Avenida Atlantica 1800, Copacabana, Rio de Janeiro, RJ
Bewertungen
9,0
Wunderbar
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604 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
604
272 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
272
79 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
79
33 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
33
18 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
18
9,0/10
Sauberkeit
9,0/10
Personal & Service
8,4/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Bünyamin
29. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bünyamin
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Charles Agostinho am 22. März 2024
Dear Bünyamin,Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.We look forward to seeing you again.Regards,Charles AgostinhoHospitality Manager
8/10 – Gut
Doris
Mit dem Partner gereist
27. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Badezimmer war sehr alt und schimmelig im Zimmer nr. 606 Restliche Zimmerausstattung alt aber o.k.
Doris
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Charles Agostinho am 28. Jan. 2024
Sehr geehrte Frau Doris,Vielen Dank, dass Sie sich für das Windsor Excelsior Hotel für Ihren Aufenthalt in Rio entschieden haben.Wir bedauern Ihre Erfahrung mit dem Badezimmer in Ihrem Zimmer. Wir werden Ihnen auf jeden Fall weiterhelfen, sobald Sie uns diese Situation melden.Wir hoffen, Sie bei einer zukünftigen Gelegenheit wiederzusehen.Dein,Charles AgostinhoHosting-Manager
8/10 – Gut
Karl
17. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, gut eingerichtet, man sieht zum Teil Aabnutzungserscheinigungen.
Karl
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Charles Agostinho am 17. Apr. 2023
Lieber Karl, vielen Dank und wir freuen uns sehr über Ihr Feedback zum Windsor Excelsior Hotel. Wir hoffen, Sie bei einer zukünftigen Gelegenheit wiederzusehen. Mit freundlichen Grüßen Charles Agostinho - Hosting-Manager.
8/10 – Gut
Hansjuerg
Mit der Familie gereist
20. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr geehrter Hansjuerg, wir danken Ihnen für Ihre Kommentare zu unserem Hotel und unseren Dienstleistungen. Wir wissen Ihre Freundlichkeit zu schätzen und hoffen, Sie eines Tages wiederzusehen. Mit freundlichen Grüßen Charles Agostinho - Unterkunftsmanager.
8/10 – Gut
Aleksandr
Geschäftlich gereist
19. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aleksandr
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Charles Agostinho am 19. Aug. 2022
Dear Aleksandr,Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.We look forward to seeing you again.Regards,Charles AgostinhoHospitality Manager
10/10 – Hervorragend
Erwin Josef
5. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erwin Josef
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Charles Agostinho am 5. Juni 2022
Hello dear Erwin,
Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.
We look forward to seeing you again.
Regards,
Charles Agostinho
Hospitality Manager
2/10 – Ungenügend
Hannes
Mit einer Gruppe gereist
21. März 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ERSTATTUNG
Da wir(4 Pers) aufgrund Corona und Flugstreichung gar nicht nach Rio fliegen konnten, möchten wir eigentlich unsere bezahlte Rechung erstattet haben. Aber bei Hotels.com gibt es keine Möglichkeit der Reklamation. Hotline kann man vergessen. Haben Sie eine Idee? Mit freundlichen Grüßen, Hannes Lührs
Hannes
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Charles Agostinho am 24. März 2020
Sehr geehrter Herr Hannes,
Es tut uns sehr leid, dass Ihre Reise angesichts der neuen Coronavirus-Pandemie unterbrochen wurde. Wir müssen Sie jedoch darüber informieren, dass dieser Kanal für Feedback zu Ihren Erfahrungen in unserem Hotel dient. Ihr negatives Feedback zum Hotels.com-Servicekanal kann nicht mit unserem Hotel in Verbindung gebracht werden. Wenn möglich, bitten wir Sie, diesen Kommentar zu löschen und an der entsprechenden Stelle zu registrieren.
Wir hoffen, Sie so bald wie möglich in Rio de Janeiro zu sehen.
Mit freundlichen Grüßen
Charles Agostinho
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
11. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2020
Antwort von Charles Agostinho am 12. März 2020
Dear guest,
Thank you for your review!
Kindly,
Charles Agostinho
Hosting Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
10. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 12 Nächten im Februar 2020
Antwort von Charles Agostinho am 11. März 2020
Dear guest,
thank you for your feedback about Windsor Excelsior Hotel. Sincerely, Charles Agostinho - Hospitality Manager.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
23. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Charles Agostinho am 23. Nov. 2019
Dear guest,
Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.
