Privatstrand, Liegestühle, Sonnenschirme

Bewertungen von El Mouradi Palm Marina

5 out of 5
El Mouradi Palm Marina
Port El Kantaoui, Port El Kantaoui

Bewertungen

7,2

Gut

32 von insgesamt 127 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
50 von insgesamt 127 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 127 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 127 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 127 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Beatrice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Animation und Abendprogramm super, Lage direkt am Meer, grosser Swimmingpool, vielfältige Sportmöglichkeiten
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Palmmarina am 19. Dez. 2023
Liebe Beatrice,Wir danken Ihnen für Ihre kostenlosen Kommentare und insbesondere dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen auf der Website zu teilen.Es ist eine Freude zu erfahren, dass Sie einen sehr guten Aufenthalt bei unserem Animationsteam hatten, und Ihre Bewertung ist eine große Belohnung für alle unsere Mitarbeiter, die stets für ihre Gäste da sind.Wir freuen uns darauf, Sie und Ihre Familie bei uns begrüßen zu dürfen, um dieses großartige Abenteuer zu wiederholen.Mit bestem Gruß.

2/10 – Ungenügend

Amin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von palmmarina am 8. Juli 2023
Il est toujours très décevant de constater que nous n'avons pas su satisfaire nos clients et nous le regrettons sincèrement et surtout malgré tous les efforts que nous déployant à fin de répondre à vos besoins,

10/10 – Hervorragend

Ellen, 69126 Heidelberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nette Personal im Reception . War sehr schnel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Ahmed am 7. Sept. 2020
Dear Mrs Ellen, Thank you for taking the time to share your experience on Expedia following your stay at El Mouradi Palm Marina Hotel. We are pleased to read that you had a great stay with us and found the amenities to your satisfaction. Thanks once again for your comments and we hope to welcome you back again. Kind regards, The Hotel Management

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Ahmed am 11. Aug. 2020
Merci

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Ahmed am 11. Aug. 2020
Merci

4/10 – Schlecht

Patrick, München

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das schlimmste was ich geh gesehen habe
Sehr geehrtes Expedia-Team, Sehr geehrte Community, da ich selbst als langjähriger Hotelier in einem deutschen 5* Hotel am Empfang arbeite möchte ich gerade zu diesem Thema sehr ausführlich werden. Da ich über Expedia nur vom 20.10-21.10 gebucht hatte, und sich unsere Pläne in Tunesien änderten, mussten wir bereits am 11.10.2017 einchecken. Womit auch die Schmach begann. Im Zimmer angekommen ging ich einmal durch die ganzen Räume, was ich bereits seit meiner Ausbildung aus Gewohnheit mache, wobei mir fast schon übel wurde. Ein Schrank der fast in seine Einzelteile zerfällt, ein Bad wo sämtliche fügen verschimmelt waren und eine Toilette wo das Wasser trüb grau war und aussah als sei es seit Wochen nicht gespült worden. Das wiederholte sich nach vier weiteren Room Moves. -Internet nicht im Zimmer möglich. Guest Relation Mgr. Sagte: Es ist ein sehr altes Hotel und wir sind pleite wir müssen sparen. -Wir fanden eine tote Kakerlake auf unsere Etage. Am darauf folgenden Morgen lag sie immer noch da. Aussage des Hotel Direktors: In jedem Hotel gibt es Kakerlaken das ist doch nichts schlimmes. -Essen(Putenfleisch) wird von der Life-Cooking-Station noch roh serviert. -Wir bestellten noch am Anreisetag ein Taxi für den 21.10 in der Früh und stellten 3 mal sicher im Laufe des Aufenthalts ob dieses auch bestellt wurde. Es wurde immer Bestätigt. Es kam nicht und der Night hatte keine Ahnung von unserer Bestellung. Dieses Hotel ist gewiss keine 5* wert. 2-3* wenns hoch kommt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Helene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Attention chambre rénovées gentillesse
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von palmmarina am 21. Apr. 2024
Merci chère Helene pour votre retour , nous apprécions votre retour et nous sommes très contents de votre retour chez nous.

