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Bewertungen von Motel 6 Pueblo, CO - I-25

2 out of 5
Motel 6 Pueblo, CO - I-25
4103 N Elizabeth St, Pueblo, CO

Bewertungen

5,4
152 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
167 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
172 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
170 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
342 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5,8/10

Sauberkeit

6,4/10

Personal & Service

4,8/10

Ausstattung

5,4/10

Zustand der Unterkunft

5,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Richard

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They had roaches. I requested to change rooms because of the roaches and staff didn't let me. To me that's safety concern and issue. I requested my money back and they refused. This motel didn't handle the issue. I'm looking into to getting reimbursed my money for roaches and bad service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Dennis

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was a 110 plug by the bed plugged in 2 laptops one started smoking the other one stopped charging found the charging cable transformer fried. Found drug needles in the rocks my dog almost stepped on it. there were homeless people hanging around the property.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Dennis

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Took the dogs out and ran into drug needles in the rocks Infront of where we park
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Kendra

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Kendra,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Francisco

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Francisco,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jericho

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Apr. 2024
Hi Jericho,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Harry

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Apr. 2024
Hi Harry, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 – Ungenügend

Melissa

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The GM was rude n snotty she went thru my belongings kept sum personal belongings and threw out unopened food
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Melissa,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Stephen

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Adequate for the price, but pretty run down and my shower did not work.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Richard

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Richard, Pueblo

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Richard, Pueblo

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 29. März 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

WILLIAM

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
WORKS FOR ME
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Sergio

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Chinche
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Sergio,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Matty, Pueblo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Staff was awesome
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Matty,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Barbara, Kansas City

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
This motel is in the process of updating. The staff are very pleasant.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Barbara,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Deborah

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Well when you have litte cash it will do!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Deborah, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Joe

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. Feb. 2024
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Jessah

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jackson

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Pretty Soild.
Check in was smooth, room was pretty clean, found a few hairballs on the ground but that’s sorta to be expected. Lotta interesting characters hang around here but anyone that’s a nuisance is kicked off the property by security pretty quickly (witnessed this firsthand). Pretty average stay but the front desk staff definitely made it better.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Jackson,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

8/10 – Gut

Emy

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ok for the price!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Emy, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Tony

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The accusation that was made by staff and they knew I stayed there more than 20 days a month respectfully and it was a home to me more than anywhere....never a problem never an issue
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Tony,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Bonnie

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
There was a cockroach on the floor in the bathroom. Not impressed!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Bonnie,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Dan

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Jamie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Stella

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
This was an absolutely okay motel 6 and honestly one of the safest I’ve felt at. Everything was clean and the room smelled nice as soon as we walked in. The mattress was firm, the towels were absorbent, the pillows were floofed. The staff were very, very polite and nice to talk to. The location is at the crossroads of two busy highways, so you can hear the semis & their noisy breaks, and folks bumping loud music down the freeway, but that’s not the hotels fault. I just played some white noise in the background and it was enough for me. Be warned, you will need to pay an extra $5 for Wi-Fi, but I didn’t think that was too bad. Overall I would definitely recommend this hotel if you’re on a budget and need a last minute place to sleep, stay warm and shower.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Jan. 2024
Hi StellaThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

8/10 – Gut

Edgar

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
...
Antwort von Brand Experience Team am 9. Jan. 2024
Hi Edgar,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Angel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was very close to shopping and eating I will be back in Jan and will be at ur location again
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Jan. 2024
Hi Angel,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

2/10 – Ungenügend

MAYRA

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Sara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The staff was really kind and the room was clean, the best we could have, but the noise from the street and the other rooms was really loud.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 3. Jan. 2024
Hi Sara, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 – Ungenügend

Co

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Colleen

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Kristen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Better stay this time around for sure
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 5. Dez. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

JOSH

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We have been going there for over 15 years, price, dog friendly for dog shows in Pueblo, safe.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 21. Nov. 2023
Hi LauraThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Jonathan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Wayne

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Ruby

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Gary

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Gerald

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Karen

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Gabriel

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Chris

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very dirty. We had a premium room with a kitchenette. The top of fridge was filthy and it was pulled out like housekeeping was going to clean but forgot. There were lots of cockroaches around fridge bottom. Squashed several crawling on the walls. If we weren't utterly exhausted we would have changed hotels. Literally roaches everywhere and not the kind you're thinking being in Colorado.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 27. Okt. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Randy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Richard

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was no hot water. And heater didnt work
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Nancy Y. am 18. Okt. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6