Playa Bayahibe, San Rafael del Yuma, La Altagracia
Bewertungen
8,8
Hervorragend
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631 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
631
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8 – Gut
216
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6 – Okay
89
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4 – Schlecht
35
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2 – Ungenügend
38
9,2/10
Sauberkeit
9,0/10
Personal & Service
9,0/10
Ausstattung
9,2/10
Zustand der Unterkunft
9,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
ANDREAS, HAIMHAUSEN
Mit der Familie gereist
10. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ANDREAS
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 10. Jan. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!
4/10 – Schlecht
Mario
Mit dem Partner gereist
11. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The Room and the pools are nice. But the Food in the Restaurants is not good and often cold. At breakfast you have to wait in front of the door but the Restaurant is mostly empty. During we had breakfast no one ask for Coffee or Juice. And selfservice is not possible.
Mario
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Jessica Mejía-Econcierge am 12. Nov. 2021
Dear Mario,
We are saddened to know that we did not meet your expectations, we hope to receive you again and you can notice the changes implemented.
Best regards,
8/10 – Gut
Wolfgang
7. Apr. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein solides 4 Stern Resort
Wir haben nur eine Nächtigung gebucht weshalb wir nicht alle Optionen im Resort bewerten können. Strand, Buffet und Snack Bar haben uns im Dominicus Beach Resort besser gefallen.
Wolfgang
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Patricia Lasry - Econcierge am 7. Apr. 2021
Hello! Thank you very much for sharing your comments! It was a pleasure having you in our property and we look forward to your return!
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
21. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Massiel Rijo am 21. Dez. 2018
Hello,
We appreciate the time that you have invested on writing an overview of your stay with us. Thank you for your feedback that is very important to us, as with these observations we can have a constant improvement.
Overall, we take such comments very seriously and you can be assured that the necessary measures are being instituted to prevent recurrences in the future.
With this said, we look forward to have the opportunity of hosting you again to regain your trust in our resort and service.
10/10 – Hervorragend
Aslhey
27. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es un hotel muy hermoso y te brinda todo lo que las vacaciones necesitan, el ambiente es muy familiar y el personal muy amable.
Aslhey
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
Agustin
Mit dem Partner gereist
27. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mejorar el confort de la cama y el servicio en general del hotel
Agustin
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Sandrine
Mit dem Partner gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was friendly, facilities were clean. Overall good experience
Sandrine
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Arlettys, lehigh acres
Mit der Familie gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Arlettys
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Main H, kew gardens
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
25. Mai 2024
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Beach was amazing. Pools were clean. My family had a blast. Just few things to make it better. Do something with bathroom smell and make sure sheets were clean. Irving and Yrani were the best thing. Both were pleasant to deal with and very helpful.
Main H
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Gladibel
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice resort , the staff are amazing, great people. Starting from Mauricio ( vale parking ) excellent service, genuine service, following for YUDY from recepción always able to help us with the best attitude, the last but not the less SONY ( beach guard ) super gently, sweet , make us feel very confortable and safe a the beach all the time .
Gladibel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 25. Mai 2024
Dear guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and knowing that we met your expectations fills us with happiness, Mauricio, Yudys and the whole team look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana. We look forward to assisting you again. Best regards,
10/10 – Hervorragend
BLANCA
Mit der Familie gereist
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
x
BLANCA
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 24. Mai 2024
Estimada huésped,para nosotros fue un placer tenerle en casa y agradecemos que comparta su experiencia con nosotros.Esperamos tener el placer de verle nuevamente y poder repetir tan fantástica experiencia.Saludos cordiales,
2/10 – Ungenügend
Caius
21. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Caius
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 22. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your honest experience at home.Best regards,
10/10 – Hervorragend
DAYSI
Mit dem Partner gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Las instalaciones impecables, buena comida, atenciones 1A. Gracias a Krismely Ramirez, por su gentil servicio e interés por hacer que nos sintiéramos bien!
DAYSI
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 21. Mai 2024
Estimada huésped,Para nosotros fue un placer tenerle en casa y agradecemos que nos comparta sus comentarios. Comunicaremos a Krismely y a todo el equipo lo excelente de su estancia. Esperamos verle nuevamente pronto.Saludos cordiales,
10/10 – Hervorragend
Varlam Tembolatovich
Mit der Familie gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you. Great service.
Varlam Tembolatovich
Aufenthalt von 11 Nächten im Mai 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 20. Mai 2024
Dear Guest,We would like to express our sincere thanks for choosing us as your place to stay during your visit. It was a real pleasure to have you as a guest and we hope you enjoyed your stay with us.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Juan
Mit der Familie gereist
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen hotel, excelente calidad de bebidas y de comida, el personal es muy amable, vale la pena pagar el Club preferred que te ofrecen a la llegada, tienes playa privada y restaurantes exclusivos, Ángel es un camarero excelente, sin duda volvería
Juan
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 20. Mai 2024
Estimado huésped,Para nosotros fue un placer tenerle en casa, poder cumplir sus expectativas nos alegra y esperamos verle nuevamente pronto y asistirle de la forma que nos caracteriza.Saludos cordiales,
10/10 – Hervorragend
Erik
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le falta pescado frito en el restaurante de la playa. Todo lo demás Excelente
Erik
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 13. Mai 2024
Estimado huésped,Para nosotros fue un placer tenerle en casa y volver a verle pronto y asistirle otra vez de la manera que nos representa.Agradecemos su punto de mejora y le comunicaremos al jefe departamental correspondiente para crear un plan de acción y que al volver pueda ver el cambio gracias a su comentario.Saludos cordiales,
6/10 – Okay
JOE
Mit dem Partner gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good condition facilities. Good service overall.