8/10 – Gut

Helene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Chambre rénovées très belle personnel attentif
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von palmmarina am 11. März 2024
Chère Helene,Nous vous remercions pour votre choix sur notre hôtel, nous sommes contents que vous êtes en train de passer un agréable séjour avec nous.

10/10 – Hervorragend

michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Palm Marina is an excellent 5 star hotel. The staff cpuldnt have been more helpful and like all Tunisians very friendlly. The food was plentiful and a good variety. In particular i lloved the dessert cakes, perhaps a little too much! I made use of the indoor pool.amd gum while i was there Overall i cant recommend the Palm Marina highly emough.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von palmmarina am 21. Feb. 2024
Dear Mr. Michael,We would like to thank you for choosing us for your holiday and we are very honoured to know that we have lived up to your expectations. All the teams thank you again and look forward to seeing you again very soon in our establishment to give you a new exceptional experience.Regards,

10/10 – Hervorragend

Luigi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von palmmarina am 27. Feb. 2024
Nous vous remercions pour votre évaluation très positive.Nous espérons vous accueillir lors de votre prochain voyage.

8/10 – Gut

Sonia

Mit der Familie gereist
Lugnt
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von palmmarina am 27. Feb. 2024
Nous apprécions votre avis favorable.Nous attendons avec impatience votre prochain voyage.

10/10 – Hervorragend

zouhir, port mcnicoll

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything is good
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Palm marina am 27. Dez. 2023
Dear Zouhir,We want to thank you for your comment and for the excellent rating.We hope to see you soon in our hotel EL Mouradi Palm Marina.

10/10 – Hervorragend

THIERRY

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top
Je suis satisfait de cet hôtel, grande chambre très propre, bon service, restauration correcte, et un super spa Je reviendrai avec grand plaisir
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von palmmarina am 19. Dez. 2023
Chère Thierry,Nous tenons à vous remercier d'avoir choisi notre hôtel pour profiter de votre séjour.Nous sommes heureux d'apprendre que vous vous êtes sentis très à l'aise et totalement satisfait de nos prestations de services.Nous sommes très sensibles aux bonnes évaluations rapportées et à la confiance témoignée.Nous nous réjouissons d'avance de vous accueillir, très prochainement, pour renouveler cette belle expérience.Sincères salutations.

2/10 – Ungenügend

Leila

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Le jeune à la réception est stupide il connaît pas le service à client c’est du n’importe quoi mal élevé
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von palmmarina am 19. Dez. 2023
Chere Madame Leila,Nous avons pris connaissance de votre commentaire posté sur le site expedia avec la plus grande attention et nous vous en remercions. Nous regrettons sincèrement d'apprendre, tardivement, votre déceptionNous espérons vivement regagner votre confiance et vous accueillir, à nouveau, pour vous offrir un séjour totalement à la hauteur de vos attentes.Sincères salutations.

2/10 – Ungenügend

Nadia

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Palm Marina am 27. Dez. 2023
Dear Nadia,We are sorry to read that the service and services we offer to our customers did not meet your expectations.Unfortunately we receive your feedback late and we hope to have an opportunity to satisfy you and regain your trust.looking forward to seeing you again next time in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Olena

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Palmmarina am 14. Okt. 2023
Dear Olena, We would like to thank you for taking the time taken to share your review following your stay at El Mouradi Palm Marina Hotel.see you soon

6/10 – Okay

harriche

فندق متوسط لا يصلح ليكون 5نجوم
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von palmmarina am 14. Okt. 2023
نأسف لعدم تمكننا من ارضائكم، نحن نحترم رايكم الشخصي، ونتمنى أن تتاح لنا الفرصة لاستعادة ثقتكم قريبا

6/10 – Okay

Andrade do Couto

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un hotel en estado de degradacion
La zona de la piscina muy agradable. Pasillos para habitaciones muy sucios. Las habitaciones en mal estado y falta de limpieza. Desayuno con poca variedad.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von palmmarina am 14. Okt. 2023
Dear Customer, Thank you for taking the time to share your experience after your holiday spent at El Mouradi Palm Marina Hotel. It is with great care that we have read your comment and regret that we have read your dissatisfaction. As you can imagine, we do not usually make the experience of our guests unpleasant, and we apologize for this experience which does not reflect our usual standards. We hope to have the opportunity to welcome you soon, so that you can discover better our warm El Mouradi Palm Marina.

