Lobby

Bewertungen von Courtyard by Marriott Chapel Hill

3 out of 5
Courtyard by Marriott Chapel Hill
100 Marriott Way, Chapel Hill, NC

Bewertungen

8,8

Hervorragend

622 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
232 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
88 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
33 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
25 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Brent

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Cassandra

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great , nice stay , felt safe
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Efficient check in. Excellent room. Very nice surroundings, i.e., short walking path around property.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Patrice, Springfield

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
One overnight stay, Sat 5pm- Sun 11am next morning. The hotel was clean and welcoming. However, I did have trash in the bathroom trashcan in my room. At check in I was informed of the free breakfast and given the Bistro card showing "Redeemable for One Breakfast Entree & One Grande Coffee of the Day" times it was available, Mon-Fri: 6am-10am Sat & Sun: 6:30am-11am. I went to the Bistro at 10:42am prior to checking out and I was informed that they closed at 10:30. I inquired to the young lady at the bar was this a one time occurrence, she responded, No and proceeded to do what she was doing. I went over to the front desk to check out and brought it to the attention of the front desk personnel that the Bistro card shows breakfast ends at 11am on Sunday. She informed me that, no it's 10:30am. I would like the manager or corporate to be aware to follow through on the services you advertise. Often selecting a hotel is based on the additional amenities offered. Please consider reprinting your Bistro cards or display signage with the correct times of operation. I would stay at this Marriott location again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von William Rosales am 25. Apr. 2024
Dear Patrice,Thank you for taking the time to share your feedback from your recent stay with us. We are pleased to hear that you found our hotel clean and welcoming. However, we deeply apologize for the inconsistencies and inconvenience you encountered regarding the Bistro's operating hours and the condition of your bathroom upon arrival.Please be assured that your comments have been shared with our housekeeping and Bistro teams to ensure our standards are fully met and communicated accurately to all our guests. We understand how important accurate information and reliable services are to enhancing your stay, and we regret any miscommunication that occurred.We are currently reviewing materials, including the Bistro cards, to ensure that all information is correct and clearly communicated. Your experience has highlighted a need for us to improve in this area, and we are taking immediate steps to address these issues.Thank you once again for your valuable feedback. We appreciate that you would consider staying with us again, and we look forward to the opportunity to better serve you in the future, ensuring a seamless and enjoyable experience.Warm regards,William RosalesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
💪
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

LELIO

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Good customer service, nice location and good room sizes
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

James G

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
very comfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Arlene

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable and welcoming. Small but good dinner dining option.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Francesco

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kristine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

AraLeigh

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Martha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Stacie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Kevin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice clean place - nice people at front desk
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Brian

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Phyllis

Mit der Familie gereist
The facility smells amazing, so fresh and the staff are extremely accommodating.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Alfred

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Ryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My TV did not work in my room. The front desk person, Chris, gave me another room and provided complimentary service for the inconvenience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff were very friendly. The hotel is located within walking distance of a game day shuttle. The room was clean with comfortable beds. Our only complaint was the walls are very thin. We were in an adjoining room, and our neighbor’s cough kept waking us up throughout the night. Nonetheless, we will definitely stay here again.

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My family and I were thrilled with the hotel. Room was clean and the bed and pillows were very comfortable. When we got off the elevator we saw our room was the first door, and maybe we got lucky with considerate guests, but it was still a quiet night's sleep. We appreciated the front desk giving us all the bottled water we needed or wanted--seems like many places would charge you for that. Finally, the hotel is literally across the street from the Friday Center which was convenient for picking up a bus to take us to the Smith Center. Will return again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

krystle, santa fe

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Justin

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

DEBRA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was friendly, helpful and upbeat. I still don't know how many points or rewards towards free night?
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Carol, Acworth

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The place is dated, but it was clean and made sense. Indoor pool was a plus for our granddaughters. Connectivity should be updated. My husband was disappointed with the lack of complementary coffee in the lobby. The bed was comfortable. Linens were nice.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Elton, JASPER

