Ausstattung der Unterkunft

Bewertungen von Courtyard by Marriott Ventura Simi Valley

3 out of 5
Courtyard by Marriott Ventura Simi Valley
191 Cochran St, Simi Valley, CA

Bewertungen

9,0

Wunderbar

425 von insgesamt 710 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
204 von insgesamt 710 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
53 von insgesamt 710 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 710 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 710 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Burkhard, Ergoldsbach, Bavaria, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel kurz vor LA
Schönes Hotel in einem kleinen Städtchen vor LA und nur 30 Meilen von Malibu entfernt. Wem das fahren nichts ausmacht, der hat da ein super Hotel.

10/10 – Hervorragend

Dorothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Judy am 25. Mai 2024
We appreciate that you have taken the time to let us know that we did well. I will be sure share this with all of the team members.

10/10 – Hervorragend

Brandon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Judy am 13. Mai 2024
Thank you for your great feedback, Brandon! We appreciate that you have taken the time to let us know that we did a wonderful job.

8/10 – Gut

Ornuma

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location. Staff is okay
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Judy am 5. Mai 2024
Hello Ornuma! Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Bre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Judy am 3. Mai 2024
Thank you for your great feedback!

8/10 – Gut

Jessica

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Simi Valley area was beautiful, nice people, clean, quiet, safe. We kept being told by staff that this is a choice hotel so we were told they only do room cleaning every 3 days. So just make sure if you're going to stay for a little while you asked to have your garbage and towels taken out of your room sooner than that. I probably would not stay here again because I prefer to have my room cleaned every day without having to ask and I also like the option of room service but that's just a personal preference. I would definitely recommend this hotel to others that are staying in the Simi Valley area. If you are going to Revelation Church it's just a short drive so it is a perfect location.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Judy am 30. Apr. 2024
Thank you for your feedback, Jessica!

8/10 – Gut

Wandalee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Pool, room service and cleaningness
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Judy am 29. Apr. 2024
Thank you for your feedback! We look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Jacquelinne, Venice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and easy check in
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Judy am 28. Apr. 2024
We appreciate your feedback! We hope to welcome you back again soon.

8/10 – Gut

Huai Qin, Las Vegas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The airconditioner ran very loudly. We had to turn it off at night. Luckily the temperature was not too cold. Apart from the air condtioner, everything was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Judy am 28. Apr. 2024
Thank you for your feedback! We will have our maintenance team check on that unit right away. We hope to welcome you back again soon.

6/10 – Okay

Morgan

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Pool and fire pit area were nice. Bathrooms were dirty
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Judy am 22. Apr. 2024
Hi Morgan! Thank you for your feedback. I'm glad that you enjoyed the fire pit and the pool. I sorry to hear that you encountered dirty bathrooms. Would you be referring to the lobby bathrooms or the bathroom in your room?

8/10 – Gut

Sonny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bedding was acceptable
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Judy am 21. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Peggy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Judy am 21. Apr. 2024
We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Fred

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed eating at the nearby restaurants. The staff was friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Judy am 16. Apr. 2024
Hello Fred! Thank you very much for your feedback. I'm glad to hear that you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Brenda Q

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Judy am 16. Apr. 2024
Thank you for giving a great score, Brenda! We really appreciate it.

10/10 – Hervorragend

Melany

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a “snafu” with the reservation but the desk staff worked diligently to resolve it. That was nice after a very long drive. We much appreciated the extra effort!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Judy am 12. Apr. 2024
Hi Melany! I'm glad that we were able to work things out. I hope there were no more "snafus" the rest of the stay. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Steven, Hesperia

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Judy am 29. Apr. 2024
Hello Steven! Thank you very much for your 5 out of 5 feedback. We truly appreciate it.

8/10 – Gut

Gustavo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Good location but it’s showing wear and tear in the rooms. I think with a refresh and some more regular maintenance up keep it should be fine.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Judy am 10. Apr. 2024
Hello Gustavo! Thank you very much for your feedback.

