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112 von insgesamt 281 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
112
106 von insgesamt 281 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
106
36 von insgesamt 281 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
36
17 von insgesamt 281 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
17
10 von insgesamt 281 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
10
8,4/10
Sauberkeit
8,2/10
Personal & Service
7,4/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
7,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Molly
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Molly
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Hunter
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice little stop
Hunter
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von MK am 25. Apr. 2024
Thank you for the wonderful review Hunter. We hope to see you again!
10/10 – Hervorragend
Kaden
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The receptionist was very nice and our room was clean and organized upon arrival.
Kaden
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von MK am 30. März 2024
We are so happy to hear you had a positive experience with our staff and rooms Kaden. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Rox
10. März 2024
Rox
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von MK am 30. März 2024
Thank you for the 5 stars Rox!
10/10 – Hervorragend
Stephen
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stephen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von MK am 27. Feb. 2024
Thank you for choosing the Richland Inn and Suites Stephen!
8/10 – Gut
Alan
Geschäftlich gereist
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alan
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von MK am 6. Feb. 2024
Thank you for the review Alan, we enjoy having you stay with us!
10/10 – Hervorragend
Mariann
8. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
An excellent hotel with great staff.
Mariann
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von MK am 9. Jan. 2024
Thank you Mariann for the positive review, we enjoyed chatting with you!
10/10 – Hervorragend
GARY
Mit dem Partner gereist
27. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bathrooms could be bigger with higher toilets
GARY
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von MK am 9. Jan. 2024
Thank you for the suggestion Gary, we'll look into this. We hope you had a wonderful stay otherwise!
8/10 – Gut
Joanna
26. Nov. 2023
Joanna
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von MK am 9. Jan. 2024
Thank you for the review Joanna! We look forward to seeing you again.
10/10 – Hervorragend
B Holly
22. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bang for the buck
Front desk gal was wonderful. The price was unbeatable.
B Holly
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von MK am 23. Nov. 2023
We are so happy to hear you had a wonderful stay with us, thank you for the positive review!
4/10 – Schlecht
April
11. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The property was dirty and smelled of smoke inside. Sheets smelt like a combination of bleach and smoke. They did not serve breakfast and only very small cups for coffee. Limited selection of items to buy on hand. Staff was pleasant. Checking in took quite a bit of time due to technical errors on their end. Overall the property felt dirty, old/outdated and unsafe.
April
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von MK am 13. Nov. 2023
We're sorry you've had a less than pleasant experience with us; however we have not served breakfast since Covid started in 2021. We hope you'll give us another chance the next time you pass through Sidney.
8/10 – Gut
Tracy, Three Forks
26. Okt. 2023
Tracy
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von MK am 23. Nov. 2023
Thank you for the positive review Tracy!
10/10 – Hervorragend
Peggy
14. Okt. 2023
Peggy
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 9. Nov. 2023
Peggy,Thank you for taking the time to leave a review!
10/10 – Hervorragend
Connie
1. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was very affordable and dog friendly
Connie
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 5. Okt. 2023
Connie, Thank you for taking the time to leave a review for our property. We hope you'll stay again the next time your travels bring you to Sidney, MT.
6/10 – Okay
Christopher M
Mit der Familie gereist
23. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
price was right, front desk was polite, rooms were clean
Christopher M
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 27. Sept. 2023
Christopher, Thank you for taking the time to leave a review. Please let us know how we could improve to make your next stay a 5/5.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
22. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Richland in is rich in value
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 27. Sept. 2023
Thank you for leaving a review!
8/10 – Gut
Mary
Mit einer Gruppe gereist
21. Sept. 2023
Gut: Personal & Service
Great for the price although sheets were stained, no outlets anywhere that worked, and no breakfast option.
Mary
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 27. Sept. 2023
We're sorry to hear about the trouble you faced during your stay with us. We would have been happy to get you moved to a new room had we known. Please give us another chance in the future to provide you with a better experience.
10/10 – Hervorragend
Amy
15. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amy
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 21. Sept. 2023
Amy, we appreciate the 10/10 review. Thank you!
