Standardzimmer, 1 Queen-Bett (Bellevue) | Hochwertige Bettwaren, Verdunkelungsvorhänge, schallisolierte Zimmer

Bewertungen von Hotel Chateau Bellevue

3 out of 5
Hotel Chateau Bellevue
16 de la Porte St., Québec City, QC

Bewertungen

8,6

Hervorragend

509 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
344 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
98 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
37 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
14 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Julien am 9. Okt. 2023
Hello,Thank you a lot for your comment. It will definitely help other future guests.Have a beautiful day.

8/10 – Gut

Jochen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Personal war sehr nett. Die Lage ist ausgezeichnet, fussläufig zu allen Sehenswürdigkeiten. Wir waren 2 Nächte hier. Leider war das Parken ausgebucht, aber beim Parkhaus am Rathaus ging das gut und billig. Die Zimmer sind eher klein, die Möbel extrem abgewohnt. Bett gut, Dusche sehr gut. Preis für die Lage ok. Frühstück haben wir auswärts genommen, kann ich daher nicht beurteilen. Kaffee und Säfte rund um die Uhr in der Lobby. Fazit, mit kleinen Einschränkungen empfehlenswert.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel in ruhiger Altstadtlage
Die Lage in der Altstadt neben Chateau Frontenac ist hervorragend: ruhig und trotzdem zentral. Frühstück ist ebenfalls sehr gut.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Ruth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr zentral zu einem tollen preis
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von ADelobel am 5. Juli 2019
Bonjour Ruth, Thank you for your wonderful review. We are glad you enjoyed your stay with us!

6/10 – Okay

Maren

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Daniel, Pfalz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kleines, schnuckliges Hotel in guter Lage.
Das Hotel liegt sehr zentral und nur 5000 Meter von den größten Sehenswürdigkeiten. Wegen der Lage ist es aber auch etwas schwierig anzufahren. Das Zimmer war klein aber sauber. Enttäuschend war das Frühstück. Das Buffet hatte Jugendherbergscharakter, war dafür umso teurer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

8/10 – Gut

Gertrud+Peter, Switzerland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Es war der absolute Hammer, wir werden auch das nächste Mal dieses Hotel auslesen. Die Einrichtung passt zum Gebäude. Das Zimmer war zwar nicht so gross, jedoch Preis/Leistung stimmt auf jeden Fall. Der Standort war sehr gut, konnten wir alles zu Fuss besichtigen.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

10/10 – Hervorragend

Mike, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great small hotel
Very nice small hotel with excellent service, friendly and helpful staff, nice comfortable room, very clean, free coffee and juice 24h, nice breakfast, excellent location
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ruhig und doch zentral
Ideal gelegen, bei dem Preis kann man keine großen Zimmer erwarten. Unbedingt Parkservice mitbuchen, der park-valet-Service funktioniert sehr gut und man findet sonst keinen Parkplatz. Auf das Frühstück kann man getrost verzichten, das ist sein Geld nicht wert.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2017

8/10 – Gut

Guido

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gerne Wieder
Super Alternative zu den sonst so teuren Altstadt - Hotels. Super Lage, alles zu Fuss erreichbar.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017

6/10 – Okay

Susanne, Schweiz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Top Lage, fairer Preis, Zimmer sehr hellhörig

4/10 – Schlecht

mariela

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nil
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

maureen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay, would easily come back
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Clément, customer service supervisor am 26. Mai 2024
Dear Maureen Conlon, Thank you for this feedback, we are happy to know that you had a great stay. We look forward to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Paul

Good location in old quebec close to everything within walking distance
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Clément, customer service supervisor am 28. Apr. 2024
Dear Paul J Choquette, We would like to take the time to thank you for this review. We are happy that you enjoyed your stay in the heart of the old Québec, in front of the St Lawrence river. We hope to see you very soon.

10/10 – Hervorragend

Tami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Charming hotel. Easy access to dining and plenty of sightseeing!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Clément, customer service supervisor am 25. Apr. 2024
Dear Tami Raynor, Thank you for your feedback, we are very happy to hear you appreciated our location and the charm of our hôtel. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Linda, Mont Tremblant

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view is fantastic across the park to the terrace and the St-Lawrence river. Valet parking with EV plug in was practical. Despite the many stairs in the front, I had wheelchair access in the back near the parking. The staff was so helpful! A gem!!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Clément, customer service supervisor am 5. Apr. 2024
Dear Linda, Thank you very much for your feedback. We are happy to hear that our staff was helpful with you during your stay. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Leduc

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Clément, superviseur du service à la clientèle am 5. Apr. 2024
Cher monsieur Leduc, Nous souhaitons vous remercier pour votre note, nous sommes vraiment contents que votre séjour fut agréable. Au plaisir de vous revoir prochainement.

