Großer Kühlschrank, Mikrowelle, Herdplatte, Geschirrspüler

Bewertungen von Candlewood Suites Richmond-South, an IHG Hotel

2.5 out of 5

Bewertungen

7,4

Gut

118 von insgesamt 364 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
119 von insgesamt 364 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
48 von insgesamt 364 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
35 von insgesamt 364 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
44 von insgesamt 364 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Emily

Mit Haustieren gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Walked in at 2:36 and turned away because check in was at 3. Didn’t even ask my name or say hi
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Shannon, Hendersonville

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Bobby

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice kitchen great shower
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ebone

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really clean quiet place would stay here more often
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Dieja

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sheets were stained, other than that very lovely. area not that great either but hotels still nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Day Day

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was nice and clean and updated. It wasn't out of date. shower was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Debra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean modern
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and well kept
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Craig

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was fantastic. Polite, helpful, nice, relaxed. Room was clean and well organized. It would be nice if there was an easy turn into the parking lot, but that's a minor quibble.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Chantal

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

krystal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk lady was very friendly and welcoming
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Lynette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Nghi

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Like the room and the sofa. They are comfortable
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Ronnie

Good location and we had a great visit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Traimont

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything went very well my only complaint is lack of breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Shakerah

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
We chose this place in a pinch. I needed a full kitchen and king bed and they had both. The room is small. No breakfast, no sofa, nightstand on one side only. No table to sit at for meals. Seems odd with a full kitchen and plates and you have to sit on the bed to eat. Luckily, brought my baby's bathtub, because there was no tub and both sinks are small. Also, after walking barefooted the bottom of my feet were black. I guess they figure gray floors don't need mopping. The channel guide on the TV did not work either. Staff was very accommodating as we needed to stay another night and we were able to keep our same room. The bed and pillows were super comfy. The kitchenette is fully stocked with everything you need. Served it's purpose.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

terence

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very Nice Space, Bed was comfy and the pull out couch was suprisinly comfy as well. The restraunent next door was good and it's in a great spot for the Convention Center. Front Desk service was prompt and professional. 10/10 will be staying here for my next convention in Richmond.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

pamela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
very upkept
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Joshua

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pillows were a little too soft for my liking.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in was great even accommodated us to get late check out as we have remote meeting at noon.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It’s a one night stay but we are happy from checking in up to checking out. The services is fast and the room is neat and clean. I’ve been to a couple branches of Candlewood hotel and all of them I am very satisfied. I hope keep it that way
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Alma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Mike

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Chenika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

LaDonna

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Jeremy

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

phil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Vincent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Michelle

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Naiimah

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Watch out for housekeeping!
The front desk person, Brian, was the nicest person! Super friendly and personable and should be promoted to the manager of this hotel. Although the room was clean we still had cockroaches and the faucet in the bathroom was almost falling off. The icing on the cake was at 9am having the housekeeping lady came barging in the room without knocking and we were naked!!! Then when contacting the manager he was super unprofessional and just wanted to get off the phone. Had to call three times and give all my information each time to get anything done and even then it took the great front desk person (Brian) to give me any help! Again Brian is an awesome employee and he should be the manager because he was the best!! Picture included is a cockroach we killed!!! Yuck!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 22. Jan. 2024
Thank you for your recent review of your stay. We are disappointed to read that our location did not meet your expectations. Thanks to your comments, we will be addressing the issue. Thank you again for bringing this to our attention.Thanks Hotel Management

8/10 – Gut

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Walima

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Evan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A good place to stay
The building was under construction but it wasn’t a huge deal other than not being able to take the stairs. The A/C in the bedroom did not work great- it didn’t have an option to have both constant fan and the A/C running, so if you wanted the fan on full time, it was just the fan and no A/C. Otherwise a nice place, big room. Would stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Maria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Two nights straight the fire alarm went off total of times. When I approached the hotel desk to request some sort of discount for keeping me up two nights straight, I got nasty attitudes. I have to escalate this with my credit card company and also contact IHG corporate.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Cheryl

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was horrible! The fire alarm went off at 1am and again at 4:30 am. They knew they had a problem with the alarms and failed to to let us know.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Brendan

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wasn’t Told construction would be happening, there were power tools and palm sanders blasting outside my door all day while I tried to sleep for a night shift.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

Aikeyia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Abby

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von cndlwd am 12. Sept. 2023
Thank you for staying at our Candlewood Suites Richmond-South. We appreciate you choosing us for your travel needs. We would like to apologize for failing to meet your standards during your stay.