10/10 – Hervorragend

SYRIELLE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von palmmarina am 14. Okt. 2023
Thank you for taking the time to share your experience following your stay at El Mouradi Palm Marina Hotel. We are pleased to read that you had a great stay with us

10/10 – Hervorragend

Manuel

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel muito bom
Hotel muito bom com excelentes condições, excelente comida atendimento fantástico. A única parte menos boa é sem dúvida os pisos com alcatifa que se vê suja e degradada. Em tudo o resto nada a apontar. Excelente praia a 3 piscinas, muito vigilância, muito bom.
Aufenthalt von 13 Nächten im September 2023
Antwort von palmmarina am 27. Sept. 2023
Querido Manuel,Muito obrigado por compartilhar conosco um comentário tão simpático, bem como as fotos que você compartilhou após sua recente estadia em nosso hotel EM Palmmarina.É maravilhoso saber que você apreciou nossos serviços e que suas férias foram do caráter excepcional que você esperava. Também tomamos uma boa nota em relação ao tapete e repassaremos suas críticas às partes interessadas para medidas corretivasEsperamos ter o prazer de recebê-lo novamente para mais uma ótima experiência

10/10 – Hervorragend

Chaima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and the food was delicious
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von el mouradi am 8. Sept. 2023
Dear Chaima, Thank you very much for your comment and for sharing it with us. It is a pleasure to know that you enjoyed your stay at our establishment and we hope to welcome you again in the future.Best regards,

4/10 – Schlecht

noura

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von elmouradi am 8. Sept. 2023
Dear Noura,Thank you for reviewing your stay at our EM Palmmarina hotel.

4/10 – Schlecht

Milda

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Wifi doesn’t work at all, fridge , safe doesn’t work, tv doesn’t work and to old what could be at any hotels . Food is not fresh and bad quality- rating- 2 of 10. Sorry, but nor recommend to no-one.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von elmouradi palmmarina am 5. Juli 2023
Dear Our Guest,Thank you for taking the time available to comment on our hotel and thank you for enjoying being with us.We are sorry to read that the service and benefits we offer our customers have not met your expectations.We understand your opinion and it will be forwarded to the relevant department.Our team is continually looking to improve the services of the hotel and your opinion will be taken into account and we will do everything to correct it.We wish to see you again another time to welcome you to our Hotel again.

10/10 – Hervorragend

Johan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von el mouradi palm marina am 28. Juni 2023
thank you for the excellent rating

8/10 – Gut

tayeb

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von el mouradi palm marina am 28. Juni 2023
Merci de prendre le temps disponible pour commenter notre hôtel et merci pour avoir apprécié d'être avec nous.

8/10 – Gut

Catherine

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Suite à la période covid l'hôtel est en cours de rénovation. Les chambres sont refaites petit à petit. Le site est superbe, l'hôtel est bien équipé. Le personnel est très à l'écoute et aux petits soins.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von palmmarina am 19. Mai 2023
Chére Catherine,Nous vous remercions pour votre choix sur notre hôtel, nous sommes contents que vous avez passé un agréable séjour. Nous vous félicitons pour toutes les bonnes choses que vous avez citées à l'égard de l'hôtel.Nous souhaitons ainsi vous revoir bientôt.

10/10 – Hervorragend

Helene

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von el mouradi palmmarina am 31. Mai 2023
Chere Helene,Nous nous sommes très reconnaissants de nous faire part de votre satisfaction quant à votre récent séjour à El Mouradi Palm Marina.Mille merci pour ce retour d'expérience et le soin que vous avez pris à nous faire part de vos impressions.Cordialement.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Going bankrupt!
First room was not what I had reserved and the a/c didn't work. They didn't move us until the next afternoon. Then this room was full of ants and extremely noisy. Bed was like laying on a board. We heard noise from the elevator, ping pong table until 2am, disco until 2am, maid service room elevator from 8am-8pm, elevator outside the room all hours of the day and night! The hotel was not air conditioned properly. It was hot everywhere! The bar tender said they are going bankrupt and closing on the 20th of September. They ran out of alcohol too.
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

mustapha

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Mansouria

Aufenthalt von 10 Nächten im August 2022
Antwort von palmmarina am 23. Aug. 2022
Chere MansouriaVotre témoignage est une réelle récompense pour notre équipe .Cordialement

