Innenpool

Bewertungen von Maison Albar - Le Monumental Palace

5 out of 5
Maison Albar - Le Monumental Palace
Avenida dos Aliados, 151, Porto, Porto

Bewertungen

9,8

Außergewöhnlich

250 von insgesamt 283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
24 von insgesamt 283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

10/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Floris Boyen am 7. Okt. 2019
Dear Mr, Alejandro, We would like to thank you for choosing Maison Albar - Le Monumental Palace. It is very motivating for our team to know that their efforts to please all our guests have been successful. We hope to welcome you again soon, for another memorable stay with us. Sincerely, Floris Boyen – General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel mit Parkgarage ohne Zufahrtsmöglichkeit
Wir haben ein Hotel mit Parkmöglichkeit gebucht. Leider war die Zufahrt aufgrund einer Veranstaltung nicht möglich und wir mussten den Wagen ausserhalb parken und zu Fuß zum Hotel - inkl. Gepäck - extrem mühsam! Für ein LHW hätte ich mir eine Information vorab gewünscht, dass die Zufahrt nicht möglich ist. Dadurch war dieser Aufenthalt leider enttäuschend, obwohl das Hotel an sich viel gutes Potenzial hätte.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von GM am 27. Aug. 2019
Dear Guest, We would like to thank you for choosing Maison Albar - Le Monumental Palace and for your review about your stay. We hope to welcome you again soon, for another memorable stay with us. Sincerely, Floris Boyen – General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von Le Monumental Palace am 15. Juli 2019
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es handelt sich hier um ein Fünf Sterne Hotel aus der Gruppe der Leading Hotels of the World. Und das spürt man jederzeit: sehr elegant eingerichtete Räumlichkeiten, ausgesprochen aufmerksames und freundliches Personal, super angenehme Atmosphäre, in der Summe eines der besten Grand Hotels, in denen wir je waren. Auch die verschiedenen Services (Frühstück, Room-in-Dining, Restaurants/Cafés, Concierge Service, Wellnessbereich) waren allesamt hervorragend. Ein großes Lob an alle Mitwirkenden! Wir waren 6 Tage dort und würden uns jederzeit in Porto wieder für dieses Hotel entscheiden.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2019
Antwort von Le Monumental Palace am 27. Juni 2019
Dear, We would like to thank you for choosing Maison Albar - Le Monumental Palace and for your kind comments about your stay. It is very motivating for our team to know that their efforts to please all our guests have been successful. We also appreciate all your praises, particularly those concerning our rooms, staff and services. It is very motivating for us. We hope to welcome you again soon, for another memorable stay with us. Sincerely, Floris Boyen – General Manager

10/10 – Hervorragend

Karin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Maison Albar Hotels Le Monumental Palace am 18. März 2019
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Delma, Houston

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
High end, great staff and location. Only con very small gym and pretty but basic spa amenities.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Juan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nos encantó Seguro regresamos Todos muy amables Ubicación ideal Te reciben el coche
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mallory

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely experience
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

WILLIAM

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Benito

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

ANA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good size room, everything clean and good customer service. Totally recommended.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels am 16. Dez. 2023
Dear Ana, Thank you for your comments. We are so happy that you enjoyed your stay at Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace. We look foward to welcome you next time you visit Porto.

10/10 – Hervorragend

Phillis, Dallas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Douglas

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Almost Perfect
Exceptional. Love the art deco aesthetic, location, really everything about the property.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Manuel Santos General Manager am 3. Nov. 2023
Dear Douglas, Thank you for sharing your positive comments of your recent stay. Your feedback is important to us and we value the time you took to share it. We look forward to welcome you next time you visit Porto! Best regards, Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

10/10 – Hervorragend

Nikhil, Palos Verdes Estates

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful hotel. Friendly and helpful staff. Very conveniently located.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Manuel Santos General Manager am 3. Nov. 2023
Dear Nikhil, Thank you for sharing your positive comments of your recent stay. Your feedback is important to us and we value the time you took to share it. We look forward to welcome you next time you visit Porto! Best regards, Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

10/10 – Hervorragend

Drake

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a new brand of hotel to us but we would recommend and certainly use again.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Manuel Santos General Manager am 3. Nov. 2023
Dear Drake, Thank you for sharing your positive comments of your recent stay. Your feedback is important to us and we value the time you took to share it. We look forward to welcome you next time you visit Porto! Best regards, Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

10/10 – Hervorragend

Preston, Dallas

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Phenomenal property, Le Monumental Palace is truly 5 stars in every way possible. I highly recommend this hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Manuel Santos General Manager am 15. Sept. 2023
Dear Preston,Thank you for your comments. We are so happy that you enjoyed your stay at Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace. We look foward to welcome you next time you visit Porto. Best regards, Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

10/10 – Hervorragend

Hector

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gustó mucho. Muy buena atención
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Manuel Santos General Manager am 15. Sept. 2023
Dear Hector,Thank you for your comments. We are so happy that you enjoyed your stay at Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace. We look foward to welcome you next time you visit Porto. Best regards, Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

10/10 – Hervorragend

GERARDO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Azadeh

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice location, good spa facilities. Funny smell in the rooms and lobby. Rooms weren’t very sound proof.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Manuel Santos General Manager am 15. Sept. 2023
Dear Azadeh, We thank you for taking the time to write us a review. The feedback from our guests is what motivates us. We look forward to welcome you back once again in the near future. Best regards Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

10/10 – Hervorragend

Gil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Brent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Darrin, Pacifica

