Außenbereich

Bewertungen von Hampton Inn & Suites Savannah/Midtown

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Savannah/Midtown
20 Johnston St, Savannah, GA

Bewertungen

8,4

Sehr gut

481 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
330 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
97 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
59 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
35 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist für ein Hampton Inn in einem eher schlechten Zustand und muss dringend renoviert werden. Wir haben das Zimmer zweimal getauscht, da
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von GM am 30. Nov. 2019
Lieber Reisender, Wir möchten jeden Gast mit der Qualität unserer Unterkünfte beeindrucken, daher bedaure ich es sehr, dass wir Sie in diesem Bereich im Stich gelassen haben. Wir freuen uns über Ihr Feedback und berücksichtigen es, wenn wir unser Hotel ständig aktualisieren und verbessern. Vielen Dank, dass Sie sich für uns entschieden haben. Wir hoffen, Sie bei einem erneuten Besuch besser bedienen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das Hotel ist sehr schön, aber sehr hellhörig. Wände und Türen sind sehr dünn, Zimmertüren reichen auch nicht bis auf den Boden, es bleibt eine kleine Lücke.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Carol, LaFayette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The location is great in Savannah for what we need.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kay

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
staff friendly
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Kenneth

Food service was only average for the morning breakfast. Regular coffee was empty one morning and staff had to be reminded and some food items were not very hot.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

AL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ceiling in our room had hanging spider webbs
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Sherri

The staff was less than helpful. We were forced to park in the “pay for $7.00”parking lot while surface parking was available. The room was very clean & sufficient. Breakfast was very good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

C.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel is very clean, Shopping and good food options walkable distance, It is quiet, and out of the way. parking was easy and only a few feet from the entrance. Its not walkable to the attraction area but just reserve transportation from the tour groups and you're set.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Christina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Arielle

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Sam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Breakfast could use an over haul . Coffee not good
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Ricky

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Air conditioning made loud noise night one. Bathroom vent made a loud banging sound all night two.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Mary Jeanne

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Brenda

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The vent in the bathroom had a thimping sound all night while we slept. We didn't notice it when we checked into the room that night but cause we were moving bags, getting settled in and had the television on but it work be around d 1AM. Needless to say I didn't sleep well. Someone's string of hair was under the bed covers. Then I found a string of hair on the wall stuck to the tile in the bathroom. I won't book this place again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing to report. Liked the area and close parking.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Catherine

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
My room was very dirty. There was what looked like dried pasta on the bathroom floor, poop smeared on bathroom door. Dust and grime everywhere.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Nadine

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was fine for our needs. One night stay, it was raining, so that limited our view of the property. Didn’t really like the extra parking charge- why isn’t that figured into the rate? Not like parking is optional, but it was only $7, so not as bad as some other places.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Ali

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Jennifer

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The staff and service were good, but this is a dated property, and my TV did not work 2 days out of 3. I was told that Comcast was working in the area and this was the reason, but my TV still did not work. Also, I was surprised and not happy about a $7 charge per day for parking, that was not optional, as there is no where else to park. Let's call that a "hidden fee"
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Alexis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a little older properly which you could see in places, but overall it was a nice stay for the weekend. I didn't enjoy that they were not cleaning the rooms at all in the 3 days we were there and I had to get new towels twice.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Vera

Gut: Sauberkeit
Overall a nice place to stay however if your splurging on having a heated indoor pool you will be highly disappointed. Pool was ice cold so only my youngest was brave enough to swim in it. Will have to pay for parking in their lot too $7 per night which is crazy.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only thing I didn’t like was that it didn’t have any outdoor space
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Umar

Certain members when I signed in, did not show professionalism, I was not feeling like my business was appreciate it with the young lady, I was not in the mood to be smiling, but I was not rude because I flew in town because of my daughter is in critical condition. But I went to my room and the key didn’t work, when I came downstairs, the lady ignored me while talking on the phone didn’t even give me iContact what I waited three minutes with the card in my hand, only when I look for someone else to service me did she ask me what did I want? I found it very rude . Secondly, I was informed that there was a microwave in the room so when I called the front office. It was busy for a long while so I went downstairs. The same person was there and I don’t think that she like me coming there again. I asked her what her name was , after getting her name I said quietly this is not a good Hilton experience that I’m having here with her attitude change, and she became very warm and friendly. Which should’ve been the first the first time I signed in
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

david

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie gereist
We had a great stay! We were upgraded to a room with fridge and microwave and the room was so spacious. The beds and pillows were very comfortable. And we didn’t hear noise from other rooms. Would definitely stay there again!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Dymond

