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2360 von insgesamt 3558 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
2.360
789 von insgesamt 3558 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
789
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241
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4 – Schlecht
99
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2 – Ungenügend
69
9,4/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
8,6/10
Ausstattung
9,2/10
Zustand der Unterkunft
9,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Michelle
Mit dem Partner gereist
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel an sich ist ok, jedoch sind 75$ pro Nacht für einen Parkplatz, der direkt an der Straße liegt und ungesichert ist (bis auf eine Schranke, um die man herumlaufen kann) eine Frechheit. Das Zimmer hat nicht mal einen Kühlschrank und die Umgebung ist alles andere als schön. Einziger Pluspunkt ist die Nähe zur Fisherman’s Wharf.
Michelle
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 25. Mai 2024
Hello Michelle,While we are glad you enjoyed our proximity to Fisherman's Wharf, we wish you had found more to love about our neighborhood and had felt the value of our secure parking. We hope we can earn your full confidence one day.Kind regards,The team at Hotel Caza
8/10 – Gut
Sanja
Mit dem Partner gereist
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr gut gelegen. Unser Zimmer war sauber und das Personal freundlich. Parkplätze sind vor dem Hotel vorhanden. Leider gab es keinen Kühlschrank im Zimmer, jedoch konnte man sich an der Eismaschine Eis holen. Uns hat auch etwas der Rauchgeruch im Bad gestört, der durch die Lüftung kam. Ansonsten aber wirklich ein tolles Hotel!
Sanja
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Caza am 8. Mai 2024
Hello Sanja,We are glad to hear that your stay proved so positive overall! Thank you for embracing our location in the city, and we're happy to note that our team proved friendly and ready to serve at every turn. We apologize for any scent from your vents in the bathroom and next time, we would be happy to provide you with a fridge upon request.Until then!Warm regards,The team at Hotel Caza
8/10 – Gut
Carsten
Mit einer Gruppe gereist
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Fenster Blick war schlecht
Carsten
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 6. Mai 2024
Good afternoon Carsten,Thank you for joining us for a positive stay in the city! We do wish we had been able to ensure a more inspiring view from your room, however, and we look forward to making this right next time!Cheers,The team at Hotel Caza
8/10 – Gut
Steffen
Mit dem Partner gereist
21. März 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel ist O.K., nur unser Zimmer war leider im Bereich der Mülleimer und dem Service Facility was Morgens sehr laut war.
Steffen
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Caza am 22. März 2024
Good afternoon Steffen,We are glad you enjoyed your stay overall, but sorry to hear that urban noise from the street outside your window caused some disruption to your rest. We hope we can situate you in just the right space for your needs the next time you visit.Kind regards,The team at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Stefan
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Kaffee gibts gratis. Sehr schöner Fitnessraum
Parkgebühren sind leider total überteuert
Stefan
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Caza am 12. Feb. 2024
Good afternoon Stefan,Thank you for sharing your top score with us! It was our pleasure to showcase our friendly service and we're glad you joined us for coffee each morning. Thank you for sharing your additional feedback, and we hope to host you again in the city soon.Kind regards,Your friends at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Robert
Mit der Familie gereist
7. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
saubere Zimmer und bequeme Betten
sehr nettes Personal
wir würden das Hotel weiterempfehlen und haben den Aufenthalt genossen
Robert
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Caza am 8. Nov. 2023
Hello Robert,We love that you joined us for a comfortable, friendly stay here by Fisherman's Wharf. It was our pleasure to host you and we appreciate your recommendation of our hotel to others.Warm regards,The team at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Ullrich
15. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben uns einfach nur wohl gefühlt. Lediglich die Suiten haben keine schöne Aussicht. Zimmertausch war unproblematisch, dann tolle Aussicht auf die Stadt.
Die Einrichtung und die Angebote des Hotels sind klasse, besonders die kostenfreien Fahrräder für 4 Stunden. Für die Größe des Hotels eine wirklich familiäre Atmosphäre und ein tolles Team, das sich versteht. Alles in allem richtig schön, gerne wieder.
Ullrich
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Caza am 16. Okt. 2023
Hello Ullrich,Thank you for sharing your stamp of approval! It was a delight to host you and your family, and we're glad we could ensure you were settled into rooms with views of the city.Thank you for utilizing our unique e-bike offering to explore Fisherman's Wharf with ease, and we love knowing you were all comfortable throughout your stay.Warm regards,Your friends at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Claudia
Mit dem Partner gereist
25. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr empfehlenswerte Unterkunft mit sehr freundlichem Personal.
Claudia
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel Caza am 25. Sept. 2023
Hello Claudia,Your recommendation to others means the world to us! We're glad you felt right at home with us at Hotel Caza, and we would love to host you again should your travels bring you back to San Francisco.Cheers,The team at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Simon
Mit dem Partner gereist
25. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean, comfortable beds, tasty free coffee in the morning. All in all very good!
