Außenbereich für Bankette

Bewertungen von Hyatt Ziva Los Cabos- All Inclusive

4.5 out of 5
Hyatt Ziva Los Cabos- All Inclusive
Paseo del Malecón l-5 D, San José del Cabo, BCS

Bewertungen

8,8

Hervorragend

1672 von insgesamt 2644 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
520 von insgesamt 2644 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
245 von insgesamt 2644 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
105 von insgesamt 2644 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
102 von insgesamt 2644 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Anita

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff, property, classes, spa, food and restaurants were excellent and out of this world !! I would definitely recommend Hyatt Ziva to my friends!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 27. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

Tatyana, Eugene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 27. Mai 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

Dymonique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Need more activities. No entertainment made it difficult to enjoy the stay, considering what it cost to stay there. Visitors literally had to find things to do the entire time. Not fun!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 24. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

6/10 – Okay

Anaeis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I wish the quality of the food was better.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 24. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Matt

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 24. Mai 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was amaxing!
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 23. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Gene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place, the pool side service was excellent thanks to Alejandro! He was very attentive and made us feel welcome. Thank you Alejandro!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 21. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Mariel Alejandra De la Rosa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 20. Mai 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

ji bum

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 20. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

6/10 – Okay

Donna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Some of the food is over rated
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 20. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Richard, Fremont

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 20. Mai 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

BERNARDO ARTURO

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hyatt Ziva was wonderful. Took our 7month old for the first time. Service was way better than I remember. Staff would go over the top and was helpful. Rooms were very clean. The food was also great! Pool side tacos amazing.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 20. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Vladimir

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good resort
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 17. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

Waseem, Fairfield

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall satisfied with our stay. Staff was helpful when needed. Good choice of food available.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 15. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Piyush

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent service, and a large property
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 15. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Alelisha

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 15. Mai 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Yousri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 15. Mai 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Saba

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best place for a family trip
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 13. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

6/10 – Okay

lin

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 14. Mai 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

6/10 – Okay

Mouhammad Rateb, Detroit

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 13. Mai 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Fun environment, friendly staff, clean warm pools, beautiful property, easy access to bars, restaurants. Spacious rooms.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 10. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

LeAnn Marie B, West Jordan

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent resort. We did not have a bad meal, drink or snack. All staff are friendly, helpful and amazing. Lobby bar had excellent service ( thank you Estella and Rosario!!). Tequila bar was a waste, not included in all-inclusive so always empty. Rooms were clean and comfortable, it was cleaned daily and early. The bar service was great as well. Looking forward to going again!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 13. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Sheila

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Awesome property
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 9. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

gevorg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 9. Mai 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

ALFONSO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 9. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

ROBERT

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Xxx
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 9. Mai 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Hector

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 8. Mai 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

Bridget

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 27. Mai 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Brandon

Gut: Ausstattung
Fantastic service and quality. I’d go again
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 6. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

Stacey Lee

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mini bar was not stalked well, couldn’t have full bottle of wine in room without paying for it. You had to scan a QR code on the tv for room service and I could never get it to work, no room service menus. Bars by the pools close early
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 8. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

6/10 – Okay

Veronica

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Food was not the best.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 6. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

BONN SANDY GIFT

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was our first time visiting Cabo and this resort did not disppointed. I visited with my husband another couple who are very dear to us. We requested to stay in thesame floor building but resort management even upgraded our rooms so we can stay next to each other. The resort is very well-maintained and the service is also great! We are all pretty pleased given that it's an all-inclusive resort and yet we received 4-5star service! Would definitely come back and recommend to people!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 4. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed 5 nights for our 25th anniversary. Wonderful room, I recommend the club rooms for the ocean views and sounds, as well as the sunrise from the balcony. One night the staff decorated our room for our anniversary without me requesting this which was special. Another night I purchased the romantic dinner for two on the beach, and the food and staff were amazing. Five course meal, wine, cocktails, etc... When we got back to the room they brought chocolate covered strawberries and Champaigne. Very nice touch, well worth it! The gym was very nice as well, with dumbbells going up to 100 lbs., flat bench, and A/C. Can't beat that if you like to workout as well as cardio machines overlooking the ocean. Food was great, no complaints. Only waiting one night for a restaurant for 30 minutes because we showed up later at a popular time, so this was expected. I liked the pool with games was seperate from the infinity pool with the swim up bar. Sure there were a few kids but staff didn't let them play football or other games. The pools never felt crowded. I would recommend this place without hesitation to friends, family, and I would definitely stay again. Karla in the guest services made sure my romantic dinner was flawless, and she is extremely polite and friendly. Thank you all for a wonderful anniversary trip!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 3. Mai 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Jacob