8/10 – Gut
Joe
Mit dem Partner gereist
7. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Mattress was uncomfortable
Joe
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 21. Sept. 2023
Joe, Thank you for the rating. Please let us know what we could do on your next stay to earn a 5/5.
10/10 – Hervorragend
Tabatha
Mit der Familie gereist
6. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed here for one night on a road trip and was pleasantly surprised! Amazing price for a very good room! Room and hotel were clean and had all that was needed. Free parking. Rooms and hotel were a bit dated but for the price, it’s unbeatable. Would stay here again!
Tabatha
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 6. Sept. 2023
Tabatha, thank you very much for taking the time to leave a review. We are glad to hear your stay was a good one and we look forward to your next stay with us.
6/10 – Okay
Phillip
Mit der Familie gereist
3. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Basic Comfort/Cheap Price
Old property in poor condition. Bed was comfortable. A/C was cold. Shower/toilet area was so small it was difficult to navigate the space. Bathroom door was coming apart. Staff seemed to not want to interact. No eye contact. Might stay here again for the cheap price and basic comfort.
Phillip
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 6. Sept. 2023
Phillip. Thank you for taking the time to leave a review. I apologize for the bathroom door. We are investigating this and will have maintenance repair it. If you give us another chance in the future, I would be happy to upgrade you to a larger, updated room.
4/10 – Schlecht
Jamie
21. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Will choose somewhere else to stay next time
The staf was fine. The facility is just ran down and rooms need updated.
We had no water pressure and barely lukewarm water for showers. No maintenance or made service on the weekends.
All we require is a clean room and nice shower. We will spend a little more money next time for this and in which will also include breakfast.
Jamie
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 23. Aug. 2023
Jamie, You are correct, we do not have housekeeping available on the weekends, but if you needed anything at all during your stay, the desk can assist. We apologize for the issues with the shower.
8/10 – Gut
Gordon
Mit dem Partner gereist
18. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit
Slightly aged hotel. Amenities are minimal but adequate
Gordon
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 30. Aug. 2023
Thank you for leaving a review, Gordon!
4/10 – Schlecht
Noah
14. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rooms were in disrepair with loose and missing tiles and overall shabbiness.
Noah
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 15. Aug. 2023
Noah, I assure you, all of our rooms are not like this. I am very sorry you had a couple loose tiles during your stay. We have our maintenance team repairing this.
6/10 – Okay
Russell
13. Aug. 2023
I inadvertently booked the wrong day. I called the hotel immediately, no luck. They said sorry, get in contact with orbitz. I tried orbitz, but they were really worthless. I was quite disappointed with orbitz in this instance!!
Russell
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 15. Aug. 2023
Russell, Since we have to pay a commission on the nights you do not stay, we do require you to make this change through the 3rd party site you booked through. I am sorry they were hard to get ahold of.
8/10 – Gut
Perry
11. Aug. 2023
Perry
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 15. Aug. 2023
Thank you for leaving a review for our porperty.
4/10 – Schlecht
Shane
Geschäftlich gereist
9. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Shane
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 15. Aug. 2023
Hi Shane. I am sorry your stay was only 4/10. Please call me to discuss.
10/10 – Hervorragend
John, Scobey
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
5. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms are a bit small but have all the necessities, nice big clean beds, great ice machine, refrigerator. All the things you need for a great price
John
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 9. Aug. 2023
Thank you for leaving a review. We hope you'll stay again soon.
10/10 – Hervorragend
Connie
28. Juli 2023
Connie
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 23. Aug. 2023
Thank you for taking the time to leave a review for our property, we hope you'll stay with us again the next time you are in the area,
10/10 – Hervorragend
val
24. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
val
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 26. Juli 2023
Val, thank you for taking the time to leave a review of our property.
10/10 – Hervorragend
val
Geschäftlich gereist
22. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
val
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 26. Juli 2023
Thank you so much for leaving a review of our property. We hope you'll stay again the next time your travels bring you through Sidney, MT.
8/10 – Gut
Tian Cheng
3. Juli 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Tian Cheng
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 5. Juli 2023
Thank you for leaving a review.
