Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von Good Nite Inn Salinas

2.5 out of 5
Good Nite Inn Salinas
545 Work St, Salinas, CA

Bewertungen

7,0

Gut

230 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
309 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
238 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
137 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
98 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Operations Manager am 7. Feb. 2020
Dear Michael, thank you for rating your stay with us. We hope to see you again soon! MeAnna Jenkins -- Operations Manager.

8/10 – Gut

Florian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis/Leistung Top!
Netter Smalltalk an der Rezeption bei Check-In; ausreichend Parkplätze und ein wirklich sauberes Zimmer vorgefunden. Komme gerne wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Brandy am 8. Okt. 2019
Hello Florian, Thank you for taking the time to review our hotel and staff. I am happy that you enjoyed your stay.

8/10 – Gut

Adriane

Gut: Sauberkeit
Leider gab es keinen Kühlschrank, keine Mikrowelle und das Frühstück bestand nur aus Kaffee, den man sich in der Lobby abholen konnte. Die Zimmer sind auch schon relativ alt, immerhin gab es einen USB-Anschluss und einen Parkplatz.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Brandy am 8. Okt. 2019
Hello Adriane, Thank you for taking the time to review our hotel. We are doing a full remodel this winter to the rooms, and we will be adding a fridge.

6/10 – Okay

Volker

Gut: Personal & Service
Nicht wirklich schöne Alternative zu Monterey
Das Zimmer war ok, jedoch schlicht und renoverungsbedürftig. Auch der immerhin vorhandene Pool- war ein wenig schmuddelig und arg verchlort. Das Personal war sehr nett. Die Gegend hatte nichts zu bieten.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Brandy am 23. Aug. 2019
Hello Volker, Thank you for taking the time to review our hotel and staff.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Brandy am 9. Juli 2019
Thank you

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Das Zimmer war sehr dunkel. Keine Kaffeemaschine auf dem Zimmer. Frühstück wurde laut Beschreibung angeboten, bestand aber nur aus Kaffee 😩😩
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Brandy am 4. Juli 2019
Hello, we do not offer breakfast, only coffee and tea.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Isabella an der Rezeption hat uns sehr freundlich empfangen und uns Tipps für Sightseeing gegeben. Die Zimmer waren schmuddelig, vor allem die Waschbecken. Die Kalkablagerungen am Waschbecken rund um die Armaturen waren dick braun vorhanden, diese hätte man schon abschaben können.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Operations Manager am 8. Juni 2019
Sehr geehrter Gast, im Namen unseres gesamten Teams möchte ich mich dafür entschuldigen, dass Sie Ihre Erwartungen nicht übertroffen haben. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden das Feedback, das Sie uns gegeben haben, nutzen, um Verbesserungen vorzunehmen, damit wir unseren Gästen in Zukunft ein außergewöhnliches Erlebnis bieten können. Ich hoffe, dass Sie in Betracht ziehen, wieder bei uns zu bleiben, damit wir Ihnen eine weitere Chance geben können, Ihnen eine überlegene Erfahrung zu bieten. Mit freundlichen Grüßen, MeAnna Jenkins Betriebsleiterin Good Nite Inn, Salinas

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gut für einen Zwischenstop
Sehr netter Check in, Zimmer sauber!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Brandy am 8. Mai 2019
Thank You Markus,

6/10 – Okay

Karsten

Preis ok
Es ist ok! Wir haben dort eine Nacht verbracht. Es ist günstig. Für den Preis voll i. O.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Operations Manager am 26. Okt. 2018
Vielen Dank, dass Sie sich Zeit genommen haben, um Ihren Aufenthalt zu besprechen. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Wir freuen uns darauf, Ihre Bedürfnisse in Zukunft zu erfüllen. Mit freundlichen Grüßen, MeAnna Jenkins - Operations Manager.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice motel for an overnight stay. Pool and Hot tub.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Dave Rao am 10. Aug. 2018
Dear Guest, Thank you for staying with us. We do appreciate for taking the time to give us a great rating. We are looking forward to providing you the same pleasant accommodations and service the next time you are in town. Sincerely, Dave Rao Business Manager Good Nite Inn, Salinas

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Dave Rao am 3. Aug. 2018
Dear Guest, Thank you for your rating. At Good Nite Inn Salinas, we pride ourselves on giving our 100% every day to ensure that our guests' needs are being met. We are looking forward to providing you the same pleasant accommodations and service the next time you are in town. Sincerely, Dave Rao Business Manager Good Nite Inn, Salinas

10/10 – Hervorragend

Ulrike

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Dave Rao am 26. Juli 2018
Dear Ulrike, Thank you for staying with us. We do appreciate for taking the time to give us a great rating. We are looking forward to providing you the same pleasant accommodations and service the next time you are in town. Sincerely, Dave Rao Business Manager Good Nite Inn, Salinas

6/10 – Okay

Katrin&Peter, Sachsen

Guter Durchschnitt
Haben das Motel nur für eine Zwischenübernachtung genutzt. Dafür absolut okay und ausreichend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Manager am 24. Juli 2018
Thank you for your rating and feedback. We will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

6/10 – Okay

Christine

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Dave Rao am 6. Juli 2018
Dear Christine, Thank you for your rating. Your feedback is very important to us and we assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Dave Rao Business Manager Good Nite Inn, Salinas

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von Dave Rao am 27. Juni 2018
Dear Guest, Thank you for rating and your feedback is very important to us. We assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Dave Rao Business Manager Good Nite Inn, Salinas

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Thank you for your rating. We appreciate customer feedback.