8/10 – Gut

Wendy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice and helpful staff - really good location.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Clément, customer service supervisor am 23. März 2024
Dear Wendy, We would like to thank you for your note and your feedback. We are happy to hear that you had a great experience and hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Madeline

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Clément, customer service supervisor am 6. Apr. 2024
Dear Madeline, We would like to thank you for your review. We are very happy to hear that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is very friendly and the location is ubique in the beautiful old city
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Clément, customer service supervisor am 15. März 2024
Dear Laura, Thank you very much for your feedback. We are happy to hear that you had a great experience at the Chateau Bellevue. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Clément, superviseur du service à la clientèle am 15. März 2024
Chère Jessica, Merci beaucoup pour cette note, nous sommes très contents de savoir que vous avez passé un agréable séjour dans notre hôtel. Au plaisir de vous revoir prochainement.

10/10 – Hervorragend

Henry, new brunswick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very easy to walk around in old Quebec area. Nice and kind staff. Room will be smaller than you think^^ but very cozy.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von MM am 17. Feb. 2024
HI,thank you very much and we hope to see you again on your next stay in Quebec

8/10 – Gut

Kathleen

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It as m
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Clément, customer service supervisor am 9. Feb. 2024
Dear Kathleen, Thank you for your feedback, we are happy to know that you enjoyed your stay at the Château Bellevue. Hopefully to have the chance to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Matthew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I love smaller boutique hotels. The location is great. The lobby lounge is comfortable and full of games to wile away some late winter nights. Wine from a vending machine is cool! The pool, although located a short walk away, is a plus. Great dry sauna and outdoor hot tub!! The rooms are small by current standards and it’s walls a little thin for hearing outside room but what do you expect from a building this old! The location alone is worth it. If you choose to stay here try and ask for a view of the park as that view will add a star to your trip!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Clément, customer service supervisor am 9. Feb. 2024
Dear Matthew, Thank you very much for your feedback, we are pleased that you had a great stay at hotel Château Bellevue. Being in the heart of Quebec city give to our guests the chance to walk in the old quebec and see our beautiful city. We hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

Jeffrey A

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good little hotel in a great location
Great little hotel in a fantastic location. The room was very clean but a little small for 2 people, as previous reviewers have mentioned. Very good for a solo person. The hotel and rooms could use some modernization/updating, but the bed was very comfortable and the room was warm and comfortable despite being very cold outside (February visit). Also, the soundproofing could be improved as you can hear all the noise from the hallway and cleaners banging around and knocking on doors in the morning. Altogether a very firm 3 star hotel in a location that can’t be beat.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Clément, customer service supervisor am 9. Feb. 2024
Dear Jeffrey A, We would like to take the time to thank you for this review. We are very happy to hear that you enjoyed the location and the cleanliness. We take notes of your comment and your message will be transfer to the concerning departement. We hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Cath

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
C'était super mais un peu trop de bruit venant de la rue...
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Clément, superviseur du service à la clientèle am 2. Feb. 2024
Chère Cath, Merci beaucoup pour ce commentaire, nous sommes ravis de savoir que votre séjour est fut agréable. Nous prenons en note votre remarque. En espérant vous revoir bientôt.

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had room 211 and the view was perfect. Hotel was right beside the frontenac and was walking distance to everythibg. Highly recommend this hotel!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Clément, customer service supervisor am 27. Jan. 2024
Dear Sarah, We would like to thank you for this review, we are very happy to know that you enjoyed your stay and you recommend our hotel. Hopefully to have the chance to see you again.

8/10 – Gut

Norman

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Clément, customer service supervisor am 11. Jan. 2024
We are very happy to hear that you had a great experience. Thank you for your review and we hope to welcome you again.

10/10 – Hervorragend

Rod

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spent 2 nights at Chateau Bellevue between Christmas and New Years. Perfect location just behind Chateau Frontenac and above Dufferin Terrace. Numerous restaurants within 10 minutes walk. Friendly and accommodating staff, clean room, comfy king bed. Room could be noisy if inconsiderate neighbours nearby but was quiet during our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 7. Jan. 2024
We are happy to read your feedback, and to know that you spent a good stay during your holidays. Hopefully to have the chance to see you again.

10/10 – Hervorragend

Vincent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
D
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 6. Jan. 2024
Thank you for this feedback, we are glad to know that you loved your stay. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Aleksandra

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Clean , pet friendly, nice place , perfect location, nice personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 7. Jan. 2024
Thank you for this review, we are very pleased to know that you enjoyed your experience like the location, the cleanliness, and our staff. We hope to welcome you again.

8/10 – Gut

Denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, walkable for all of Old City, tours and restaurants. Elevator, wine bar and the friendly, bi-lingual staff created a great environment for my stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Julien am 23. Dez. 2023
Bonjour,Thanks a lot for your review, it is really helpful. The staff tries everyday his best to fulfill clients expectations.Have a wonderful day !

