Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
109 von insgesamt 167 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
109
37 von insgesamt 167 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
37
13 von insgesamt 167 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
13
2 von insgesamt 167 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
2
6 von insgesamt 167 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
6
9,0/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
9,0/10
Ausstattung
8,8/10
Zustand der Unterkunft
9,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Marco
10. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Honestly Speeking it’s my favorite place. I just love it. Room, food and service are above of it all
Marco
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
8/10 – Gut
julian
10. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Wüstenhotel auf gutem Niveau
Sehr schönes Hotel. Aus unserer Sicht ein wenig in die Jahre gekommen. Hotel Pool für alle Gäste ist definitiv nicht 5* Level. Eher low level Hotel. Sehr schade. Auch Service beim Pool unmotiviert und langsam. Ein wenig enttäuschend. Sonst schöne Hotelanlage.
julian
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
23. Dez. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2020
Antwort von The Ritz-Carlton Ras Al Khaimah, Desert team am 28. Dez. 2020
Dear Anonymous,
Thank you for the feedback on the stay and we look forward to welcoming you back to the resort.
We look forward to welcoming you to the Nature Reserve soon.
Thank you and best regards,
8/10 – Gut
Sonya
Mit der Familie gereist
10. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sonya
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
8/10 – Gut
Dietmar, Leipzig
25. Apr. 2018
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toll mit Optimierungsmöglichkeiten im Detail
Luxusresort in der Wüste mit tollem Flair, sehr gute Gestaltung der Villa mit hohem Komfort
Dietmar
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Mark
25. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mark
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Ali, Dubai
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
4. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff are amazing
Ali
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Eoghan
14. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eoghan
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
jacson a
21. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
jacson a
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Shazad
27. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Shazad
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
10/10 – Hervorragend
Ashok
Mit der Familie gereist
18. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect getaway
Ashok
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
giovanna
4. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Better luxury hotel i ve ever been
giovanna
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
21. Aug. 2023
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
Sonia
15. Juli 2023
Sonia
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
8/10 – Gut
Mohammed
11. Juli 2023
Mohammed
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
2/10 – Ungenügend
Mary
2. Juni 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Mary
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Inoue
2. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Inoue
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Raghib
30. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful nature reserve, with excellent facilities and brilliant and helpful staff. This is my second visit, and I will certainly visit again!
Raghib
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Brayan
12. Mai 2023
Brayan
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Joe
8. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Joe
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Colin
Mit dem Partner gereist
30. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property in a beautiful location. Loved the Oryx nature excursion!
Colin
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
10/10 – Hervorragend
Deirdre
Mit dem Partner gereist
22. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Just spent a wonderful three days here. The room and view were fabulous. The staff couldn't do enough for you. The rainforest and spa really worth utilising. A wonderful relaxing mini break. Thanks to all the staff who made it so enjoyable.
Deirdre
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
10. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
2/10 – Ungenügend
Jin Seam
26. Feb. 2023
Jin Seam
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
aziz
Geschäftlich gereist
8. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Everything was lovely about this place
aziz
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
SHINGO
Mit der Familie gereist
25. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tony
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
10/10 – Hervorragend
Matthew
12. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had a flawless stay - loved every minute of it.
Matthew
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
6/10 – Okay
Hee yeon
5. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hello. I stayed 2 night to celebrate my husband’s birthday weekends. Overall it was great to stay in the villa and pool however disappointed that did not get pre information gym and restaurant on the construction. The gym is temporary small space to use which is disappointed it. Also only two restaurant available during i stay , very very disappointed it. Its in the middle of desert which is no where to go eat outside.
It would be nice to let guest know if anything not available during the stay.
Hee yeon
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
10/10 – Hervorragend
salejh
20. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel espectacular en medio dl desierto
Villas con alberca , cuartos enormes, baño enorme y todo de super calidad !!
salejh
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
10/10 – Hervorragend
Karrie
Mit einer Gruppe gereist
17. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wish we would have stayed longer! We got to ride camels to a perfect sunset with two bottles of champagne! Followed by dinner in the desert! Absolutely the best dinner we had in Dubi! Wow! Moon light views! Chef was amazing enough food for 10 we were a party of 4!
Staff was over the top helpful friendly, rooms were huge! Private pool with wildlife walking by! The birds were so sounds you heard all over the 500
Acres! Absolutely wonderful! Will
Be back for much longer stay! May weather was perfect
Karrie
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
10/10 – Hervorragend
CHOKRI
Mit der Familie gereist
11. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great experience
Excellent stay, the staff is very nice, especially AbdelWahab and Karl who were great with us.
I recommend this stay to rest outside of Dubai and live a pleasant experience
CHOKRI
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
10/10 – Hervorragend
maitha
28. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
maitha
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von RC Al Wadi am 5. Apr. 2022
Thank you for your ratings. Hope you had a great stay at our resort and look forward to welcoming you back in the near future.