8/10 – Gut

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mit gutem Preis/Leistungsverhältnis
Schönes Hotel, allerdings sind die Zimmer zur Straßenseite recht laut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017
Dear Wolfgang, thank you for your review and yes the rooms on our Work Street side can be noisy but we offer ear plugs for those rooms for your use.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Hotel für Zwischenstopp OK.
Hotel liegt direkt am Highway. Zimmer sind zweckmäßig eingerichtet und sauber. Angestellte waren sehr freundlich.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017
Antwort von Manager am 3. Juli 2017
Dear Guest, Thank you for your review of your stay with us.

6/10 – Okay

Paul

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Another rip off
Don't go by the pictures. Room was not very clean and bedding was gross. I should have spent 20.00 more next door at the Hampton . Still have not gotten my 25.00 deposit credited back to my card. I will not use hotels.com if this deposit practice continues. It is a scam by the hotels to bilk you out of money.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

8/10 – Gut

Karen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Business Manager am 12. Nov. 2020
Hello Karen, Thank you for rating your stay with us. We lookforward to seeing you again soon. Sincerely, MeAnna Jenkins

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
"Non-smoking"?
I want to start by saying that the reservation process was convenient, and the check-in staff was very helpful and professional. However, despite the overall cleanliness of the room, the smell of cigarette smoke in my "non-smoking" room was a little overwhelming. I ended up going to a nearby market to buy air freshener, and even so, my clothes and bag smelled of cigarette smoke when I left in the morning.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Business Manager am 29. Okt. 2020
Dear Guest, We appreciate you taking the time to review your stay with us. Please allow me to apologize for any inconvenience you experienced due to the odor in the room. We hope you will allow us the opportunity in the future to provide you with an exceptional experience. Sincerely, MeAnna Jenkins -- Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von MeAnna Jenkins -- Business Manager. am 24. Okt. 2020
Thank you, for reviewing your stay with us. Best Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place for a quick resting time Room was clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von MeAnna Jenkins -- Business Manager. am 24. Okt. 2020
Thank you for taking the time to rate us.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Orlando am 17. Okt. 2020
Thank you for taking the time to rate us. I would like to here more from you, feel free to reach out to the hotel directly. Take care.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Business Manager am 13. Okt. 2020
Thank you, for reviewing your stay with us. Best Regards, MeAnna Jenkins -- Business Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Business Manager am 13. Okt. 2020
Thank you for rating your stay with us. Best Regards, MeAnna Jenkins -- Business Manager

4/10 – Schlecht

Ken, Paso Robles, Ca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The place was fine except that my room was facing the street so it was quite noisy with the morning traffic.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Business Manager am 28. Sept. 2020
Hello Ken, thank you for rating your stay with us. We will be sure and try to get you a rear facing room moving forward. We hope to see you again soon. MeAnna Jenkins -- Business Manager

8/10 – Gut

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Orlando am 25. Sept. 2020
Thank you for taking the time to review our hotel. We appreciate all feed back. We look forward to serving you again when your in the Salinas area.

10/10 – Hervorragend

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Diego Stegall am 17. Sept. 2020
Julie, thank you very much for taking the time to post this review. We are glad to hear that even during these interesting times, our quality is still being maintained. We look forward to having you here again

6/10 – Okay

John

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
needing my morning tea
No coffee or tea in the room. That was our only disappointment.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Diego Stegall am 17. Sept. 2020
Dear John, we understand your disappointment with the lack of coffee or tea. We sincerely apologize for this inconvenience, however in order maintain a safe environment and prevent contagion, we are unable to provide such beverages until further notice. Sincerely- Management

8/10 – Gut

Sergio

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Diego Stegall am 6. Sept. 2020
Dear Serio, thank you for your review of our property. We appreciate the feedback and look forward to having you back again soon!

2/10 – Ungenügend

Veronica

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Business Manager am 4. Sept. 2020
Thank you for rating your stay with us.

4/10 – Schlecht

Victoria

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Business Manager am 4. Sept. 2020
Thank you for rating your stay with us. Sincerely, MeAnna Jenkins -- Business Manager.

10/10 – Hervorragend

Steve

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Business Manager am 11. Sept. 2020
Steve, thank you for rating your stay with us. We look forward to seeing you again soon. Sincerely, MeAnna Jenkins.

