Außenbereich

Bewertungen von The Kunlun Jing An

4.5 out of 5
The Kunlun Jing An
No 250 Hua Shan Road, Jing An District, Shanghai, Shanghai

Bewertungen

8,8

Hervorragend

140 von insgesamt 254 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
80 von insgesamt 254 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
19 von insgesamt 254 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 254 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 254 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Matthias

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great value
Very good service, great view and location. Late checkout until 18h possible against reasonable fee.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Eason am 13. Sept. 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here ! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Gerd K am 29. Mai 2019
Thank you for your rating, hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good gym. Good breakfast. Good bed. Good location.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Gerd K am 22. März 2019
Dear guest, thank you for sharing your amazing experience with us. Hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Stadthotel
Das Hotel ist in einem guten Zustand. Der Service ist sehr freundlich und zuvorkommend. Die gesamte Anlage ist sehr sauber und gepflegt. Bund ist nur 10 min mit Taxi entfernt. Shopping malls und restaurants sind ebenfalls nur wenige Minuten zu Fuss entfernt.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Rene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist einfach klasse. Nachdem viele 4 und 5 Sterne hotels in Shanghai inzwischen ziemlich nachgelassen haben, gibt es hier absolut keine Beanstandungen. Hervorzuheben ist ein riesen großes Frühstücksbuffet, teils täglich wechselnd. Bei dieser Auswahl ist für jeden etwas dabei. Das Personal ist im gesamten hotel sehr sehr freundlich und hilfsbereit. Ist bereits mein zweiter Aufenthalt und ich würde jederzeit wieder dort übernachten.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2018
Antwort von Sally Liang am 18. Okt. 2018
Thank you for choosing The Kunlun JingAn, and sharing your amazing experience with us. Hope to see you soon!

8/10 – Gut

Eve, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolut empfehlenswert
Sehr hilfsbereite Mannschaft, schöne zentrale Lage, gute Aussicht, das Zimmer ist großzügig, sehr empfehlenswert für Familien mit Kindern. Wir waren super zufrieden! Gerne wieder
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von Margaret am 6. Apr. 2018
Vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig.

10/10 – Hervorragend

JANE

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von luna am 20. Mai 2024
Just wanted to thank you for your recent stay here at The Kunlun Jing An! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

6/10 – Okay

Cindy

Mit der Familie gereist
Great location go everywhere easy. A former Hilton 5 star hotel , now named Kinlun .
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von luna am 16. Mai 2024
Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback. Guest feedback is incredibly important to us and we are taking your comments into consideration as we improve our on-property experience. We hope to have another opportunity to serve you, if your travels bring you back to our area.

10/10 – Hervorragend

JANE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von luna am 13. Mai 2024
Just wanted to thank you for your recent stay here at The Kunlun Jing An! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon. We hope to have another opportunity to serve you, if your travels bring you back to our area.

8/10 – Gut

TAKASHIGE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von luna am 8. Mai 2024
Just wanted to thank you for your recent stay here at The Kunlun Jing An! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

8/10 – Gut

Mei Hua

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The concierge team is super efficient and wonderful. It was a lean team but they deal with the challenges with professionalism. Not only they assisted with my taobao orders, and transportation needs, they also gave excellent suggestions on what i should do
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von luna am 8. Mai 2024
Just wanted to thank you for your recent stay here at The Kunlun Jing An! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

Peggy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very close to malls and places to eat. Subway right outside the door. Everything was in good condition and the housecleaning staff were so nice.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von luna am 8. Mai 2024
Very close to malls and places to eat. Subway right outside the door. Everything was in good condition and the housecleaning staff were so nice.

10/10 – Hervorragend

Kaiyan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von luna am 8. Mai 2024
Just wanted to thank you for your recent stay here at The Kunlun Jing An! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

mirco

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura molto pulita e personale disponibile
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von luna am 25. Apr. 2024
Just wanted to thank you for your recent stay here at The Kunlun Jing An! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

Yuet Ngor

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
整體非常好,且交通方便
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von luna am 19. Apr. 2024
非常感谢你选择静安昆仑大酒店并给予好评。酒店地处静安寺区域,步行可达两大主要商业街南京西路及淮海路,并毗邻上海城市风貌保护区。在我们酒店附近搭乘地铁一、二、七、十四号线可方便快捷地抵达城市各个重要商业及旅游目的地。诚挚地希望能够有机会再次接待您,并为您提供另一段美好体验。感谢您的好评!

