Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Pittsburgh Plaza Hotel

2.5 out of 5
Pittsburgh Plaza Hotel
401 Holiday Dr, Pittsburgh, PA

Bewertungen

5,0
105 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
134 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
224 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
223 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
314 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5,4/10

Sauberkeit

5,8/10

Personal & Service

4,2/10

Ausstattung

4,8/10

Zustand der Unterkunft

5,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer gut, Pool und Frühstück Pandemie bedingt nicht möglich
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

4/10 – Schlecht

Joseph, Hannover

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Reid

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Becca

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Kenneth

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They take your money and you can't even stay there
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Frank

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was abandoned and I flew to Pittsburgh with my son for a Steelers game to find that we had no where to stay , I blame Expedia since they are who I went through for this tragedy, they have also done nothing to help or rectify us being stranded in a city that I did not know for two days !!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Marc

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

sherry

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Nathalie

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The hotel was closed... we had to pay 4 times the price we were suppose to pay in order to find a room in a hotel... they were all full... Instead of approx. US$300, I had to pay approx. US$1200. And I was not the only one with this problem... at least 15 cars arrived in the parking while I was there. REALLY NOT HAPPY ! You should reimburse the difference we paid vs the amount we were suppose to pay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Amber

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Dora

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Microwave was dirty and had dirty glass bowls placed inside. After brining it to the front desk staffs attention twice; at the time of checkout they stated (day shift) they cleaned it themselves and took videos. It wasn't worth the argument but I will say that if I'm in the area I most likely will not be staying at this property again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Judy

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Clay

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Muhammad

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Sahaii

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No comment

10/10 – Hervorragend

AMY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy check in! Cookies are always a nice touch!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

2/10 – Ungenügend

Michael

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Keishawn

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Daniel

2/10 – Ungenügend

lucia

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
THIEVES, they will ask for a security deposit cash and tell you they will return it when you check out. They refuse to give you the hotel key until you give them cash even if you pre-paid. I had been driving all day and was tired so I went ahead and gave them cash. The next day came and I went to the front desk to check out and get my money back, however, they are never present at the front desk so you better not have a schedule you need to stick to because you may need to wait all day for them to return. I had a tight schedule I needed to follow so just left the key in the check out basket and assumed that I could call later to have it situated, but they never answer the phone. I called for 3 days straight and their number just takes you back to the main menu continuously, so I'm out 50$. The staff are impossible to get a hold of and extremely unprofessional.

2/10 – Ungenügend

Kourtney

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This hotel is closed for business!!!!
This hotel is closed down!!!!!!! You wasted my time , energy, and ruined my plan for a place to stay while working. Everywhere else was either full or way too expensive at last minute and I had to sleep in my car!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Sue

Mit der Familie gereist
The property was closed for business when we arrived, then we had to go through Expedia to try to get a refund. Not the best start to the new year.

2/10 – Ungenügend

Woodrow

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Abandon property
The only thong worse than the hotel itself is Hotels.com
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

John

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Xochilth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022

4/10 – Schlecht

Mario

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Condition of the hotel is poor - looks and feel like they stop investing and doing any maintenance a long time ago. Toilet kept flushing all night and my 2nd day there was no hot water so I was not able to take a shower. In the lobby and room a lot of things are broken and doesn't feel clean. Staff are not very friendly or motivated but I cannot blame them. Only plus point is the location and easy drive to down-town Pittsburgh. I will not recommend this hotel to anyone.

4/10 – Schlecht

Gregory

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
DISSAPPOINTED
There was only one person working and they were working very slowly. Once we got through the line and checked in the room they sent us to hadn’t been cleaned. Beds were unmade and toilet hadn’t been flushed trash emptied etc. we got into another room and there was no soap in the bathroom.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Christina

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The photos on web are false advertising it’s not like the real one . It was so cold in the lobby that there wear space heaters all over and still had to have a big coat on. The blankets where stiff and rough and thinner then a sheet at best . No exhaust fan in bathroom and no microwave no fridge and coffee pot but no cups . Waste of money very disappointing

2/10 – Ungenügend

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Clarissa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Night manager was always on the phone. She never bothered to hang up to service you and would make you wait almost 45 minutes to come out of the back because her personal phone call was more important.
Antwort von NADINE am 19. Dez. 2022
I AM SORRY UR STAY WAS NOT PLEASANT BUT THE NIGHT MANAGER WAS NOT PRESENT WHEN THE GUEST STAYED AT THE HOTEL.