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to business destination
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Elizabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy stay, location close to shopping and dining options. Kids liked indoor pool. perfect for what we needed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Gayle

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Erin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Did not enjoy
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Savannah Hampton Inn
It's a nice hotel and the breakfast was really good. The carpet in the room desperately needs updating and was coming up from the flooring. The indoor pool is not heated which makes me wonder what the point is.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jim

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very helpful at check-in, breakfast was great. Had to check out in the very early am (3:30am) and nobody was at the counter for in-person checkout
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

J.ROSS

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Judy

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Normally I love Hiltons
Tv broken—. Got no regular Could not contact desk from room— had to use cellphone to get more than a busy signal. Despite describing situation very early—was offered no possible solutions. “Nothing could be done because it was a weekend .” Elevator dirty(dogs?)
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Marci

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Hotel is getting run down. Lampshades frayed, elevators dirty and banged up. Our room smelled musty. Not the best place to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Macarthur

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Richard

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Ryan

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
I stayed here three weeks and the 3rd week my room wasn't cleaned on Wednesday like it would normally. I went to the desk that evening and spoke with the manager and got some new towels and asked for my room to be cleaned on Thursday. The next day in my suite I went to use the second sink and found old Ramen noodles in the sink.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Morning desk clerk was less than helpful. She seemed to be bothered by the guest and more concerned with her conversation with the other help. Did not bother to try to rectify other concerns. Overall the place and our room could have been cleaner. Paying extra for parking after booking the hotel seemed pretty sly. Never had that happen before.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Katricia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The stairwell in the garage was o dirty and smelled. The elevator button mount covering was broken so I didn’t want to take a chance so I too the stairwell. I love the additional bar on the door for added security and the full length mirror, genius! The bathroom walllpaper should be replaced or painted but overall my visit was pleasant. Best part was the desk clerk, Charmaine, she was professional and pleasant
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Owner am 29. Jan. 2024
Katricia, thank you for taking the time to leave us review! We appreciate both the positive feedback as well as the constructive feedback, and we will be sure to use this to improve our service in the future! We hope for the opportunity to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Nagehan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Owner am 25. Jan. 2024
Nagehan, we appreciate you taking the time to review us and leave a perfect rating! We are thrilled to see you enjoyed your stay, and hope you choose us again next time your travels bring you this way.

8/10 – Gut

norma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Owner am 16. Jan. 2024
Norma, we appreciate the great review! We are glad to see you enjoyed your stay with us, and hope you choose us again next time you are in the area!

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Owner am 15. Jan. 2024
Thomas, we appreciate you taking the time to review us and leave a perfect rating! We are thrilled to see you enjoyed your stay, and hope you choose us again next time your travels bring you this way.

10/10 – Hervorragend

Trevor

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Owner am 10. Jan. 2024
Trevor, we appreciate you taking the time to review us and leave a perfect rating! We are thrilled to see you enjoyed your stay, and hope you choose us again next time your travels bring you this way.

10/10 – Hervorragend

Mireya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Owner am 10. Jan. 2024
Mireya, we appreciate you taking the time to review us and leave a perfect rating! We are thrilled to see you enjoyed your stay, and hope you choose us again next time your travels bring you this way.

4/10 – Schlecht

Shannon

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel advertised an indoor pool. This was the only reason I booked this hotel. When we arrived we found out the indoor pool was not heated and too cold to swim in. Ruined my kids night!
Antwort von Owner am 8. Jan. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay, Shannon. We are very sorry to hear that our property did not meet your expectations. We work very hard to maintain our hotel and ensure we provide a warm, welcoming, and comfortable experience for all guests. Please don’t hesitate to reach out to the hotel directly if you would like to discuss this issue further with a member of our management team. Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Ivelise

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice room
The room's layout was nice. I liked the modular couch in the room. Breakfast was warm, and coffee was good.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Owner am 8. Jan. 2024
Ivelise, we appreciate the great review! We are glad to see you enjoyed your stay with us, and hope you choose us again next time you are in the area!

6/10 – Okay

Aixa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Moldy Bathroom
The room was spacious. The rug could use a deep cleaning. The AC/heating system worked great. The bed was ok. Not my favorite as it needed a new mattress. The pillows were lumpy. But the worst part was the bathroom. The shower was full of mildew. It also smelled like a sewer which leads me to believe they do not clean the drain. Won’t stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Owner am 3. Jan. 2024
Aixa, thank you for taking the time to leave us review. We appreciate the constructive feedback, and we will be sure to use this to improve our service in the future. We hope for the opportunity to host you again soon.