10/10 – Hervorragend

Shakia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the new rooms
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von BJ am 26. Aug. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Candlewood Suites RICHMOND-SOUTH.It was a pleasure hosting you during your time with us! Please know that your feedback is extremely valuable to us.

8/10 – Gut

Joseph

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don't judge this book by its cover.
My suite was very nice. It was well maintained, clean and included everything I could possibly ask for. The room remained very cool despite the extremely hot weather at the time of my trip. The common areas and outside of the hotel leave much to be desired, but inside it's good.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von BJ am 19. Aug. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Candlewood Suites RICHMOND-SOUTH.It was a pleasure hosting you during your time with us! Please know that your feedback is extremely valuable to us.

10/10 – Hervorragend

Geneva

Gut: Zustand der Unterkunft
To work
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von BJ am 13. Aug. 2023
Dear ,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Candlewood Suites RICHMOND-SOUTH.It was a pleasure hosting you during your time with us! Please know that your feedback is extremely valuable to us. Again, thank you for choosing Candlewood Suites!

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von BJ am 16. Juli 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Candlewood Suites RICHMOND-SOUTH.It was a pleasure hosting you during your time with us! Please know that your feedback is extremely valuable to us. Safe Travels!

8/10 – Gut

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von BJ am 27. Juni 2023
Dear Chris,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Candlewood Suites RICHMOND-SOUTH.It was a pleasure hosting you during your time with us! Please know that your feedback is extremely valuable to us.

2/10 – Ungenügend

Chris

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von BJ am 26. Juni 2023
Thank you for staying at our Candlewood Suites Richmond-South. We appreciate you choosing us for your travel needs. We would like to apologize for failing to meet your standards during your stay.We always strive to provide the best service to our guests. I'm sorry for the experience. I’ve shared this with our hotel management team. I'm confident your feedback will be used as a reference for improvement.

4/10 – Schlecht

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I hope the renovations will help
I understand that the hotel is going through renovations, but the room was disgusting. The hallways smelled like weed and I was not happy with the room. I have attached pictures of a couple problems, but the dents in the walls, mold in the ac vent, and stains throughout the carpets made us unhappy
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von BJ am 23. Juni 2023
Thank you for staying at our Candlewood Suites Richmond-South. We appreciate you choosing us for your travel needs. We would like to apologize for failing to meet your standards during your stay. We always strive to provide the best service to our guests. I'm sorry for the experience. I’ve shared this with our hotel management team. I'm confident your feedback will be used as a reference for improvement.

10/10 – Hervorragend

Deaja

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2023
Antwort von BJ am 24. Juni 2023
Dear Deeja,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Candlewood Suites RICHMOND-SOUTH.It was a pleasure hosting you during your time with us! Please know that your feedback is extremely valuable to us. Happy travels!

8/10 – Gut

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von BJ am 23. Juni 2023
Dear Barbara,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Candlewood Suites RICHMOND-SOUTH.It was a pleasure hosting you during your time with us! Please know that your feedback is extremely valuable to us. Candlewood Richmond-SouthManagement Team

2/10 – Ungenügend

Erin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was horrible. The room reeked of smoke, there was loud hammering upstairs at 8am on Sunday morning. It was a disgusting room. First we were given the wrong room that didn’t meet our needs (we registered for 3 people supposed to have a bed and pull out but we’re given just one bed). The room we were moved to has cigarette burns on the couch and the counter and reeked of smoke. There were stains on the floor and ceiling. We were in town for our daughter’s graduation so didn’t have time to find a new place but we were horrified at the condition of the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von BJ am 5. Juni 2023
Thank you for staying at our Candlewood Suites Richmond-South. We appreciate you choosing us for your travel needs. We would like to apologize for failing to meet your standards during your stay. We always strive to provide the best service to our guests. I'm sorry for the experience. I’ve shared this with our hotel management team. I'm confident your feedback will be used as a reference for improvement.