Simon
Antwort von Hotel Caza am 25. Juli 2023
Hello Simon,The pleasure was all ours! We're glad you joined us for coffee each morning to start your day off right, and we hope we can make you feel right at home with us again soon!Warm regards,The team at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Daniel
26. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Daniel
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Caza am 27. Juni 2023
Hello Daniel,The pleasure was all ours! Thank you for entrusting us with your San Francisco lodging, and do come again!Cheers,Your friends at Hotel Caza
8/10 – Gut
Oliver
2. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gute Lage, nettes Personal, alles okay.
Oliver
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Caza am 5. Juni 2023
Hello Oliver,Thank you for making yourself at home with us in our prime location in the city! W hope we can earn your top score one day very soon.Cheers,The team at Hotel Caza
8/10 – Gut
Mehmet
27. Mai 2023
Mehmet
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Caza am 20. Juni 2023
Hello Mehmet,We appreciate your positive score! Please join us again by the bay soon.Warm regards,The team at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Carola, Berlin
Mit dem Partner gereist
15. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel war super am Fishermans Warf gelegen . Hotelmitarbeiter waren super freundlich . Wir sind noch nie so schnell eingecheckt worden .
Carola
Antwort von Hotel Caza am 17. Jan. 2023
Good afternoon Carola,Your perfect score makes our day! We were glad to get you settled into your room swiftly, and we hope you found time to enjoy all the nearby sites at Fisherman's Wharf and Pier 39! We hope you will remember us should your travels bring you back to San Francisco.Cheers,Your friends at Hotel Caza
8/10 – Gut
Lukas
Mit der Familie gereist
7. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All Good!
Lukas
Antwort von Zack am 7. Jan. 2023
Thank you for staying with us at Hotel Caza. We're thrilled to hear you enjoyed your stay. Please let us know if there is any feedback you'd like to share. We'd love for your next stay to be a perfect 5 out of 5!
8/10 – Gut
Ingo
16. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ingo
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
10/10 – Hervorragend
Brigitte
31. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hervorragend!
Top-Lage, sauber, geräumig, gemütlich, freundlich, ruhig, sicher! Dieses Hotel kann man nur empfehlen!! Würden wir sicher wieder buchen.
Brigitte
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Zack am 31. Okt. 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Lorenz
Mit der Familie gereist
16. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lorenz
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Zack am 16. Okt. 2022
Hello Lorenz. Thank you for staying with us at Hotel Caza. We're thrilled to hear you enjoyed your stay. Please let us know if there is any feedback you'd like to share. We'd love for your next stay to be a perfect 10!
8/10 – Gut
Katrin
Mit der Familie gereist
6. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne zentral gelegene Unterkunft. Gut geeignet für Familien.
Katrin
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Zack am 6. Okt. 2022
Hi Katrin. Thank you for staying with us at Hotel Caza. We're thrilled to hear you enjoyed your stay. Please let us know if there is any feedback you'd like to share. We'd love for your next stay to be a perfect 10!
2/10 – Ungenügend
Klaus
6. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Das Hotel wäre eigentlich super. Je nach Zimmer ist es aber extrem laut. Morgens um 4 kommt das erste Müllauto und durch die Einfachverglasung steht man praktisch im Bett. Zimmer 252 unbedingt ablehnen.
Klaus
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Zack am 9. Sept. 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. Sorry, about the noise. Please let us know the next time you'll be in San Francisco and we'll make sure to find you a quiet room.
10/10 – Hervorragend
Joachim
31. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel in guter Lage. Sehr nettes Personal.
Joachim
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Tyler, Director of Operations am 4. Sept. 2022
Thank you for staying with us! We're very happy you enjoyed your time here.
10/10 – Hervorragend
Ingo
Mit der Familie gereist
26. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay! Friendly and helpful personal.
Best experience: complimentary cruise bikes are included in station fee (up to four hours).
Ingo
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Zack am 26. Aug. 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Alexander
Mit der Familie gereist
20. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Sehr sauber. Liegt super für eine Stadterkundung. Das Personal ist nicht sehr freundlich bzw. das Personal ist unfreundlich.
Alexander
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Zack am 21. Aug. 2022
Thank you for staying with us at Hotel Caza. We're sorry you had a poor experience with our staff. We'll be sure address the issue with our team.
10/10 – Hervorragend
Renato
Mit der Familie gereist
19. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Renato
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Zack am 20. Aug. 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!
8/10 – Gut
marcel
Mit der Familie gereist
15. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super gelegen
marcel
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Zack am 17. Aug. 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Christian
9. Aug. 2022
Christian
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
10/10 – Hervorragend
Anja, Pansdorf
Mit dem Partner gereist
9. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage war super gut und das Personal war sehr, sehr nett.