Didnt offer room upgrade, even hotel was not full.
JOE
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 13. Mai 2024
Dear Guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to offer you an excellent service and apparently we did not fully meet your expectations, we will communicate your comments to the corresponding departments to create action plans. We look forward to welcoming you back to your Dreams Dominicus La Romana home and hope that you will be able to verify the changes made thanks to your comments. Best regards,
6/10 – Okay
Gina
Mit dem Partner gereist
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The food was terrible for the exception of the burger. There were never enough chairs at the pool or the beach
Gina
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 13. Mai 2024
Dear Guest,We sincerely regret to hear that your experience at Dreams Dominicus La Romana was not satisfactory. Our goal is to provide quality service and exceed our guests' expectations, so it is very frustrating for us to know that we did not meet your needs on this occasion.We appreciate the opportunity you provided to inform us of your situation and look forward to having the opportunity to demonstrate the quality of our service to you in the future. We look forward to welcoming you back home and providing you with the exceptional experience that you deserve and that we are known for.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Edward
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelentes atenciones de todo el equipo muy especialmente queremos resaltar los servicios y amabilidad de Mauricio el maletero y nuestra Host Yrani.
Edward
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 13. Mai 2024
Estimado huésped,Para nosotros fue un placer tenerle en casa y agradecemos sus comentarios, nos esforzamos en crear experiencias maravillosas. Comunicaremos a todos lo excelente de su servicio y esperamos tenerle en casa nuevamente.Saludos cordiales,
10/10 – Hervorragend
Jenny
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesomeness and fabulous. the staff was friendly and accommodating
Jenny
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 9. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Dreams Dominicus La Romana, we strive every day to create experiences like this. We look forward to seeing you again at home and assisting you.Best regards
8/10 – Gut
KARINA
7. Mai 2024
KARINA
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Betsabet Enith
Mit der Familie gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
El servicio del personal fue terrible con poca cortesia, la comida de muy mala calidad, no me dieron la habitación por la cual pague y al pedirles amablemente que por favor me ayudaran la respuesta fue de muy mala forma
Betsabet Enith
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 7. Mai 2024
Estimado huésped,Lamentamos sinceramente escuchar que su experiencia en Dreams Dominicus La Romana no fue satisfactoria. Nuestro objetivo es proporcionar un servicio de calidad y superar las expectativas de nuestros huéspedes, por lo que es muy frustrante para nosotros saber que no cumplimos con sus necesidades en esta ocasión.Tomamos en serio sus comentarios y queremos asegurarle que estamos tomando medidas para abordar los inconvenientes ya mencionados. Queremos que sepa que valoramos su opinión y que estamos comprometidos a mejorar en todos los aspectos para garantizar que futuros huéspedes no tengan una experiencia similar. Esperamos tenerle nuevamente en casa.Saludos cordiales
10/10 – Hervorragend
Kelvin
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Helpful and very friendly, pleasant staff at all times. Food and drinks were good. The resort itself is beautiful and comfortable.
Kelvin
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 7. Mai 2024
Dear guest, For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana.cordial greetings,
6/10 – Okay
Artur
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Artur
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
6/10 – Okay
Juan
2. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
La lucha esta tapada y el techo callendo plasters
Juan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 2. Mai 2024
Estimado huésped,Gracias por compartir su experiencia con nosotros, es muy importante saber lo que podemos hacer mejor para nuestros huéspedes, y vamos a hacer cambios en las áreas de mejora que nos ha comunicado, con esto dicho, esperamos darle la bienvenida de nuevo.Un cordial saludo,
10/10 – Hervorragend
Adonis
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was fine during my stay. The only issue was an unexpected fee at my checkout.
Adonis
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 2. Mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us, it is very important to know what we can do better for our guests, and we will be making changes to the areas of improvement you have communicated to us, with that said, we look forward to welcoming you back.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Seami
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything went smoothly. Staff were really nice and helpful. Loved my stay. Would go back
Seami
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 2. Mai 2024
Dear guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Hamlet
30. Apr. 2024
Hamlet
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 20. Mai 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus La Romana! We look forward to seeing you soon.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Ashley
Mit dem Partner gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like everything! A good resort
Ashley
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us, we look forward to welcoming you back and repeat excellent memories at Dreams Dominicus La Romana. We will communicate to everyone the positive aspects of their service.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Luisa Stephany
Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quedamos con muy buena experiencia!
