Am Strand, weißer Sandstrand, Cabañas (kostenlos), Liegestühle

Bewertungen von Accra Beach Hotel & Spa

4 out of 5
Accra Beach Hotel & Spa
Rockley, Rockley, Christ Church

Bewertungen

7,2

Gut

267 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
329 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
187 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
148 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
75 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Dagmar

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Schöne Lage...
Die Anlage selbst, mit sehr schönen Zugang zum Meer und Pool war Klasse Der Service war abhängig von den Mitarbeitern, manche waren SEHR freundlich, andere haben schon innerlich gekündigt 🙈 Es wurde kein Toilettenpapier nachgelegt, Handtücher wurden weggenommen, ihne das sie auf dem Boden lagen. Es wurden aber keine nachgelegt. Sie waschen selbst, kommen aber dem Aufkommen nicht nach....die Dusche war japutt, der Whirlpool den wir hatten funktionierte nicht. Ursprünglich ein sehr schönes Haus, gut durchdacht, liebevoll gestaltet, hat einen unglaublichen Investitionsstau. Sehr Schade !! Sie benutzen unglaublich viele Plastikbecher, die dann rumliegen, "Strohhalme" fliegen rum Das liegt natürlich an den Gästen. Wir hatten einen Becher, den wir am Tage immer wieder benutzten. Also Fazit: schöne Lage, aber die Mitarbeiter müssten geschult werden und es muss renoviert werden, UNBEDINGT!
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Steven

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Das hotel ist soweit okay mit super Strand. Der Zustand der Zimmer scheint ein wenig runtergekommen zu sein zb Türen wackelig oder schließt nicht richtig. Bei den Wasserhahn hat man das Gefühl man bricht ihn gleich ab etc. Der Service ist ein wenig mangelhaft und es gab ein paar Situationen die mir nicht gefallen haben. Im ganzen ist das hotel okay. Super ist das es eine MALL gegenüber und eine weiter mit 10 min zu Fuß wo es reichlich Essen angeboten wird so das man nicht unbedingt auf das Essen Angebot im hotel angewiesen ist was ein wenig mager aber gut ist
Weihnachten entertainment
Weihnachten entertainment am Pool
Blick vom Balkon 3 Etage Nacht
Blick vom Balkon 3 Etage tagsüber
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

der Strand und das Meer super - auch Pool ganz toll. Ich würde es auf alle Fälle wieder buchen wenn ich in Barbados bin. Auch die Bars sind top ;-)
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Strand und Wasser super. Beste Lage. Klasse Infrastruktur.
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2019

6/10 – Okay

Shena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
The hotel is on the beach. Lots of Restaurants near by. Services was poor !
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Veronika

Gut: Personal & Service
Nettes Hotel am schönen Accra Beach
Nach der ersten Ernüchterung (teils sehr unfreundliche Damen an der Rezeption) war es dann ein sehr angenehmer Aufenthalt. Man gewöhnt sich schnell an die karibische Gelassenheit, da man bei fast allem längere Wartezeiten in Kauf nehmen muss. Wird aber durch ein Lächeln auf dem Großteil der Angestellten wettgemacht. Das Zimmer war schlicht eingerichtet, vielleicht ein bisschen angewohnt, aber schön groß. Absolutes Highlight: Super Live Band und sehr sehr nette Barkeeper während der Happy Hour am Sonntag Abend an der Strandbar des Hotels. Was uns nicht so gut gefallen hat, war das Restaurant Coco Patch im Hotel. Dort waren wir deswegen auch nur einmal abendessen. Gegenüber und entlang der Straße als auch an dem Boardwalk, an der das Hotel liegt, gibt es unzählige gute Essensmöglichkeiten. Alles in allem haben wir uns sehr wohl gefühlt und würden wieder kommen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019

4/10 – Schlecht

Tank

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zimmer schmutzig, Möbel defekt, unfreundliches Personal.
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Laura

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and lovely pool that was never crowded. The restaurant was pricey and had limited hours. better food for lower prices within walking distance. Excellent staff. Older property but very clean.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Lisa, Holbrook

Hotel rooms are dated and could use some upgrades.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Shakeem

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful Property, Excellent Service.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Shereen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I love the beach and pools, Surroundings beautiful! The rooms could be a little more improved.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

stewart

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property generally in poor condition and tired. Pool was walls, floor and steps and had not been cleaned for some time. Green algae was present in almost all areas along the sides and steps. The pool wall tiles had not been cleaned for some time with black mould present. Staff generally seemed to be disgruntled and provided basic service. Room cleaning staff were excellent and pleasant to talk to and rooms were very clean but decoration and curtains very tired and in poor condition. The whole property needs a facelift.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Tricia

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
This stay was extremely noisy at late hours. After midnight music playying and loud talking in the lobby area.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Mario

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Was good
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Sharon

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff willingness to help.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Vickash

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is one of the best resorts in Barbados
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Randall