10/10 – Hervorragend

MONDHER

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
stanza silenziosa , comoda , bel servizio al ristorante e a tutti il personale . Grazie .
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von palmmarina am 2. Aug. 2022
Caro Mondher, Grazie per aver dedicato del tempo per condividere i tuoi commenti positivi sul tuo soggiorno all'hotel EL MOURADI Palmmarina. Tante buone valutazioni riportate non possono che lusingarci e incoraggiare anche tutto il nostro personale messo a disposizione e al servizio dei propri ospiti. Vi ringraziamo, grati, per la fiducia dimostrata e desiderosi, sinceramente, di avere l'opportunità di accogliervi nuovamente e di rinnovare questa esperienza sempre con gioia e soddisfazione. La Direzione dell'hotel EL MOURADI Palmmarina

8/10 – Gut

Larbi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Palmmarina am 28. Juli 2022
Cher Client , Merci d'avoir choisi El Mouradi Palm Marina pour passer votre séjour , et nous sommes contents d'avoir répondu à vos attentes. nous espérons d'avoir l'opportunité de vous accueillir de nouveau .

2/10 – Ungenügend

Lamia

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The worst hotel I ever visit my entire life The room smell like a dead rat The carpet in the room and the hall way are very dirty Bed bugs in the room The furniture are very old This hotel doesn’t deserve even one star It’s worse than a motel Very very very very dirty the rooms and they stink like a dead animal inside and I end up with leaving the hotel the same day and Expedia gave me my money back and help me to find another hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von palmmarina am 26. Juli 2022
Dear Client, It is with great attention that we learn your impression of your stay in our establishment. It is also with regret that we note your disappointment. Your observations relating to our hotel services do not leave us indifferent and we really regret knowing that you are upset without having made these remarks to a member of our management. We remain attentive and at the entire disposal of our guests to immediately remedy any inconvenience and/or respond to any request as far as possible. Nevertheless, your opinion remains personal and is not representative of the quality of our usual services, provided to all of our guests. We sincerely hope to be able to regain your trust and provide you with services that meet your expectations on your next visit. Looking forward to welcoming you again and welcoming you, Best regards. The Management of the EL MOURADI PALM MARINA hotel

8/10 – Gut

faiza

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Nizar

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Service and quality of food was disappointing 😞 . This is an over rated five star its more like a 3 stars all inclusive cheap holiday. overall disappointing 😞
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von palmmarina am 20. Juni 2022
Dear Client, Thank you for taking the time to submit your comments. Given the impressions reported, we would have preferred to learn about them, directly, during your stay in order to discuss them together and remedy them, immediately, to fully satisfy you and meet your expectations. However, we hope to be able to regain your trust by ensuring that you have a pleasant and comfortable stay on your next visit to us. Best regards, The Management of the EL MOURADI PALM MARINA hotel

10/10 – Hervorragend

BACHIR

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
belle sejour
merci tous l'equipe kantaoui
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von palmmarina am 11. Juni 2022
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager vos commentaire si élogieux concernant votre séjour au sein de notre établissement. Nous sommes très touchés par votre publication et apprécions, profondément, votre confiance. Nous aussi sommes impatients de vous retrouver pour vous souhaiter, à nouveau, la bienvenue et renouveler cette expérience riche en émotions et joie partagée. Sincères salutations. La Direction de l'hôtel EL MOURADI PALM MARINA

6/10 – Okay

ALI

Mit einer Gruppe gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von palmmarina am 7. Juni 2022
Dear Ali Thank you for choosing EL Mouradi Palm Marina to spend your holiday

8/10 – Gut

gregory

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von palmmarina am 31. Mai 2022
cher Gregory Nous tenons à vous remercier d’avoir pris le temps de nous retourner votre évaluation via le site , après un récent séjour au sein de notre hotel. L’ensemble des équipes vous renouvelle tous ses remerciements et ont hâte de vous revoir très prochainement dans notre établissement pour vous faire vivre une nouvelle expérience d'exception. Cordialement Le Directeur d’hôtel