Luisa Stephany
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
Estimado huéspedGracias por compartir su experiencia con nosotros, esperamos volver a darle la bienvenida y repetir excelentes recuerdos en Dreams Dominicus La Romana. Comunicaremos a todos lo positivo de su servicio.Un cordial saludo,
10/10 – Hervorragend
shanlander
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was excellent and the staff was great! The amenities were great and our concierge Yrani did a great job connecting us with all the services!!
shanlander
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us, we look forward to welcoming you back and repeat excellent memories at Dreams Dominicus La Romana. We will communicate to everyone the positive aspects of their service.Best regards,
8/10 – Gut
Jose
27. Apr. 2024
Jose
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Breyner Acosta - eConcierge am 21. Mai 2024
Dear guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service. We look forward to welcoming you again in your Dreams Dominicus La Romana home.Best regards,
8/10 – Gut
Leydy
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s I nice resort.
Leydy
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us, we look forward to welcoming you back and repeat excellent memories at Dreams Dominicus La Romana. We will communicate to everyone the positive aspects of their service.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Harvey
Mit dem Partner gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great experience. Gustavo the Bulter was amazing!
Harvey
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
Dear guest,For the entire Dreams Dominicus La Romana team, it was a pleasure to share such excellent memories with you; and we look forward to welcoming you back in the future, Gustavo and the entire team look forward to serving you again.Kind regards,
8/10 – Gut
Arthur
Mit der Familie gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is really nice place. The rooms were very clean and comfortable. The staff was fantastic ( thank you Erick). Loved the food variety int the buffet. Dined at the French restaurant and the food there needs a little help, but again great service.
Arthur
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us, we look forward to welcoming you back and repeat excellent memories at Dreams Dominicus La Romana. We will communicate to everyone the positive aspects of their service.Best regards,
10/10 – Hervorragend
luis
Mit der Familie gereist
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean property very comfortable staff is the best we got preferred benefits we got a butler gustavo he is amazing
luis
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 26. Apr. 2024
Dear guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Luisa Stephany
Mit der Familie gereist
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy hermoso y atenciones personalizadas! Gracias a mayordomo Erick
Luisa Stephany
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 26. Apr. 2024
¡Gracias por compartir su experiencia en Dreams Dominicus, La Romana!
10/10 – Hervorragend
Neftali
Mit dem Partner gereist
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service
Neftali
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!
10/10 – Hervorragend
Milena
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is beautiful and well maintained by attentive staff in every role. Fantastic beach and sea. Great dining options with delicious food (especially at the World Cafe with incredible variety and freshness). Plenty of pool options, never too crowded. Good balance of fun (yoga on the pier, zumba in the pool or beach, wonderful dancers and a different show every night) and relaxation (no rowdy crowds). Our Deluxe Tropical View double bedroom was very spacious and bright, in a very quiet location. Our room coffee maker did not work and we brought it up but was not fixed (not a big deal as there is plenty of coffee available at the bars and at the cute Coco Cafe). When we checked in we were offered to purchase the Preferred Club access to extra space on the beach and 2 more restaurants but we declined. Also, right after check-in a Hyatt representative gave us coupons for spa and wine discounts and pushed for a breakfast presentation for the very next day, but again we declined. We appreciated the friendly staff and the commitment to the environment.
Milena
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 25. Apr. 2024
Dear guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Nataliya
Mit der Familie gereist
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
love all
Nataliya
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!
10/10 – Hervorragend
Dmitriy N.
19. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like this property and I had a good time.
Dmitriy N.
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!
10/10 – Hervorragend
Yuri
Mit der Familie gereist
18. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice place, highly recommended
Yuri
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 18. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!
10/10 – Hervorragend
Deborah
18. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
best since I’ve been visiting the DR. Thanks to Yrani our butler
Deborah
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!
10/10 – Hervorragend
Diane, Cowansville
Mit einer Gruppe gereist
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptionnel!
Diane
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 15. Apr. 2024
Thank you for sharing your positive experience about your recent stay at Deams Dominicus, La Romana!
10/10 – Hervorragend
NATALYA
Mit der Familie gereist
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoy stay that hotel Of course we coming back
NATALYA
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 12. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!
10/10 – Hervorragend
Christian
Mit der Familie gereist
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Nice and compact. The preferred membership with Expedia booking was amazing.
Christian
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 11. Apr. 2024
Thank you for sharing your positive experience at Dreams Dominicus, La Romana!
2/10 – Ungenügend
Juan, Hazleton
9. Apr. 2024
Juan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
¡Gracias por compartir su feedback acerca de su reciente estadía en Dreams Dominicus, La Romana!
10/10 – Hervorragend
Jessica
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When we first arrived the check in process was not smooth at all. It took forever for check in. That would be the only negative I have about the resort. Everything else was phenomenal. Food was wonderful, staff were so accommodating and pleasant and the entertainment was excellent! We would definitely come back here again!
Jessica
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 9. Apr. 2024
Dear guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana. Regarding your point of improvement on the check-in process, we have shared it with the department head to take action plans, we hope to welcome you again and you can see the changes thanks to your comments.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Jhomar
Mit der Familie gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect.
Jhomar
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 9. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience about your recent stay at Dreams Dominicus, La Romana!
10/10 – Hervorragend
Judith, Southbridge
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean
Judith
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 9. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!