Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Récif Attitude - Adults Only

3.5 out of 5
Récif Attitude - Adults Only
Royal Road, Pointe Aux Piments

Bewertungen

8,4

Sehr gut

108 von insgesamt 267 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
106 von insgesamt 267 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
41 von insgesamt 267 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 267 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 267 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Karen, Hamburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Die Lage des Hotels ist sehr schön. Direkt am Meer mit eigenem Sandstrand und der Garten ist schön angelegt. Liegen sind ausreichend vorhanden und man kann direkt am hauseigenen Riff schnorcheln. In der Anlage und am Strand sind einige herrenlose Hunde unterwegs, leider kommen sie auch ins Restaurant und stehen dann an den Tischen, was uns persönlich gestört hat. Unser Zimmer hatte seitlichen Meerblick und wir genossen es auf unserer eigenen Terrasse zu sitzen. Die Zimmer sind in Ordnung. Das Bett war sehr bequem und es wurde täglich gereinigt. Die Dusche hat leider geleckt, aber das hatten wir in jedem Hotel auf Mauritius. Der Service im Restaurant hätte besser sein können, grad beim Frühstück fehlte oft Geschirr. Die Kellner abends wirkten teilweise nicht sehr motiviert, was uns etwas erstaunt hat, weil wir ansonsten sehr freundlichen Menschen auf Mauritius begegnet sind. Das Essen war ebenfalls in Ordnung, es gab eine gute Auswahl und man ist satt geworden. Da wir auf Honeymoon waren, bekamen wir ein Candlelight Dinner am Strand sowie eine 30 minütige Massage for free. Ein toller Service. Was uns ebenfalls gefiel, war, dass wir am Abreisetag das Zimmer bis 16 Uhr behalten durften, da unser Flieger erst am Abend ging.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von VV am 3. Okt. 2023
Dear Karen, Thank you very much for choosing Recif Attitude for your vacation and for taking the time to share your review with us! We really appreciate your feedback. We want you to know that we have carefully noted your comment and shared it with the relevant departments. Your feedback is valuable to us because it helps us improve our services and ensure that we provide the best possible experience for our customers.We hope to have the chance to welcome you again! We are committed to making your next stay even more memorable! Sincerely, Warren Foo Tam Fong - General Manager

8/10 – Gut

Sonja

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Das Personal war sehr freundlich und hat Probleme schnell gelöst. Sehr viele streunende Hunde in der Anlage. Hat uns nicht gestört, sollte man aber wissen.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Urvi am 4. Mai 2023
Hello Sonja,Thank you very much for the excellent feedbacks.I am delighted to read that you had a really nice stay among us and appreciated the overall services of the hotel, and you were really touched by the special attention of our Family Members!I confirm that we do have a national concern in terms of stray dogs and cats, Unfortunately, indeed a majority of guest loves them and feed them which encourage them to stay within the hotel premises. We are also taking part of a sterilisation program for these animals, so we can control them on the long term.I have shared your review with all our Family Members.It was a real pleasure welcoming you. Thank you again for your recommendation as your review will be great advice for our future travelers coming to Recif Attitude.We look forward to welcoming you back soon at Récif Attitude!Sincere Regards,Warren Foo Tam FongGeneral Manager