10/10 – Hervorragend

Sheena Matrice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 1. Jan. 2024
Thank you for this beautiful note, we are glad to know that you loved your stay at the Château Laurier Québec hotel. Hopefully to see you again.

10/10 – Hervorragend

Arthur

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
hot tub is good
Antwort von Clément, superviseur du service à la clientèle am 8. Feb. 2024
Dear Arthur, Thank you for this review, we are very happy to hear that you enjoyed your stay. Hopefully to have the chance to see you again.

6/10 – Okay

Marie

Gut: Zustand der Unterkunft
Bien mais décevant que la piscine soit a 10 mins de marche
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Clément, superviseur du service à la clientèle am 18. Dez. 2023
Merci pour ce commentaire, nous prenons note de votre ressenti face au fait que la piscine ne soit pas à même l'hôtel. En espérant avoir quand même l'occasion de vous accueillir de nouveau.

8/10 – Gut

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 14. Dez. 2023
Thank you very much for taking the time to let this review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Michelle

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Clément, superviseur du service à la clientèle am 8. Dez. 2023
Thank you for this review, knowing that your stay was excellent is really important for us. Hopefully to see you again.

10/10 – Hervorragend

Martine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Clément, superviseur du service à la clientèle am 8. Dez. 2023
Merci pour cette belle note, quel plaisir de savoir que votre séjour fut excellent. En espérant vous revoir dans notre hôtel prochainement.

10/10 – Hervorragend

Michelle

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 8. Dez. 2023
Thank you for this review, we are happy to know that your stay was excellent. We hope to see you again.

6/10 – Okay

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Proche de tout mais dispendieux pour la qualité de l’hébergement
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Clément, superviseur du service à la clientèle am 8. Dez. 2023
Merci pour ce commentaire, nous en prenons note. Nous sommes contents de savoir que vous avez aimé notre localisation. En espérant avoir la chance de vous accueillir de nouveau.

8/10 – Gut

Philip, Halifax

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The bed was very comfortable. The room was rather small.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 1. Dez. 2023
Thank you for this feedback, we are pleased to hear that you had a comfortable night. We take note of your commentary concerning the size of the room, thank you for that. We hope to see you again in our hotel.

8/10 – Gut

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 23. Nov. 2023
Thank you for this review, we hope to see you again for your next trip in Québec.

10/10 – Hervorragend

Eduardo

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 23. Nov. 2023
Thank you very much for your feedback, it will be with pleasure to welcome you again in our hotel.

10/10 – Hervorragend

eleanor

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front desk gentleman was excellent helping us find dining, parking and helped with the tv clicker that was malfunctioning. We are very pleased with our first trip to Quebec City for our 18th anniversary.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 23. Nov. 2023
It is very pleasant to hear that you enjoyed your stay in our hotel, and also knowing you had a good service with our helpful staff. We hope to see you again for your next anniversary and we will plan a wonderful trip for you.

6/10 – Okay

Grisel

Too expensive for what you receive
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 23. Nov. 2023
We would like to thank you for taking the time to let a feedback on your stay. We take note of your commentary, and we hope to have the chance to see you again.

2/10 – Ungenügend

Ioana

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not the same room as on the pictures on line
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 24. Nov. 2023
Dear Pacala Ioana, We are truly sorry that your stay didn't live up to your expectations. We can assure you that every day, we strive to be the best. In your case, it seems that we didn't succeed.By the time you read this, an email has been sent in order of knowing your felt about your experience in our hotel. We hope to have a chance to welcome you again in our hotel.

8/10 – Gut

Daniela

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Clément, superviseur du service à la clientèle am 9. Nov. 2023
Merci pour cette note, nous sommes contents que votre séjour fut agréable. Au plaisir de vous revoir bientôt dans notre hôtel.

8/10 – Gut

Deborah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great location
The location of the hotel was great and because of the location the hotel was expensive.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 3. Nov. 2023
Thank you for your feedback, it is a pleasure to hear that you enjoyed your stay and our great location. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Annamarie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Hotel Chateaux Bellevue was the perfect accommodation for us. Excellent location, charming Hotel, very helpful staff Rooms were very comfortable just big enough, there was a small shared guest room in the lobby with comfortable couches to relax in. We did not have the continental breakfast but that was an option to purchase. The location was perfect for us also everything within walking distance, could also get Uber services if you don’t enjoy walking much. Definitely will return and stay here when we do
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Clément, customer service supervisor am 3. Nov. 2023
We would like to thank you for taking the time to let this wonderful feedback. We are very pleased to know that you enjoyed your stay in our hotel, like our helpful staff, our comfortable rooms, our cosy lobby, and our perfect location close to the Chateau Frontenac. We look forward to welcome you again very soon.

8/10 – Gut

Tara

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Clément, superviseur du service à la clientèle am 2. Nov. 2023
Merci beaucoup pour cette note, nous sommes heureux de savoir que vous avez aimé votre séjour. Au plaisir de pouvoir vous accueillir de nouveau.