Anja
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Zack am 10. Aug. 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Maurizio
Mit der Familie gereist
25. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles tiptop geklappt und das Hotel ist Super gelegen.
Maurizio
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von Zack am 29. Juli 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Andre
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
4. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Geräumiges schönes Zimmer, sehr gute Matratze. Durch den relativ großen Spalt an der Unterseite der Zimmertür leider etwas hellhörig, aber alles in allem hatten wir eine sehr schöne Zeit und würden das Hotel jederzeit wieder buchen und empfehlen.
Andre
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Zack am 7. Juli 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!
6/10 – Okay
Julia
Mit der Familie gereist
5. Juni 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr laute Lage, insbesondere nachts. Direkt hinter einem Wharehouse, wo nachts um 3 Uhr Mülltonnen geleert werden. Sehr hellhörige Zimmer.
Julia
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Zack am 14. Juni 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We appreciate you taking the time to write such a thoughtful review. Hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Hilde
Mit der Familie gereist
30. Mai 2022
Lage ist super. In der Bar bekommt mal nicht mal Kaffee. Na ja fur 3 Tage war es ok
Hilde
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Zack am 14. Juni 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. In the future, we can have a coffee maker brought into the room. Hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
18. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnetes Familienhotel
Beste Lage, um die Stadt zu erkunden. Sehr freundliches Personal. Tolles Angebot an Spielen, welche gratis zur Verfügung gestellt werden (Billard, Kartenspiele, Kicker, …). Sauberkeit ist sehr gut. Als Familie gerne wieder.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Zack am 9. Mai 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Daniel
17. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Weiter zu empfehlen :)
Sehr gute Lage und Preis-Leistungsverhältnis.
Daniel
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021
Antwort von Zack am 17. Nov. 2021
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!
8/10 – Gut
darryl
Geschäftlich gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was really nice and clean. Few little issues were no vending machines and the snack area closes randomly between 9 and 10. Also was woken up everyday at 5am by the garbage truck in the laneway Not much the hotel can do about that but it’s constant
darryl
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Carla
Mit der Familie gereist
26. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Terrible staff and manager.
Carla
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Carralena
26. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible experience. We were overcharged by $300 and the manager was rude and not very helpful at all. Not once did they apologize for the inconvenience. They tried to tell me the charge was normal until I explained it for the fifth time and they said well your bank will return the money to you under their own process.
Carralena
8/10 – Gut
Kamonh, Magnolia
Mit dem Partner gereist
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was noisy, the cable car /bus noise. The vanity was small, light in the bathroom was dim and ac in room was loud. It was clean and we stayed two nights, so we could tour the area . There is a good breakfast restaurant 8AM across the street from it was really good! The staff was friendly and helpful!
Kamonh
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 25. Mai 2024
Hello Kamonh, We love that you discovered the breakfast options at 8 AM, and that you found our hotel to be clean and perfectly situated for exploring the city. We wish noise had not encroached, and we know we can situate you in just the right room for a quieter night's rest the next time you are in the city.Kind regards,The team at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Nicholas, Eltham
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Second time staying and will stay again toward end of year. Friendly service and great location.
Nicholas
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 25. Mai 2024
Hello Nicholas,We love hearing from our repeat guests, and it is always a pleasure to welcome you to the city! You are now part of the Hotel Caza family and we can't wait for your stay toward the end of the year.Cheers,The team at Hotel Caza
8/10 – Gut
Lynda, Regina
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were great
Lynda
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 25. Mai 2024
Good afternoon Lynda,We loved hosting you in San Francisco and we would love to welcome you back for another visit to the bay soon. We hope you took advantage of our many unique offers, bay views, and prime location! Warm regards,The team at Hotel Caza
8/10 – Gut
john, Reseda
Mit der Familie gereist
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ty
john
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 25. Mai 2024
Hello John,Thank you for joining us! It was a delight to introduce you to the friendly service and extensive amenities you can always expect from us at Hotel Caza, and we hope to welcome you back soon.Warm regards,The team at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Candace
Mit der Familie gereist
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet, clean and accessible underground parking.
Candace
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 24. Mai 2024
Good afternoon Candace,Thank you for embracing our quiet, clean and well-situated hotel in the city, and that you took advantage of our secure parking.Until next time!Warm regards,The team at Hotel Caza
8/10 – Gut
Lee Ann
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
My wife and I are in our 70’s and we flew in from Canada and used BART from the airport to the hotel and topped up our cards to return to the airport the same way by train. My wife talked to a young women at the front desk and told us the train station opened at 4 am which was good because our plane was scheduled for 6:30 am and she ordered a taxi for 3:30 am in the morning. The taxi came on time and dropped us at the train station (Embarcadero?) but we found it closed! We stood on the street corner in the dark with all our luggage and felt extremely vulnerable. We found out the train did not open up for business until 5 am and this would be too late for us as we would miss our plane. We called for another taxi and just made it to the airport on time. Please ensure staff are familiar with BART operating hours. I don’t know why they operate a train service that does not help people leaving on early flights out of SFO and they need to make people know this ahead of time or better still open the train service up at 4 am.