8/10 – Gut

July, Köln

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Insgesamt ein schönes Hotel, allerdings roch unser Zimmer sehr schimmelig und irgendwann hatten wir auch eine kleine Überschwemmung im Bad. Das Personal war aber sehr freundlich, hat direkt geholfen und alles getan, damit es uns gut geht.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kevin Govinden General Manager am 5. Nov. 2019
Hello, Thank you for sharing your feedback and I am delighted to read that you had a nice stay among us. I sincerely apologize for the inconvenience in the room but I am happy that this issue was sorted our by our Family Members and made your holiday even more comfortable. I have shared your review with all our Family Members who were very happy to hear your kind words. Again, thank you for sharing your comments and we look forward to welcoming you back at Recif Attitude. Sincere regards, Kevin Govinden General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super freundliches Personal, geben sich viel Mühe, super Anlage, leckeres Essen, zu empfehlen!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kevin Govinden General Manager am 5. Nov. 2019
Hello, Thank you so much for your heart-warming review 😊 I am delighted to read that you had a nice stay among us and was very touched by our hospitality. Your review is a great advice for our future travelers coming to Recif Attitude. Thank you again for this encouraging review and we look forward to welcoming you back at Recif Attitude for another great holiday. Sincere regards, Kevin Govinden General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Kevin Govinden am 16. Apr. 2019
Hello, Thank you for choosing Récif Attitude for your holidays and for rating your experience. I am happy that you have enjoyed our overall resort. All our Family Members and I are looking forward to welcoming you back soon 😊 Best Regards, Kevin Govinden General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr ruhiges und entspanntes Hotel mit tollem Personal
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von General Manager am 13. Jan. 2019
Hello, Thank you for choosing Récif Attitude for your relaxing getaway. It is such a pleasure that you have enjoyed your overall stay along with the hospitality of our Family Members. Looking forward to welcoming you back soon for another amazing stay 😊 Best Regards, Kevin Govinden General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes kleines Hotel direkt am naturbelassenen Sandstrand. Idealer Ausgangspunkt für Ausflüge. Hotel bietet Taxiservice mit Festpreisen für diverse Ausflüge an. (Nach Tasmeem fragen, sehr angenehme Fahrerin) Essen war auch sehr gut, vor allem Salate. Frühstücksbuffett klein, aber alles was man braucht. Für Abwechslung muss man selbst immer wieder neu kombinieren. Einzig die streunenden Hunde/Katzen wurden zwischendurch etwas lästig. Zum Schluss wurden sie jedoch wohl erfolgreich ferngehalten. BITTE NICHT FÜTTERN! Schönes vorgelagertes Riff zum schnorcheln (Ausrüstung kann kostenlos geliehen werden)
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2018
Antwort von Kevin Govinden am 20. Dez. 2018
Hello Thank you very much for this amazing review and for choosing our resort. It was a real pleasure to have you with us for your holidays. I am happy that you had enjoyed our overall resort along with the special attention of our Family Members. Your encouraging words touched them all, especially Tasmeen. We are all looking forward to welcoming you back for your next holidays at Recif Attitude 😊 Best Regards, Kevin Govinden General Manager

6/10 – Okay

Micha, Berlin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nettes Hotel aber sehr einfach
Wir hatten einen schönen Aufenthalt. Es ist klein und sehr gemütlich und auch sehr authentisch. Man sollte nicht zu viel erwarten es ist keine große Kette. Dir Prozesse funktionieren nicht einwandfrei. Wenn mal etwas schief geht (kaltes Essen) sind aber alle bemüht. Man muss einfach viel fragen auch wenn es nirgendwo steht, dass es das gibt. Kann ich ein Eis zum Nachtisch bekommen? Na klar. Die Kultur ist anders und das ist dann leider manchmal etwas unverständlich. Da tropft dir AC, dann leg ich ein Handtuch drunter, statt dem Hausmeister Bescheid zu geben. Die Preise vor Ort sind für den Standard etwas zu teuer. Qualität bei Essen kann man auch noch was machen. Gerade im Punkt Abwechslung, denn es muss nicht alles gleich schmecken. Ansonsten kann man viel kostenlos machen und alles sind freundlich und hilfsbereit. Man sollte auf jedenfall nichts über das Hotel buchen. Es ist viel zu teuer und die Preise sind vorab abgesprochen. Das bekommt man draußen ( Taxi) teilweise für die Hälfte.
Aufenthalt von 13 Nächten im September 2018
Antwort von Kevin Govinden am 4. Okt. 2018
Dear Michael, Thank you for taking the time to share your experience following you stay with us and I regret that you left us not fully satisfied. I am sorry that our culinary offer was not as per your expectations. We do propose a variety of local and international food to our guests, we have the Taba-J, our local street food concept which is open for lunch and tea time. We have the new ‘A la carte’ Restaurant Kot Nou, which serves the Mauritian flavours and is open for dinner on every Mondays, Wednesdays and Fridays. We moreover always encourage our guests to share their preferences with us so that we can offer them a memorable stay. I have taken good note of your comment about the room. I would like to share with you that it is advisable not to use the air conditioner with the door open which can cause some leakage. Thank you once again for sharing your constructive feedback which will help us better understand your expectations and improve. Hoping for another chance of welcoming you back for a better stay, Sincere Regards, Kevin Govinden General Manager

10/10 – Hervorragend

Kim, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne familiäre Anlage mit Strandlage
Das Hotel ist sehr schön eingerichtet und hat eine tolle Lage direkt am Strand. Außen herum gibt es nicht viel, das war genau das was wir wollten. In Ruhe entspannen und sich verwöhnen lassen - und das hat hier wirklich super geklappt! Gerne wieder!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
If you want a sand beach you got to go somewhere else. Very rocky beach right at the hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2018
Antwort von Kevin Govinden am 26. Feb. 2018
Good Morning, Thank you for sharing your experience. I regret that our beach was not as per your expectations. We do have a natural and unspoiled beach which makes it one of the best snorkelling spot in the area. Hope to welcome you again for your future holidays. Best regards, Kevin Govinden General Manager