10/10 – Hervorragend
Brayan
14. Feb. 2022
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mais que perfeito ! Porem sem Wi-Fi
Tudo excelente !! Quarto grande limpíssimo lugar incrível muitas opções de atrações como andar de bike, a cavalo, aulas de cavalo ou arco e flecha ! Comida incrível excelentes restaurantes pra noite ou almoço e único ponto negativo é Wi-Fi que NÃO funcionou em momento algum do resto tudo nota 10
Brayan
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von The Ritz-Carlton Ras Al Khaimah, Al Wadi Desert am 21. Feb. 2022
Dear Brayan,
Thank you for your positive feedback. We are happy to note that you had a great experience at our resort and enjoyed all the facilities. Our Ladies and Gentlemen are always happy to support you with any queries round the clock. We endourage you to please feel free and report any minor issue with our staff so we can assist you and offer the most comfortable stay experience that we are known for.
10/10 – Hervorragend
Abdulrahman
30. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Abdulrahman
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Team RC Al Wadi Desert am 31. Jan. 2022
Thank you for your rating. We hope you had a great stay and look forward to welcoming you back.
8/10 – Gut
Patrick
17. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Most Relaxing Stay in UAE
Wonderful location, excellent views and activities. Very very relaxing. Staff very friendly and helpful overall, only complaint was that they were a bit busy at breakfast and forgot some minor things.
Will definitely return soon.
Patrick
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von Team RC Al Hamra Beach am 17. Jan. 2022
Thank you for your feedback Patrick. We are happy to learn that you enjoyed your stay overall and look forward to welcoming you and offer a seamless experience in the near future.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
4. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Beautiful room, but not quite the experience.
Beautiful room but ok/standard ammenities and common areas. Service was attentive but only one person at reception, spa and cafe therefore sometimes longer than expected (not the typical Ritz experience). Activities must be reserved with time because they get full (wasn't advised this prior to arrival). Spa as well. Good experience because of room but not for the price that was paid for what was expected out of the experience.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von The Ritz-Carlton Ras Al Khaimah, Al Wadi Desert am 5. Jan. 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are happy to learn that you enjoyed your stay and apologize for the inconviniences caused. Please note that due to busy festive period some of your activities took longer time than usual. However, we always send a pre-arrival email to all our guests advising them to book their activities in advance. We request you to book your experiences in advance for your future stays, which will enable us to provide a seamless experience. We look forward to hosting you again at our resort. Many thanks.
10/10 – Hervorragend
Seamus
22. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Seamus
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von The Ritz-Carlton Ras Al Khaimah, Al Wadi Desert am 29. Dez. 2021
Thank you for your valuable feedback. We hope you had a great stay experience at our resort and look forward to welcoming you in the near future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
21. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was amazing and relaxing...
Thanks so much...
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von The Ritz-Carlton, Al Wadi Desert am 26. Nov. 2021
Dear Guest, Thank you for taking your time to share your feedback about your stay with us. It is a true pleasure to hear that you had an amazing and relaxing stay at our Resort. Hope to welcoming you back again in future.
8/10 – Gut
Sara
15. Nov. 2021
Sara
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
10/10 – Hervorragend
laquita
17. Okt. 2021
laquita
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von The Ritz-Carlton, Al Wadi Desert am 18. Okt. 2021
Dear laquita, thank you your for your kind review. It is a pleasure to know you had an excellent stay with us. Hope to welcoming you back in future.
10/10 – Hervorragend
miae
Mit der Familie gereist
21. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
miae
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von The Ritz Carlton, Al Wadi Desert am 22. Sept. 2021
Dear Miae, thank you for your feedback! I am happy you had an excellent stay!
10/10 – Hervorragend
frederic
12. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
frederic
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von The Ritz Carlton, Al Wadi Desert am 13. Sept. 2021
Dear Frederic, I am happy you had a wonderful time while staying at our Resort. Hope to welcoming you back again in future.
10/10 – Hervorragend
Khaled
15. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The place is luxurious and perfect for couples, the stuff there are very friendly and polite, the food is not bad at all but also not up to the expectations, what I really didn’t like is the mattress, I almost didn’t sleep because of it.
Khaled
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von The Ritz Carlton, Al Wadi Desert am 13. Sept. 2021
Dear Khaled, Thank you for sharing your feedback about your stay at The Ritz Carlton, Al Wadi Desert! I am happy that overall you enjoyed your stay at our Resort and that our Ladies and Gentlemen were helpful during your stay. Thank you also for your feedback in regards to your dining experience and your sleeping conform. Please rest assured that our management team will look into this.
10/10 – Hervorragend
SAAD
1. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
SAAD
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von The Ritz-Carlton, Al Wadi Desert am 1. Juli 2021
Dear Saad, Thank you for your feedback. We are delighted to know you had a great time with us.
10/10 – Hervorragend
Munir
Mit der Familie gereist
30. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent place …away from city hustle and bustle.
Munir
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von The Ritz-Carlton, Al Wadi Desert am 1. Juli 2021
Dear Munir, Thank you for your warm feedback! We are happy to hear you had an excellent relaxing stay at our Resort. Hope to welcome you back in future.
8/10 – Gut
LEANDRO
28. Juni 2021
LEANDRO
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von The Ritz Carlton, Al Wadi Desert am 29. Juni 2021
Dear Leandro, Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We are delighted you had a great stay at the Resort. We hope to to welcoming you back in future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
13. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cozi apartment, i was expecting more for the Restaurant services in term of Food variance , quality was good
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von The Ritz-Carlton, Al Wadi Desert am 14. Juni 2021
Thank you for your valuable and detailed feedback. We are delighted that overall you had a wonderful stay with us. Hope to see you back in future.