Außenbereich

Bewertungen von Hotel Caza Fisherman's Wharf

4 out of 5
Hotel Caza Fisherman's Wharf
1300 Columbus Avenue, San Francisco, CA

Bewertungen

9,0

Wunderbar

2360 von insgesamt 3558 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
789 von insgesamt 3558 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
241 von insgesamt 3558 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
99 von insgesamt 3558 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
69 von insgesamt 3558 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel an sich ist ok, jedoch sind 75$ pro Nacht für einen Parkplatz, der direkt an der Straße liegt und ungesichert ist (bis auf eine Schranke, um die man herumlaufen kann) eine Frechheit. Das Zimmer hat nicht mal einen Kühlschrank und die Umgebung ist alles andere als schön. Einziger Pluspunkt ist die Nähe zur Fisherman’s Wharf.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 25. Mai 2024
Hello Michelle,While we are glad you enjoyed our proximity to Fisherman's Wharf, we wish you had found more to love about our neighborhood and had felt the value of our secure parking. We hope we can earn your full confidence one day.Kind regards,The team at Hotel Caza

8/10 – Gut

Sanja

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr gut gelegen. Unser Zimmer war sauber und das Personal freundlich. Parkplätze sind vor dem Hotel vorhanden. Leider gab es keinen Kühlschrank im Zimmer, jedoch konnte man sich an der Eismaschine Eis holen. Uns hat auch etwas der Rauchgeruch im Bad gestört, der durch die Lüftung kam. Ansonsten aber wirklich ein tolles Hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Caza am 8. Mai 2024
Hello Sanja,We are glad to hear that your stay proved so positive overall! Thank you for embracing our location in the city, and we're happy to note that our team proved friendly and ready to serve at every turn. We apologize for any scent from your vents in the bathroom and next time, we would be happy to provide you with a fridge upon request.Until then!Warm regards,The team at Hotel Caza

8/10 – Gut

Carsten

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Fenster Blick war schlecht
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 6. Mai 2024
Good afternoon Carsten,Thank you for joining us for a positive stay in the city! We do wish we had been able to ensure a more inspiring view from your room, however, and we look forward to making this right next time!Cheers,The team at Hotel Caza

8/10 – Gut

Steffen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel ist O.K., nur unser Zimmer war leider im Bereich der Mülleimer und dem Service Facility was Morgens sehr laut war.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Caza am 22. März 2024
Good afternoon Steffen,We are glad you enjoyed your stay overall, but sorry to hear that urban noise from the street outside your window caused some disruption to your rest. We hope we can situate you in just the right space for your needs the next time you visit.Kind regards,The team at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Stefan

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Kaffee gibts gratis. Sehr schöner Fitnessraum Parkgebühren sind leider total überteuert
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Caza am 12. Feb. 2024
Good afternoon Stefan,Thank you for sharing your top score with us! It was our pleasure to showcase our friendly service and we're glad you joined us for coffee each morning. Thank you for sharing your additional feedback, and we hope to host you again in the city soon.Kind regards,Your friends at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
saubere Zimmer und bequeme Betten sehr nettes Personal wir würden das Hotel weiterempfehlen und haben den Aufenthalt genossen
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Caza am 8. Nov. 2023
Hello Robert,We love that you joined us for a comfortable, friendly stay here by Fisherman's Wharf. It was our pleasure to host you and we appreciate your recommendation of our hotel to others.Warm regards,The team at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Ullrich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben uns einfach nur wohl gefühlt. Lediglich die Suiten haben keine schöne Aussicht. Zimmertausch war unproblematisch, dann tolle Aussicht auf die Stadt. Die Einrichtung und die Angebote des Hotels sind klasse, besonders die kostenfreien Fahrräder für 4 Stunden. Für die Größe des Hotels eine wirklich familiäre Atmosphäre und ein tolles Team, das sich versteht. Alles in allem richtig schön, gerne wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Caza am 16. Okt. 2023
Hello Ullrich,Thank you for sharing your stamp of approval! It was a delight to host you and your family, and we're glad we could ensure you were settled into rooms with views of the city.Thank you for utilizing our unique e-bike offering to explore Fisherman's Wharf with ease, and we love knowing you were all comfortable throughout your stay.Warm regards,Your friends at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr empfehlenswerte Unterkunft mit sehr freundlichem Personal.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel Caza am 25. Sept. 2023
Hello Claudia,Your recommendation to others means the world to us! We're glad you felt right at home with us at Hotel Caza, and we would love to host you again should your travels bring you back to San Francisco.Cheers,The team at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean, comfortable beds, tasty free coffee in the morning. All in all very good!
Antwort von Hotel Caza am 25. Juli 2023
Hello Simon,The pleasure was all ours! We're glad you joined us for coffee each morning to start your day off right, and we hope we can make you feel right at home with us again soon!Warm regards,The team at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Caza am 27. Juni 2023
Hello Daniel,The pleasure was all ours! Thank you for entrusting us with your San Francisco lodging, and do come again!Cheers,Your friends at Hotel Caza