10/10 – Hervorragend

Philipp, Leipzig, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Short summer break
The hotel impression was overwhelming. This hotel is officially rated with 3 stars, but it plays easily in a 4 star league. The staff was extremely friendl and allways had a helping hand / word. But at the same time they allways were discrete and you never had to hide for a silent minute. Just the perfect level of service. The rooms are basic, but ultra clean. All you neee is in there and seriously - having such a wonderful countryside why would you need to spend more time than required inside. Last but not least: the food. We found a fine and everyday changing selecting of a mixure of local cuisine as well as classics. It luckily is not one of the buffets you are overwhelmed and the food liee around there for hours, no. In the evening you find a well-selected choice of 6-8 different meals, a salat buffet and a dessert plate. All you need and more than enough to explore.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gerne wieder !
Wir (meine Frau und ich, 50 Jahre, Aufenthalt im Hotel: 1 Woche) haben uns dort sehr wohl gefühlt. Das Personal war sehr freundlich und aufmerksam. Unser Zimmer war etwas renovierungbedürftig. Der Blick vom Balkon auf das Meer mit den Sonnenuntrgängen war unbeschreiblich. Der Strand ist etwas "klein", zwar sehr breit aber nicht so tief. Liegen waren immer verfügbar. Die Korallen vorm Strand (die man schwimmend erreichen kann) waren leider tot und insgesamt relativ wenig Fische. Das Essen war abwechslungsreich und gut. Hätte manchmal etwas mehr gewürzt sein dürfen.
Antwort von Kevin Govinden am 12. Juli 2017
Good afternoon, Thank you for staying at Recif Attitude and for this wonderful review! We appreciate the time you afforded to share such a nice review which means a lot to us! I have noted your constructive feedback about the room. Refurbishment work has already been started since last two months, I hope you have noticed it during your stay. All the Family Members thank you for your kind words and recommendation. We look forward to welcoming you back again to our shores for another pleasurable experience. Kind Regards, Kevin Govinden General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbares Hotel direkt am Strand
Wer Ruhe sucht, findet sie hier. Für uns ein wichtiges Kriterium. Das kleine Hotel (70 Zimmer) liegt direkt am Wasser, Publikum und Hotel sind durchaus als ruhig einzustufen, meist war ab 22 Uhr der Großteil der Gäste auf seinen Zimmern. Abendunterhaltung gibt es in Form von gepflegter, ruhiger, jazzlouniger Livemusik an jedem zweiten Abend. Lage des Hotels prima, Anlage gepflegt und der Sternekategorie absolut angemessen - wer allerdings Luxus erwartet, sollte auf entsprechend höherpreisige Hotels zurückgreifen. Wir haben uns rundum wohl gefühlt, Essen war völlig okay, Getränke im Hotel vielleicht etwas zu hochpreisig (deutsche Kneipenpreise).

10/10 – Hervorragend

oli, München

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ein sehr schönes hotel mit toller Lage und sehr freundlichen Personal. Am Gebäude sollte die Instandhaltung mehr machen.

8/10 – Gut

Simone, Simmern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Anlage direkt am Strand
Unser Aufenthalt im Recif Attitude war sehr angenehm! Der Service ist prima, es gibt ein reichthaltiges Frühstücksbuffet. Die Anlage ist sehr sauber und ordentlich. Das Zimmer war in Ordnung, jedoch etwas klein und das Bett war sehr hart.
Antwort von Mervin Appadu am 9. Feb. 2017
Dear Simone, We thank you for sharing your comments on your stay and nice to read that you enjoyed our breakfast! We have taken good note of the bed. Please note that we have bed softener available upon request. It has been a pleasure to having you and we look forward to welcoming you again. My very best regards, Mervin Appadu General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel zum Entspannen
Das Hotel ist nur zu empfehlen. Das gesamte Personal war freundlich und hilfsbereit. Das Essen war köstlich, die Zimmer sauber und das Freizeitangebot super.

