Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
82 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
82
91 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
91
48 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
48
15 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
15
17 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
17
8,2/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
6,8/10
Ausstattung
7,8/10
Zustand der Unterkunft
7,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Mary
Mit dem Partner gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It was noisy
Mary
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Alberta
11. Mai 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alberta
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 23. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Elmer
Mit der Familie gereist
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fine
Elmer
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Elmer,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4/10 – Schlecht
Beki
30. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Room not clean. Management didn't address issues.
Beki
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Beki,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Ana
22. Apr. 2024
Ana
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
6/10 – Okay
Willa
Mit dem Partner gereist
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Staff was very professional and helpful. Poor parking, too small spaces when your motel has "Contractor Specials", couldn't get in or out of my car easily. Towels are TOO small, old, and thin. Same for blanket and bedspread on bed. Needs updating for the price you are charging per night.
Willa
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Willa,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Wiggy
2. Apr. 2024
Wiggy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
4/10 – Schlecht
Michael
30. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
I rarely leave negative comments because I know that the hospitality industry can be a thankless job many times, but when I got into the room I was very disappointed in the cleanliness of the room. When I pulled back the top cover of the bed, there were crumbs all throughout the bed you can tell that the housekeeper did not change the sheets. It was extremely noisy throughout the night you could hear everything upstairs and next-door. I know it is a Motel 6 so I’m not expecting five star accommodation but for over $100 a night, I should be able to expect at least a clean bed to sleep in.
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Michael,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Steven
20. März 2024
Gut: Personal & Service
Steven
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von M6 am 21. März 2024
Hi Steven-We wanted to reach out to see what our staff could have done better at the property.Appreciate your feedback to help us improve.
10/10 – Hervorragend
Joseph
12. März 2024
Joseph
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Heidi
12. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Would stay here again!
The property and room was very clean. I had no issues during my stay.
As a plus, the diner next door is great too! I was able to walk across the parking lot for dinner and breakfast.
Heidi
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. März 2024
Hi Heidi, Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Natalie #Team6
8/10 – Gut
Alan
8. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clan.. The room was sparse. AC worked well.
Alan
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. März 2024
Hi Alan, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6
6/10 – Okay
Kenny
23. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Mirror in bathroom had ‘stuff’ still stuck to it, the bathroom sink drain was missing stopper and had debris in it, the TV remote/TV didn’t work.
Kenny
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 6. März 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
4/10 – Schlecht
James
Geschäftlich gereist
22. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The television didn't work and the staff didn't care much about that. Noisy neighbors.
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 6. März 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Greg
Mit dem Partner gereist
6. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room smelled like Urine and fish. When the Heater was turned on it became worse. The door key did not always work, it would take anywhere from 10 to 15 attempts.
Greg
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Phillip
27. Jan. 2024
It was very quiet surprisingly
Phillip
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hi Phillip,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
8/10 – Gut
Kurt
16. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
comfortable and clean
Didn't like noise. room was closest to street and vending machines and ice machine were next to room.
Kurt
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
6/10 – Okay
Cheryl
Mit der Familie gereist
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cheryl
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
11. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall served it’s purpose for a quick overnight
Staff was nice during check in. Room was clean but bedding was a little run down. Great size fridge! No tissues in the room, which was a bummer. Lots of outlets by bed, which was great! Overall served it’s purpose for a quick overnight stay for work.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 21. Dez. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
James
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
30. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beds were comfortable and room was clean.
James
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 13. Dez. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Virginia
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
24. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Provide a small breakfast (8-10am) for the early morning commuters.
Virginia
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 5. Dez. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
keith
21. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
keith
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
4/10 – Schlecht
Nancy
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
17. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was really dusty there’s was a lot of dirt on the lamps, headboards of the beds
Nancy
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 29. Nov. 2023
Hi Nancy,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
peter
14. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
peter
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Bernabe
11. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing
Bernabe
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 21. Nov. 2023
Hi Bernabe,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Mark
10. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
2/10 – Ungenügend
Thomas
22. Juli 2023
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
2/10 – Ungenügend
Tom
21. Juli 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Straight up disgusting. Bugs all over the floor and counter. Decided to leave after finding bugs in the bed while crawling in to go to sleep.
