Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von The Pickwick Hotel

3.5 out of 5
The Pickwick Hotel
85 5th St, San Francisco, CA

Bewertungen

7,8

Gut

344 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
347 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
157 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
90 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
66 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Christoph

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren zu 2 Personen in einem 2 Bett-Zimmer an der Straßenseite zur 5th St in der 4. Etage für 8 Nächte. Es war nicht laut und den Straßenlärm hörte man des nachts kaum. Es gab jedenTag sehr guten Room-Serv. Kühlschrank, TV WC Dusche funktionierten gut. Die Zimmergröße war für ein Mittelklassehotel in Ordnung. Das Zimmer hatte einen Schreibtisch einen Schreibtischstuhl eine geräumige Kommode und ein Schrankelement mit vielen Bügeln. Alles bestens, aber ein 2 Stuhl oder Hocker wäre in einem 2-Bettzimmer sehr sinnvoll als Verbesserung. Dennoch:Das Hotel ist auch für längere Aufenthalte sehr empfehlenswert. Eine 5-Sternebewertung für ein Mittelklassehotel ist also durchaus gerechtfertigt.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Matthias

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brian D am 14. März 2024
Dear Matthias,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Dorothea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Ausblick aus den Fenstern war wie in einen Hinterhof. Kurze Wege zu Attraktionen war sehr positiv.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Brian D am 6. Nov. 2023
Dear Dorothea,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Lutz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr hilfsbereites und freundliches Personal. Schönes und sauberes Zimmer. Man hat sich im Haus zu jederzeit sehr sicher und gut aufgehoben gefühlt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Brian D am 4. Aug. 2023
Dear LutzGreetings from The Pickwick Hotel!Thank you for patronizing The Pickwick Hotel San Francisco and taking time out to share your experience on this social platform. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

6/10 – Okay

Holger

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Zentrale Lage. Direkt in der Nähe Cable Car Station Powell Street.
Antwort von Brian D am 24. Juli 2023
Dear Holger,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for patronizing The Pickwick Hotel San Francisco and taking time out to share your experience on this social platform. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

8/10 – Gut

Angelique

Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Brian D am 24. Juli 2023
Dear Angelique,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for patronizing The Pickwick Hotel San Francisco and taking time out to share your experience on this social platform. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Traditionelles Hotel in super Lage
Da Hotel ist zwar etwas in die Jahre gekommen, bietet dafür aber ein sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis in Top Lage in Downtown SF. Wir würden wieder kommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Lisabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Preisgünstiges Hotel an zentraler Lage
Das Hotel liegt Nähe Powell Street und ist schon ein wenig älter. Wir hatten ein Eckzimmer. Es war klein und sauber. Die Kaffeemaschiene war defekt, wurde aber umgehend repariert. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Nachts kann es vorkommen, dass die Feuerwehr vorbeirast. Wir würden es wieder buchen, da Preis Leistung absolut ok ist.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

maria

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Die Zimmer entsprachen nicht den Bildern. Dennoch eine gute Unterkunft für 1-2 Nächte in SF. Der Preis ist sehr gut für SF, aber wenn man länger bleibt (wie wir) empfehle ich dan doch etwas mehr zu bezahlen...
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable bed- Keurig coffee maker in room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von rowenas am 11. Okt. 2021
Thank you very much for taking the time to review our property. We appreciate your feedback. We hope you will come back and visit us soon!

10/10 – Hervorragend

Stefan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gemütliches Zimmer mit hervorragender Bettwäsche
Wie immer ein sehr schönes Zimmer in zentraler Lage. Sehr zu empfehlen!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von RowenaS am 3. Aug. 2021
Thank you very much for taking the time to review our property. We appreciate your feedback. We hope you will come back and visit us soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war kalt im Zimmer und keine Heizung zu finden.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von FOM am 13. Jan. 2020
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Each room has its own heater controls located on the wall by the air vent. I am so sorry this was no pointed out to you during your stay.

6/10 – Okay

Sabine

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Leider hört man durch alle Wände durch. Im gesamten Hotel liegt ein Teppichboden. Die Lage zum Shopping oder auch bei eine Kongressbesuch in Moscone ist sehr gut.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von FOM am 2. Okt. 2019
Thank you very much for taking the time to review our property. It is always heartwarming to hear that our location was appreciated. We hope you will come back and visit us soon!