6/10 – Okay

Tanja, Solingen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Nettes, einfaches Hotel
Das Hotel war den 3 Sternen angemessen. Die Anlage machte einen gepflegten Eindruck, mit einigen kleineren Mängeln. Zimmer sehr einfach ausgestattet, aber ausreichend. Aber wer braucht auf so einer schönen Insel schon das Zimmer. Der Außenbereich des Hotels war gepflegt und sehr schön gestaltet, insb. die Poolanlage. Direkter Zugang zum kleinen, aber schönen Strand mit guten Schnorchelmmöglichkeiten. Auch das Essen war den Sternen angemessen. Das Personal war sehr freundlich! Die Freizeitmöglichkeiten sind im Hotel Mangelware. Ohne all inclusive sind die zusätzlich anfallenden Kosten allerdings recht hoch (z.B. Wasser 1l für 120 Rupien, im Supermarkt 6 l für unter 100 Rupien). Unser erster Eindruck/Zimmer war allerdings ein Schock. Das Zimmer war eine bessere Abstellkammer mit 1 cm breitem Riß durch die komplette Räumlichkeit, defekter Klimaanlage, heraushängenden Lampen, dunkel, etc. Allerdings kam der Manager ohne eine Beschwerde unsererseits auf uns zu und wir besprachen die Probleme. Daraufhin bekamen wir ein anderes Zimmer für einen kleinen Aufschlag, mit Rabatt und Entschuldigung. Im Anschluß daran konnten wir den Urlaub genießen. Für Leute die kein all inclusive buchen bietet die Umgebung nicht allzu viele Möglichkeiten der Abendgestaltung/Essen. Ansonsten gibt es überall kleinere Buden an den Straßen, in denen sehr leckeres Essen von den Einheimischen verkauft wird. Sehr zu empfehlen.

6/10 – Okay

Melanie, Darmstadt

Gut: Personal & Service
Insgesamt schönes Hotel mit wenigen Minuspunkten
Wir haben während unserer Rundreise über die Insel drei Nächte im Recif verbracht. Bei unserer Ankunft würden wir sehr freundlich und zuvorkommend begrüßt. Wir hatten ein Zimmer mit direktem Zugang zu Pool und Meer, das jedoch in direkter Nähe zur Bar lag, sodass es abends z.T. etwas lauter zuging. Die uneingeschränkte Sicht auf das Meer und den, durch die Lage an der Westküste, täglich atemberaubenden Sonnenuntergang konnten das allerdings wieder etwas wettmachen. Das Zimmer selbst war recht einfach ausgestattet. Es gab kein separates Bad, die Dusche ist im Zimmer, lediglich die Toilette ist durch eine Schiebetür abgetrennt. Durch die Nähe zum Meer ist es immer sehr feucht, was sich leider auch an den Schimmelspuren im Zimmer bemerkbar gemacht hat. Wir hatten lediglich Bed and Breakfast gebucht, haben aber auch ein Mal im Hotel zu Abend gegessen. Sowohl das Frühstücksbüffet als auch die Abendkarte sind landestypisch gestaltet, was uns jedoch nicht gestört hat - im Gegenteil!

10/10 – Hervorragend

Carmen, der Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hübsches Hotel
Wir haben falsche Stranderwartungen gehabt, uns auch nicht genau informiert.

8/10 – Gut

Magdalena

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft

6/10 – Okay

Lia, Österreich

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sonderbare Auffassung des Dienstleistungsgedanken
Sauberkeit des Zimmers lässt sehr zu wünschen übrig (schimmliger Gestank, auch bei Bettwäsche und Handtücher, Kakerlaken und Riesenspinnen), und bei Beschwerde an der Rezeption bekam man die Antwort: It's a tropical Island, you know? Abends wird anderes Essen als bestellt serviert, und bei Nachfrage wird man mit "so you received more than you expected" abgespeist. Frühstücksbuffet sehr bescheiden und bei einem Aufenthalt von 2 Wochen sehr monoton (1 Obstsorte, kein Gemüse, kein Schinken oder Wurst, nur Weißbrot, und das jeden Tag). Strand von großen Steinen durchwachsen, was Schwimmen schwierig macht. In näherer Umgebung keine Einkaufs- oder Unterhaltungsmöglichkeiten. Die Anlage insgesamt aber sehr nett gestaltet und das Personal sehr freundlich. Abends gabs nettes Essen und Livemusik. Für Kurzaufenthalte sicher in Ordnung.

8/10 – Gut

Jürg, Oberglatt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhige Lage direkt am Meer
Sehr persönliche Betreuung, der Gast wird wahrgenommen. Herzliche, sehr freundliche Mitarbeiter mit einem sehr aufmerksamen Chef. Wünsche werden umgehend erfüllt. Service sehr aufmerksam.

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Le Récif, ein Hotel für Geniesser und Schnorchler
Hut ab, dieses Hotel hat einiges zu bieten.

