Sauna, Whirlpool, Dampfbad, Körperbehandlungen, Gesichtsbehandlungen

Bewertungen von Mamaison Residence Downtown Prague

4 out of 5

Bewertungen

9,0

Wunderbar

126 von insgesamt 206 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
54 von insgesamt 206 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
18 von insgesamt 206 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 206 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 206 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Jessica

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, schönes großes Zimmer, super nettes und hilfsbereites Personal und problemloses parken in der Tiefgarage, perfekter Ausgangspunkt für Prag
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cecília Pačutová - Front office manager am 23. Mai 2024
Dear Jessica, thank you for your positive review! We are delighted that you enjoyed our great location, spacious rooms, helpful staff, and convenient parking. We hope to welcome you back in Prague. Cecília Pačutová-Front office manager

8/10 – Gut

Georg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles perfekt Das Frühstücksbufett war etwas „ausgeraubt“ Sonst gibt es nichts anzumerken
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 3. Apr. 2024
Dear Georg,thank you for choosing Mamaison Residence Downtown Prague for your stay and for taking the time to provide us with your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Carsten

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Cecília Pačutová - Front office manager am 22. Apr. 2024
Dear Carsten,thank you for choosing Mamaison Residence Downtown Prague for your stay and for taking the time to provide us with your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Best regards,Cecília Pačutová - Front office manager

8/10 – Gut

Elisabeth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parken im Hotel ist teuer, sonst alles in Ordnung und zu empfehlen
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 26. Feb. 2024
Dear Elizabeth,Thank you for choosing Mamaison Residence Downtown Prague and for taking the time to provide us with feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us. However, we are sorry to read that you found parking in our underground garage too expensive. The price is adequate for the location in the city center. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,

8/10 – Gut

Sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
In general it was a nice stay. Not a 5 Stars Hotel in my opinion but still good. Buffet doesn’t have a lot of vegetarian/vegan options if you don’t wanna have seeds/muesli. The room and the bathroom were clean. Room service wasn’t available around 11 pm when we tried to order.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 5. Feb. 2024
Dear Sara, thank you for choosing Mamaison Residence Downtown Prague and for taking the time to provide us with your feedback. We are glad you enjoyed your stay by us even if we are not a 5* hotel but a 4* residence. We do not have a room service but there is a lobby bar and minimarket available 24/7. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Best regards,

6/10 – Okay

Igor

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 10. Jan. 2024
Thank you for your review Igor. We hope to have the opportunity to welcome you by us again in near future.

4/10 – Schlecht

Almir

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles kostet extra.
Alles ist extra. Parkplatz 30€ für eine Nacht ist Extrem übertrieben, Sauna extra 15€. Hotel ist schon oke, aber mit dem extra Zahlungen ist es wirklich übertrieben!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 10. Jan. 2024
Dear Almir, thank you for taking the time to share your feedback. We are truly dissapointed for not meeting all your expectations. The price for parking is adequate to the city center location. We hope to have the opportunity to welcome you by us again in near future.

10/10 – Hervorragend

Erik

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel und tolles Wellnessangebot
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 30. Dez. 2023
Thank you for your kind review Erik. We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Tanja

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
kurze Wege zur Alt- und Neustadt - gut zu Fuß zu erreichen. Zimmer sehr ruhig. Frühstücksbuffet hat eine große Auswahl.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Cecília-Front office manager am 28. Nov. 2023
Dear Tanja, thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay by us and hope to welcome you at Mamaison Residence Downtown Prague soon.

6/10 – Okay

Wolfgang

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Cecília-Front office manager am 24. Nov. 2023
Thank you for your feedback Wolfgang.

10/10 – Hervorragend

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Moder, preisgünstig, gute Lage
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Cecília-Front office manager am 31. Okt. 2023
Thank you for your feedback Klaus.

