Außenbereich

Bewertungen von The Shilla Seoul

5 out of 5
The Shilla Seoul
249, Dongho-ro, Jung-gu, Seoul

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

830 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
99 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
41 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Minsue

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was amazing. I booked once more for my parents. It is an amazing experience to be there.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Aaron

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
There were stains on the carpet floor in the room. Guest from (Korea were treated differently from other foreign guests (especially cultures with brown or darker skin).
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Haeyoung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

kazuaki

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ゆっくりと過ごすにはとても良いホテルでした
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It could be overcrowded on weekends. If you need bed guard or any kids safety amenities, reserve on advance as they don’t have enough in stock!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

SHOJI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Myong

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great room and breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Yoshiko

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

jinjoo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
On this trip, I stayed at Lotte and then at Shilla. And then in Tokyo, I stayed at Imperial hotel. To jump to the conclusion, I would stay at Lotte on my next trip. The Shilla room was beautiful but not useful or functional. Not enough storage or drawers like Lotte. The best room was the Imperial hotel. It has tons of drawers and yet is very tastefully decorated. The room on the imperial floor was like a room in another universe…….so quiet. The Shilla hotel was so noisy with young people……..in the elevator, at the 23rd floor lounge…….practically everywhere. It was a BIG contrast to the Imperial hotel in Tokyo. Also the Shilla lounge was worse than the lounge at Lotte, in terms of food selection, convenience, quietness and the availability of seats. At Shilla lounge, they charge almost 1700,000 won for a guest at the Happy Hour which is a dinner essentially. It is too much. The Shilla concierge was helpful. I give 5 stars to them. Overall, Shilla is a good hotel but it did not live up to its Samsung reputation in my opinion. Shilla paid a lot of attention to the beauty and elegance of the room but not enough attention to the details and the need of a guest I felt at Imperial Hotel, I suggest that Shilla restudy their goals and decide what kind of guests they want to have. I am a professional and was traveling alone. I stayed at Shilla for about a week in the lounge - accessible room.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Rocel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Joohyun

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Michiyo

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Joon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

RIN

スタッフの細かな気配りが感じられます。 タクシー運転手への行き先の確認や、タクシーのナンバープレートをメモして手渡してくれたり、トラブルがないように配慮してくれてるのが感じられました。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Elise, Arlington

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very high quality hospitality, excellent amenities in the hotel, amazing day and night views of Seoul
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

CW

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Samantha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were friendly and helpful. Their breakfast buffet was excellent. The room was a little too small. Usually I can tell the difference for my VIP treatment. I didn't think I got it in comparison to other experiences.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Liz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

TAKASHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Viviana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First time in Korea and we were so impressed by The Shillas hospitality. Great service, accommodations and amenities. Will definitely be back!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Minju

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was fantastic and took great care of me. Able to answer any of my questions as well as drive me to the front of the property upon arrival as well as drop me off at the bus station free of charge. Would absolutely stay here again.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love this hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Deborah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was very clean and very nice. There were lots of dining options on site, plus a very good bar. The hotel staff was very helpful about arranging transportation.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Daisy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff friendliness No coffee store
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Lauren

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was just as lovely as everyone has reported. The front desk, room service, bellmen, etc, were all so very friendly and kind. Every staff person we met went out of their way to help us and offer a first class welcome. They were exceedingly polite, especially with our language barrier. Many of them spoke English fluently. It was just wonderful to be treated so well.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

YUKIYO

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
とても綺麗で安心して過ごすことができました。また泊まりたいと思えるホテルでした。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

HIDEKI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

QIAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staffs are amazing! Definitely recommend!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Mitchell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

shigeyuki

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ホテルスタッフの気遣いがよかった。また、利用したい。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

SoonYoung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

SHIZUKA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Debra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The greeting was fantastic for three tired travellers. Would highly recommend The Shilla. The service was from the heart and was the best way to make foreigners fell welcome and at home. Would return.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

NORIKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

INJAE

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Michael, Troy

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jason

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Classic Korean vibe is very unique to Shilla Hotel. The room is a bit on the older side but still it was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

YUKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

shuichi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

yousook

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Yi Ying

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

sarah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had the best time at the Shilla Hotel. Everything and everyone was great!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

SUNGHOON, Ulsan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
한국 최고의 호텔을 이용하면서 높은 품격이 함께할 수 있러서 좋았습니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Sumin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Boram

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Joonsung

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ali

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had one of the best nights over there and I highly recommend it to anyone who wants a place with very upscale views and services.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

CHIKAKO

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

JOOHYUN

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
직원의 서비스는 훌륭하나 객실 상태가 그다지 좋지 않습니다. 소파의 청결 상태가 좋지 않고, 화장실 바닥과 세면대 곳곳에 물 얼룩이 그대로 남아있습니다. 명성을 생각하면 청결이 매우 아쉽습니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024