8/10 – Gut

Fabrice

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Je recommande cet hot
Aufenthalt von 13 Nächten im Oktober 2023
Antwort von VV am 20. Nov. 2023
Bonjour Kevin, Merci beaucoup d'avoir choisi Récif Attitude pour vos vacances et d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous ! Nous apprécions vraiment vos commentaires, car ils nous sont précieux pour améliorer nos services et garantir la meilleure expérience possible à nos clients. Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau! Nous nous engageons à rendre votre prochain séjour encore plus mémorable.Cordialement, Warren Foo Tam Fong - Directeur général

8/10 – Gut

Lars

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Dejlig beliggenhed
Dejlig belliggenhed og fine deluxe værelser. Morgenmad og frokost ok - men aftenbuffetten var decideret ringe. Der er ikke tale om Bounty strand - men en strand med fine muligheder for gode snorkel oplevelser direkte fra stranden. Men der er plads til forbedringer bl.a. på restaurant siden. Og værelserne kunne også tåle en gennemgang for slid mv.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Warren Foo Tam Fong, General Manager am 28. Aug. 2023
Hello Lars, Thank you for sharing a review with us! It is with pleasure that I read that you had a nice stay with us and that you appreciated the overall service of the hotel, the hospitality of our family members, and our cuisine! I have shared your feedback with all of our family members! We look forward to welcoming you back to the Recif Attitude Hotel for another beautiful moment. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Melissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paradisiaque
Séjour idylllique au récif ! Du personnel de chambre, en passant par ceux de la salle de restauration, et de la réception, tout le monde a été aux petits soins avec nous, tout en étant discret. Concernant les prestations, plusieurs activités gratuites sont proposées par l’hôtel si vous séjournez en demi-pension comme nous (bateau en fond de verre, cours de cuisine, un dîner au restaurant traditionnel Kot Nou, prêt de matériel de snorkelling). Sans compter la salle de sport mise à disposition des hôtes, et les nombreuses terrasses pour se détendre. L’hôtel en lui même a été un réel coup de cœur, la piscine à débordement front de mer, la suite deluxe front de mer également avec vue imprenable. Un vrai petit coin de paradis. Sur notre séjour de 10 jours, nous sommes restés 7 jours complet a l’hôtel tellement l’endroit est paradisiaque. Cela ne nous a pas empêché de découvrir les richesses de Maurice, au contraire. Mon conjoint et moi y reviendrons avec plaisir et le conseillons à tout le monde sans hésiter. Le petit + (adults only), un havre de paix !
Suite double 218 deluxe front de mer
Terrasse front de mer
Coin détente
Vue de notre suite
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2023
Antwort von Urvi am 31. März 2023
Bonjour Melissa,Merci beaucoup pour vos commentaires positifs et encourageants.Je suis heureux que vous ayez bien apprécié l’hospitalité de nos Family Members, la proximité de l’hôtel, le concept ‘Adults only’ de l’hôtel, le service général et les facilités de l’hôtel ! Vos compliments à l’égard de nos Family Members ont été partagés avec tous les membres de l’équipe.Encore une fois merci pour vos commentaires et merci de nous avoir recommandé aux futurs voyageurs qui viennent à Recif Attitude.Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau parmi nous pour profiter encore d’un superbe séjour ce petit coin de paradis !Très cordialement,Warren Foo Tam FongDirecteur Général

10/10 – Hervorragend

valérie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent séjour
Hôtel de petite taille très sympathique. Le personnel est charmant. Un clin d’œil particulier à Roy et Reena avec qui nous avons beaucoup discuté. La situation de l’hôtel est exceptionnelle et la piscine est extra !!
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2023
Antwort von Urvi am 27. Feb. 2023
Bonjour Valérie,On est vraiment comblé de lire vos commentaires positifs !Je suis heureux de savoir que vous ayez bien apprécié l’hospitalité de nos Family Members, la proximité de l’hôtel et notre piscine à débordement !Vos commentaires ont été partagés avec tous les membres de l’équipe surtout avec Roy et Reena.Encore une fois merci de votre recommandation et nous espérons vous accueillir à nouveau au Récif Attitude pour profiter encore d’un excellent séjour parmi nous ! À très bientôt !Cordialement,Warren Foo Tam FongDirecteur Général

10/10 – Hervorragend

JINYOUNG

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Juliana Maillard-Corentin am 11. Jan. 2023
Dear Jinyoung,Thank you for rating your stay with us!We hope to welcome you again soon.Kind regards,

8/10 – Gut

Sirpa

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Warren Foo Tam Fong am 29. Okt. 2022
We thank you for the review.