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The bad first room we had island view to noisy from street traffic changed rooms to pool view the safe didn’t work and the pull-up for the shower was broken had to call maintenance mirror at the desk was way to high the guy doing the loungers at the beach one day they weren’t setup when we went to the beach another day he was nowhere to be found for getting loungers and an umbrella the beach is great but they need to cleanup the seaweed and the litter otherwise good holiday and weather was great and always a nice breeze
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Linda

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a grand time at this resort. We stayed 6 days attending a convention. The staff and local ppl were marvelous. So looking forward to return with the grands!!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Hector

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Good
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

edward

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was excellent
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Tenishia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice location, shoutout to the really friendly staff (Bar, Restaurant, housekeeping, security) who make the stay more enjoyable.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Luisa De

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Alex

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This facility is just a shadow of what it used to be. I am a twenty-year customer, and the Accra is at a low point. Everything is being done as cheaply as possible - there is no hot water in the evenings (not even once during the week) and the food - such as it is - is unacceptable. On the first day we tried out the $35 USbreakfast, only to find an hour before it ended that the food was lukewarm and half the trays were empty. On the plus side, there are a number of good breakfast places nearby that deliver a far better experience; after our first attempt, we spent no more money on food at the Accra. The beach is absolutely excellent and although the resort itself could use a freshening up with interior paint it is presentable. The pool bar closes at 4pm, and by 9pm the place is pretty much shut down. No night life to be found here. The rooms are acceptably clean, but as other reviewers have noted, they could use an updating. A single sheet on the bed (nothing else) requires some careful thermostat juggling. Our room contained only one table lamp. Overall, I really wanted to like the Accra, but it gives the impression that it has little interest in delivering a quality vacation experience. The issue here is not the facility itself - it is poor execution.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Stephanie

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The property was very outdated and not kept up. The bathroom was full of mold, places on the floor not even touched with a broom nor mop. The breakfast looked like straight cafeteria. Smh. And the cost was $35 USA
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property on the beach. Helpful staff
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Patrick

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel rum smelled muggy. Elevator had a spilled drink that was there awhile. Gym was dirty. Went out and came back and could not get back into my room because the battery on the door lock was dead. Had to wait for maintenance. Staff was friendly and professional.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Latchman

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was locked out of my room the first day had to wait 40 minutes before the door was open then additional 2 hours for the technician to fix the lock
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Sueli

Mit der Familie gereist
Property is quite old, and common areas are a bit dirty. Specially hallways, and pool on Kids side. Other important think is we got there late at night, no drinking water in the room and no vending machines in the property to purchase anything to eat or drink. My husband had to walk by the dark streets for 20 minutes to get to the gas station, the only open place around it. I was sick and needed something to drink.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Maria

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Brittney

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Cynthia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The beach and beach chairs were very nice, as well as the pool. The dining options were good, but there were lots of very nice restaurants within walking distance. The only negatives were that there was no dedicated concierge, there were no daily activities planned like pool aerobics, beach games, etc, and our room was listed as having a hot tub on the balcony and when we arrived we found out there were no working hot tubs on the balconies, they have all been non-functioning for quite a while. This caused us a bit of a delay in getting a room since we switched rooms since our hot tub was not a factor. Other than these things, the rooms were very nice. I would visit again.
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Erica

Mit einer Gruppe gereist
Decent property. My room was very clean and had been updated recently. However my friends bathroom was not great at all and her room was noticeably older.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Stacey Rebekah, Cincinnati

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
1. The welcome drink made me puke for 3 hours the first night we arrived. 2. Our first room (240) smelled so bad of mold that we had to relocate. I used to live on an island; I'm used to musty rooms. This room made me feel sick. 3. Our new room (482) was a Jr. Suite which sounds great. Unfortunately, it had the MOST UNCOMFORTABLE BED I've ever slept on in my life. I woke up in so much pain. We ended up taking the bedroll from the pull out couch and putting it on the mattress just to try to avoid the bed springs. 4. Water pressure and hot water was in short supply (in the suite!!) 5. The Jacuzzi tub was rusted and dirty and the water pressure so low and water so cold that it was completely useless. 6. The hotel restaurant is insanely pricey and has a very hard time accommodating any allergies. It's the most we spent on food and the worst we had on the island. 7. Check out; there was a brown haired white lady that treated us like garbage at checkout. She looked like she was in charge, but she was unfriendly, rude, and I was glad to be leaving. The only positives: the beach and location isn't bad, but not worth what they charge and the horrible back pain and nausea (from the mold and welcome drink.) I've stayed in hundreds of hotels on my lifetime. I would only send people I hated to this hotel. Good luck if you already booked.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Leslie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Staff service levels varied dramatically - the baggage guys were GREAT (room keys didn't work when we arrived so the guy took them back to reception to get them redone for us, received a call from the baggage guy to see if we needed help before checkout). The reception staff was just OK-we received an upgraded room (yay!) but I had to go to reception to get beach towels & was not given towel cards (there was no food, drink, towel, etc service on the beach) & later when I tried to exchange the wet towels for fresh ones none of the 3 reception staff would look at or acknowledge me so I gave up & dried them in the room. Then at checkout I was told to put our towels in a bin across the lobby ?really? I left them on the counter.The worst experience was at the beach bar when the night bartenders (2 guys) couldn't manage to get us a bill for 2 non-alcoholic drinks - after 30 mins of watching them go in circles we asked for the menu again (to get prices), left cash & walked off.They were not busy & others were also having the same problem getting/paying their bills. The beach is beautiful in front of the resort, rooms are OK (bed was comfortable) & there are restaurants/shopping nearby. Not sure if I would return or not...
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ivan, Schuylkill Haven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Auset