Tom
Antwort von M6 Representative am 23. Juli 2023
We sincerely apologize for the beetles in the room. The town is bombarded during monsoon season with some type of bug, this year it is small beetles, being an exterior property these beetles are able to enter the rooms with ease. Our staff tries their best to keep them out of room.As discussed my staff refunded Expedia so we hope you are able to receive your refund from Expedia.
2/10 – Ungenügend
Erika
Mit der Familie gereist
19. Juli 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erika
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
17. Juli 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old but a roof over our heads
My towel had 2 large holes in it. Floor was dirty. Cold fridge worked well. Table and chairs were helpful. Keep your shoes on.
Hole in the bathroom wall. $95/night. Restaurant next door.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. Juli 2023
Hi Traveler, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
8/10 – Gut
Elizabeth
26. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
Had a good stay here on a weekend. The front office lady was super Friendly. Check in was fast and simple.
Elizabeth
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Nancy Y. am 6. Juli 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Mary and Francisco
19. Juni 2023
Gut: Sauberkeit
Mary and Francisco
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
JOSEPH
5. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stayed 6/3/2023. Basic motel with small fridge and microwave. The fridge was cold and the A/C worked good. Clean and comfortable.
JOSEPH
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Nancy Y. am 15. Juni 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Barry
28. Mai 2023
Gut: Personal & Service
Barry
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
4/10 – Schlecht
Louis
Geschäftlich gereist
20. Mai 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very noisy, trash truck at 5 am, a/c unit was super loud, heard a beeping noise all night, very few towels, missing a light bulb, pool was supposed to be open but was chained shut. Wasn't expecting it to be amazing for the price but got no sleep at all
Louis
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 31. Mai 2023
Hi Louis, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K. #Team6
10/10 – Hervorragend
Laurie
13. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Laurie
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
8/10 – Gut
Joseph
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
5. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Better than Safford Inn!!
Joseph
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 16. Mai 2023
Hi Joseph,Thank you for positively rating your stay!!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Paul
Mit dem Partner gereist
4. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at motel 6 where polite very courteous and real friendly. The Staff at motel 6 we're very professional.
Paul
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 16. Mai 2023
Hi Paul,We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful. We hope to see you soon.Lilith#Team6
6/10 – Okay
Gina
Mit der Familie gereist
30. Apr. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The place needs some remodeling. The cleaning staff needs to take a class on how to clean mirrors and bathrooms.
Gina
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2023
Hi Gina, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Shelly Rae
Geschäftlich gereist
23. Apr. 2023
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Love this hotel
I enjoy staying at this hotel, but this time I noticed that she’s had cigarette burns in them, and instead of discarding them, they put them on the bed
Shelly Rae
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Nancy Y. am 4. Mai 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
21. Apr. 2023
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
10/10 – Hervorragend
Judy
Mit der Familie gereist
17. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Safford Comic Con
Check in and out was quick and easy. It's a no frill motel but it was clean and neat and we felt safe there. The only complaint was workers out front of our door at 720am for about 20 minutes and then all was quiet again. A hot breakfast would have topped it off. We would definitely stay there again!!!!
Judy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Brand Experience Team am 25. Apr. 2023
Hi Judy, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests. We hope to see you soon.Safe TravelsLilith#Team6
6/10 – Okay
rick
Geschäftlich gereist
31. März 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Extremely noisy compared to other motel 6's & other hotels could hear very clear conversation's thru the electric plug outlets and outside traffic sounds were unusally loud Seems to be poorly engineered.
rick
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Nancy Y. am 12. Apr. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Katherine, Montrose
Mit einer Gruppe gereist
31. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lots of noisy vehicles in the parking lot. People coming and going at all hours.
Katherine
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Nancy Y. am 12. Apr. 2023
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
8/10 – Gut
Mabel
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
25. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
People was very nice the room was clean
Mabel
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
10/10 – Hervorragend
JESUS MARIO
Mit der Familie gereist
24. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
esta muy bien hospedarse en fin de semana centrico cerca de restaurant, litle caesar, waltamatr, home depot
JESUS MARIO
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
8/10 – Gut
staci
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
13. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
They should provide breakfast
staci
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Nancy Y. am 22. März 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Aimee
11. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aimee
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
Tim
2. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The place was nice and very quiet. The only thing I missed was having a Jacuzzi. But overall I like the place.
Tim
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Nancy Y. am 16. März 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
demecio
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
19. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft