Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von Quality Inn & Suites Bay Front

3 out of 5
Quality Inn & Suites Bay Front
180 Bay St, Sault Ste. Marie, ON

Bewertungen

8,8

Hervorragend

544 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
341 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
82 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
26 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut, sauber, grosszügig
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Thorsten

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect Hotel. Very good service. Beautiful Breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

allen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a nice and clean
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Carrie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely facility and staff were nice. Breakfast was great too.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Edmond

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is excellent!!! Great service and comfortable location. The staff is always ready to help. Restaurant, great service and friendly. Feels like home
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Sanju

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Blankets and the bedding did not look they were changed. Blankets were very old that they had holes in it. Do they change the bedding after every customer visit?
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 21. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey. We are sorry that you did not enjoy your stay. If you had an issue with the blankets and sheets after the first night you should have brought your concerns to the front desk. At that time we would have had housekeeping change them for you. The beds do get changed after every check out. We hope to see you again.

8/10 – Gut

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Janice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 22. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey.

10/10 – Hervorragend

John

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 21. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey. We are happy that you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Emilio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 21. Mai 2024
Thank you for your response to the online survey. So happy that you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

michele

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bathtub was awkward to shower in - it had a sloped bottom and all the ledges on the surround were sloped so it was difficult to place shampoo and conditioner
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 20. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey with the concerns that you have. We will look into this.

10/10 – Hervorragend

NELSON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff very friendly. Room is clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 20. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey. We appreciate your kind words.

8/10 – Gut

Carmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 15. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is our second stay there and the staff are wonderful and it’s a nice hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 13. Mai 2024
Thank you for your kind words and for taking the time to respond to the online survey.

10/10 – Hervorragend

Jarrett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to lots of stores and restaurants
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 13. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey.

4/10 – Schlecht

Aaron Van

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thus used to be my go to hotel. It has recently changed management and quickly went downhill. No restaurant on site anymore, no maid service when we were there, A/C in our room didn't work, dirty carpet in our room. The front staff always has been great and still is but that's about it. Time to find a better option in the Soo.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Quality Inn Team am 10. Mai 2024
Hello Aaron,We would like to thank you for taking the time to let us know how we can improve . I do apologize about the restaurant being closed.The restaurant owner retired and we are in the process of finding a new restaurant soon.As for the issues with the A/C and dirty Carpet did you bring it to front desk so could take care of you. As you are very important to us. As for maid service we deliver service when you want them. unless otherwise requested, full-service housekeeping will be automatically provided after the third night stay. you call front desk anytime to request a cleaning on your choosing.Feedback from guests is very important to us and your input helps us in our efforts to providing excellent service. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

10/10 – Hervorragend

Justin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Quality Inn Team am 10. Mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn & Suites Bay Front. As a Guest you are truly valued. Thanks We here at the hotel love having you stay with us. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

starsky

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Checking in was easy and fast, and staff answered all the questions i had. Casino was a near and also the shopping mall was across the street so it was convenient also border crossing was near by if you wanted to check out the USA
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 7. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey. We appreciate your kind words, that will be passed on to the staff.

2/10 – Ungenügend

Rajdeep

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First room was too dirty and 2nd room At night toilet overflow.we need our money back
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 6. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey. We are sorry that the housekeeper missed taking the water gun out of one of the drawers. You were moved to another room and unfortunately the toilet plugged. Our night auditor fixed the toilet and offered you another room which you declined. If you return to this area we will gladly give you a discount when you call us direct.

4/10 – Schlecht

James

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 6. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey. It would help us to know what you did not like about your stay so that we are able to correct it.

10/10 – Hervorragend

Abdalla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A good hotel for a one night stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 6. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey. We appreciate your input.

2/10 – Ungenügend

Jake

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 21. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey. It would be very helpful if you were to explain why you gave us this score. We need to know any problems so that they can be fixed.

8/10 – Gut

Abe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were very accommodating, however we had no shower curtain and soap. The staff did bring these to the room when we mentionedthe missing items. The staff were great.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 30. Apr. 2024
We are so sorry that this happened to you. Please come visit us again and we will make sure that everything will be perfect for you.

6/10 – Okay

alexis

The smell of the room was of old cigarettes which was unpleasant. But beyond that, great experience !
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 30. Apr. 2024
Thank you for responding to our online survey. We take your comment seriously and will look into this. Next time please let the front desk know and they would have gladly moved you to another room.