4/10 – Schlecht

Philippe

A prendre sans les repas
Nous avons choisi cet hotel après un séjour dans l'ouest de l'ile Maurice. Hotel de qualité moyenne dont les chambres sont plutot petites. Là ou sa pèche c'est la nourriture. Nous avions pris un séjour en demi pension et toute la nourriture était totalement insipide. Le petit-déjeuner est très moyen avec un choix très limité. Le repas du soir (nous en avons pris 2) était de mauvaise qualité.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Recif Attitude am 26. Apr. 2022
Bonjour Philippe, Je vous remercie d’avoir choisi Récif Attitude pour votre séjour et surtout pour sa proximité ! Je regrette toutefois que nous n’ayons pas été en mesure de vous donner entière satisfaction. Vos commentaires ont été partagés avec toute l’équipe. Je suis désolé que notre offre culinaire ne fût pas à votre goût. Nous proposons effectivement une variété de plats locaux et internationaux afin de satisfaire tous nos clientèles. Notre restaurant, Kot Nou qui est 100% Mauricien est ouvert les lundis, mercredis et vendredis sur réservation. Nous invitions tous nos clients à rencontrer le Chef si besoin afin de préparer s’il le faut des plats adaptés à leurs préférences. C’est dommage que tous vos commentaires reçus furent plutôt positifs. Si on avait reçu ces commentaires pendant le séjour, nous aurions pu vous assister au maximum ! J'ai pris bonne note pour votre commentaire concernant notre chambre. Nous conseillons à tous nos clients de partager leur commentaire pendant leur séjour afin que nous puissions rendre leur séjour chez nous plus agréable. Je vous remercie encore une fois d’avoir pris les temps de partager vos commentaires afin d’améliorer notre service. Nous espérons dépasser vos attentes lors d’une prochaine visite au Recif Attitude. Très cordialement, Warren Foo Tam Fong Directeur Général

10/10 – Hervorragend

J FRANCOIS

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un hotel sympa
Hotel idéalement situé face a la plage. Belle piscine. Equipes tres sympa et cordiales. Chambre petite. Espaces communs tres bien aménagés. Nous recommandons vivement cet hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von w am 12. Apr. 2022
merci pour cette belle note.

8/10 – Gut

Lesley

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Comfortable but in need of TLC
Spent a lovely relaxing stay. Staff very helpful and friendly. Rooms are basic but comfortable although in need of a good redecorating and tidy up. Found the food at breakfast and dinner very nice and a good choice. Would recommend beach shoes for both beach and sea - great snorkelling. Would definitely return
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2022
Antwort von Recif Attitude am 17. Feb. 2022
Hello Lesley, We thank you very much for this outstanding review! We are delighted to read that you really enjoyed your stay among us and appreciated the overall services of the hotel, and our culinary offer! Your compliments have been shared to all our Family Members. I would like to inform that our rooms have been designed as per the Zen concept of the hotel. Our beach is a natural one and unspoiled which is best known as a snorkeling spot. We do not remove all the corals as they are part of the environment, ecosystem and essential to protect the beach from erosion and this is why the snorkeling is really interesting in this area. We do recommend our guest to wear safety shoes. Thank you for being our ambassador and for recommending our hotel to other travelers. We cannot wait to welcome you soon for another relaxing holiday! Best regards, Warren Foo Tam Fong General Manager

8/10 – Gut

Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good enough could be better
Preferred stay at tropical attitude. Food average, mask wearing needs to better. Hygiene on table cleaning between all uses also needs improving. Strays in dining area annoying however common mauritius problem. Long walk between car and some rooms. Brilliant helpful staff. Nice views
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Warren Foo Tam Fong am 14. Dez. 2021
Dear Antonio, I thank you for sharing your constructive feedbacks while I note with relief that you appreciated the hospitality of our Family Members and the view from the hotel. I have shared your comments with all our Family Members. I have well noted that our culinary offer was not as per your expectations, and we do propose a variety of local and international food to our guest. Above all, we do special dishes to meet the taste of every guest and we invite them to share their feedback or preferences during their stay, so we can assist any request and improve their holiday experience! We do have a national concern in terms of stray dogs and cats, Unfortunately, a majority of guest loves them and feed them which encourage them to stay within the hotel premises. We are also taking part of a sterilisation program for these animals, so we can control them on the long term. I have taken good note for your comment regarding the cleaning process and taken action with the concerned teams. Thank you once again for sharing your constructive feedback which will help us better understand your expectations and also improve our services. Hoping for a second chance of welcoming you back for a better experience. Kind regards, Warren Foo Tam Fong General Manager