8/10 – Gut

Oliver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gute Lage, nettes Personal, alles okay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Caza am 5. Juni 2023
Hello Oliver,Thank you for making yourself at home with us in our prime location in the city! W hope we can earn your top score one day very soon.Cheers,The team at Hotel Caza

8/10 – Gut

Mehmet

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Caza am 20. Juni 2023
Hello Mehmet,We appreciate your positive score! Please join us again by the bay soon.Warm regards,The team at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Carola, Berlin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel war super am Fishermans Warf gelegen . Hotelmitarbeiter waren super freundlich . Wir sind noch nie so schnell eingecheckt worden .
Antwort von Hotel Caza am 17. Jan. 2023
Good afternoon Carola,Your perfect score makes our day! We were glad to get you settled into your room swiftly, and we hope you found time to enjoy all the nearby sites at Fisherman's Wharf and Pier 39! We hope you will remember us should your travels bring you back to San Francisco.Cheers,Your friends at Hotel Caza

8/10 – Gut

Lukas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All Good!
Antwort von Zack am 7. Jan. 2023
Thank you for staying with us at Hotel Caza. We're thrilled to hear you enjoyed your stay. Please let us know if there is any feedback you'd like to share. We'd love for your next stay to be a perfect 5 out of 5!

8/10 – Gut

Ingo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Brigitte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hervorragend!
Top-Lage, sauber, geräumig, gemütlich, freundlich, ruhig, sicher! Dieses Hotel kann man nur empfehlen!! Würden wir sicher wieder buchen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Zack am 31. Okt. 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Lorenz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Zack am 16. Okt. 2022
Hello Lorenz. Thank you for staying with us at Hotel Caza. We're thrilled to hear you enjoyed your stay. Please let us know if there is any feedback you'd like to share. We'd love for your next stay to be a perfect 10!

8/10 – Gut

Katrin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne zentral gelegene Unterkunft. Gut geeignet für Familien.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Zack am 6. Okt. 2022
Hi Katrin. Thank you for staying with us at Hotel Caza. We're thrilled to hear you enjoyed your stay. Please let us know if there is any feedback you'd like to share. We'd love for your next stay to be a perfect 10!

2/10 – Ungenügend

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Das Hotel wäre eigentlich super. Je nach Zimmer ist es aber extrem laut. Morgens um 4 kommt das erste Müllauto und durch die Einfachverglasung steht man praktisch im Bett. Zimmer 252 unbedingt ablehnen.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Zack am 9. Sept. 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. Sorry, about the noise. Please let us know the next time you'll be in San Francisco and we'll make sure to find you a quiet room.

10/10 – Hervorragend

Joachim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel in guter Lage. Sehr nettes Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Tyler, Director of Operations am 4. Sept. 2022
Thank you for staying with us! We're very happy you enjoyed your time here.

10/10 – Hervorragend

Ingo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay! Friendly and helpful personal. Best experience: complimentary cruise bikes are included in station fee (up to four hours).
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Zack am 26. Aug. 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Sehr sauber. Liegt super für eine Stadterkundung. Das Personal ist nicht sehr freundlich bzw. das Personal ist unfreundlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Zack am 21. Aug. 2022
Thank you for staying with us at Hotel Caza. We're sorry you had a poor experience with our staff. We'll be sure address the issue with our team.

10/10 – Hervorragend

Renato

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Zack am 20. Aug. 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!

