Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von BA Hotel

2.5 out of 5
BA Hotel
2807 50 Avenue, Red Deer, AB

Bewertungen

5,2
43 von insgesamt 674 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
121 von insgesamt 674 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
165 von insgesamt 674 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
196 von insgesamt 674 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
149 von insgesamt 674 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,0/10

Sauberkeit

6,4/10

Personal & Service

5,2/10

Ausstattung

4,8/10

Zustand der Unterkunft

4,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Amber

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There’s a bunch of cameras at the front desk right when you walk in, the front desk staff took about 15 minutes to get me checked in, there was no one else in there. The bathroom was rather gross and it was all very very dated. Overall, a bad experience and would not go back
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Frederic

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was no heat in the lobby. The poor Front Counter clerk had to wear a jacket. Window casings are full of dust. Bed sheets had holes in them.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

seranda

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Wendy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Chris

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was unclean upon arrival, no breakfast even though advertised, pool has been closed for months.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Duberto

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Jose

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Not a hotel I would go back to. Tiny rooms, pretty old. Mattress in really bad shape.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Dawson

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice and quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Chloe

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Matheson

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
They asked for a $300 deposit even when they already had a credit card on file. Property is not well looked after.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Kelly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Fred

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Pool/ no breakfast/no ice machine/ other than that it was affordable and comfortable spent 3 nites very quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Arnold

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beware
Unfortunately state of the hotel and room is poor and unattended. Main complaint is the unclean( hair &bugs) room. Will not make that mistake again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Amanda

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

stewart

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient courteous staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Graham

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This place is an abandoned four seasons hotel, that was reopened, without doing any renovations, it’s in really rough shape and I have low standards, The beds were clean, towels smelled of fresh bleach so I knew I wouldn’t get an STD from them, I’ve defiantly stayed in way worse places in third world hostels, for the price it has a clean bed a tiny TV a cuck chair, and a fridge, that’s what you pay for, Sure the cable covering is falling off the walls, The paint peeling off a bit, But it’s tidy it’s fine, just don’t have great expectations
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

6/10 – Okay

ELiTE

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Property was dated. The checkin girl was helpful and friendly. First room we booked , checkin told us it was a smoking room. Huh, I didn’t think they were even still available. So she moved us from a King to 2 double beds and said she’d honour the price?? The room was supposed to have AC. It didn’t even turn on. Went down to front desk bcz phone in room didn’t work. Moved to room on 2nd floor. She said it had AC, it did not. We were hot all night! Not a great sleep. It was a bed and that’s what we needed. We were in town for a Convention so checkin late and check out early. From the outside it looked sketchy. Don’t think we would stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Leah

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

4/10 – Schlecht

Mircea

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Do your research before you book!
It shouldn’t be called a hotel, the place looks sketchy as you approach and looks like it’s serving as low income shelter. The pictures on the internet are misleading. The rooms are very dated and the beddings have burn holes in them as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von BA am 3. Mai 2023
Thank you for providing us a review. It helps us to provide better services to our guests.

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von BA HOTEL am 28. Mai 2023
Thank you for providing us a review. It helps us to provide better services to our guests

8/10 – Gut

Barbara

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von BA am 3. Mai 2023
Thank you for providing us with a review. It helps us to provide better services to our guests.

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von BA HOTEL am 15. Mai 2023
Thank you for providing us with a review. It helps us to provide better services to our guests

4/10 – Schlecht

James

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

2/10 – Ungenügend

William

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Advertised as Travel Lodge - Not. Parking lot uncleared of snow. No Free Breakfast. Was told it was due to Covid. No juice. Only packet coffee in room. Lobby was cold and unattractive. Driving up, I thought the place was closed. Hair on bathroom floor. Bed was comfortable and staff were trying to be pleasant. Limited tv programming.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von BA am 12. Dez. 2022
Thank you for providing us a review. It helps us to provide better services to our guests.

2/10 – Ungenügend

Steven

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointing
Hotel would not pass a health inspection Cleaning substandard Beds old and uncomfortable Carpet stained Bathroom was dirty Bedside cabnet had gease on
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

2/10 – Ungenügend

Joylynn

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unsanitary and disgusting! Do not stay here.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

4/10 – Schlecht

Krzysztof

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All over low quality
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

2/10 – Ungenügend

Stephen

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The rooms were not cleaned the bathrooms were dirty. Pee was on the seat. Hair was on the pillow.gross
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

4/10 – Schlecht

Shane

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pool was horrible
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Beena am 28. Feb. 2020
Thank you for providing us a review. We really appreciate it.