10/10 – Hervorragend

diana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel with the most amazing staff. Would definitely come back to stay. Really good location. The food is fantastic, every morning fresh crepes for breakfast!!! Staff would go above and beyond for you - thank you Veena and Donovan .
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von w am 24. März 2020
dear Guest, many thanks for your comments

10/10 – Hervorragend

JJL

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Compleet en in orde. Geen krijsende kinderen. Prima restaurant en uiterst vriendelijk, behulpzaam en gastvrij personeel. Aandacht voor verjaardagen ed. Voor vertrek kun je in de kamer blijven of indien al weer besproken bij een late vlucht, krijg je een vervangende kamer. Heerlijk strand en snorkelgebied bij het hotel. Wateractiviteiten. Kortom, gewoon doen!
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Kevin Govinden General Manager am 20. Feb. 2020
Hello, Thank you very much for this amazing review 😊 We are glad to know that you had a very nice stay among us and appreciated the ambiance at the hotel, the hospitality of our Family Members, the water sports activities and the snorkelling spot! I have shared your feedbacks with all our Family Members, and they are happy to know that you appreciated their special attention for your birthday. Your review is a great motivation for our Family Members and a great advice for our future travelers coming to Récif Attitude. We hope to see you soon for your next holiday. Best regards, Kevin Govinden General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 13 Nächten im Januar 2020
Antwort von Kevin Govinden General Manager am 11. Feb. 2020
Hello, Thank you very much for the excellent rating! 😊 Hope to see you soon for your next holidays at Recif Attitude hotel. Best regards, Kevin Govinden General Manager

10/10 – Hervorragend

Alain

Gut: Personal & Service
Excellent séjour ! Personnel vraiment accueillant et super
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Kevin Govinden General Manager am 11. Feb. 2020
Cher Alain, Merci d’avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous sommes heureux de lire que vous ayez passé un excellent séjour parmi nous. Vos feedbacks ont été partagé avec nos Family Members et ils sont très heureux de savoir que leurs attentions vous ont vraiment touché. Vos commentaires sont une source de motivation pour toute équipe. Encore une fois merci pour vos feedback et nous espérons vous accueillir à nouveau au Récif Attitude! À très bientôt ! Bien cordialement, Kevin Govinden Directeur Général

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good. Nice people. Good room. Nice beach. Excellent food.
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2020
Antwort von Kevin Govinden General Manager am 23. Jan. 2020
Hello, We thank you for taking the time to review your stay. We are delighted to read that you really enjoyed your stay among us and appreciated the overall hotel facilities and services. Thank you again for sharing your feedback and we look forward to welcoming you soon for another great holiday at the Récif Attitude hotel! Kind regards, Kevin Govinden

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We are very happy about our stay in Recif attitude. Staff was incredibly careful and ready to fill our requests. Food was awesome, exactly what we expected. Vegetable, fruits, meat, fish and seafood have been prepared in many different ways, always super tasty 😋. Top drinks and wonderful music in the evening were the perfect combination to enjoy the atmosphere. The beach in front of the hotel was nice and after some meter you could start snorkeling around and watch some nice fish.
Aufenthalt von 13 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Kevin Govinden General Manager am 15. Jan. 2020
Hello, Thank you very much for this amazing review! We read with great pleasure that you had a nice stay among us that you appreciated the facilities along the service at the hotel and our snorkelling spot which is indeed one of the best in this area! 😊 Your review is a great motivation for our Family Members and a great advice for our future travelers coming to Récif Attitude. It was a real pleasure welcoming you and we hope to see you soon for another great holiday at the Récif Attitude hotel! Kind regards, Kevin Govinden General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2019
Antwort von Kevin Govinden General Manager am 13. Dez. 2019
Hello, Thank you very much for the excellent rating! 😊 Hope to see you soon for your next holidays at Recif Attitude hotel. Best regards, Kevin Govinden General Manager

8/10 – Gut

DIDIER

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TRES AGREABLE SEJOUR
beau petit établissement en bord de mer. personnel accueillant et sympathique. Bon petit déjeuner frais et copieux
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Ken