We look forward to seeing you again.
Regards,
Charles Agostinho
Hospitality Manager
8/10 – Gut
Rolf
14. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rolf
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Charles Agostinho am 14. Okt. 2019
Dear Rolf,
We appreciate your kind comments on our hotel, services and staff. We hope you have kept good memories of your days with us.
We look forward to seeing you again.
Kindly,
Charles Agostinho
Hospitality Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
22. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Charles Agostinho am 23. Juli 2019
Cara(o) hóspede,
Muito obrigado pelo seu tempo em nos deixar um comentário sobre o Windsor Excelsior Hotel. Fico feliz que nosso hotel tenha sido do seu agrado.
Atenciosamente,
Charles Agostinho
Gerente de Hospedagem
10/10 – Hervorragend
Sabu
13. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage mit eigenen Schirmen u. Liegestühlen am Strand. Sehr aufmerksames Personal und einsehr gutes Frühstück mit frisxhen tropischen Früchten.
Die Dachterrasse bietet einen einmaligen Blick auf die Copacabana und ist der geeignete Platz für eine Sundowner!
Alles wunderbar, auxh Bars und Geschäfte um die Ecke! Perfekt!
Sabu
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Charles Agostinho am 13. Apr. 2019
Dear Sabu,
Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.
We look forward to seeing you again.
Regards,
Charles Agostinho
Hospitality Manager
8/10 – Gut
Beda
3. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beda
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Charles Agostinho am 4. Apr. 2019
Dear Beda,
thank you very much for your feedback about Windsor Excelsior Hotel. Sincerely, Charles Agostinho - Hospitality Manager.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
29. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Charles am 3. Apr. 2019
Dear guest,
Thanks for your feedback about Windsor Excelsior Hotel. Sincerely, Charles Agostinho - Hospitality Manager.
10/10 – Hervorragend
Sonia, bern schweiz
19. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tiffany
wir würden dieses Hotel immer wieder buchen. die Lage ist super
Sonia
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Charles Agostinho am 19. Feb. 2019
Dear Sonia,
We appreciate your kind comments on our hotel, services and staff. We hope you have kept good memories of your days with us.
We hope to see you again.
Kindly,
Charles Agostinho
Hospitality Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
26. Jan. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Charles Agostinho am 28. Jan. 2019
Dear guest,
Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.
We look forward to seeing you again.
Regards,
Charles Agostinho
Hospitality Manager
10/10 – Hervorragend
Peter
18. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Frühstück, tolle Lage.
Tolle Lage mit Aussicht auf Copacabana Strand. Metrostation in der Nähe. Sehr gutes Frühstücksbuffet. Freundliches, hilfsbereites Personal. Gratistransfer zum Flughafen.
Peter
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Charles Agostinho am 18. Dez. 2018
Dear Mr. Peter,
Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.
We look forward to seeing you again.
Regards,
Charles Agostinho
Hospitality Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
18. Dez. 2018
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswert
Ich würde es einem Kollegen weiter empfehlen
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Charles Agostinho am 22. Dez. 2018
Dear guest,
Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.
We look forward to seeing you again.
Regards,
Charles Agostinho
Hospitality Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Charles Agostinho am 7. Dez. 2018
Dear guest,
We appreciate your kind comments on our hotel, services and staff. We hope you have kept good memories of your days with us.
We hope to see you again.
Kindly,
Charles Agostinho
Hospitality Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
29. Nov. 2018
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Charles Agostinho am 30. Nov. 2018
Dear guest,
Muito obrigado pelo seu tempo em nos deixar um comentário sobre o Windsor Excelsior Hotel. Fico feliz que nosso hotel tenha sido do seu agrado.
Atenciosamente,
Charles Agostinho
Gerente de Hospedagem
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
27. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel direkt an der Copacabana, ausgezeichnetes Frühstücksbuffet und freundliches Personal. Wir hatten einen Luxus DZ mit phantastischen Ausblick auf Strand und Meer gebucht und waren jeden Tag vom Ausblick begeistert.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2018
Antwort von Charles Agostinho am 28. Nov. 2018
Dear guest,
Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.
We look forward to seeing you again.
Regards,
Charles Agostinho
Hospitality Manager
10/10 – Hervorragend
Thomas, Bayern, Germany
24. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nettes Personal,
großes sauberes Zimmer, gutes Essen im Hotel, Taxitransfer direkt vom Hotel zum Festpreis; Klasse
Thomas
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Charles Agostinho am 25. Nov. 2018
Dear Mr. Thomas,
thank you very much for your feedback about Windsor Excelsior Hotel. Sincerely, Charles Agostinho, Hospitality Manager.
