Terrasse/Patio

Bewertungen von Miramar by Windsor Copacabana

5 out of 5
Miramar by Windsor Copacabana
Avenida Atlantica, 3668 - Copacabana, Rio de Janeiro, RJ

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

838 von insgesamt 1022 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
134 von insgesamt 1022 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 1022 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 1022 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 1022 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Olaf, Freital

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jferraz am 10. Jan. 2024
Hello Olaf, Thank you so much for choosing the Miramar and for your your positive rating. We look forward to having you again as our guest in the futurte. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jferraz am 15. Dez. 2023
Dear guest, Thank you so much for your positive rating and for staying at the Miramar. We hope to have you as our guest again next time you come to Rio. Sincerely, João Ferraz (Night manager)

8/10 – Gut

Alexander

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Die Lage des Hotels ist sehr gut. Upgrade in den ersten Stockwerken ist zum vergessen, weil man nur in den oberen Stockwerken schöne Sicht auf die Hauptatraktion den Zuckerhut hat. Im Service tut man was man muss, nicht mehr, Schade!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jferraz am 13. Jan. 2024
Hello Alexander, Thank you so much for your great comments. The views from the Miramar rooftop are really fantastic. We look forward to seeing you again in a near future. Sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Mathilda

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Jferraz am 14. Okt. 2023
Hi Mathilda, Thank you for your positive rating and for choosing the Miramar. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again soon. Cordially, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

plinio, Ringgenberg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
The Staff is just amazing
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Wendy Peláez Cruz am 6. Sept. 2023
Dear Plinio, Thank you very much for the preference and for having stayed with us during your stay in Rio de Janeiro. I also appreciate the time you took to give us a feedback about your stay with us. It's very rewarding to receive a positive comments from our guests.Thank you again for sharing your impressions, and I look forward to serving you again in the future.Sincerely,Wendy Peláez CruzRooms Division Manager Miramar Hotel by Windsor

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich hatte einen sehr schönen Aufenthalt, tägliche Reinigung der Zimmer. Sehr zuvorkommendes Personal. Handtuch, Stuhl und Sonnenschirm kostenlos für den Strand. Taxistand direkt vor dem Hotel. Insgesamt relativ teuer die Getränke und Speisen im Hotel im Vergleich zur Umgebung. Allerdings ist es nicht verwunderlich, da es sich um ein 5 Sterne Hotel handelt. Das Restaurant ist sehr gut, mir war es ein bisschen zu Nobel und die brasilianische Küche gefiel mir besser. (Im Restaurant ist es überwiegend Internationales Essen /Italienisch) Das Personal am Pool sollte ein bisschen nach den Gästen schauen falls die noch etwas trinken oder Essen möchten. Macht man sich bemerkbar bekommt man aber sofort etwas.
Aufenthalt von 16 Nächten im Juli 2023
Antwort von Wendy Peláez Cruz am 8. Sept. 2023
Dear Patrick,Thank you for the time invested in leaving us your feedback. We are pleased to hear that we exceeded your expectations during your stay with us and that you were able to enjoy everything that the hotel and Rio de Janeiro has to offer. We are looking forward to your next stay with us. Warm regards, Wendy Peláez Cruz - Rooms Division Manager -

8/10 – Gut

Armin Ewald

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
everything fine. Thank you
Aufenthalt von 13 Nächten im Mai 2023
Antwort von jferraz am 5. Juli 2023
Hello Armin Ewald , Thank you so much for choosing the Miramar. We are really appreciate you kind words and we hope to see you again at our hotel. Sincerely, João Ferraz (Night manager)

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Seifen und Tücher wurden jeden Tag getauscht, trotz dem Pro-Forma Umwelt Schild...
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Jferraz am 17. Juni 2023
Hi Stefan, Thank you for staying with us. Your comments are very important to us. We look forward to seeing you again at the Miramar. Cordially, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Jferraz am 6. Mai 2023
Dear guest, thank you so much for your ratingWe really appreciate it. We will be happy to have you as our guest again in the future. Regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Dominik

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect Location! Simply awesome! Next to Copacabana Beach. Rooftop Pool with great view. We will come back!
Antwort von Jferraz am 29. März 2023
Hello Dominik , Thank you so much for taking the time to leave us your great review. We will be very happy to see you again at the Miramar. Cordially, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Stefan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist einfach nur perfekt.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Jferraz am 16. März 2023
Hello Stefan, Thank you for taking the time to write your feedback. I really appreciate it. We will be happy to see you back in our hotel. Cordially, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Jenny

Aufenthalt von 11 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Tanja

10/10 – Hervorragend

Torben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel an der Copacabana
Sehr schönes Hotel in bester Lage direkt am Übergang von Copacabana zu Ipanema. Großartiger Ausblick aufs Meer, Personal sehr hilfsbereit und zuvorkommend. Vermutlich eines der besten Hotels für einen Urlaub in Rio. Wir haben uns sehr wohl gefühlt, vielen Dank!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Michel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfecto
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Markus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Sven

