Lobby

Bewertungen von Motel 6 Woods Cross, UT - Salt Lake City - North

2 out of 5

Bewertungen

6,4
219 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
251 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
191 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
152 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
192 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,4/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

5,6/10

Ausstattung

6,2/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Guest Support am 10. Jan. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for your positive feedback.

8/10 – Gut

Brigitte

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Support am 12. Dez. 2022
We are happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for your positive feedback.

8/10 – Gut

Andreas

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Zimmer Ok , kein Zimmer Service , Bett sehr unbequem für 1 Nacht in Ordnung
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es fehlte ein Kühlschrank. War bei anderen Motel6 immer im Zimmer
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

gerhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Mary

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Better than alot of Motel 6's. Would stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

JULISA

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Kathi

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Trash setting around all weekend. Weeds knee deep dogs couldnt use grass to pee
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jack

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Xiaodan

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Xiaodan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff are very friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Jannette

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not the greatest for one night it was ok I wouldn’t stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Lilli

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really like how cheap motel 6 is. It’s convenient and easy. I ended up getting a room that had smoke in it, went back to the desk and I had a friendly young man that was very helpful for me to get a new room that didn’t smell. The staff were just so sweet. I do wish the walls were a bit thicker cause you could hear someone watching a movie but it wasn’t too bad. With all said, motel 6 is a perfect place to just have a place to crash at night
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Lisa

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Danikah

Love it
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

CJ

Mit Haustieren gereist
The room had a stench, even though it was a non-smoking room this stench just emanated from the area.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Jaspinder

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Jodi, Fort Duchesne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked that it was close to services available. I was afraid of the other customers that were hanging around so stayed indoors. Good to be able to leave without any problems.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Lisa

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A lot of shady looking people living at motel. Felt unsafe. Our room smelled awful. Strong cigarette smoke. I would take your breath away. We don't smoke.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Xiaodan

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Melissa

Gut: Ausstattung
Great Staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Xiaodan

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the people and hotels here very much. They are very friendly.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Xiaodan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I hope I can clean my room before 11: 00 a.m. two days, and I will leave the tip on the table. Thank you.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Angela

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly, the rooms door didn’t seal fully and you could see outside through the cracks, toilet kept running and you could hear everything outside. But the room was clean and is close to the freeway.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Xiaodan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Brett

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The heater would make a lot of noise when it turned on every 15 minutes or so.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Xiaodan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Laverne

A two stay was not satisfactory. The cleaning staff did not change out the sheets, towels and did not clean room. A call was made to the front office, the person was very rude, he said we had to request the day before for the room to be cleaned. I had to get cleaned towels from the office myself.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

May

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
La limpieza no era la mejor.

4/10 – Schlecht

Benjamin

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outdated rooms and not the cleanest
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Bob

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
First room we were assigned to had never been cleaned. Dirty sheets and linens, Garbage not emptied. Second room they sent us to hadn't had the floors mopped. Big gobs of sticky somethings on the floor. Smoke detector that beeped ALL NIGHT long. Staff didn't have time to fix it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Margaret

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Elizabeth

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Brandy

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I couldn’t any one to clean room when I checked in microwave and shower in room dirty fridge had old food in it and in the middle of night the ceiling leaked and flooded out whole room and I had to pack up load car go to front office in my pjs and move to new room instead of them bringing me the new room key and letting me just move stuff to new room. They did say I would get a percentage of money back but we will see.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Ricardo

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Stayed for a couple weeks. Could've cleaned the room more than just twice.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. März 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Kaelyn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The room smelled musty upon walking into the room. Rust was everywhere in the bathroom. Poor ventilation. The toilet had a lid but no seat. Counters were scratched badly and deeply. Property just looks poorly maintained in general. Cleaning staff either didn’t clean the room or do an adequate job cleaning. When I tried to talk to the clerk upon check out I got blamed for not saying something sooner but I tried to tell him that I got in a little after 1 am and was so tired that I didn’t want to deal with the hassle of moving all my stuff to another room so I just left it and went to bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. März 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Brandy

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
People were fighting all night and walls are thin. But otherwise decent for price didn’t realize until I got to room there was no refridge or microwave. But manage my did say I should have called about noise but I didn’t want reprocussion from neighbors
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Bridget

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 8. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Xiaodan

Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Hester, Bountiful

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Robert

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is old and smells old, walls paper thin, one side woman screaming at her kids alnight to go to sleep other side kept grunting and then up stairs decided to go for a walk around their room at 4am for 15 minutes with what sounded like wearing big boots. Reception pasted with notes of what you can and can’t do and is very uninviting Receptionist was very nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Shelley, DeLand

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Terrance

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is rude and uncooperative, no understanding!.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Katheryn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Shirley

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The shower was bad the floor was dirty
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Shirley, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

4/10 – Schlecht

Terrance

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Toilets stopped up, need light bulbs in every room and the desk clerk is rude!. Not all but the afternoon clerk that works there is very rude. And the other clerk that works the morning shift is helpful but rude as hell as well.. they are very mean and have no reasoning. Doesn’t try to have any understanding. They what they have to say and there’s attitude from that point on
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024