8/10 – Gut
Sherry
24. Mai 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Overall it was fine. Very basic.
Sherry
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 24. Mai 2023
Sherry, thank you for taking the time to review our property. Please let us know how we could improve your next stay.Thank you.
8/10 – Gut
Shelby
Mit der Familie gereist
20. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean, quiet and staff was friendly and helpful
Shelby
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 24. Mai 2023
Thank you for the kind comments regarding our staff. Hope you'll stay again the next time you're passing through Sidney.
8/10 – Gut
Josh
Mit einer Gruppe gereist
7. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Josh
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 17. Mai 2023
Thank you for leaving a review. Please let us know how we could improve your next stay.
10/10 – Hervorragend
Terry
Geschäftlich gereist
12. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place for the money
Terry
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 17. Apr. 2023
Thank you so much for the 5/5 review. We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
GARY
3. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel but bathrooms are to small made for kids no room for a adult
GARY
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 5. Apr. 2023
Thank you for the review, Gary!
10/10 – Hervorragend
Erin
Mit der Familie gereist
13. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erin
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von MK am 13. März 2023
We're glad you enjoyed your stay with us! Thank you for choosing the Richland Inn and Suites!
8/10 – Gut
Jaylen
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
3. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing
Jaylen
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 7. März 2023
Thank you for leaving a review for our property, hope to see you again!
10/10 – Hervorragend
Jeri, Crosby
Mit dem Partner gereist
12. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely hands down can't beat the price for the room. The room we had was SO nice!!!
Jeri
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von MK am 12. Feb. 2023
Thank you for the positive review, Jeri! Hope to see you again soon.
8/10 – Gut
robert
26. Jan. 2023
robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von MK am 2. Feb. 2023
Thank you for staying with us, we hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Gary
2. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gary
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 23. Jan. 2023
Gary, Thank you for the 10/10 review you left for our property. We hope you'll stay again soon.
10/10 – Hervorragend
B Holly
1. Dez. 2022
B Holly
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 23. Jan. 2023
B Holly, we appreciate the great rating you left for our hotel and hope to see you again.
10/10 – Hervorragend
Pearly
Mit dem Partner gereist
27. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Clean rooms, quiet and safe surroundings. No breakfast but they have coffee & hot water.
Pearly
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 30. Nov. 2022
Thank you so much for the great review!
10/10 – Hervorragend
Andrew
23. Nov. 2022
Andrew
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Jaimie Dishon, AGM am 30. Nov. 2022
Andrew, Thank you so much for the great rating!
10/10 – Hervorragend
Andrew
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
22. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Go to for Sidney
Great hotel and price. No frills. Just what’s needed. Friendly staff.
Andrew
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 30. Nov. 2022
Andrew, thank you for your loyalty to our hotel in Sidney, MT. We appreciate you!
10/10 – Hervorragend
Jolene
16. Nov. 2022
Jolene
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
4/10 – Schlecht
kelly karlene
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
14. Nov. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When I made my reservation I asked that the couch/bed be made up. Upon arrival there were no blankets or sheets for the extra bed. I called down and asked for them. Instead of bringing them to my room I had to go all the way to the front desk and get them myself with my small grandson. Tub was filthy, Ana there was a smushed fly on the curtain and window. No breakfast or any amenities. Will not stay here again.
kelly karlene
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 14. Nov. 2022
Kelly, I see on Expedia that your reservation was cancelled, and I can't find you in my system. Please contact me to discuss further. Thank you.
8/10 – Gut
Kim
Geschäftlich gereist
14. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a great stay. The king sue for $50 was a nice surprise!
Kim
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 14. Nov. 2022
Thank you so much for the nice review. We hope you'll stay again the next time your travels bring you through Sidney, MT.
8/10 – Gut
Jerry
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
12. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
cleaned snow before we got up and told us road conditions for where we were going
Jerry
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Jaimie Dishon, General Manager am 14. Nov. 2022
I'm so glad we were able to get the snow cleared and point you in the right direction. We hope to see you again in the future.