6/10 – Okay
Gabriela
31. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Super gelegen und tolle aussicht von der dachterrasse auf copacobana beach. Frühstück super. Zimmer könnte renoviert werden.
Gabriela
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Charles Agostinho am 1. Nov. 2018
Dear Mrs Gabriela,
Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.
We look forward to seeing you again.
Regards,
Charles Agostinho
Hospitality Manager
6/10 – Okay
Felix
13. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Toplage, tolle Terrasse/ unfreundliches Klima
Ich wollte eigentlich mit meiner Fernbeziehung eine schöne Woche in Rio genießen und hatte mir dazu auch mal ein sehr gutes Hotel gewöhnt. Die Lage ist natürlich absolut top, Frühstück ist ok und die Zimmer sind auch schön.. eigentlich. Allerdings hatte ich zwei Tage lang einige nicht so schöne Mitbewohner, worauf das Hotel auch entsprechend reagiert hatte. In meinem Executive - Room (was sich wohl lediglich nur wegen dem Meerblick so nennt) hätte ich besser nicht so genau hinsehen sollen, da die „Klimaanlage“ eher nicht so schön aussah.
Meine Beschwerde wurde vom Manager aber sehr dankbar aufgenommen und man kam mir auch von seiner Seite aus sehr entgegen. Aber leider muss ich dies hier nun doch erwähnen, weil mir das Verhalten von den Leuten an der Rezeption überhaupt nicht gefiel und anscheinend die Kommunikation zwischen Management und Rezeption nicht ganz funktionierte. Außerdem empfand ich generell die Kommunikation dort als sehr „unterkühlt“ und sehr unflexibel. Ich werde dieses Hotel auf jeden Fall nicht mehr buchen.
Felix
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Charles Agostinho am 15. Okt. 2018
Dear Mr. Felix,
Thank you for your time in sharing your experience while staying at the Windsor Excelsior Hotel. We appreciate your kind comments on our hotel, services amd location. But we can not understand the real reason for his discontent with us or have not been pleasant. If possible, please write to me.
Kind Regards,
Charles Agostinho
Hospitality Manager
10/10 – Hervorragend
Sidney
Mit einer Gruppe gereist
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
I enjoyed my stay, the service was great
Sidney
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Thiago Jacob am 25. Mai 2024
Thank you for the feedback
8/10 – Gut
Marc
Mit der Familie gereist
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Proche de la plage, restaurants et tours accessibles de l’hôtel.
Marc
Aufenthalt von 12 Nächten im Mai 2024
Antwort von Thiago Jacob am 25. Mai 2024
Obrigado pelo Feedback
10/10 – Hervorragend
Maria
Mit einer Gruppe gereist
22. Mai 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great location, room clean, staff very helpfull.
Maria
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Thiago Jacob am 25. Mai 2024
Thank you for the feedback
8/10 – Gut
Dean
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Dean
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Thiago Jacob am 19. Mai 2024
Thank you for the feedback ;)
10/10 – Hervorragend
Maria
Mit der Familie gereist
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay, nice staff, clean, great location! Recommended!
Maria
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Thiago Jacob am 7. Mai 2024
Dear Maria,We appreciate you taking the time to leave us a comment about the Windsor Excelsior Hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.Best regards,Thiago Jacob
10/10 – Hervorragend
sophie
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tout etait parfait!
sophie
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Thiago Jacob am 7. Mai 2024
Chere Sophia,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un commentaire sur l'Hôtel Windsor Excelsior. Nous sommes ravis que notre hôtel vous ait plu. Nous espérons vous revoir plus souvent.Cordialement,Thiago Jacob
10/10 – Hervorragend
Morgan
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
T
Morgan
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Charles Agostinho am 22. Apr. 2024
Dear Morgan,Thank you for choosing the Windsor Excelsior Hotel for staying in Rio.We are happy that our services have pleased you.We hope you kept good memories here.Greetings,Charles AgostinhoHospitality Manager
10/10 – Hervorragend
Rosaura
Mit der Familie gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen servicio. Muy buenas recomendaciones de restaurantes y tours. Amabilidad, Muy rica la comida y variedad. Volveré sin dudar!