8/10 – Gut

steve, Calgary, Alberta

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
easy access and lots of parking available. Comfortable room with comfortable beds
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Beena am 23. Feb. 2020
Thank you so much for providing us a review. We really appreciate it.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Beena am 20. Feb. 2020
Thank you for providing us a Review. We really appreciate it. Thank you

4/10 – Schlecht

Nicole

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Beena am 20. Feb. 2020
Thank you for providing us a Review.

4/10 – Schlecht

MacKenzie

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Beena am 11. Feb. 2020
Thank you for providing us a review. We really appreciate it.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Rooms are freezing. Inadequate heating for Canadian winter weather. Hester consists of a electric baceboard heater directly under the window. I had to tuck the curtains into the window sills to get any level of warmth. The temperature outside was -12 C
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Beena am 28. Dez. 2019
We are sorry for your inconvenience. Did you notify front desk about this problem? We could have changed your room.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When I made the reservation through Expedia, the information was that cancellation was no charge if done more than 24 hours prior to arrival . When due to flight changes I was required to make changes to my dates, I was told that I could cancel and rebook, but no refunds would be offered and I would be charged again. This was several weeks prior to arrival, then upon arrival in Red Deer my friend almost had a heart attack when I gave the name of the Hotel- apparently it’s a known drug haven ! THANKS! They refused to let me stat there. I will NEVER use Travelodge or Expedia again! What a money grab and thanks for keeping travelers out of harms way by ensuring that the venues you offer are at least clean and safe! Shame on you! Shame on you!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Beena am 16. Dez. 2019
Greetings, I am sorry for your inconvenience. I would like to talk with you about this matter. Can you please contact us, so that we can understand the problem and what happened. We cannot see your information and reservation that you booked with us because you posted this review anonymously. Thank you. Regards

4/10 – Schlecht

BING

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von beena am 8. Dez. 2019
Thank you for providing us a feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Beena am 7. Nov. 2019
Thank you for providing us a review.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
For this time price and location were the main features. Everything else was an added bonus
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Beena am 5. Nov. 2019
Thank you for providing us a review. We really appreciate it.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible. We got in to the room and no joke, it was COLDER than outside. We got there late and were told to turn the thermostat on when we got in and had to wait 30 minutes to go to sleep because it was waaaay too cold. Shower was weak and bed sheets were not the cleanest either.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Beena am 5. Nov. 2019
Thank you for providing us a review.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Beena am 5. Nov. 2019
Thank you for providing us a review. We really appreciate it. It helps us to improve our services.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Beena am 2. Nov. 2019
Thank you for providing us a feedback

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I could see that it had not been cleaned behind the furniture in quite a while...stained bed sheets and bed covers doesn't make a good impression
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Beena am 17. Okt. 2019
Hello, Did you informed about this problem to front desk?They could have changed your room.

8/10 – Gut

Kristin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Beena am 15. Okt. 2019
Thank you for providing us a review. We really appreciate it.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It needs renovation in order to keep in par with other nicer hotels
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Beena am 12. Okt. 2019
Thank you for providing us a review.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
wish they had more food option for breakfast...........
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Beena am 11. Okt. 2019
Thank you for providing us a review. It helps us to provide better services to our guests.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Beena am 11. Okt. 2019
Thank you for providing us a review.

2/10 – Ungenügend

Marian

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I had booked a nonsmoking room but was placed in a very smelly stall smoke room.When asked if I could be moved was told that sometimes this happens and I was unable to be moved.Also $200 hold on my credit card which is the highest I have ever had to leave for one of the poorest hotels I have ever stayed in.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Beena am 10. Okt. 2019
Thank you for providing us a review. When you book a room online, option is given online for type of that guest wants. Hotel cannot change your room when we don't have any room available due to busy week.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I liked the location, the coffee, and that I could park in front of my room. Service was slow, and I didn’t find the bed that comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Beena am 8. Okt. 2019
Thank you for providing us a review. Next time, please let front desk know about this. we will try our best to make your stay more comfortable.