10/10 – Hervorragend

Trista

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Excellent place to park a large truck, that's it.
The parking was the best part. Easily fit the work truck in the lot. Other than that, the hotel looked like a horror movie set. Every day I came back from working downtown to my key card not working. Front desk said it was losing its memory because of being in my wallet, but I intentionally left it out of my wallet one day and in the truck... Still didn't work. This place could pass for being a horror movie set.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

4/10 – Schlecht

Tom

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cheap and not cheerful
I stayed in this hotel 4 years ago and there has been a drastic change. The hotel is very run down. Heat did not work in the room, broken mirror in the bathroom and toilet paper holder ripped from the wall. Rounding out the disappointment was the poor reception and lack of customer service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Mark

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The staff gave me a fine for not checking out, even though i called and extended before checkout. They said they required me to do it at front desk, and never told me tht on the phone. They should use that fine money to put back into tht outdated place.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Gregorio

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022

6/10 – Okay

Jacob

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My second time staying here, and probably my last. It's a mixed bag. The location is convenient to Downtown Pittsburgh and the Southside. Short Lyft or Uber ride to most attractions. Easy parking. The parking is ample. There is at least one decent restaurant (Vincent's) within walking distance. The hotel is fairly clean and the beds are adequate. Those are the positives. As far as negatives go, good luck getting ahold of anybody here. Phone calls go unanswered. There is almost never anybody at the front desk either. First time I stayed, I had no hot water...zero. Second time, a little better but not great. On the second night of my latest stay, thermostat and heat stopped working. It was late, so I dealt with the cold room and told the front desk (when somebody finally showed up) the next morning. They said they would send somebody. Nope. I came back that night to a freezing cold room with no heat. Again, because of my schedule, I just wrapped myself in a ton of blankets and toughed it out. This hotel is generally afforfable, but not affordable enough to warrant the hassle and headaches that come with it.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

4/10 – Schlecht

gabrielle

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hot water did not work, and there were bugs crawling all over in the bathroom.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

6/10 – Okay

April

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

crysthia

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No one answered the phone for 5 hours of calling hotel to check our reservation! We had ONE towel for 4 people, they said they had no more!! Its dirty and a bug crawled across the room floor!!!!! I understand being under staffed but they don't even try here!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

6/10 – Okay

Cynthia E., Rosedale

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We only stayed one night for the Steelers game. The room was nice until then we looked down and saw multiple cigarette burns in the rug and no hot water. We booked the room at the last minute. I don't think I book here again, unless they can confirm they will have hot water for showers. The price was great, but you get what you pay for.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When we arrived it reflected nothing in appearance of the photos online. The check in line was very long but contained 2 other people complaining of very dirty rooms and a flooded room. I continued check in and received keys to room 400. Upon arriving to the room and using my key to open the door. I opened the door to someone else’s room. A grown man in the room drinking beer in his underwear. Needless to say I requested a full refund as that is unacceptable and I did not have a good feeling about staying at this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Gabrielle

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Somehow was locked out of our room for over half an hour with all our belongings inside.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

6/10 – Okay

Tianna

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Rachael

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never go here
The front desk staff was rude, my sheets were dirty and when i asked for new, i was met with an excuse. I insisted i get new sheets and was told they’d bring them to our room. Never did so i slept in my clothes on top of the blanket. There was no air or heat so the room was freezing. There was no wifi or cable as stated in the ad. The toilet seat was broken. They also advertised and emphasized a bathtub but the tub was dirty and broken so i could only shower. Worst experience I’ve had at a hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Nick

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

6/10 – Okay

Sara

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Tanya

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was not clean, customer service.. calling names and took my deposit. Of $50 please return it and refund my account. THANK YOU. Did not spend a second in the room. I believe there was other guests in it. They should be warned. Please advise you have received this email and message and contact their cleaning staff and management. Defiantly security Breach. And NOT good for business.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

6/10 – Okay

Naga Mohana Venkata Raviteja

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It was calm and peace around the hotel. The chair given in the room was not in good shape.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

6/10 – Okay

Michael

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022