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, sehr zuvorkommendes Personal. Frühstück verfügt über eine überdurchschnittliche Auswahl. Jederzeit wieder.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

plinio, Ringgenberg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die persönliche Betreuung der Gäste und die schöne Einrichtung des Zimmers.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Rene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Im Miramar Hotel gibt es wenig bis nichts zu beanstanden. Was mir sehr positiv aufgefallen ist, das dass Personal sehr freundlich und zuvorkommend war. Man hatte immer das Gefühl willkommen zu sein. Wenn ich nochmal nach Rio reise werde ich dieses Hotel wieder besuchen. Ich bin sehr zufrieden.
Aufenthalt von 12 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Wallacy, Zürich

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Maravilhoso. O Hotel é de luxo mesmo. O atendimento perfeito. Recepcionado com Champagne
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Egon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Sutharzini

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would highly recommend this hotel and would stay anytime again. It looks exactly like on the pictures even better. Hotel is located in a safe place with nearby bus stops, supermarket and drug stores. The staffs was always helpful and nice. Only the wifi should be enhanced.Sometimes it was difficult to log in or upload pictures to cloud. Also they have a small part of copacabana where you can lay on the beach without beeing nerved of shady people who wants to rent chairs.Overall the best stay and experience in Rio. Thank you so much.It was worth the money.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Jens

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Miramar liegt optimal an der Avenida Atlantica und bietet bei ausgwählten Zimmern einen direkten Blick auf den Strand. Der Pool auf dem Dach ist stets eine Alternative zur lebhaften Beachkultur. Uns hat besonders das sehr hilfreiche Personal der Rezeption und des Restaurants sowie die Sauberkeit der Zimmer gefallen. Das Frühstück war genau passend. Weniger überzeugend fanden wir den abwesenden Service an der Poolbar. Aber insgesamt: Klare Empfehlung und würden jederzeit wieder im Miramar absteigen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

christian

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
sehr hohes niveau, aufmerksamer service im ganzen haus
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Mitja

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Preis-Leistung an Copacabana
Top Location auf der strandtechnisch schöneren Seite der Copacabana. Blick vom Pool auf die Bucht mit Zuckerhut ist umwerfend! Sehr freundliches und professionelles Personal, exzellentes, reichhaltiges Frühstücksbuffet. Achtung bei Sport am Morgen entlang der Copacabana (Jogging): Keine Wertsachen/Iphone mitnehmen, Diebstähle häufig!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Harakd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr empfehlenswert!
Tolle Location, sehr gutes Frühstück , rundherum ausgezeichnet!
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021
Antwort von Amanda Vieira am 28. Dez. 2021
Dear Mr Harakd, Thank you very much for your time to leave your evaluations and comments about our hotel. It was our pleasure to have you as our guest. Hope to welcome you again! Best Regards, Amanda Vieira Hospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Feng

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staffs are very friendly and helpful. Breakfast is great and service is excellent.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jferraz am 23. Mai 2024
Thank you for taking the time to write your review, Feng. We really appreciate your kind words about our team. We would gladly welcome you back to the Miramar next time you visit Rio. Warm regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Rudy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Goed hotel pal aan het strand van Copa Cabana. Uitgebreid ontbijt en voor excursies wordt je in het hotel opgehaald. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jferraz am 20. Mai 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience at the Miramar. We are so happy to hear that you enjoyed your breakfast and that our team provided you an excellet stay. We hope to see you again soon. Best regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was wonderful, convenience and everybody.That we encountered spoke english enough for us to be comfortable. Thank you so much for that option.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jferraz am 18. Mai 2024
Hello Marc,We are so glad you enjoyed your stay at the Miramar and that you found everything worderful. We really appreciate your kind words and we look forward to to hosting you again soon. Sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely staff and great food
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jferraz am 16. Mai 2024
Thank you for leaving us a positive rating and your kind words, Robert. We hopr to see you again soon. Regards, João Ferraz (Night manager)

8/10 – Gut

Richard

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff and security were always very helpful. The service and information provided was always clear and courteous
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jferraz am 16. Mai 2024
Hello Richard, Thank you for choosing the Miramar . We are glad to hear that our staff and security were always very helpful to you. We look forward to seeing you again soon. Best regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Lee Anthony

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff were very friendly and the hotel itself had a very good location. The rooms were clean and very well maintained. Overall, I enjoyed my stay
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jferraz am 15. Mai 2024
Thank you so much for taking the time to leave us this great review. We are glad to know that you really enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Todd

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved this hotel, staff was great especially the bellhops. Would definitely stay there again. A gem for Copacabana Beach!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jferraz am 8. Mai 2024
Thank you for your 5/5 perfect rating, Todd. We are glad to know that you enjoyed your experience at the Miramar and that our team provided you a memorable stay. We hope to have you again with us in the future. Sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All staff very helpful and appreciated the constant supply of water bottles
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Jferraz am 4. Mai 2024
Thank you so much for your positive feedback, Daniel. We really appreciate your kind words and we hope to see you again when you visit Rio next time. Sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Juan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is in a great location across the street from Copacabana, the staff is very friendly and nice, the rooms are big, nice cold AC, nice beds and the breakfast is amazingly good. Excellent choice!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jferraz am 5. Mai 2024
Hello Juan, Thank you so much for your amazing review and for choosing the Miramar. We would love to have you again as our guest next time you visit Rio. Sincerely, João Ferraz (Night manager).