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 20. Mai 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Christine Minjung, Los Alamitos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 30. Apr. 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great trip, excellent staff. Care free vacation
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 29. Apr. 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Monica

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was amazing! Everyone was so friendly and helpful. We especially loved our waiter Amulfo at the Plaza. He was so cheerful, polite and attentive!! We loved the food and the property. We will definitely return!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 29. Apr. 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

JACQUELINE RENE, Portland

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was above and beyond the best affordable all inclusive resort! The amenities and options were AMAZING!!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 29. Apr. 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

Yolanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
the pool closes at 8:00pm
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 21. Apr. 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Mandar Prakash

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 20. Apr. 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

Richard James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
wish we could have gotten in the water only tecate beer, need choice. people great and staff very good. always smile.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 16. Apr. 2024
Thank you for your review we will share your kind words with our amazing team. As for the feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

Nancy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall this is a great resort. Our kids particularly loved the kids club and wanted to go everyday! The staff, particularly, Karla, Lisset, Corina, and Mario were fantastic. You could tell that they put a lot of enery into engaing with kids and making the activities special. The "Teepee" night show was excellent.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 15. Apr. 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

Jacob, Bothell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 17. Apr. 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

Swati

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would like more food options for lunch
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 15. Apr. 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Zhenyu

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent resort!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 19. Apr. 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

2/10 – Ungenügend

Prasanna

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property facilities were good , but they charged me almost double for my stay. The reason Hyatt Ziva gave is that Expedia paid for only 2 people and I have to pay for my 2 kids. My booking clearly was for 2 adults and 2 children, but they said Expedia only paid for 2. No phone support from Expedia was available. Virtual chat support was terrible. I ended up paying extra for the stay. After your booking, within the cancellation window, make sure you call Hyatt Ziva and confirm the details of booking
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 12. Apr. 2024
Thank you for your review and feedback, your reservation was done incorrectly because you include two adults and two kids under 1 year old, which in our system is free. But your kids are older than two years old which is the age where they should pay a kids rate, for that reason you had to pay the difference that were not considere on Expedia. If the reservation had been made correctly with the kids age, you should not had to pay any difference. Thank you for your undertanding. Let us know if you need further assistance!

10/10 – Hervorragend

Hong

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Safe and clean
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 11. Apr. 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

4/10 – Schlecht

Steven

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms were very dated and not super clean. Pull out couch beds were broken and everything was extremely worn. No hot water from 3-6pm each day. Not enough chairs at the pool so you have to wake up at 5:30am to try and grab chairs. Food was not great. The hotel hosted an outdoor wedding that was extremely loud until almost 11pm and kept the kids up.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 10. Apr. 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We hope we can have a new opportunity to host you again soon!

2/10 – Ungenügend

Robert, Chicago

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wouldn’t stay here again if it was free. Fortunate to travel a ton, global services airlines, platinum every hotel chain on earth. Had to come here for a wedding, absolutely disgusted. The staff were very nice though! Not their fault they work here. Food was trash, room was disgusting, our clothes smell like mold. Laptop would have been stolen if we didn’t call in specifically asking for it. Hyatt should be embarrassed.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 9. Apr. 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We hope we can have a new opportunity to host you again soon!

8/10 – Gut

Jane

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Hyatt Ziva Los Cabos Team am 11. Apr. 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!