6/10 – Okay

Craig

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Dirty carpets, corners are loaded with dust and dirt. I was surprised. They newd to update the rooms for what they are charging
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Judy am 7. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We actually renovated the rooms a year ago. I'm sorry that the refurbishment didn't meet your expectations. I've also shared your feedback with the housekeeping team, so they can look into the dirt on the carpets and corners. We appreciate bringing this to our attention.

10/10 – Hervorragend

Victoria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel and friendly staff. Parking was easy, access to room was easy, and location was perfect.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Judy am 7. Apr. 2024
Hello Victoria! We appreciate that you have taken the time to provide us with your feedback. I'm glad you enjoyed your stay.

8/10 – Gut

Bradley

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good place to stay in Simi Valley area, bathtub and carpets showing signs of wear. The only negative is no complimentary breakfast. Outdoor pool only and not very appealing.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Judy am 31. März 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Okay

Deslyn

Mit der Familie gereist
We should at least be offered water as complimentary if not breakfast
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Marriott by Courtyard Ventura Simi Valley am 24. März 2024
Hello Deslyn,Thank you very much for your feedback.I'm sorry that breakfast is not included in our rates. Courtyard, as a brand, does not have breakfast included in our regular rates, although there are special rates that are sometimes offered that would include it.We do offer complimentary welcome water at check-in if the guest is a Marriott Bonvoy member, and the account number is given at the time of check-in.Once again, thank you for taking the time to provide us with your feedback.

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Spacious, family friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Judy am 18. März 2024
Thank you very much for your great feedback, Kimberly! We appreciate your time in providing the feedback, and I will share it with all the team members.

8/10 – Gut

Donna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stay at this facility for the convenience to my family. Even though there are kids over weekend for events they are attending, it is quiet. Staff is professional and rooms are clean. The only thing noted this stay was my refurbished room, the drapes were torn and tub was worn, with rust and cracked tile. Hopefully next stay these will be replaced.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Judy am 5. März 2024
Thank you for your feedback, Donna. The drapes are scheduled to be replaced, and I will have maintenance take a look at the tub. We appreciate you letting us know about these.

6/10 – Okay

Rhonda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Hotel has been refurbished since our last stay in August of 2022. I would have given a 4 star had the hotel offered daily service however, I had to empty the waste bins and leave outside the door along with the used towels. Reminds me of self check out lines without any discounts.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Marriott am 5. März 2024
Rhonda, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. We appreciate your comments and will share them with out team.

8/10 – Gut

Erica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Judy am 26. Feb. 2024
Thank you for your feedback! We hope to welcome you back soon.

4/10 – Schlecht

Dmitriy V

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had two queen beds in the room. Both mattresses were horrible. They sink so much that you're asleep in a sit up position. Both of us are 150 - 170 pounds. Usually Marriott Courtyard is my go to, but this one is a big no-no.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Marriott am 21. Feb. 2024
Dmitry, Thank you for taking the time to review your recent stay. We apologize about the bed issues you experienced. Please rest assured that our management will further investigate the issues you have raised.

10/10 – Hervorragend

Mary

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Helpful ataff
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Judy am 19. Feb. 2024
Thank you for your feedback! I will share it with all the team members.

8/10 – Gut

Colleen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Stay
Clean, very comfortable and nice area. TV was to the side of the bed but not to bad. Would differently stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Judy am 12. Feb. 2024
Thank you for sharing your feedback. We appreciate hearing from you.

8/10 – Gut

Kurt

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Loved the convenience of the area. Rooms can be updated- showers have low pressure and are low on the wall. Room was not as clean as I would expect- coffee cups were dirty and previously used when I picked them up to look.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Judy am 6. Feb. 2024
Hello Kurt,Thank you for your feedback. We actually updated our rooms the first quarter of last year. I'm disappointed to hear that it doesn't reflect it.The coffee cups are are supposed to be individually wrapped. Were the coffee cups not sealed?I really appreciate that you have taken the time to provide us with your feedback.