10/10 – Hervorragend

Edward

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location right on the beach. We stayed for a busy weekend and the windows were so good it was very quiet in the room. Breakfast buffet was excellent, and the service from the staff was great. Would definitely stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jferraz am 4. Mai 2024
Hello Edward, Thank you so much for sharing your great stay at the Miramar. We love to hear that you enjoyed your breakfast and our staff service, We would like to have you as our guest again in a near future. Sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

michel, riverview

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is right in front of Copacabana and walkable distance to ipanema beach , area has lots of options for dinning and bars, area felt safe. Staff at the hotel is friendly and attentive , the views from roof top bar are amazing, I highly recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von jferraz am 3. Mai 2024
hello michel, We are so happy to hear that you really enjoyed your experience at the Miramar, and that our "friendly and attentive" staff were hilights. It would be a great pleasure to welcome you back soon. Sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Danielle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bien situé sur la plage , piscine sur la terrasse au toit avec une impressionnante vue la plage Copacana
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jferraz am 10. Mai 2024
Thank you for your positive comments and rating, Danielle. We hope to have you back at the Miramar for a new experience soon. Sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All was magnificent except the mattresses could be softer and not frel like springs are popping up...Not Heavenly Beds
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jferraz am 30. Apr. 2024
Hello Karen, Thank you so much for your feedback and for choosing the Miramar. We hope to have you again with us soon. Regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Jane

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service, excellent location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jferraz am 29. Apr. 2024
Hello Jane, Thank you so much for your positive feedback. We hope to have you with us next time you visit Rio. Regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Antonio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Jferraz am 29. Apr. 2024
Hello Antonio, Thank you so much for your positive rating. It will be our pleasure to welcome you back to the Miramar when you come to Rio next time. Best regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Sam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
beautiful hotel, wonderful service, and champagne on arrival.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jferraz am 21. Apr. 2024
Hello Sam, Thank you so much for your kind words and for staying at the Miramar. I am glad to see that you enjoyed your champagne as a nice touch. We hope to see you again at the Miramar again soon. Sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Karyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very courteous staff, great breakfast buffet.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Jferraz am 18. Apr. 2024
Hello Karyn, Thank you so much for taking the time to leave us a your positive feedback. We are glad to know that you had a great experience at the Miramar. It would be a pleasure to have you again as our guest in the future. Regards, João Ferraz (night manager)

10/10 – Hervorragend

Ruth Mae

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view from the pool was the most impressive thing
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jferraz am 17. Apr. 2024
Hello Ruth Mae, Tnak you so much for staying at the Miramar and for your impressive feedback. I totally agree with you that the views from our rooftop are fantastic. We look forward to seeing you again in the future, Regards, João Ferraz (

10/10 – Hervorragend

Portia

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel was beautifully decorated, had amazing views and lovely facilities. We stayed for 7 nights and the staff were friendly and attentive. The food was excellent with a range of choices for breakfast. Our room was perfectly clean and the bed was comfortable. The rooftop pool/bar is a lovely place to relax, eat and drink with gorgeous views. You can walk across the road outside and you’re immediately on Copacabana Beach where the hotel provides free beach chairs, towels and a parasol for guests. While on the beach, the hotel handed out free pots of fruit which was a lovely touch. It was easy to get a taxi/ Uber from the hotel at all times. Staying at this hotel played a huge part in making our holiday fun and relaxing.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Jferraz am 14. Apr. 2024
Hello Portia, Thank you so much for your amazing review. We greatly appreciate your kind words and are thrilled to know that you had a wonderful experience with us. We are indeed looking forward to welcoming you again soon. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Lucette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service was top and the staff at guess service goes above and beyond to ensure that your stay is the best. They’re friendly and spoke perfect English. Highly recommended property.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jferraz am 17. Apr. 2024
Hello Lucette, thank you so much for your amazing feedback. We work hard to make sure that our guests feel special so it is so good to know that we made it. Next time you visit Rio, please consider staying with us again. Special guests deserve special services. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)

8/10 – Gut

Marek

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jferraz am 4. Mai 2024
Hello Marek, Thank you so much for your positive rating and for choosing the MIramar. We would be happy to welcome you back to the Miramar in the future. Best regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Paulo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall it was very nice. Just a small remark on the gym: very small and totally different from it's shown on the photos...
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Jferraz am 15. Apr. 2024
Hello Paulo Thank you so much for your comments and for choosing the Miramar. We hope to have you again as our guest in the future. Best regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 – Hervorragend

Lorrin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was welcoming and assisted with all inquiries. Would definitely recommend to anyone needing a Cococabana hotel stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Jferraz am 17. Apr. 2024
Hello Lorrin, Thank you so much for your feedback and for your compliments. It's a pleasure to know that you really enjoyed your stay with us. We hope that next time you visit Rio you stay at the Miramar again. Yours sincerely João Ferraz (Night manager)