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

J’étais pas satisfaite la climatisation ça marchait pas la chambre est très ancienne les moquettes sales, la nourriture passable, l’accueil est bien
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von palmmarina am 11. Juni 2022
C’est avec une grande attention que nous avons pris connaissance de votre évaluation relative à votre récent séjour au sein de notre établissement, et nous vous en remercions. Compte tenu des impressions rapportées concernant notre thalasso, nous aurions préféré les apprendre, directement, durant votre séjour afin d'en discuter ensemble et d'y remédier, immédiatement, pour vous satisfaire pleinement et répondre à vos expectative , nous excusons de ne pas avoir répondu à votre prestations. concernant la climatisation , le démarrage est le 1er mai comme il est indiqué dans le site . Nous espérons pouvoir regagner votre confiance en vous assurant un séjour des plus agréables et confortables lors d'une prochaine visite parmi nous. Sincères salutations. La Direction de l'hôtel EL MOURADI Palm Marina

10/10 – Hervorragend

Mohamed Amine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing place to stay
Was really a beautiful hotel , lobby and reception area was so beautiful . We booked all inclusive and enjoyed the variety of the buffett fir breakfast linch and supper . They also offered snacks at 11 . Beautiful pool with lots of activities to enjoy such as beach volley ball ,ping pong ,darts . They also have a in hotel disco , it was ok honestly . They have a dj but they dont change the music . Each night it was the same line up of music which made it incredibly boreing .
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von palmmarina am 17. Mai 2022
Dear customer; We would like to thank you for the time taken to review your nice experience . Knowing that we have met all your expectations is the greatest reward for us. Also, it is with pleasure that we shared your warm comment with all our teams and we can assure you that everyone was very touched. Nevertheless, we will be sure to share your opinion about our dj with the animation manager. We sincerely hope to regain your trust and welcome you again, to offer you a stay that fully meets your expectations. cordially The Management of the EL MOURADI Palm Marina hotel.

8/10 – Gut

Teresa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The hotel could use an update. The WiFI was not consistent in the rooms. Staff was pleasant and helpful. Food was good and plenty of variety. Pool and beach were excellent. Entertainment staff was fun and engaging, great night shows.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2022
Antwort von Palmmarina am 15. Mai 2022
Dear Teresa We would like to thank you for the time taken to review your nice experience We are really so happy to read that our Hôtel El Mouradi Palm Marina lived up to your expectations and that you like our staff our service and our team of animation. We share your comments with the entire team We hope to welcome you again in our Hôtel El Mouradi Palm Marina next time. WARM REGARDS

8/10 – Gut

Oussama

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von elmouradi am 10. Mai 2022
Cher client La direction de l'hôtel et l'ensemble de son personnel vous réitèrent tous leurs remerciements pour la confiance témoignée et ont hâte de vous accueillir, très prochainement, et vous faire vivre une nouvelle expérience d'exception. Sincères salutations. La Direction de l'hôtel EL MOURADI PALM MARINA

8/10 – Gut

JIHEN

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

jm

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Een echte aanrader
We hebben een super verblijf gehad, het personeel was zeer vriendelijk. De kamer was erg comfortabel, net een klein appartement, Er is een fantastisch zwembad,echt super De maaltijden waren erg goed ondanks dat er merendeels lokale gasten waren. Het hotel is een echte aanrader.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

4/10 – Schlecht

Lazhar

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

4/10 – Schlecht

Lazhar

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Slecht hotel voor 5 sterren
Kamer waren niet geweldig is geen 5 sterren waar
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Jan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fijne ervaring
Het was een leuke ervaring in dit hotel in Tunesië. Dit was de eerste keer voor mij in Tunesië dus ik was heel erg benieuwd hoe het zou zijn. Maar ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en in het algemeen heel erg tevreden. Het personeel was vriendelijk en het eten was lekker. De kamer was groot genoeg en de bedden lagen ook lekker.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Julie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
God middag, harde puter.. bra underholdning
God middag og lunsj .. frokost mindre bra. God seng, harde puter og gamle veldig gamle TVer
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

CHRISTOPHE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel très agréable très bon rapport qualité prix.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021