8/10 – Gut

Jenny

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von luna am 17. Apr. 2024
Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback and we’re very sorry you were unhappy with guest room. Guest feedback is incredibly important to us and we are taking your comments into consideration as we improve our on-property experience. We hope to have another opportunity to serve you, if your travels bring you back to our area.

10/10 – Hervorragend

Zheng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von luna am 16. Apr. 2024
Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback. Guest feedback is incredibly important to us and we are taking your comments into consideration as we improve our on-property experience. We hope to have another opportunity to serve you, if your travels bring you back to our area.

4/10 – Schlecht

Jian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No AC in a hot day at 82F and I was told to open the window to cool down.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von 酒店运营团队 am 2. Apr. 2024
Thank you for your feedback in regards to the AC not working well in your room. But we would like to clarify with you your floor and room situation because our hotel didn't have 82F indeed. And our room window is not suppose to open for the safety reseason. We're looking forward to hearing from your feedback so that we can look into it and ask our maintenance to fix the issue specificly, however I apologize if you encouter this issue. Thank you again for your review and I invite you to stay with us the next time you return to Shanghai.

10/10 – Hervorragend

Jiajie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Eason am 7. März 2024
Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback. Guest feedback is incredibly important to us and we are taking your comments into consideration as we improve our on-property experience. We hope to have another opportunity to serve you, if your travels bring you back to our area.

10/10 – Hervorragend

Hok Leung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Eason am 19. Feb. 2024
Just wanted to thank you for your recent stay here at The Kunlun Jing An! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

Alexander

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business
Fast check-in. Very friendly staff. Breakfast very good variety. Room a bit outdated but everything else was great.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel management am 15. Jan. 2024
Just wanted to thank you for your recent stay here at The Kunlun Jing An! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

8/10 – Gut

Anna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
flott opphold!
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel management am 23. Jan. 2024
Just wanted to thank you for your recent stay here at The Kunlun Jing An! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

Dan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel management am 5. Jan. 2024
Just wanted to thank you for your recent stay here at The Kunlun Jing An! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

KIN MING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel management am 20. Dez. 2023
非常感谢您对上海静安昆仑大酒店的评论,您的满意是对我们最大的鼓励,也是我们一直以来努力的方向。很高兴看到您对酒店服务的肯定。我们真诚的期待您的下次光临!

4/10 – Schlecht

Eva

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have to say this is a very old hotel that need a major upgrade. We were there in Dec, the hotel room was very hot, the AC was not every hotel. We felt like stay in a sauna room every single day. The room was very clean, bathe room ground was dirty. It was not very pleasant to see. Some sneaky customers probably still smoking in the room that cases our room smell like cigarettes due to then central AC. The staff were nice and trying their best. I guess it’s just an old hotel. The moment you go into the hotel lobby you would smell a mixed greasy and fragrant smell. I will not go back again for sure.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel management am 12. Dez. 2023
I appreciate your candor on your feedback of your recent stay with us. I understand the freshness of the room was of concern during your stay and guest satisfaction is my highest priority so I have brought your comments to our Housekeeping team to resolve this issue. Thank you for bringing this to my attention and I hope you will consider staying with us the next time you travel here

10/10 – Hervorragend

Linda Yuelin Zhou

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I had a good stay at this hotel, it has all what I need in Shanghai. It’s a little unfortunate that gym/swim pool was closed for some days. But overall all is good.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel management am 12. Dez. 2023
Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback. Guest feedback is incredibly important to us and we are taking your comments into consideration as we improve our on-property experience. We hope to have another opportunity to serve you, if your travels bring you back to our area.

10/10 – Hervorragend

Joo H.

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel management am 12. Dez. 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here at The Kunlun Jing An! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

8/10 – Gut

Zexin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel management am 30. Nov. 2023
尊敬的宾客您好,感谢您对上海静安昆仑大酒店的喜爱,并做出了满意的评价,期待您的再次光临!