Rosaura
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Charles Agostinho am 22. Apr. 2024
Estimada Rosaura,Gracias por elegir el Windsor Excelsior Hotel para alojarse en Rio.Nos pusimos felices que nuestros servicios hayan gustado. Especialmente feliz por su elogio a nuestro personal. Esperamos que haya guardado buenos recuerdos de nuestra ciudad.Saludos cordiales,Charles AgostinhoGerente de Hospedaje
6/10 – Okay
Shreya
Mit der Familie gereist
21. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We booked the executive suite for our stay but noticed that the bathroom was still dirty when we checked in. Our housekeeper moved our shoes to a cabinet but no one including future housekeepers could find them. Upon check out we asked them to do a room check twice and both times were told our shoes were missing until we insisted on checking ourselves and found a hidden cabinet door and looked. Overall the service could be way better for the price we paid and the hotel looks very outdated which is why we will not be staying here again.
Shreya
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Charles Agostinho am 22. Apr. 2024
Dear Shreya,Thank you for choosing the Windsor Excelsior Hotel for staying in Rio.We are sorry for the inconvenience caused by the professional who stored the shoes in the closet without informing you about it. We understand that this is not a standard procedure and have already reoriented the employee.We hope you kept good memories in Rio.Greetings,Charles AgostinhoHospitality Manager
2/10 – Ungenügend
Alyssa
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
16. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I had a terrible experience here. The staff was friendly until they weren’t. The first day or two was great. The room was clean despite being a bit outdated and the pool area was very nice. I enjoyed being close to the beach and near major sites. One evening, the tv fell off of the wall and onto the floor ON ITS OWN. When alerting the staff, they sent up a very rude manager that accused us of throwing it to the floor. My partner and I travel frequently and have NEVER experienced such rudeness and disrespect. The manager asked how it happened and I in turn was asking him how this could’ve happened since I didn’t mount the tv myself and didn’t even touch the tv once. All tv programs were in Portuguese, which I don’t speak. I had no reason to use or touch the tv. He then left and came back up with a cc machine demanding payment for the tv and refused to discuss the matter further until we had no choice but to pay $350. I was absolutely floored at the interaction and was VERY disappointed. I would NOT recommend and would NOT return to any hotel with the Windsor logo.
Alyssa
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Heitor Cruz am 22. Apr. 2024
Dear Mrs. Alyssa,We thank you for choosing our Windsor Excelsior Hotel and for the possibility of receiving your comments, which we value and respect very much.We are happy that our rooftop area and our seafront location met your expectations.Regarding the TV, I personally went to your room to understand what might have happened, since we have never had a record of this nature in our hotel. As I personally showed, the TV support was intact, with no possibility of it having come loose.It is worth remembering that immediately after my explanation, Mr. Juan Fonseca said he would pay for the damage, so I had to go downstairs to get the credit card machine and charge it.It is also important to highlight that our TVs have channels in other languages, such as CNN INTERNACIONAL and SPANISH, TV5 MONDE, RTP.Certain of your understanding, we thank you for your preference and are available to answer any further questions.
8/10 – Gut
cesar
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
cesar
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Charles Agostinho am 17. Apr. 2024
Prezado Cesar,Agradecemos pelo seu tempo em nos deixar um comentário sobre o Windsor Excelsior Hotel. Ficamos felizes que nosso hotel tenha sido do seu agrado.Esperamos revê-los mais vezes.Atenciosamente,Charles AgostinhoGerente de Hospedagem
10/10 – Hervorragend
Bev
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location across from the beach. Some decent food options. Staff were kind and helpful.
The rooms are a bit outdated but overall clean and comfortable. We enjoyed our stay.
Bev
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Charles Agostinho am 14. Apr. 2024
Dear Bev,We appreciate your kind comments on our hotel, services and staff. We hope you have kept good memories of your days with us.We look forward to seeing you again.Kindly,Charles AgostinhoHospitality Manager
8/10 – Gut
ALFIE
Mit dem Partner gereist
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location.
ALFIE
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Charles Agostinho am 10. Apr. 2024
Dear Alfie,Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.We look forward to seeing you again.Regards,Charles AgostinhoHospitality Manager
10/10 – Hervorragend
Esan
Mit der Familie gereist
5. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Breakfast was great, location was great and nice rooftop pool.
Air con was a bit on the loud side.