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Clean towels and coffee with cups should have been provided on day 2
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Shannon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff were very friendly and helpful! Customer service was outstanding!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

Kevin

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Alexis

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Ali

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s a great location, and all the amenities I needed was there.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

LAMECK

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great ambience
I had an amazing experience. I am so sure to stay here again in future
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent location in Chapel Hill.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Krystan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

kayce

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Marianne

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Ana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Courtney R, Atma Hotel Group am 19. Okt. 2023
Thank you for the 10/10! We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

REES TERRY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel was very convenient for the needs of our visit to Chapel Hill. The staff were attentive and very helpful. I certainly re Commend the hotel to other people.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Courtney R, Atma Hotel Group am 19. Okt. 2023
Thank you for the 10/10 review. We hope that you will visit us again for any future stays in the Chapel Hill area. Take care.

10/10 – Hervorragend

Frances

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Courtney R, Atma Hotel Group am 19. Okt. 2023
Thank you Frances for the 5/5 review! We hope that you will visit us again soon.

6/10 – Okay

Douglas

Super scary slippery tub and safety handle was in the wrong place so useless.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Courtney R, Atma Hotel Group am 19. Okt. 2023
Thank you for the feedback Mr. Douglas. We certainly appreciate it. We have passed this information along to our team and we hope that you will visit us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Heather

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice atmosphere
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Courtney R, Atma Hotel Group am 19. Okt. 2023
Thank you for the 5/5 review Heather. We hope you will visit us again soon for any future travel needs you may have. Until then, take care.

10/10 – Hervorragend

Olaf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very friendly service, at all levels, from check in to room service, good price, convenient location, quiet.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Courtney R, Atma Hotel Group am 19. Okt. 2023
Thank you for the 10/10 review. We appreciate your business and hope that you will visit us again soon for any future travel needs you may have.

8/10 – Gut

Jean R

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Convenience was A++ for this trip and this hotel was A+++. Staff were awesome, willingness to accommodate our needs perfect, and availability were excellent. Our wishes were that the bathrooms were bigger and a more acceptable coffee arrangement in the room was accessible.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Courtney R, Atma Hotel Group am 19. Okt. 2023
Thank you for your feedback from your stay. We have passed along your recommendations to our Corporate Team for review and consideration. We appreciate your business and hope that you will stay with us again for any future needs you may have in the Chapel Hill area. Take care.

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient to UNC and surrounding area. Clean, quiet and friendly. Our #1 choice when traveling to the triangle.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Courtney R, Atma Hotel Group am 19. Okt. 2023
Thank you for the 5/5 review! We appreciate your feedback and we hope you will visit us again soon.

10/10 – Hervorragend

karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Comfy and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Courtney R, Atma Hotel Group am 19. Okt. 2023
Thank you for the 5/5 rating. We really appreciate your business and hope that you will visit us again soon. Take care.

8/10 – Gut

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location. Very clean
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Courtney R, Atma Hotel Group am 19. Okt. 2023
Thank you for your feedback. We appreciate your business and hope that you will consider staying with us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Connie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our grandson was having surgery at UNC childrens hospital. The hotel was a short drive. Awesome frontWould definitely stay here again.desk staff. Very clean and the beds were comfy.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Courtney R, Atma Hotel Group am 19. Okt. 2023
Thank you for the 5/5 rating Ms. Connie. We certainly appreciate your feedback and we are sending love & strength to your grandson on his road to recovery. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Gloria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quiet setting, comfortable lodgings; clean room
Convenient with good pizza across the highway.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Courtney R, Atma Hotel Group am 19. Okt. 2023
Thank you for the 10/10 review. We appreciate it and hope that you will visit us again for any future travel needs you may have.

10/10 – Hervorragend

Janeth

Geschäftlich gereist
Location worked great for my purpose.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Courtney R, Atma Hotel Group am 19. Okt. 2023
Thank you for the 5/5 review. We appreciate you staying with us and hope that you'll visit us again soon.