10/10 – Hervorragend

xin

Aufenthalt von 10 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel management am 20. Dez. 2023
尊敬的宾客您好,非常感谢您给予我们酒店的好评评价,我们会再接再厉,不辜负您的好评,再次感谢您对酒店的肯定,期待再次光临,祝您旅途愉快!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Old shanghai Hilton now is the kunlun. It’s old but well kept up. Some furniture and infrastructure is old but the location is fantastic and the price is right
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel management am 20. Nov. 2023
Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback. Guest feedback is incredibly important to us and we are taking your comments into consideration as we improve our on-property experience. We hope to have another opportunity to serve you, if your travels bring you back to our area.

8/10 – Gut

MINORU

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel management am 21. Nov. 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here at The Kunlun Jing An! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

8/10 – Gut

Juhyun

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Eason am 30. Okt. 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here at The Kunlun Jing An! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

Ren Jacky

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 26 Nächten im September 2023
Antwort von Eason am 16. Okt. 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

Linghe Henry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Eason am 13. Okt. 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here ! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

Cheng Mao

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Eason am 18. Sept. 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here ! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

Masayuki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
地下鉄静安寺駅12番出口のすぐ横に有り地下鉄を使って動くのには大変便利。ローソン、スタバもすぐ近くにあります。
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Eason am 18. Sept. 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here ! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

Masayuki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Eason am 15. Sept. 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

8/10 – Gut

JEFF

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Well managed with international standard
After staying at another hotel around the corner multiple times, I switched to staying at Kunlun this time. It's better in every way including bigger and quieter rooms. Will be back next time.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Eason am 22. Aug. 2023
Thanks for your kind comments about your recent stay with us. Hope to see you return again soon. Safe travels.

10/10 – Hervorragend

Brendan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
交通便利,附近食肆很多,非常方便。
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Eason am 14. Aug. 2023
非常感谢你选择静安昆仑大酒店并给予好评。我们知道正是点点滴滴的细节让您的住宿体验更加舒适,当然还有我们杰出的地理位置。诚挚地希望能够有机会再次接待您,并为您提供另一段美好体验。

6/10 – Okay

Robert

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Checkin was ultra slow, almost 45 mins. I was told my passport was being copied 3 times! Room was near an elevator and there was a wooshing noise all night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Eason am 2. Aug. 2023
I’m sorry we were not able to provide you with a satisfactory experience during your recent stay. Your satisfaction is very important to us and we appreciate your feedback about noise and check-in. Your comments will help us to correct these issues. We hope you will consider staying with us the next time you are in Shanghai

2/10 – Ungenügend

CHRISTINE

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Customer service at front desk is terrible
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Eason am 27. Juli 2023
Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback and we’re very sorry you were unhappy with front desk. Guest feedback is incredibly important to us and we are taking your comments into consideration as we improve our on-property experience. We hope to have another opportunity to serve you, if your travels bring you back to our area.

10/10 – Hervorragend

Hayden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Eason am 27. Juli 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here ! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

8/10 – Gut

Ning

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bed is very comfortable, had a good night sleep…
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Eason am 25. Juli 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here ! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

Jason

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Eason am 19. Juli 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here ! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

8/10 – Gut

kawamoto, ootaku

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Eason am 2. Aug. 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here ! So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

ChakYuen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I lost my wallet in the hotel. The staff was professional dealing with the problem perfectly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Eason am 19. Juli 2023
Thank you for your review. I am pleased to hear you enjoyed your stay here.All of us at The Kunlun Jing An are passionate about hospitality and we hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Xinfeng

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Eaosn am 19. Juli 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here .So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
枕頭太扁,不好睡
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Eason am 19. Juli 2023
感谢您入住静安昆仑大酒店。我们非常感谢您坦率地分享反馈。我们一直重视了解宾客的意见,以便能更深入地审视酒店的服务,而我们的客房也是我们不断积极评估的一个方面。我们诚挚地希望您能再次光临,并再次感谢您的反馈。

8/10 – Gut

Johan

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Eason am 19. Juli 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here .So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

CHEK MENG

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2023
Antwort von Eason am 19. Juli 2023
Just wanted to thank you for your recent stay here .So glad you were able to experience our authentic The Kunlun Jing An hospitality. We look forward to seeing you soon.