8/10 – Gut

Andreas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist recht modern gehalten. Die Zimmer sind ansprechend. Besonders toll fand ich, dass es auch einen Fitnessraum und auch einen Spielraum mit Billiard, Kicker, Tischtennisplatte etc. gab. Das der Check-Out erst bis 12Uhr erfolgen musste, hat mir ebenfalls gut gefallen.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Cecília-Front office manager am 22. Sept. 2023
Dear Andreas, thank you very much for your kind feedback. We are glad you enjoyed your stay by us and hope to see you again.

8/10 – Gut

Paul-Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Cecília-Front office manager am 22. Sept. 2023
Thank you for your rating Paul-Thomas.

10/10 – Hervorragend

Anahita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Cecília-Front office supervisor am 19. Aug. 2023
Thank you for your rating Anahita!

8/10 – Gut

Heidelinde

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Cecília-Front office supervisor am 26. Aug. 2023
Thank you for your feedback Heidelinde.

10/10 – Hervorragend

Johaida

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El Hotel es muy bueno , esta bien ubicado cerca de la estacion de tran y a 1 Km del centro , es amplio limpio y comodo , unico punto negativo son las sillas del salon de desayunar, deberian ponerle algun material para que al rodarla no hagan tanto ruido , ya que el ruido que hacen es horrible y poco agradable en horas de la mañana cuando se necesita silencio para comenzar el Dia..
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Cecília-Front office supervisor am 5. Aug. 2023
Dear Johaida, it is a pleasure for us to read such a lovely review. We are glad you enjoyed your stay by us and we hope to see you again at Mamaison Residence Downtown Prague.

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles bestens
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Cecília-Front office supervisor am 30. Juli 2023
Thank you for your review Robert.

8/10 – Gut

Kai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis Leistung ?
Das Hotel ist an sich ganz gut. Ich zweifel daran, dass zu dem Preis die Leistungen stimmen. In dem Hotel ist das Wellness nicht inbegriffen, im Zimmer keine Minibar oder Kaffee-/Teestation und beim Frühstück ist man zwar gut bedient in Form von Auswahl, aber die Qualität der Auswahl ist leider nicht besonders. Ich liebe Kaffee und musste mir leider nach dem Frühstück woanders einen ordentlichen Kaffee besorgen. Was wirklich schön ist, ist der Playroom, mit Billard, Kicker, Brettspiele und Tischtennis. Einen Fitnessraum gibt es auch, aber dieser ist nicht besonders einladend. Zu dem Preis, leider nicht zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Cecília-Front office supervisor am 6. Mai 2023
Dear Kai, thank you very much for your review. We are disappointed we fail in meeting your expectations.

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nahe beim Hauptbahnhof. Neues Hotel mit trendiger Einrichtung.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Cecília-Front office supervisor am 16. Apr. 2023
Dear Martin, we would like to thank you for taking the time to write us your lovely review and we are very happy to read that you were so satisfied with everything here at Mamaison Residence Downtown.

6/10 – Okay

Marina

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Cecília-Front office supervisor am 16. Apr. 2023
Thank you for your rating Marina.

6/10 – Okay

Halil

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Im grossen ganzen wahr es ok. Personal wahr sehr freundlich. Leider zu wenig Platz im Speisesaal sowie kein platzt im Wellnessbereich, konnten wegen zu hoher Kapazität nicht in sen Wellnessbereich
Antwort von Cecília-Front office supervisor am 10. Jan. 2023
Dear Halil, thank you for your feedback. We are very glad to know that you found our staff to be very friendly. Our breakfast room has over 100 seats, but you are right over the Festive time, when all guests come in one time gets crowded. We apologize for any inconvenience we may have caused you.

8/10 – Gut

Maurice Rostan

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alles
Antwort von Cecília - Front office supervisor am 9. Jan. 2023
Dear Maurice Rostan, thank you for your rating.