Esan
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Charles Agostinho am 5. Apr. 2024
Dear Esan,Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.We look forward to seeing you again.Regards,Charles AgostinhoHospitality Manager
10/10 – Hervorragend
Nelson
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The ocean view of Copacabana beach from my room window & king size bed that that I had requested when I made my reservation
Nelson
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Charles Agostinho am 3. Apr. 2024
Dear Nelson,Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.We look forward to seeing you again.Regards,Charles AgostinhoHospitality Manager
10/10 – Hervorragend
Natali
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Would definitely come back to this hotel.
Natali
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Charles Agostinho am 31. März 2024
Dear Natali,Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.We look forward to seeing you again.Regards,Charles AgostinhoHospitality Manager
8/10 – Gut
Jessica
Mit dem Partner gereist
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unbeatable location on Copacabana Beach. Could use updating and a deep cleaning but overall an excellent value. We’d be happy to stay here again!
Jessica
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Charles Agostinho am 31. März 2024
Dear Jessica,Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.We look forward to seeing you again.Regards,Charles AgostinhoHospitality Manager
6/10 – Okay
Brandon Michael
29. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
*
Brandon Michael
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Charles Agostinho am 29. März 2024
Dear Brandon Michael,Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel.We look forward to seeing you again.Regards,Charles AgostinhoHospitality Manager
10/10 – Hervorragend
Marlos Henrique
21. März 2024
Marlos Henrique
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Charles Agostinho am 22. März 2024
Prezado Marlos Henrique,Agradecemos pelo seu tempo em nos deixar um comentário sobre o Windsor Excelsior Hotel. Ficamos felizes que nosso hotel tenha sido do seu agrado.Esperamos revê-los mais vezes.Atenciosamente,Charles AgostinhoGerente de Hospedagem
6/10 – Okay
Kim
18. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
PROS: spacious bed with a great mattress, clean soft sheets, mini bar, great staff, excellent location
CONS: no internet to the tv, extremely humid hotel and room. The AC is not powerful so my whole evening was spent in extreme humidity and I got sick from it. I would not stay there again for this reason only
Kim
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Charles Agostinho am 18. März 2024
Dear Kim,We appreciate your kind comments on our hotel, services and staff. We hope you have kept good memories of your days with us.We undertand your considerations and it's very important for us to verify where we can improve to maintain service excellence. We look forward to seeing you again.Kindly,Charles AgostinhoHospitality Manager
10/10 – Hervorragend
Joanne
Mit dem Partner gereist
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed in a sea view room which was lovely
Joanne
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Charles Agostinho am 16. März 2024
Dear Joanne,Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.We look forward to seeing you again.Regards,Charles AgostinhoHospitality Manager
4/10 – Schlecht
Lisa
Mit dem Partner gereist
1. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The follow was sandy when we got there. The refrigerator was not working and we informed staff. They did nothing. We travel with insulin and most of it was ruined. I asked for it to be fixed and they literally did nothing. I asked for a price adjustment and was denied. Would never stay there again.
Lisa
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Charles Agostinho am 14. März 2024
Dear Lisa,Thank you for coming to leave your experience in staying at Windsor Excelsior Hotel. We undertand your considerations and it's very important for us to verify where we can improve to maintain service excellence. We look forwards to seeing you back in Rio.Kind regards,Charles AgostinhoHospitality Manager
6/10 – Okay
Roberto
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
22. Feb. 2024
The AC doesn’t work properly
Hot room
Roberto
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Charles Agostinho am 22. Feb. 2024
Dear Robert,Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. We have a team to give support about the AC, but registering your information to take steps to improve this service.I hope you kept good memories of the city.Greetings,Charles AgostinhoHospitality Manager
8/10 – Gut
WEHNER, Lima
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
WEHNER
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Charles Agostinho am 20. Feb. 2024
Dear Wehner,Thank you very much for your time to leave us a comment about Windsor Excelsior Hotel. I am glad that your stay with us was enjoyable.We look forward to seeing you again.Regards,Charles AgostinhoHospitality Manager
10/10 – Hervorragend
Lisa
Mit einer Gruppe gereist
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rio beach
Very nice stay. Staff was very nice and accommodating. Hotel was clean and issues in room were adressed promptly. Room service speed was excellent. The room was nice. Nothing spectacular, but comfortable! I had an ocean view which couldn't have been more perfect! Breakfast buffet was excellent and the roof top pool was amazing with great service. Close to beach. Would stay again.
Lisa
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Charles Agostinho am 17. Feb. 2024
Dear Lisa,We appreciate your kind comments on our hotel, services and staff. We hope you have kept good memories of your days with us.We look forward to seeing you again.Kindly,Charles AgostinhoHospitality Manager