8/10 – Gut

Lucas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Insgesamt ein gutes Hotel mit ordentlicher Ausstattung, ohne großen Glanz. Gut zudem ist, dass es eine Garage mit Service im Keller gibt. Wenn man sein Auto will, kann man es jederzeit nehmen und Ausflüge. Allerdings ist er mit 45$ inklusive Tax nicht gerade günstig, ist aber das normale Preisniveau der geht. Die Fenster sind allerdings alt und die Straße ist laut. Wer gegen Geräusche beim Schlafen empfindlich ist, sollte was für die Ohren mitnehmen. Die Lage des Hotels ist zwar zentral und man erreicht alles sehr gut.(Cable Car gleich nebenan), ist aber eher befremdlich. Es gibt sehr viele Obdachlose, die am Tag zwar auffallen, unter der Woche aber tagsüber zwischen den Touristen und vor allem den Büroangestellten kaschiert werden. Abends sind diese dann aber nicht mehr da und es bleibt eine Mischung aus Armut und Drogensumpf. Das Hotel verlässt man dann nur noch mit dem Auto über die Garage, da man nicht wirklich mehr auf der Straße sein möchte. Am Wochenende fehlen dann die arbeitenden Leute auf der Straße, sodass es zwar nicht bedrohlich wirkt, aber doch irgendwie unangenehm. So erklärt sich dann auch der verhältnismäßig günstige Preis.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von FOM am 2. Okt. 2019
Thank you very much for taking the time to review our property. It is always heartwarming to hear that our location was appreciated. We hope you will come back and visit us soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von FOM am 3. Sept. 2019
Thank you very much for taking the time to review our property. We appreciate your feedback. We hope you will come back and visit us soon!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist hervorragend, direkt neben der bekannten Westfield Mall. Das Hotel ist allerdings extrem alt und runtergekommen. Die Fenster in unserem Zimmer waren gesprungen, die Klimaanlage funktionierte nicht und der Föhn ist beim Versuch Benutzung fast explodiert. Auch mit geschlossenem Fenster ist es nachts Extrems laut. Man hört den Wasserfluss anderer Zimmer enorm laut und das An-/Abladen von Lastwagen an der Mall (v.a. in der Nacht). Man bezahlt ausschließlich für die besondere Lage.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von FOM am 23. Aug. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Please feel free to contact the hotel directly in order to speak with management regarding your issue.

4/10 – Schlecht

Alice

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cleaner tried to get in our room at 8am on the day we were checking out, and just let herself in as we were just getting out of bed. Rooms were shabby and not that clean, hotel smelt of urine in the lobby area, charges for parking were really high just for a night, staff weren’t very helpful and couldn’t even print a receipt for what we had been charged for. water bottles in room were $3, whereas most hotels at least give you a bottle of water free. Overall would not recommend or stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Nakita

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The staff at this property were lovely and very accomodating. The location was great as well since it was so close to market street and union road. The only negatives were the smell of urine in the lobby and landing in front the elevator. The hotel is old so the rooms were in decent shape considering the age but the carpet in the room did trigger allergies in those susceptible to them.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Jennifer

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Eric

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Brenda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

THEODORE

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
You get what you pay for. His is a 100 yr old hotel. Some items are difficult to update. It happens that the ones that haven’t been - or can’t be - the hvac, the plumbing, the windows are the ones that really count. The location is great. The staff are friendly (even if not great advice for local eats). And the housekeeping comes daily.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

MARIANA

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Raymond

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Vers good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brian D am 23. Apr. 2024
Dear Raymond,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

6/10 – Okay

Christina

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Pat

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Harold

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I e stayed at the pickwick on and off for quite a while when traveling to SF . They hotel is perfect for solo traveler , it’s quiet clean and what you would expect for a hotel . The hotel is very old so certain things you would find in maybe Hilton or Marriott you will not find here but when you read the history you will come to enjoy this icon of San Francisco’ right across the street is a major piece of history . The staff here are nice parking is available for a fee . Although dining is limited due to so many stores and businesses closing a little research or help from the staff and problem solved overal a great stay as always at the pickwick
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brian D am 23. Apr. 2024
Dear Harold,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit. Your positive feedback is greatly appreciated, and we all take pride in showing you what hospitality is supposed to feel like when you travel.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

8/10 – Gut

JORGE

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Donna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would stay at this hotel again. It is an older building but they have kept it relatively updated and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Eric, Herndon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kudos to the front desk staff for being great! It’s been 4 months since I last stayed but she still remembered me when I checked in. It made me feel valued as a guest.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brian D am 7. Apr. 2024
Dear Eric,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

4/10 – Schlecht

Garret

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Close to the rail, but the pictures are not updated and neither is the facility.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brian D am 7. Apr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience here at the hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear the condition of the room and the issues found. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at the Pickwick Hotel we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincere RegardsBrian DFront Office Manager

8/10 – Gut

Glyn, Leeds

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good budget hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brian D am 2. Apr. 2024
Dear Glyn,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

8/10 – Gut

Cheryl

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unique little property it was nice
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brian D am 31. März 2024
Dear Cheryl,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Rod

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brian D am 31. März 2024
Dear Rod,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