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great for a nice laid back holiday with little to interrupt you day. Spa on site and water/boating activities available. Clear waters but the beach is covered with rocks so swimming just off the shore of the hotel area is challenging.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kevin Govinden General Manager am 11. Nov. 2019
Dear Ken, Thank you very much for this amazing review. It was a real pleasure to have you with us for your holidays and appreciated our Spa and the water sports activities. We have shared your comments with all our Family Members. Our beach is a natural one and unspoiled which is best known as a snorkeling spot. We do not remove all the corals as they are part of the environment, ecosystem and essential to protect the sand from erosion. We look forward to welcoming you back for your next holidays 😊 Best regards, Kevin Govinden General Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas, Johannesburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff are very friendly and accommodating. You have wonderful sunsets and I would advise a room that is sea facing aka ocean view. An all inclusive is also a good option if you are going to eat the majority there. You have beautiful snorkeling right off the beach with no jetskis or anything to bother you. It is the perfect holiday for a couple seeking a quiet retreat away from the more busy hotels.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2019
Antwort von Kevin Govinden am 8. Okt. 2019
Dear Thomas, We thank you so much for this amazing review 😊 We are happy to note that you really enjoyed your stay among us, that you appreciated our All-in All-out offer and our snorkeling spot, indeed one of the best in this area. It was a real pleasure welcoming you and thank you again for your recommendation. We look forward welcoming you back again for another perfect holiday at the Recif Attitude, to enjoy the wonderful sunsets! Best regards, Kevin Govinden General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2019
Antwort von Kevin am 24. Juni 2019
Hello, Thank you for taking the time to rate your experience. We always encourage our guests to share their feedback with us when they are in-house, so that we can react immediately to offer them a better stay. Hope to welcome you back for your next holidays at the Récif Attitude, so we can exceed your expectations, Best Regards, Kevin Govinden General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 12 Nächten im Mai 2019
Antwort von x am 24. Juni 2019
Hello, Thank you for choosing our resort for your stay and rating your experience. I am glad you had an nice stay. All our Family Members and I are looking forward to welcoming you back soon :) Best Regards, Kevin Govinden General Manager

10/10 – Hervorragend

MARC

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy recomendable
La experiencia fue muy buena. Yo viajo mucho por negocios y es la segunda vez que elijo este hotel. Aunque esta un poquito alejado de Port Louis (30 mim en coche) es una buena opcion para relajarse y desconectar despues del trabajo. Tiene su playa de coral privada justo enfrente del hotel. Es un placer desayunar o cenar mirando el mar que tienes a 1 metro de distancia. Ademas organizan actividaded acuaticas gratuitas ideal para pasar los dias en el mar. No muy lejos a 5 min es coche hay otra plaua muy grande y diferente. Este hotel es una muy buena elecvion si buscamos tranquildad y relajarse. La.comida de la cena era buena y variada, unos.dias tenian menu a elegir de la carta y otros buffet. Ademas cocinanplatos tipicos mauritanos. Por otro lado decir que el wifi funciona perfectamente. 100% recomendable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von x am 2. Juni 2019
Dear Marc, Thank you very much for choosing Récif Attitude for the second time and for sharing your experience. It was a real pleasure to have you with us and now to read that you have enjoyed our overall resort, culinary offer and hospitality of our Family Members. Many thanks for recommending us to other travelers. We are all looking forward to welcoming you back soon, with your favorite drink in hand and your toes tickling the sand while enjoying our sunsets 😊 Kind Regards, Kevin Govinden General Manager

10/10 – Hervorragend

Lauren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect holiday!
Amazing staff- couldn't do enough for you! Really helpful and attentive. Incredible views and incredible sunsets!
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Kevin am 2. Juni 2019
Dear Lauren, Thank you very much for such an amazing review! 😊 All our Family Members and I are delighted that you have enjoyed our overall resort along with our hospitality. Looking forward to welcoming you back soon for another great getaway :) Best Regards, Kevin Govinden General Manager

8/10 – Gut

guest

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the reef, the pool, the wifi, and the room. We were able to visit most of the places we want to see using the local bus.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von x am 26. Mai 2019
Hello, Thank you very much for the nice review 😊 It was a real pleasure to have you with us for your holidays and I have shared your sweet comments with all our Family Members. We are looking forward to welcoming you back soon for another great stay, Best Regards, Kevin Govinden General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Molto bella la struttura con camere fronte mare. Peccato per la spiaggia che era molto limitata e il mare basso pieno di rocce.
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2019
Antwort von x am 14. Mai 2019
Hello, Thank you for choosing our resort for your getaway. Our Family Members and I are glad that you have enjoyed your overall stay with us. Our beach is a natural one and unspoiled which is best known as a snorkeling spot. We look forward to welcoming you back for your next holidays 😊 Sincere Regards, Kevin Govinden General Manager