etwas zu weit fuer einen gemuetlichen Bummel hin-und zurueck. Das Fruehstuecksbuffet ist gut und ausreichend, andere Hotels bieten aber etwas mehr. Es gibt nur Nespresso/Maschinen, keinen klassisch gebruehten Kaffee, auch nicht auf Nachfrage. Die ueberall ausgestellten Kunstwerke muss man moegen, sind aber nicht wirklich das ausschlaggebende Argument fuer das Hotel. Fuer Kleinkinder gibt es keine besonderen Einrichtungen. Wir waren nur drei Tage dort, insgesamt war es aber schoen und ruhig.

8/10 – Gut

jose, zurich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Estela Barcelona perfect hotel...
preis leistung, perfekt...

8/10 – Gut

Fumiyoshi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ann

Mit der Familie gereist
Incredible view on seaside. So well designed rooms
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Vicki, La Salle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our junior suite with ocean view! Spectacular! I didn’t get his name but the young gentleman who checked us in was very helpful with questions I had, scheduling transportation to the airport and assisting with train schedule for day trip into Barcelona.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Harriette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von dpto. recepcion am 9. Feb. 2024
Lamentamos su puntuación, sin que nos añada valoraciones. En nuestro favor decirle que tuvo una mejora de habitación con vistas al mar, sin coste alguno. Además, se alargó estancia en la misma habitación, evitándole a ustedes un cambio. Le agradecemos que nos indique en qué puntos no hemos estado a la altura de sus expectativas.

10/10 – Hervorragend

Ary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lugar ideal para descanso.
Hotel excelente, boa localização, conforto e lugar sossegado.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Nicole

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L’environnent la proximité de Barcelone et son accès rapide et leprix
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Front Desk am 14. Nov. 2023
Chère Madame,Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre opinion la plus sincère.Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un bon séjour dans notre hôtel. Nous travaillons tous les jours pour nous améliorer et offrir à nos clients un meilleur service. Nous tenons compte de vos commentaires afin de continuer à prospérer à l'avenir.Nous nous réjouissons de vous revoir !Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées,Service de la réception

6/10 – Okay

Maureen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Service à fuir, hôtel à rénover mais cadre parfait
Des fuites d’eau dans la chambre, alors que nous avions un bébé, et tout l’hôtel. Une baignoire à remous qui n’a fonctionné que la moitié du séjour alors que nous avons payé un supplément pour cela. Résultat ? Aucune remise, aucune politesse ! Un parking qui plus est très cher pour ce que c’est. Si le cadre n’avait pas été si beau, le souvenir serait détestable.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Desk am 14. Nov. 2023
Chère/Cher Madame/ Monsieur,Nous vous remercions pour vos commentaires.Nous sommes désolés d'apprendre que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Nous travaillons tous les jours pour nous améliorer et offrir à nos clients la meilleure expérience possible. Veuillez accepter nos sincères excuses pour ne pas avoir été en mesure de répondre à vos attentes. Nous prenons vos commentaires très au sérieux afin de continuer à prospérer à l'avenir. Nous espérons que vous nous donnerez une autre occasion de répondre à vos attentes et de vous offrir une expérience pleinement satisfaisante dans un avenir proche.Nous restons à votre disposition pour tout ce dont vous pourriez avoir besoin.Nous vous souhaitons une bonne journée.Cordialement,Service de la réception

10/10 – Hervorragend

Irene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved this hotel!! I felt very safe and comfortable as a solo traveler. Miguel at the front desk was friendly and accommodating. I had lunch and breakfast there-yummy food and wonderful waiter!! I would definitely stay here again!
Antwort von Front Desk am 14. Nov. 2023
Dear Mrs. Cronin ,Thank you very much for letting us know your most sincere opinion.We are glad to know that you had a good stay in our hotel. We work daily to improve and offer our guests a better service. We take your feedback very much into account in order to continue to prosper in the future.We look forward to seeing you again!Best regards,Reception Department