10/10 – Hervorragend

stever

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Judy am 30. Jan. 2024
Thank you for your feedback! I'm glad to hear that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Judy am 30. Jan. 2024
Thank you for letting us know that you enjoyed your stay.

8/10 – Gut

John

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is still nice, but could use updating and renovation. The bar area is well done and worth spending time in.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Judy am 30. Jan. 2024
Thank you for the feedback, John. I'm sorry that we didn't meet your expectations during your last visit. We actually renovated in the first quarter of 2023. We changed out carpets, wallpapers, sofa beds, and some of the furniture as well. However, I'm glad to hear that you enjoyed the Bistro.

10/10 – Hervorragend

Nick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property, clean, comfortable, and inviting. They had a great dining option and a small bar inside the hotel. I'd stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Judy am 29. Jan. 2024
Thank you for sharing your feedback, Nick! We appreciate you taking the time to let us know how we did. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, courteous, knowledgeable, and attentive staff! There's a Hydrotherapy massage chair in the lobby! You can enjoy a relaxing massage while watching something on the big screen tv! I would definitely come back here again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Judy am 28. Jan. 2024
Thank you very much for sharing your experience, Sharon! We're glad to hear that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Ralph

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Limited breakfast menu and pricy.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Judy am 28. Jan. 2024
Thank you for sharing your feedback! I'm sorry that the Bistro services failed to meet your expectations. Unfortunately, we have to follow menu offers and pricing guidelines set by Marriott.

10/10 – Hervorragend

Noelle

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Courtyard by Marriott Ventura Simi Valley am 24. März 2024
Thank you for the great score, Noelle! We hope to welcome you back soon.

6/10 – Okay

Kathi

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very stark. Lady was very welcoming. However she Changed us from a King to a handicap room with two queen beds instead of one King. Never got a reason why. Just not a warm and fuzzy hotel. Stark room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Marriott am 26. Jan. 2024
Kathi, We are sorry to read about your negative experience. Thank you for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this does not happen again.

6/10 – Okay

James

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food service and coffee service is very expensive and very poor quality
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Marriott am 26. Jan. 2024
James, Thank you for taking the time to review your recent stay. We appreciate your feedback as we continue to review our pricing accordingly.

10/10 – Hervorragend

Edgar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a great stay, staff was nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Judy am 21. Jan. 2024
We're glad to know that you had a great stay. We really appreciate you sharing your feedback, Edgar!

10/10 – Hervorragend

oshana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Judy am 21. Jan. 2024
Thank you, oshana! We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Kelly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Judy am 21. Jan. 2024
Hi Kelly! Your feedback is very much appreciated.

10/10 – Hervorragend

Shirley

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful and comfortable place to stay.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Judy am 21. Jan. 2024
Thank you, Shirley! We're glad you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Barry J

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Judy am 21. Jan. 2024
Thank you for sharing your feedback!

10/10 – Hervorragend

Trent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Judy am 16. Jan. 2024
I'm glad to hear that you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Charlene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Judy am 9. Jan. 2024
We appreciate the great rating! We look forward to seeing you again soon.

8/10 – Gut

Miguel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Judy am 9. Jan. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Ratna

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everyone (the staff) was courteous & friendly. I appreciate the convenience of location, close to everything that we need, including dining options & cute Makena coffee next door, & yet still quiet & safe. Would definitely come back & stay longer.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Marriott am 3. Feb. 2024
Ratna, Thank you for the 5-star rating! We look forward to serving you in the future.

10/10 – Hervorragend

Julie

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Judy am 9. Jan. 2024
Thank you for the positive feedback!

10/10 – Hervorragend

Randy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Atefeh am 28. Dez. 2023
Dear Randy,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! We hope to welcome you again soon.Sincerely,Atefeh KamankeshGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Cassie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Atefeh am 28. Dez. 2023
Dear CassieOn behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! We hope to welcome you again soon.Sincerely,Atefeh KamankeshGeneral Manager