10/10 – Hervorragend

ERNST ERICH

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
der weg zur haltestelle (bus bahn) weit.
Antwort von Šárka - Operations Manager am 31. Dez. 2022
Dear Ernst Erich,thank you very much for your nice feedback.SincerelyŠárka

10/10 – Hervorragend

Ernst Erich

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
personal, freundlich und hilfsbereit, frühstück ok.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Šárka - Operation Manager am 24. Aug. 2022
Dear Erich,thank you very much for your review

8/10 – Gut

Fiona

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein wirklich sehr schönes Hotel, die Lage ist super, man kann fast alles zu Fuß erreichen. Das Personal sehr nett und zuvorkommend. Das Frühstück war auch gut, allerdings muss man wissen, dass nicht auf die Maskenpflicht geachtet wird (das ist überall in Prag so, nicht nur in dem Hotel) und somit jeder Gast direkt mit der Nase überm Buffet hängt. Das ist aber auch das einzige, was wir auszusetzen haben.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022
Antwort von Šárka - Front Office Manager am 11. März 2022
Dear Fiona, We are glad you had a lovely stay with us. Respirators are still mandatory in our country.I would like to assure you we take our guest safety and protection as a Top priority and we strictly follow all government regulations... We also inform each guest on check in it is mandatory to wear a mask in all hotel areas and we advice when we see a guest not wearing it. But it is out of our power to catch and force all guest to do so all the time. I personally apologize for your experience and will stress my team to be even more unrelenting and focusing on this matter. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes neues Hotel, zentrale Lage und trotzdem ruhig gelegen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Šárka - Front Office Manager am 19. Feb. 2020
we appreciate your kind feedback and hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentral gelegenes tolles neu renoviertes Hotel. Zimmer sind super modern und laden zum Wohlfühlen ein. Reinigung alle 3 Tage, was ich hinsichtlich der Umwelt vollkommen okay finde. Zuhause putze ich auch nicht jeden Tag oder tausche die Handtücher. Man kann aber teoretisch auch neue verlangen. Frühstück 15€ - nicht genutzt Parkplatz 23€/Tag, ist ok. Kleine Snacks und Getränke verfügbar 24h, witziger Service der nicht zu teuer ist. Super nettes Personal. In der Innenstadt ist nach fußläufig nach 5-10 min. Tolle preisgünstige Restaurants in der Nähe.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Šárka - Front Office Manager am 17. Feb. 2020
Dear guest We would like to thank you for taking the time to write us your lovely review and we are very happy to read that you were so satisfied with everything here at Mamaison Residence Downtown.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Schlechter Service. Unser Zimmer sowie auch das Zimmer unseres Freundes-Paares wurde weder geputzt noch das Bett gemacht.. Keine Bar vorhanden mit guten Drinks, sehr schade
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Šárka - Front Office Manager am 20. Jan. 2020
Dear guest,thank you for your review. We are sorry you were not satisfied with the cleaning, as an eco-friendly hotel we clean rooms every third day but refresh towels and empty the room bin on daily basic. We also inform guests upon check in in case they wish any cleaning service to just let us know. Lobby bar is open 24 hours every day for our guests.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war super. Das Personal an der Rezeption wollte aber nur englisch sprechen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Šárka -front Office Manager am 20. Jan. 2020
Dear guest,we appreciate your kind feedback and hope to see you again.

8/10 – Gut

manfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wäre schön wenn an der Reception etwas Deutsch gesprochen würde.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Martina am 28. Dez. 2019
Dear Manfred, We appologize for not having a German speaking staff at Reception, but we are happy you did overall enjoy your stay!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Martina am 28. Dez. 2019
Thank you for awarding us top score!

8/10 – Gut

Harald R.

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Zentral und trotzdem ruhige Lage
die Lage war super, zentral in einer ruhigen Seitenstrasse, nah an Tram und U-Bahn. Frühstück hatte wir nicht gebucht, gibt preiswerte Cafes in der Nähe. Klimaanlage brummt den ganzen Tag und ließ sich nicht aus machen. Für den Hohen Preis hätte ich mehr Sauberkeit erwarte.
Dear Mr. Harald, Thank you very much for staying with us and leaving your feedback. We are pleased you enjoyed our central location. As a residence we do have a full housekeeping service twice a week and on daily basic we only empty a trash bin and refresh towels in all apartments. Kind regards, Martina Černá - General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 14. Jan. 2017
Dear Guest, Thank you very much for your review and awarding us top scores! It is always the best award for my team and also motivation to continue proving an excellent service to our customers. Sincerely. Martina Černá - General Manager