10/10 – Hervorragend

Daniela

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
MERAVIGLIA INATTESA
Fuori stagione (in viaggio di lavoro), un po' per vedere il mare - qui bellissimo -, un po' per sfuggire ai prezzi folli di Barcellona, capitiamo in questo gioiello nascosto... e tutto il soggiorno è una piacevole meraviglia. Dalla cortesia di Amanda, squisito 'portiere di notte' che lascia la postazione alla una per farci un latte caldo (facendo anche scegliere tra 4 tipi diversi di leche!!!), alla struttura, che è una bellissima galleria di opere del surrealismo spagnolo (che ti trovi anche in camera) raccolte con grandissimo gusto per il piacere anche degli occhi meno 'preparati'. Con queste premesse, la vista strepitosa di cui si gode dalla camera con balcone che affaccia sul mare è quasi una banalità!! Roba da non voler più andar via... Ciliegina sulla torta: il ristorante IRIS, che compete per creatività e qualità con i blasonatissimi (vincendo anche per professionalità e cortesia del personale) Bravi bravi: RACCOMANDATISSIMO
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Desk am 14. Nov. 2023
Dear Mrs. Lazzeretti,Thank you very much for letting us know your most sincere opinion.We are glad to know that you had a good stay in our hotel. We work daily to improve and offer our guests a better service. We take your feedback very much into account in order to continue to prosper in the future.We look forward to seeing you again!Best regards,Reception Department

6/10 – Okay

Dilek

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
beach Is right in front of the property. There are many restaurants in walking distance. It’s a quiet area, good for relaxing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Desk am 14. Nov. 2023
Dear Mr. Aldemir,Thank you very much for letting us know your most sincere opinion.We are glad to know that you had a good stay in our hotel. We work daily to improve and offer our guests a better service. We take your feedback very much into account in order to continue to prosper in the future.We look forward to seeing you again!Best regards,Reception Department

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good quiet location ocean front
Great location on the north side of Sitges so it gets you away from the crowds and noise, but still within easy walk. Beautiful beach front ocean views. Lots of artwork. AC is not as cold as we like and could use an update.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Desk am 14. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you very much for letting us know your most sincere opinion.We are glad to know that you had a good stay in our hotel. We work daily to improve and offer our guests a better service. We take your feedback very much into account in order to continue to prosper in the future.We look forward to seeing you again!Best regards,Reception Department

10/10 – Hervorragend

CLAUDIO

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Mike

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
nice area and close to beach
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Front Desk am 14. Nov. 2023
Dear Mr. Chiarizia,Thank you very much for letting us know your most sincere opinion.We are glad to know that you had a good stay in our hotel. We work daily to improve and offer our guests a better service. We take your feedback very much into account in order to continue to prosper in the future.We look forward to seeing you again!Best regards,Reception Department

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Anthony

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The reception and pool areas are wonderful with amazing art everywhere. Very boutique. Rooms were very clean but dated. However I would stay again as it was very good value overall.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Front Desk am 14. Nov. 2023
Dear Mr. Aldred,Thank you very much for letting us know your most sincere opinion.We are glad to know that you had a good stay in our hotel. We work daily to improve and offer our guests a better service. We take your feedback very much into account in order to continue to prosper in the future.We look forward to seeing you again!Best regards,Reception Department

10/10 – Hervorragend

Nicole, Baltimore

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel was beautiful, the staff were very kind and helpful, Sitges was a delight
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

JOHN

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel plage
Personnel agréable. Chambre confortable bien équipée, avec vue sur mer. Petit dejeuner diversifié. Parking privé en sous sol appréciable. Bon weekend
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von dpto. recepcion am 5. Sept. 2023
Thanks for you feedback, and we are glad to hear that your stay was as you expected. We work daily to improve and provide our guests the best experience.

10/10 – Hervorragend

Per

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von dpto. recepcion am 5. Sept. 2023
thanks for your positive feedback.rcn desk

4/10 – Schlecht

Robert E

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was listed as a 4-star hotel and although the reviews were good, that was not our experience. Firstly, there are steep steps to access the hotel which is challenging with multiple suitcases. They’ve no visible doorman, bellman or employees other than a receptionist. Secondly, we were given a room that was 10 steps above the 3rd floor. Since the elevator only goes to floor 3, we had to carry luggage up more stairs. Next, the room had 2 small wall A/C units which were not adequate for the suite we were in so the room would not cool down. It was extremely hot and even with the blackout curtains pulled, it was very uncomfortable. It defeats the purpose of paying for a sea view room when we can’t open the curtains. While we were waiting for our room, we had the breakfast buffet which consisted of cold scrambled eggs, sliced ham, toast, fruit and coffee dispensed from a machine. The breakfast was $32 and was nowhere near 4-star quality. We did finally get a new room about 10pm which was cooler, but we left the next morning foregoing the second night we’d paid for. The location is nice and the yacht club was fun, but the experience at the hotel was about 3 stars at best.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Front Desk am 25. Juli 2023
Dear Mr. Hayes,Thank you very much for your feedback.We are glad to hear that the attention of our staff, the food and the artwork were to your liking. However, we are sorry to hear that your stay was not as you expected. We work daily to improve and provide our guests the best experience. Please accept our sincere apologies for not being able to achieve your expectations. We take your feedback very seriously in order to continue to thrive in the future. We hope that you will give us another opportunity to hit your standards and provide you with a fully satisfactory experience in the near future.We remain at your disposal for anything you may need.Have a nice day.Best regards,Reception Department

10/10 – Hervorragend

Selma

Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von dpto. recepcion am 16. Juli 2023
gracias por sus valoraciones positivas.dpto recepcion

6/10 – Okay

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I don’t know where to start. I love art. I have my BFA and have been involved with all kinds of art. Both in NYC and Los Angeles. I have been to shows, galleries and museums all over the world. Not only does what was on “display” in my room puzzle me it worries me that someone with the wear with all to run a hotel as nice as this hotel could be would decorate my room the way they did. I was in New York during the crack epidemic and or room looked like the visualization, poorly executed, of the fever dream of a crack head in the throes of withdrawal. And I don’t mean to insult the addict. I kid you not there is a glob of paint that looks like an actual smear of fecal material. I’ll try to post pix Dear Expedia editor: my review is not in accurate nor unfair. The hotel was just fine. The room decor was insulting how bad it was
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von dpto. recepcion am 16. Juli 2023
gracias por su comentario. Lamentamos que el arte que ha encontrado en la habitación no haya sido de su agrado. Tomamos en cuenta sus comentarios para reportarlos al departamento correspondiente. Esperamos que la estancia haya sido confortable, y que el resto de servicios del hotel hayan cubierto sus expectativas.saludos cordiales,

10/10 – Hervorragend

mira

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel.Spacious room, good bedding. Lots of restaurants close by and nice walk to the town.The hotel staff was very efficient and helpful. Definitely recommend it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Amanda, Front Desk am 11. Juni 2023
Dear Mr./Mrs. Mira,Thank you very much for letting us know your most sincere opinion.We are glad to hear that you had a good stay in our hotel. We work daily to improve and offer our guests a better service.We look forward to seeing you again!Best regards,Reception Department

8/10 – Gut

Jurgen

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mooi hotel, overal waar je kijkt kunst. Netheid in de hotelkamer kan beter, vieze hoekjes, bij de kast slaapkamer enz. De kamer wordt wel elke dag gepoetst en ruikt dan lekker fris, elke dag schone handdoeken, een prettig verblijf
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
Antwort von Amanda, Front Desk am 7. Juni 2023
Dear Mr. Jurgen,Thank you very much for your feedback.We are glad to hear that the art of our hotel were to your liking. However, we are sorry to hear that your stay was not as you expected. We work daily to improve and provide our guests the best experience. Please accept our sincere apologies for not being able to achieve your expectations. We take your feedback very seriously in order to continue to thrive in the future. We hope that you will give us another opportunity to hit your standards and provide you with a fully satisfactory experience in the near future.We remain at your disposal for anything you may need.Have a nice day.Best regards,Reception Department