10/10 – Hervorragend

Tuija

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 20. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey.

10/10 – Hervorragend

Brennan

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 20. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey.

4/10 – Schlecht

Pamela, Marathon

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is very old and run down compared to previous stay a year ago. Restaurant and lounge while advertised when booking as open was closed by new owners, so had to find alternate place to eat. Downtown area not pleasant to walk around with drug use and homeless people. Found limited restaurant option by hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 22. Apr. 2024
We are sorry you did not enjoy your stay with us. The restaurant was closed Feb 17 as the owner decided to retire. The new owners are looking for someone to take over. Did you ask the front desk for recommendations for other restaurants? The Mill is a wonderful place to eat, as well as Montana's or the Casino. We hope you will give us another chance to redeem ourselves.

8/10 – Gut

Bhavdeep Maheshchandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property close to shopping mall and river front. Good public transport access. Clean, tidy and maintained rooms with plenty of amenities. Only lost one rating on variety of breakfast inclusion.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 15. Apr. 2024
Thank you so much for responding to the online survey. Your feedback is important to us as this enables us to improve where needed.

10/10 – Hervorragend

Asim

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 6. Mai 2024
Thank you for responding to the online survey.

8/10 – Gut

Samantha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 9. Apr. 2024
We appreciate that you took the time to respond to the online survey. Thank you and we'll see next time.

10/10 – Hervorragend

Mir Masoud

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 8. Apr. 2024
Thank you for the feedback from your stay with us. We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

JEONGTAE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 8. Apr. 2024
Thank you for your response to the on line survey.

10/10 – Hervorragend

Rachel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 1. Apr. 2024
Thank you for taking the time to respond to the online survey.

10/10 – Hervorragend

Carter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, comfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 26. März 2024
Thank you for responding to the online survey.

10/10 – Hervorragend

Donna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 18. März 2024
Thank you for taking the time to respond to the online survey.

8/10 – Gut

Jonathon, Thunder Bay

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 2. Apr. 2024
Thank you for responding to the online survey. We hope to see you again.

8/10 – Gut

Jerome

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was nice!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 4. März 2024
Thank you for responding to the guest review.

10/10 – Hervorragend

Istvan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and comfortable room, friendly staff. A pleasure to stay at.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 4. März 2024
Thank you so much for your kind words. I will pass them on to the rest of the staff.

10/10 – Hervorragend

Allison

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front deak staff was amazing. Rooms were large and clean. Pool was quiet. Breakfast was awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 28. Feb. 2024
Thank you so much for your kind words and I will make sure to pass this on to the rest of the staff.

4/10 – Schlecht

Jeannie, Elliot Lake

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only reason I booked at the quality inn was the awesome restaurant, but it has closed down. There is no restaurant on site any longer. Sad but will have to look for another hotel to stay at when in the Sault.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 28. Feb. 2024
Yes the restaurant closed as the owner has retired. We do know that there is some interest in the restaurant and hopefully it will be operating again soon.

10/10 – Hervorragend

PATRICIA

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 28. Feb. 2024
Thank you for responding to the guest review. We are so happy that you enjoyed your stay with us. Hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
It was great
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 28. Feb. 2024
We are so happy you enjoyed your time with us and hope to see you again. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Jane H

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 25. März 2024
Thank you for your kind response to the online survey.

10/10 – Hervorragend

Bibin

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 25. März 2024
Thank you for taking the time to reply to the guest review. I will pass this on to our staff.

8/10 – Gut

Timothy

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Liked everything except room coffee
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 28. Feb. 2024
We will take your information and look into it. Thank you for responding to the guest review.

10/10 – Hervorragend

Don

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, very family friendly with large rooms. nice facilities with great breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 28. Feb. 2024
Thank you for your kind words and we hope to see you again.

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 20. März 2024
Thank you for taking the time to respond to the on line survey.

10/10 – Hervorragend

Keith

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 25. März 2024
I will let our staff know that you enjoyed your stay with us. Thank you.

8/10 – Gut

Amanda

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 28. Feb. 2024
Thank you for responding to the guest reveiw.

8/10 – Gut

Cory, Tisdale

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Linda Front Desk Supervisor am 28. Feb. 2024
Thank you for responding to the guest review.