10/10 – Hervorragend

Diana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
Room was very clean Deluxe double is the best - you have a mini fridge in the room Staff is always helpful and nice
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2020
Antwort von Diego Stegall am 30. Aug. 2020
Thank you for positive review Diana, we are glad that our staff and room was pleasant for you. We look forward to having you back soon!

6/10 – Okay

Annie, California, CA

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
When checking in the lady was very helpful and understanding with all my questions. Once we got into our room, we realized that house keeping only cleans the visible areas of the room. We had 1 roll of paper for 4 people.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Diego Stegall am 26. Aug. 2020
We are glad that our staff member was helpful upon checking in, we do however apologize for not meeting your standards with the room cleanliness. I will personally be addressing this issue. If you are ever in need of additional room supplies, we have extra items available at the front desk. We hope you stay with us again soon and wish to make a greater impression on you the next time around. Thank you

10/10 – Hervorragend

Virgilio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Diego Stegall am 23. Aug. 2020
Thank you for the amazing review Virgilio! We appreciate you taking the time to post this and look forward to having you back soon

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
house keeping servise is perfect.... rooms are clean and good staff
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Diego Stegall am 22. Aug. 2020
Thank you sincerely for the review. We are taking extra steps to insure our rooms are clean due to the current situation and are happy to hear that our work is making a difference

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Diego Stegall am 22. Aug. 2020
We take all reviews seriously and apologize for not being able to meet your standards. We appreciate any helpful feedback that may help us better serve our guests as well. We hope you would like to give us another chance, we hope to exceed your expectations this time around

4/10 – Schlecht

Lschonn, Camarillo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is clean but the problem was when my sister went into the shower there was no bath mat and she slid and fall and hit the right side of her rib cage and right shoulder. I booked 2 rooms with 2 beds on each room so I went to checked the other room to see if the bathroom has no bath mat and this other room has bath mat so I wonder why they didn't put a bath mat on our room. I called the manager Diego and told him about the situation that my sister was hurt because she slid in the bath tub while she was showering because it was slippery. He was apologetic and only asked me if I could fill up an incident report and I did. The other thing is there was not enough towels for the 2 rooms each of the room has only two towels and we had to call them to bring up a towel. I hope that they check the room before they let the customers get in the room to make sure everything is complete.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Business Manager am 30. Aug. 2020
Dear Lschonn, please allow me to apologies for your experience. We strive to take every safety measure to prevent any incidents. Sincerely, MeAnna Jenkins.

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Diego am 17. Aug. 2020
Thank you for the good review Kimberly. We appreciate you taking the time to post this, and look forward to having you again

10/10 – Hervorragend

Denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Diego am 17. Aug. 2020
Thank you for the review Denise! We appreciate the feedback and look forward to having you again

8/10 – Gut

N Rhodes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Diego am 14. Aug. 2020
Thank you for the splendid review, we appreciate you taking the time to post this, and look forward to you staying with us again

10/10 – Hervorragend

Rosa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bien solo unos detalles del cuarto batallamos al prender el ac
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Diego am 11. Aug. 2020
Gracias por su revisión, estamos felice que tu tiempo aqui fue bien. Le pedimos disculpa por la problemas del ac. Si tienen alguna problem con el equipamento del cuarto, por favor lo reportan al ofecina para que le mandamos ayuda.

10/10 – Hervorragend

Rafael

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Diego Stegall am 22. Aug. 2020
Thank you for the excellent review Rafael, we do our best to keep our guests and our rooms clean. We appreciate the feed back and look forward to having you again

10/10 – Hervorragend

Maria, South Lake Tahoe

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gusta mucho este lugar es cómodo para descansar
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Business Manager am 3. Aug. 2020
Hola Maria, gracias por calificar tu estadía con nosotros. Esperamos verte pronto de nuevo. Sinceramente, MeAnna Jenkins.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Business Manager am 3. Aug. 2020
Thank you for rating your stay with us. Sincerely, MeAnna Jenkins.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s a nice place to stay, while there is not much around the area is close to the freeway and the staff is nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Operations Manager am 29. Juli 2020
Dear Guest, thank you for rating your stay with us. Sincerely, MeAnna Jenkins -- Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Ma de lourdes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Operations Manager am 25. Juli 2020
Dear Ma De Lourdes, thank you for taking the time to rate your stay with us. We look forward to seeing you again soon. MeAnna Jenkins -- Operations Manager

2/10 – Ungenügend

Jason

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad worse and bad!
The place is in a lousy location right on the Highway it’s ratchet old ass stink carpeting cigarette burns nasty bed coverings linens the staff was adequate but I’ll never stayed here
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Operations Manager am 25. Juli 2020
Dear Jason, Please allow me to apologize for failing to meet your expectations. Your feedback is important to us and will be used to increase the quality of our product. Sincerely, MeAnna Jenkins -- Operations Manager