10/10 – Hervorragend

Lizette

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Front Desk am 24. Juni 2023
Dear Mrs. Lizette,Thank you very much for letting us know your most sincere opinion.We are glad to hear that you had a good stay in our hotel. We work daily to improve and offer our guests a better service.We look forward to seeing you again!Best regards,Reception Department

8/10 – Gut

Celine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The area is stunning.. outside of Barcelona. There is a bus stop outside the building that takes you to the train station to Barcelona. Great location.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Amanda, Front Desk am 1. Juni 2023
Dear Mrs. CelineThank you very much for letting us know your most sincere opinion.We are glad to hear that you had a good stay in our hotel. We work daily to improve and offer our guests a better service.We look forward to seeing you again!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Valentina

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfetto
Posto bellissimo, Location esagerata ma soprattutto Staff gentilissimo e sempre pronto ad aiutarti. Tornesò sicuramente.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Amanda, Front Desk am 21. Mai 2023
Dear Ms. Valentina,Thank you very much for your feedback.We are glad to hear that the attention received from our staff has been to your liking. We take your feedback very seriously in order to continue to thrive in the future.We remain at your disposal for anything you may need.Have a nice day.Best regards,Reception Department

10/10 – Hervorragend

Rose-Marie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Amanda, Front Desk am 12. Mai 2023
Apreciado Sra. Rose-Marie,Muchas gracias por dejarnos saber su más sincera opinión.Nos alegra saber que la estancia en nuestro hotel fue de su agrado. Trabajamos diariamente para mejorar y ofrecer a nuestros clientes la mejor experiencia posible. Le deseamos un feliz día.Reciba un cordial saludo,Dpto de Recepción

10/10 – Hervorragend

ADID

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Dpto Recepción am 16. Mai 2023
Apreciado cliente, Muchas gracias por dejarnos saber su más sincera opinión. Trabajamos diariamente para mejorar y ofrecer a nuestros clientes la mejor experiencia posible. Tomamos muy en cuenta su valoración para seguir prosperando de cara al futuro. Esperamos verle pronto de nuevoQuedamos a su entera disposición para lo que necesite.Le deseamos un feliz día.Reciba un cordial saludo,Dpto de Recepción

10/10 – Hervorragend

Pawel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel Very friendly and helpful staff Rafal is best :)
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Amanda, Front Desk am 13. Apr. 2023
Dear Mr. Pawel,Thank you for your feedback.We are glad to know you have had a good experience with us. Hope to see you again!

8/10 – Gut

Bartolomé

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Amanda, Front Desk am 13. Apr. 2023
Apreciado Sr. Bartolomé,Muchas gracias por su puntuación.Nos alegra saber que su experiencia en nuestro hotel fue de su agrado.Trabajamos diariamente para ofrecer a nuestros clientes la mejor experiencia posible. Por ello, nos gustaría saber en qué podemos mejorar para que su próxima estancia con nosotros sea plenamente satisfactoria.Gracias por su tiempo.Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Lourdes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Amanda, Front Desk am 27. März 2023
Buenos días Lourdes,Muchas gracias por su valoración. Nos alegra saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros.Estamos deseando verles de nuevo!Reciba un cordial saludo,

8/10 – Gut

Brian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gustaron mucho las vistas, ubicación, el unico detalle seria que las camas dobles no se separen al ser dos individuales juntas. De resto todo muy bien..
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Amanda, Front Desk am 8. März 2023
Querido Brian,Muchas gracias por elegirnos para su viaje a Sitges y por dejarnos su comentario. Nos alegra saber que su estancia fue satisfactoria. Tomamos en cuenta su opinión para mejorar de cara a un futuro próximo.Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

stefaan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zeer aangenaam hotel 4*
Dit was een prima keuze: prijs en kwaliteit. Tuin en zwembaden gesloten tijdens de winter. Kamer 218 pal op het zuiden was zéér ruim. Kitchinette buiten dienst en koelkast wat veel lawaai: uitgezet tijdens de nacht. 30 jaar oud heeft zowel charme als nadelen. Tussen de lift en de kamer hadden wij 5+3+3 traptreden.
central lobby
Seaview
South Facade
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2022