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Chris

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was our third time at this property, the last one being in 2019. The hotel has continued to go down hill, it seems like they just don't care about the property or their guests. I have provided bullet points below on some of the challenges. We will never stay here again. - Arrived at 4pm and our room was not ready, it wasn't available until almost 6pm - Checkin is brutal, they don't ask if you've stayed at their hotel previously or provide any information on the property - Rooms were dated, dirty and not taken care of, this is the same for the overall property as well - Didn't have housekeeping services for 4 out of 10 days - Asked for a blanket for our bed as it only had a sheet, this took 24 hours to get and we had to ask 4 times - Air conditioning broke down and took 24 hours to fix - Lack of food options as one of their restaurants has closed down. Note, they are still advertising the restaurant as being open - Buffet breakfast quality is very poor and way overpriced at almost $100 Canadian for 2 people - The hotel bars were closed most nights by 9pm, if not earlier - Checkout was also terrible as they did not thank you for staying or ask if you enjoyed your stay - The best was to describe this hotel is that it is a 2 star hotel on a 5 star beach
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Nikhil

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Avoid this hotel at all costs. Says 4 star but I’ve stayed in better 1-2 stars. While it has a spectacular location on beautiful Rockley beach and good architecture, everything goes downhill from there Cons: Terrible service( staff are unfriendly, I got a grumbled “what do you want?”) House keeping is a nightmare (we arrived hours before checkin and let the front desk know, and reminded at 230pm, even so at 3pm our room wasn’t ready and I got a generic “whenever housekeeping will be done” with no estimate of when to expect in hot muggy weather. Front desk guy said he is calling housekeeping to check but was clearly not calling.upon finally getting a room and over the next few days all I saw is house keeping carts with loitering staff busy on their phone. The employees from hell one lady was on browsing on her phone while idly mopping with another hand to the side creating a wet mess in a common bathroom without so much as a sign to warn it’s wet. Expectedly bathrooms were not clean) MOLD- there was clearly mold in our ocean view suite’s bathroom. The exhaust fan wasn’t working and there was a definitive mold smell. Housekeeping came by and we asked them to fix the exhaust fan. After 3 days nothing. I could see black mold! Developed an allergy, runny nose, scratchy throat and eventually fever from staying in the room and the staff could t be bothered. This place will kill you, stay away. Ruined our Barbados trip. Cheap furnishing- not sure why they chose cheap motel furnitu

8/10 – Gut

Yves, Plano

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Debra

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I booked an ocean front room with a jacuzzi tub on the balcony. We were given a pool view room which is several categories cheaper. I asked to speak to the manager and he said there wasn’t anything he could do. The desk clerk and manager were so rude. And by the way, all of the jacuzzis don’t work. The next morning I went down to the desk and was finally given the ocean front room that I reserved. The room had little water pressure. The overhead fan did not work. There wasn’t hot water. We took cold showers. Wow. Not a good experience. The hotel is crumbling. Old yellow caution tape surrounds what was once the poolside bar. The pool water is so cloudy you can’t see your hands never mind the bottom. The Accra has one of the best locations. It is near many wonderful restaurants and an easy walk to calm water beaches. The breakfast was good with personalized omelets. The happy hour was wonderful with music Friday and Saturday.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Trudy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms were so clean and we had an ocean view. The staff went above and beyond to see that we were comfortable. I would recommend this hotel highly
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Deborah

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel was in serious need of an upgrade. Water supply in room was appalling and furnishings were shabby.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sheila

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Pranvir

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Came here for the first time and the property did not disappoint at all. Would definitely book the same hotel next time whenever we are here!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Linda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I've been coming to this hotel for over 10 years and every time it's a great experience. The hotel is beautiful, comfortable, quiet, clean, very well located and the staff is so kind, friendly and very accommodating. They have live music by the beach starting late afternoon and it's wonderful. It's not too loud and the choice of music is excellent. Thank you Accra for another wonderful stay and I look forward to many more to come.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Anne Vanessa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Micheal at the front desk and all the others were supper nice.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Patricia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff was very nice and accomodating. The hotel is situated in a convenient spot, for food and entertainment. Beach access is very conveient as well, very clean.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Tyson, Brooklyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The location was easy to access public transportation and other restaurants. The bathroom was too small and the water pressure some days was very low.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

lisa

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unfriendly restaurant staff. Had to wait Two hours after checkin time for a room. Limited towels and washcloths. Broken hot tubs - some nights no hot water for showers- and such low pressure for shower
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024