8/10 – Gut

Jan, Köln

Gut: Personal & Service
Ordentliches Hotel in der Prager Neustadt
Positiv: Ruhige und dennoch zentrale Lage in der Nähe von Metro und Tram. Zimmer gut ausgestattet inkl. kleiner Küche, Bad mit Wanne etc. Freundliches Personal. Wir würden grundsätzlich wieder in dieses Hotel kommen. Einige Kleinigkeiten sind dann aber doch aufgefallen: Der Fernsehempfang (diverse deutsche Kanäle) war leider leicht gestört: alle paar Minuten setzt das Programm kurz aus. Badezimmer leider nicht ganz sauber, der Boden im Bad ist nicht gründlich gereinigt worden. Es roch dort zudem merklich stockig bzw. nach Schimmel. Die zum Gästebett verwandelbare Couch ist leider nur als Notschlafstelle geeignet (wenn überhaupt). Für unsere kleine Tochter war es noch okay; ein Erwachsener hätte die Nacht dort aber nicht liegen können, da die Matratze sehr dünn und der Rost darunter aus Metall war.
Antwort von Martina Černá am 14. Jan. 2017
Dear Jan, Thank you for taking the time to share the insights from your stay at our Residence. I am glad you enjoyed our central location as well as friendliness of my team. Thank you also for sharing all the negative comments. I truly value your feedback and consider all of them as a great tool for improvement. TV system is usually working without interruption, this must have been a temporary outage of the TV signal. I was extremely concern to read your comment about the bathroom floor and I would like to take this opportunity to extend my sincere apologize and I have already made respective steps to make sure that this was an isolated issue. Regarding the quality of sofa I am pleased to inform you there is a plan for sofa replacement this year. We hope to have a pleasure of welcoming you back again. Yours Sincerely, Martina Černá - General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel im Stadtzentrum
Absolut empfehlenswert! Unser Appartement war sehr sauber und gepflegt, das Personal - sehr freundlich und hilfsbereit.
Antwort von Viktor-reception am 22. Okt. 2016
Dear Sir/Madam, thank you kindly for the wonderful review - we are so happy you have had such a good time here, and also we will make sure our staff hears your comment about them. Regards,

8/10 – Gut

Jannica

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nytt frächt
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 11. Mai 2024
Dear Jannica, thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Cecília Pačutová-Front office manager

10/10 – Hervorragend

Julie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good for business travel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Cecília Pačutová - Front office manager am 25. Apr. 2024
Dear Julie, Thank you for choosing Mamaison Residence Downtown Prague for your business trip. We are delighted to hear that you had a good experience. We look forward to welcoming you back soon. Cecília Pačutová-Front office manager

10/10 – Hervorragend

Bipin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Cecília Pačutová - Front office manager am 24. Apr. 2024
Dear Bipin,thank you for choosing Mamaison Residence Downtown Prague for your stay and for taking the time to provide us with your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Best regards,Cecília Pačutová - Front office manager

8/10 – Gut

Shinichi

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 11. Mai 2024
Dear Shinichi,thank you for choosing Mamaison Residence Downtown Prague for your stay and for taking the time to provide us with your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,Cecília Pačutová - Front office manager

10/10 – Hervorragend

??