8/10 – Gut

marcel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super gelegen
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Zack am 17. Aug. 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Christian

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Anja, Pansdorf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage war super gut und das Personal war sehr, sehr nett.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Zack am 10. Aug. 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Maurizio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles tiptop geklappt und das Hotel ist Super gelegen.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von Zack am 29. Juli 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Andre

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Geräumiges schönes Zimmer, sehr gute Matratze. Durch den relativ großen Spalt an der Unterseite der Zimmertür leider etwas hellhörig, aber alles in allem hatten wir eine sehr schöne Zeit und würden das Hotel jederzeit wieder buchen und empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Zack am 7. Juli 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!

6/10 – Okay

Julia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr laute Lage, insbesondere nachts. Direkt hinter einem Wharehouse, wo nachts um 3 Uhr Mülltonnen geleert werden. Sehr hellhörige Zimmer.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Zack am 14. Juni 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We appreciate you taking the time to write such a thoughtful review. Hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Hilde

Mit der Familie gereist
Lage ist super. In der Bar bekommt mal nicht mal Kaffee. Na ja fur 3 Tage war es ok
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Zack am 14. Juni 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. In the future, we can have a coffee maker brought into the room. Hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnetes Familienhotel
Beste Lage, um die Stadt zu erkunden. Sehr freundliches Personal. Tolles Angebot an Spielen, welche gratis zur Verfügung gestellt werden (Billard, Kartenspiele, Kicker, …). Sauberkeit ist sehr gut. Als Familie gerne wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Zack am 9. Mai 2022
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Weiter zu empfehlen :)
Sehr gute Lage und Preis-Leistungsverhältnis.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021
Antwort von Zack am 17. Nov. 2021
Thank you for staying at Hotel Caza. We are thrilled to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!

8/10 – Gut

darryl

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was really nice and clean. Few little issues were no vending machines and the snack area closes randomly between 9 and 10. Also was woken up everyday at 5am by the garbage truck in the laneway Not much the hotel can do about that but it’s constant
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Carla

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Terrible staff and manager.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Carralena

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible experience. We were overcharged by $300 and the manager was rude and not very helpful at all. Not once did they apologize for the inconvenience. They tried to tell me the charge was normal until I explained it for the fifth time and they said well your bank will return the money to you under their own process.

8/10 – Gut

Kamonh, Magnolia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was noisy, the cable car /bus noise. The vanity was small, light in the bathroom was dim and ac in room was loud. It was clean and we stayed two nights, so we could tour the area . There is a good breakfast restaurant 8AM across the street from it was really good! The staff was friendly and helpful!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 25. Mai 2024
Hello Kamonh, We love that you discovered the breakfast options at 8 AM, and that you found our hotel to be clean and perfectly situated for exploring the city. We wish noise had not encroached, and we know we can situate you in just the right room for a quieter night's rest the next time you are in the city.Kind regards,The team at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Nicholas, Eltham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Second time staying and will stay again toward end of year. Friendly service and great location.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 25. Mai 2024
Hello Nicholas,We love hearing from our repeat guests, and it is always a pleasure to welcome you to the city! You are now part of the Hotel Caza family and we can't wait for your stay toward the end of the year.Cheers,The team at Hotel Caza

8/10 – Gut

Lynda, Regina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were great
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 25. Mai 2024
Good afternoon Lynda,We loved hosting you in San Francisco and we would love to welcome you back for another visit to the bay soon. We hope you took advantage of our many unique offers, bay views, and prime location! Warm regards,The team at Hotel Caza

8/10 – Gut

john, Reseda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ty
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 25. Mai 2024
Hello John,Thank you for joining us! It was a delight to introduce you to the friendly service and extensive amenities you can always expect from us at Hotel Caza, and we hope to welcome you back soon.Warm regards,The team at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Candace

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet, clean and accessible underground parking.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 24. Mai 2024
Good afternoon Candace,Thank you for embracing our quiet, clean and well-situated hotel in the city, and that you took advantage of our secure parking.Until next time!Warm regards,The team at Hotel Caza

