Verdunkelungsvorhänge, kostenloses WLAN, Bettwäsche

Bewertungen von Motel 6 Rancho Mirage, CA - Palm Springs

2 out of 5
Motel 6 Rancho Mirage, CA - Palm Springs
69570 Highway 111, Rancho Mirage, CA

Bewertungen

7,0

Gut

338 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
211 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
163 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
121 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
169 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

6,2/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Adrian

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Natürlich „nur“ ein Motel, aber hier war fast alles dreckig. Der Pool eine Katastrophe.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ok für eine Nacht
Zimmer sind sehr ringhörig (wie fast überall in Amerika). Die Sauberkeit hält sich in Grenzen. Wenn schon Haare an den „sauberen“ Tücher sind, ist das nicht sehr erfreulich.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Murphy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was relaxing
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Jarryn

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pool and hot tub were really dated chipped gross green floor not the palm springs vibe at all but you get what you pay for. Room was dirty our tv had a crack in the screen and was broken. sheets were clean but there was a dirty qtip in the bed. We slept over the comforter. Shower was scuzzy floors were dirty. Overall Very dated and poor condition.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Daniel Frias

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was run down and needs an upgrade. For example, the shower head is practically falling off.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Micah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was great to wake up to a view with the mountains, it’s also a great location for the sunset as well
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

IGOR

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Minerva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

dropz

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love my stay in here
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Murphy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice nad relaxing
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Murphy

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
The whole experience the staff were great nd very helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Karla

Just okay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Terry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Luis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Clean and great staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Zerilda

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

LAURA, coachella

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Teriblr

10/10 – Hervorragend

damian

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Keysha

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good place to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Luis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Improvement overall service, great accomodations
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Julia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The gentleman and the front office was absolutely wonderful kind of considerate. The rooms were clean and we had a peaceful night's rest
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Antoinette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed here yesterday and it was easy to check in . I will definitely be staying here again next week . Oh they also let me check in early my flight came in sooner then i thought
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Jose

Costumer service *** Clean services ***
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Michelle, Cathedral City

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Michelle,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Michael A

Nothing
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Michael,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Ernesto

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Ernesto,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

damian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Ryan

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Ryan,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The check-in staff was amazing. He was very, very nice and accommodating
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Michael,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Debbie

Gut: Ausstattung
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Margie

The property is in a great location. The room we had was just okay. There was no inside lock turn on the inside of the door. You can hear the traffic on the frontage road.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Debbie

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Carlos

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

khristopher

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A great stay, central to most everything I needed and where I was going. The staff was extremely nice and helpful!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Alan Cameron

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A cranky yet reasonable GM, friendly staff and cold hot tub! C \ B-
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Dariell

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I booked this room for my sister, her husband and son yesterday. According to her, the younger guy with the dark hair that initially checked them in was pleasant. However, when she went back to make another reservation with her husband this morning, the manager (I think he’s a manager because of his shirt) (a older guy with white curly hair) was very rude to her. She called me very upset about her experience. According to her, she went in with her husband to inquire about the price for two rooms. She wanted to keep her current room (double bed) and add an additional room (queen bed) since the rooms are so small especially for a family of 3 with pets. The manager, kept telling her that the rooms only have “queen beds” with an attitude and her husband had to step in a take over the interaction. During the entire transaction the manager kept rolling and cutting his eyes at her everytime she spoke making her feel very uncomfortable. Not to sure what happened because I wasn’t there but my sister is a very nice person and for her to call me upset has also upset me. This man doesn’t know her and she doesn’t know him so I’m not sure what his deal was. Hopefully motel 6 will take this review serious and look at the cameras to figure out what transpired. I will not be booking another room here whether it’s for myself or someone else.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit
Had a good stay
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Stella

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Disappointed with cleanliness of our room, dusty floors and bug crawling around the bathroom walls and floor.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Stella,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Gloria

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Walls so thin, we can hear the 2nd Floor people walking and talking. Very irritable when you are trying to rest for the night.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Gloria, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Ly

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Ly,Thank you for rating your stay.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fast and easy check in thanks to Rita. Room was clean and comfortable with no frills.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Robert,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Mark

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Restroom floods when showering
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Mark, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Janine

Mit dem Partner gereist
Sink did drain well
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Janine, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Steven

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The room was tired and in need of some updating. The air conditioner had not been dusted or cleaned for some time. But, the bed was clean and comfortable enough.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Steven, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Marco

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. Apr. 2024
Hi Marco, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Aldo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its good clean and safe
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Samuel, Easton

You get what you pay for
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Franklin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fast check in
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Maricela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Maricela, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6