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Isabelle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Coffee from the reception was very good!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 18. März 2024
Dear Isabelle,thank you for choosing Mamaison Residence Downtown Prague for your stay and for taking the time to provide us with your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Best regards,

2/10 – Ungenügend

John-Michael

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolutely awful. I checked into my room and quickly discovered that the walls were paper thin. I could literally hear the people in the next room crumple paper. They had a child and a dog so there was constant noise even though they weren't being abnormally loud. (the room itself wasn't great but it would have been acceptable). I went down to the front desk and explained the issue. He told me there were no other rooms available and that was that. I left the hotel and found new accommodations.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 28. Feb. 2024
Dear John-Michael, thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for any inconvenience caused. We always try to assign our guests a room according to their wishes and requirements. However, this time we could not give you a different room as we were fully booked. We hope you will reconsider your next stay with us and give us another chance to provide you with a more satisfactory experience. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bien
Todo muy bien.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 12. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing Mamaison Residence Downtown Prague and for taking the time to provide us with your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Francesc Xavier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dels hotels més complerts que he estat mai. Còmode, modern, centric, amb una habitació àmplia, un buffet per esmorzar excel.lent i un personal amable. Se'ns dubte molt recomenable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 29. Jan. 2024
Dear Francesc Xavier, it is a big honour for us to read that you were so satisfied with everything. Thank you very much for your feedback and we hope to see you again in the future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Kyle

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 5. Jan. 2024
Thank you for your rating Kyle.

2/10 – Ungenügend

Adele

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
4 stars for design, 2 stars for service - Nice room design, comfy bed, modern bathroom, but service is rather like a 2-star hotel: - There was NO housekeeping during my one-week stay. I learned AFTER checking in that they service the room every 3 days. In reality, they made the bed on day 4 and never showed up again, so no one cleaned the bathroom, & dust was piling up on the floor! - bath towel is so small & thin that it gets soaked quickly. - Reception staff claimed these practices are for environmental reasons… while I fully support hotels that operate sustainably, tidying the bed only ONCE in a week-long stay is NOT about sustainability, and all to do with being cheap! - the heat was almost 30C across common areas & it was impossible to turn it off in the room: hot air pumped non-stop to the point I had a constant cough and injured my lungs! When I asked reception for help, they claimed there is ONE setting across the hotel. Not sure how that is consistent with the hotel’s claim for being sustainable? - Lastly, while most hotels provide mini-fridge, kettle & tea & coffee, MaMaison does not offer those apparently for “safety” reasons. Rather they suggested to buy hot drinks at the bar... so they are just being cheap and trying to milk guests for every penny. While reception staff tried to fix the problems, they had no authority and no means to provide the solution that best meets basic guest expectations; they were very apologetic & admitted the hotel had serious issues.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 16. Jan. 2024
Dear Adele, thank you for taking the time to share your opinion. We are really disappointed that we did not meet your expectations. Our residence is in the Join Pure Stay ecological program and follows ecological guidelines to ensure our guests stay in a safe, non-toxic and energy-efficient environment. As an eco-friendly hotel we clean rooms every third day but refresh towels and empty the room bin on daily basic. We also inform guests upon check in in case they wish any cleaning service to just let us know. Also, housekeeping is not allowed to enter the room if there is Do not disturb sign on the door. As you mentioned, we do not have minibars, coffee&tea in the rooms but there is 24/7 minimarket and lobby bar available. Deluxe rooms are not equipped with refrigerators but you can find fully equipped kitchen with a refrigerator in every apartment or studio. We apologize for any inconvenience we may have caused you and hope you will reconsider your next stay with us and give us another chance to provide you with a more satisfactory experience.

6/10 – Okay

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 30. Dez. 2023
Thank you for your rating Laura.

10/10 – Hervorragend

Kaiyang

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 22. Jan. 2024
Thank you for your rating Kaiyang.

2/10 – Ungenügend

Eddy

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 30. Dez. 2023
Thank you for your rating Eddy. We are sorry for any inconveniences caused.

8/10 – Gut

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice modern hotel. Rooms were spacious and breakfast buffet was good. The hotel is a short walk away from main shops with plenty of restaurants near by. The only downside we had was that the rooms were very warm, which is great when you arrive back after exploring the city but not so great when trying to sleep. The control in the room did not seem to have any effect on the temp so we resorted to keeping open the window.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cecília Pačutová-Front office manager am 31. Jan. 2024
Dear Paul, thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to read that you found our hotel's location convenient and close to popular attractions and appreciate your kind words regarding the renovated and modern design of our hotel, spacious rooms and good breakfast. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Best regards,