8/10 – Gut

Lee Ann

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
My wife and I are in our 70’s and we flew in from Canada and used BART from the airport to the hotel and topped up our cards to return to the airport the same way by train. My wife talked to a young women at the front desk and told us the train station opened at 4 am which was good because our plane was scheduled for 6:30 am and she ordered a taxi for 3:30 am in the morning. The taxi came on time and dropped us at the train station (Embarcadero?) but we found it closed! We stood on the street corner in the dark with all our luggage and felt extremely vulnerable. We found out the train did not open up for business until 5 am and this would be too late for us as we would miss our plane. We called for another taxi and just made it to the airport on time. Please ensure staff are familiar with BART operating hours. I don’t know why they operate a train service that does not help people leaving on early flights out of SFO and they need to make people know this ahead of time or better still open the train service up at 4 am.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 24. Mai 2024
Hello JoAnne,It was our pleasure to provide the ideal San Francisco location and services! We would love to host you again should your travels allow.Cheers,The team at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Mykhaylo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent choice for a family vacation. Everything is within walking distance. Hotel is clean! Everything is at a high level!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Caza am 23. Mai 2024
Good afternoon Mykhaylo,Excellent is a word we love to hear! Thank you for entrusting us with your family vacation to the city, and we're glad you found our location ideal. We agree we are walkable to the best sights and tours, and we hope you all had fun in our lobby's Game Zone and in our heated pool during your downtime!Cheers,Your friends at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

JoAnne Marie, Inver Grove Heights

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 23. Mai 2024
Hello JoAnne,It was our pleasure to provide the ideal San Francisco location and services! We would love to host you again should your travels allow.Cheers,The team at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Janine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 22. Mai 2024
Hello Janine,It was our pleasure to extend the warm welcome we are known for, and we hope you loved our many unique amenities as well. We would welcome the chance to see you again!Warm regards,The team at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

grace

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 23. Mai 2024
Hello Grace,Thank you for sharing your top score with us! We loved hosting your San Francisco experience and hope to make more memories with you soon.Warm regards,Your friends at Hotel Caza

8/10 – Gut

Brian Vincent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enjoyed the property. They need to keep the bar area open on nights other than just the weekends.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Caza am 22. Mai 2024
Hello Brian,We appreciate your feedback on our CAZBAR hours, and we hope we can welcome you back soon to enjoy our fun-filled property again!Cheers,The team at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Anna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean and accessible to the wharf
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 20. Mai 2024
Good afternoon Anna,It was our pleasure to provide a clean, comfortable, and well-located landing spot in the city! Until next time!Warm regards,Your friends at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kid that checked us in was awesomel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 20. Mai 2024
Hello Robert,We will pass along your compliments to our friendly reception team! We love that your stay started off on such a friendly front, and we trust you enjoyed the remainder of your time with us as well!Hurry back!Cheers,Your friends at Hotel Caza

6/10 – Okay

Jaime

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The cleaning staff were great. The front desk staff were a bit hit or miss - a couple were friendly and helpful and a couple seemed like they didn’t even want to be there. Our room needed repairs; there were dents in the ceilings and the walls. The floors are uneven and our door didn’t auto shut, we had to pull it shut to make sure it latched. The amenities are only OK, I expected more and have received more from comparable hotels. The location is great, close to the wharf and bus stops taking us anywhere we wanted to go. Overall, it was good but I wouldn’t classify it as exceptional.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 20. Mai 2024
Hello Jaime,Thank you for sharing your valued feedback. We will pass along your compliments to our housekeeping team and will review your experience with our front desk.You are correct to expect a perfect room upon arrival, and we apologize for the maintenance issues you describe. We share your love for our location here by Fisherman's Wharf, and we know we can win your heart in full should you join us again.Kind regards,Your friends at Hotel Caza

10/10 – Hervorragend

Robert, Eagan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel; would stay again. Location ten minute walk from Fisherman’s Wharf and Ghirardelli Sqaure and other big attractions. Rooms are spacious, clean and well furnished. Lobby and other common areas have good seating and many games. Only concern is that the lights in the bathroom have a timer and motion sensor positioned around the corner from the toilet and shower, but there is no signage to indicate that. As a result, multiple members of our family had the lights shut off while they were in the shower, leaving them in total darkness. And that was quite dangerous for my 90 year old mother.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Caza am 17. Mai 2024
Good afternoon Robert,We love that you joined us by Fisherman's Wharf, and we appreciate your top score more than we can say! Thank you for resting so comfortably in our large rooms and we appreciate your feedback on our bathroom light, which we will pass along to our team. We do not want our guests in darkness!Thank you for your feedback and we hope we can count on your return one day.Kind regards,The team at Hotel Caza