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Rhonda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Lois

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Bobbie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hands down the best hotel I’ve ever stayed at! Wow!!! The concierge was phenomenal and am even arranged for my manicure and pedicure in room. The drinks in American Bar were delicious and it was really hard NOT to eat every meal at the Japanese restaurant. I had some of the best sushi and nigiri of my life. Overall, this was outstanding. Thank you!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Manuel Santos General Manager am 16. Juni 2023
Dear Bobbie, Thank you for sharing your positive comments of your recent stay. Your feedback is important to us and we value the time you took to share it. Looking forward to welcome you next time you visit Porto! Best regards, Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic
Had a wonderful stay for our anniversary. The hotel left us a beautiful card and lots of treats :-)
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Manuel Santos General Manager am 16. Juni 2023
Dear Guest, Thank you for your comments. We are so happy that you enjoyed your stay at Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace. We look foward to welcome you next time you visit Porto. Best regards, Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A true 5 star experience, congrats to staff!
We had a superb stay here, it s truly a 5 star hotel and we enjoyed the luxury of the room, the spa (sad that sauna was not working) and the bar. Not all 5 star hotels are truly 5 stars....this one is! Congratulations to the staff and the person who is in charge.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Manuel Santos General Manager am 16. Juni 2023
Dear Gabriel,Thank you for sharing your positive comments of your recent stay. Your feedback is important to us and we value the time you took to share it. Looking forward to welcome you next time you visit Porto! Best regards,Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

8/10 – Gut

Mohammad

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Laura

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Felicia

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Pedro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel!
Great hotel! Well located, very friendly staff, very clean! Indeed a 5* Hotel. The only downside i can say is that as a cigar smoker you have to smoke outside.. however the days i stayed there the outside area was closed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Manuel Santos General Manager am 16. Juni 2023
Dear Pedro, We thank you for taking the time to write us a review. The feedback from our guests is what motivates us. Look forward to welcome you back once again in the near future. Best regards, Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

10/10 – Hervorragend

luiz guilherme

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
our suite has 2 sinks and the one on the left side the hot water faucet was not functional. For that level of hotel in my opinion it is not acceptable. Besides that, it is definitely a hotel to visit again. Great staff
Antwort von Manuel Santos General Manager am 16. Juni 2023
Dear Luiz, Thank you for sharing your experience at Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace. Your comments are very important and we will improve the points you mentioned. We hope to welcome you next time you visit Porto. With best regards, Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel in a very good area of the city. The room was fantastic. The staff was great. I highly recommend this place.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Manuel Santos General Manager am 16. Juni 2023
Dear Thomas,Thank you for your comments. We are so happy that you enjoyed your stay at Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace. We look foward to welcome you next time you visit Porto. Best regards,Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

10/10 – Hervorragend

Soraya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Alan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was perfectly located and awesome hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Manuel Santos General Manager am 16. Juni 2023
Dear Alan,Thank you for your comments. We are so happy that you enjoyed your stay at Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace. We look foward to welcome you next time you visit Porto. Best regards,Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

10/10 – Hervorragend

Anthony M

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Wonderfully designed rooms and ambience
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Manuel Santos General Manager am 16. Juni 2023
Dear Anthony, Thank you for your comments. We are so happy that you enjoyed your stay at Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace. We look foward to welcome you next time you visit Porto. Best regards, Manuel Santos General Manager Maison Albar Hotels - Le Monumental Palace

10/10 – Hervorragend

Morgane

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Sharon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had two rooms for my family of 3…one had a queen and the other two (abutting) twins. They put us in rooms next to one another in an area where we had a private hall so we could keep our doors open between our rooms which I thought was very thoughtful of them. The only negative was that we had no view (some interior space, we just kept curtains closed), but it was worth it for the convenience for us. Rooms were both beautifully appointed with everything you would expect from a 5 star hotel. Rooms were very clean and nice sized. Bathrooms were lovely marble with double sinks and separate commode room and shower stall. Bed was sooo comfortable. Room www quiet, dark and cool which made for a great sleep. Water bottles and macrons at the turn down service was a nice touch. Front desk staff was very kind as was the bellman. He went out of his way to be friendly and helpful on several occasions during our short two night stay. Beautiful restaurant attached to the hotel although unfortunately we didn’t stay long enough to have a chance to try them. My son used the gym and pool and said it was great. We had a late day flight out and asked for a late checkout. They said to check that day, and if they were able to accommodate us keeping one room later they would. And as they said, if they can accommodate they will and they did, letting us stay until 2pm…and it felt like that throughout on all levels. Very nice location. If/when I go back to Porto, I will hope to stay at here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

MARIA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Precioso hotel y súper detalles que te ponen fruta y una botella de Oporto para recibirte, claro que regreso a ese hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Marina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was very centrally located, the service and amenities were great. The breakfast was delicious.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a bit out of the hub. I wouldn’t stay here again. The concierge was not helpful. She sent me to the Flores street and said most of the places are pretty good without making a recommendation. She also didn’t mention that restaurants close in the afternoon.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel, staff and service!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Marcela, Ciudad de Mexico

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación. El hotel está perfectamente decorado y remodelado Art Deco, hermoso y cuidado cada detalle. Si personal excelentemente calificado
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Won

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was ok, lounge was good, room serves, restaurant, Bar ,Reception staffs really bad. I Couldn't stay again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, nice room, good service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Mercedes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved this hotel Beautiful room & staff Best hotel I’ve stayed at 😍
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022

6/10 – Okay

pierre

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022