Lee Ann
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 24. Mai 2024
Hello JoAnne,It was our pleasure to provide the ideal San Francisco location and services! We would love to host you again should your travels allow.Cheers,The team at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Mykhaylo
Mit der Familie gereist
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent choice for a family vacation. Everything is within walking distance. Hotel is clean! Everything is at a high level!
Mykhaylo
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Caza am 23. Mai 2024
Good afternoon Mykhaylo,Excellent is a word we love to hear! Thank you for entrusting us with your family vacation to the city, and we're glad you found our location ideal. We agree we are walkable to the best sights and tours, and we hope you all had fun in our lobby's Game Zone and in our heated pool during your downtime!Cheers,Your friends at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
JoAnne Marie, Inver Grove Heights
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
JoAnne Marie
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 23. Mai 2024
Hello JoAnne,It was our pleasure to provide the ideal San Francisco location and services! We would love to host you again should your travels allow.Cheers,The team at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Janine
Mit der Familie gereist
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff
Janine
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 22. Mai 2024
Hello Janine,It was our pleasure to extend the warm welcome we are known for, and we hope you loved our many unique amenities as well. We would welcome the chance to see you again!Warm regards,The team at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
grace
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
grace
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 23. Mai 2024
Hello Grace,Thank you for sharing your top score with us! We loved hosting your San Francisco experience and hope to make more memories with you soon.Warm regards,Your friends at Hotel Caza
8/10 – Gut
Brian Vincent
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enjoyed the property. They need to keep the bar area open on nights other than just the weekends.
Brian Vincent
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Caza am 22. Mai 2024
Hello Brian,We appreciate your feedback on our CAZBAR hours, and we hope we can welcome you back soon to enjoy our fun-filled property again!Cheers,The team at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Anna
Mit der Familie gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean and accessible to the wharf
Anna
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 20. Mai 2024
Good afternoon Anna,It was our pleasure to provide a clean, comfortable, and well-located landing spot in the city! Until next time!Warm regards,Your friends at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Robert
Geschäftlich gereist
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kid that checked us in was awesomel
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 20. Mai 2024
Hello Robert,We will pass along your compliments to our friendly reception team! We love that your stay started off on such a friendly front, and we trust you enjoyed the remainder of your time with us as well!Hurry back!Cheers,Your friends at Hotel Caza
6/10 – Okay
Jaime
Mit dem Partner gereist
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The cleaning staff were great. The front desk staff were a bit hit or miss - a couple were friendly and helpful and a couple seemed like they didn’t even want to be there. Our room needed repairs; there were dents in the ceilings and the walls. The floors are uneven and our door didn’t auto shut, we had to pull it shut to make sure it latched. The amenities are only OK, I expected more and have received more from comparable hotels. The location is great, close to the wharf and bus stops taking us anywhere we wanted to go. Overall, it was good but I wouldn’t classify it as exceptional.
Jaime
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 20. Mai 2024
Hello Jaime,Thank you for sharing your valued feedback. We will pass along your compliments to our housekeeping team and will review your experience with our front desk.You are correct to expect a perfect room upon arrival, and we apologize for the maintenance issues you describe. We share your love for our location here by Fisherman's Wharf, and we know we can win your heart in full should you join us again.Kind regards,Your friends at Hotel Caza
10/10 – Hervorragend
Robert, Eagan
Mit der Familie gereist
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel; would stay again. Location ten minute walk from Fisherman’s Wharf and Ghirardelli Sqaure and other big attractions. Rooms are spacious, clean and well furnished. Lobby and other common areas have good seating and many games. Only concern is that the lights in the bathroom have a timer and motion sensor positioned around the corner from the toilet and shower, but there is no signage to indicate that. As a result, multiple members of our family had the lights shut off while they were in the shower, leaving them in total darkness. And that was quite dangerous for my 90 year old mother.
Robert
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 17. Mai 2024
Good afternoon Robert,We love that you joined us by Fisherman's Wharf, and we appreciate your top score more than we can say! Thank you for resting so comfortably in our large rooms and we appreciate your feedback on our bathroom light, which we will pass along to our team. We do not want our guests in darkness!Thank you for your feedback and we hope we can count on your return one day.Kind regards,The team at Hotel Caza