6/10 – Okay

Evelyn, Corning

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Area was good nice and safe. The building I noticed it was older the AC didn’t work and our lights kept turning on and off. Overal good price staff was nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brian D am 31. März 2024
Dear Evelyn,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.I'm sorry to hear that you were having trouble with the A/C and the lights in your room, I will have maintenance check your room immediately so future guests do not have this issue. Thank you for bringing these issues to our attention.We would definitely like to see you again and give us a chance to make your stay more pleasant. Warm RegardsBrian DFront Office Manager

6/10 – Okay

Arturo

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
For the price it was alright, staff wasn’t to friendly. Lobby smelt like pee. Transients everywhere. Would not take my kids here.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brian D am 31. März 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience here at the hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear the condition of the lobby and the staff not being friendly. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at the Pickwick Hotel we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincere RegardsBrian DFront Office Manager

2/10 – Ungenügend

phillip

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Damian

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
walls are SUPER thin - was woken up 3 days in a row with shower turning on in the adjacent room. The "gym" was maybe a 10x15 foot room with hardly anything. Dumbbells up to 30 lbs. Some of the attachments they had were broken. 1 bike and 1 treadmill. overall experience was old, and out of date. The bed was comfy, as were the pillows - so, they got that going for them
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brian D am 28. März 2024
Thank you for sharing your experience from your recent stay Damian. First and foremost, please accept my sincerest apologies for the unsatisfactory experience you had during your time with us. We work very hard to make sure all of our guests have a rewarding stay and are disheartened to learn of your disappointment.We are committed to continuous improvement, and your insights are invaluable in helping us identify areas that require attention. We would like to extend our apologies for any inconvenience or dissatisfaction you experienced during your stay. I never like hearing that our guests won't be back, and I hope you will give us another opportunity to gain your trust and show you the outstanding service we normally provide.Best RegardsBrian DFront Office Manager

6/10 – Okay

AvonGold

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
The lobby had a bad smell. Also outdated hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brian D am 28. März 2024
Thank you for sharing your experience from your recent stay AvonGold. First and foremost, please accept my sincerest apologies for the unsatisfactory experience you had during your time with us. We work very hard to make sure all of our guests have a rewarding stay and are disheartened to learn of your disappointment.We are committed to continuous improvement, and your insights are invaluable in helping us identify areas that require attention. We would like to extend our apologies for any inconvenience or dissatisfaction you experienced during your stay. I never like hearing that our guests won't be back, and I hope you will give us another opportunity to gain your trust and show you the outstanding service we normally provide.Best RegardsBrian DFront Office Manager

8/10 – Gut

rosa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was decent. Price was great. The walkability and short walk to Bart was the seller.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brian D am 18. März 2024
Dear Rosa,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

4/10 – Schlecht

Diana, North Hollywood

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terrible room, dirty and old!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brian D am 18. März 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience here at the hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear the condition of the room and the issues found. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at the Pickwick Hotel we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincere RegardsBrian DFront Office Manager

2/10 – Ungenügend

Walfrey

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brian D am 31. März 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience here at the hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear the condition of the room and the issues found. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at the Pickwick Hotel we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincere RegardsBrian DFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is central. An old fashioned comfortable building. Charming foyer. Great friendly & helpful staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brian D am 14. März 2024
Dear Christopher,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

6/10 – Okay

Aster

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Old building, parking price was astronomical and not shared until day of check in. $51.00 plus $100 incidentals hold when price of hotel was $135. Next time I’ll just go to Marriott at least all prices are transparent.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brian D am 18. März 2024
Dear Aster,Thank you for taking the time to share your concerns during your stay with us. I will note what you have shared with us so you along with our future guests are well informed about our pricing standards here at the hotel. I would like to extend my apologies for the inconvenience and dissatisfaction you experienced during your stay. I never like hearing that our guests won't be back, and I hope you will give us another opportunity to gain your trust and show you the outstanding service we normally provide.Best RegardsBrian DFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Steven, Reedley

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brian D am 28. Feb. 2024
Dear Steven,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

8/10 – Gut

JIN YOUNG

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brian D am 28. Feb. 2024
Dear Jin Young,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Donté

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brian D am 28. Feb. 2024
Dear Donte,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

8/10 – Gut

Takahiro

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
This is a reasonable price (especially for Japanese people) for staying in SF downtown.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brian D am 28. Feb. 2024
Dear TakahiroGreetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

6/10 – Okay

Erika

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brian D am 28. Feb. 2024
Dear Erika,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit however, if there was anything that we could improve on please let us know.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Karissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brian D am 28. Feb. 2024
Dear Karissa,Greetings from The Pickwick Hotel!Thank you for choosing The Pickwick Hotel for your recent visit to San Francisco and taking time out to share your experience during your stay. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and your feedback and we look forward to welcoming you back to The Pickwick Hotel San Francisco.Warm RegardsBrian DFront Office Manager