Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
502 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
502
303 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
303
93 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
93
65 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
65
40 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
40
8,8/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
8,0/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
8,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Volker
9. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Volker
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Hotel Manager am 26. Apr. 2019
Thank you very much for the positive feedback from your recent guest experience at the Sheraton Sonoma County Hotel Petaluma, CA. We are very glad you enjoyed your stay with us, and we hope to see you again soon.
4/10 – Schlecht
Xiomara
Mit dem Partner gereist
21. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
kind of a deserted area
Xiomara
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Antonia A.
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I had a marina view room. Nice to look out on the water. Was very clean and quiet and I got a great night sleep at a fair price. Will definitely visit again.
Antonia A.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Michael
19. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I arrived at the property to check in, and was told that they overbooked. The nearest property to accommodate me was 30 minutes away. So I slept in my car.
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Matthew
Geschäftlich gereist
18. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Terrible check in experience with confusing staff that didn’t know what they were doing
Matthew
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Darryl, PORTERVILLE
Geschäftlich gereist
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I was double charged for my stay. Sheraton Petaluma agreed but waiting for the return on double charge
Darryl
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Teffeney, Galt
29. Apr. 2024
Teffeney
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Hana
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s a nice hotel, somewhat dated but nice.
Hana
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
William
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A
William
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
6/10 – Okay
OLGA
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
27. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The stay was fine. It definitely needs a few upgrades and upkeeps on the property itself. The kids enjoyed the pool and hot tub so that’s always a win.
Paid for parking with Expedia but was still charged through the hotel….. .
OLGA
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Jose
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location easy access from freeway.
Jose
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
6/10 – Okay
Louise
24. März 2024
Gut: Sauberkeit
Lovely large room and bathroom. Clean.
Louise
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Art Pillado
8. März 2024
Art Pillado
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Chase
3. März 2024
Chase
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Ronald
Mit einer Gruppe gereist
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was amazing! Views and area are so beautiful. Enjoyed staying there!
Ronald
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Whitney
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful staff. Wonderful hotel. We had a suite that opened up to the marina. Will definitely be staying there again.
Whitney
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
KAREN
Geschäftlich gereist
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything has been perfect the three times I have stayed at your hotel.
KAREN
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Garret
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel with good people!
Garret
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
6/10 – Okay
James
Mit dem Partner gereist
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Their computer system and cc machine did not work, they ended up billing my card two times for $100, but claimed it did not go through... Had my bank notify me when there is a charge to my cc, so could refute their assertion it did not register. Frustrating
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
6/10 – Okay
Christy
Geschäftlich gereist
9. Feb. 2024
The view of the marina was nice. There is a walking trail in the estuary that is beautiful. My room did not have a refrigerator and I had to move rooms only to find that the new room had no microwave. I was too tired to move again. The outside of the building is weathered and needs maintenance. All in all, it was fine for the 1 night I needed to stay due to a power outage.
Christy
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Teresa
Mit der Familie gereist
9. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perhaps, better variety in rhe foods.
Teresa
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
4/10 – Schlecht
Damian
Mit der Familie gereist
4. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
A Haunted Hotel
It was like a Ghost Town. The phone didn't work. This is a fairly large Sheraton Hotel and I kid you not the only service employee I saw was the woman behind the desk. The phone didn't work, and the wind howled through the room and the hallway like a haunted hotel. Also, there were not many guests that was obvious, but they put me on the third floor, all the way at the end with a view of the roof. Also, they have a huge parking lot that was totally empty but they charged me $15 to park there. Room was fine but definitely will not stay there again. It was spooky. It was in the middle of a storm and the howling of the wind in the room and the hallway, combined with an empty hotel and no employees freaked me out haha.
Damian
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Max, General Manager am 6. Feb. 2024
Dear Damian,Thank you for your stay and providing feedback. Your experience of feeling haunted is not typical for us. I can see how the impression was made though. Occupancy for the entire area is low this time of year and the storms did not help. I regret assigning a room so far away. We do charge parking to offset the cost of security patrol and maintaining such a large lot. Please consider us again for a more lively stay. We'll have the game on!
8/10 – Gut
Ramanathan
Mit der Familie gereist
4. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property was a bit further away from easy dining and breakfast wasn't included, and the elevator was freezing cold. Other than that, it was a nice hotel, with friendly staff.
Ramanathan
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Alejandro
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
18. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All good and accessible, pretty big parking lot and nice installations.
Alejandro
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Margaret T. am 1. Feb. 2024
Thank you for your feedback Mr. Cabrera! We appreciate you and hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Vallen
10. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Fav place
Sheraton in Petaluma is my favorite place to stay. Love the sauna and hot tub. The lady at the front desk was awesome. She even upgraded me to a room with a jet tub for free (slow season). The jet tub unfortunately did not work but the room was awesome otherwise.
Vallen
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Margaret T. am 1. Feb. 2024
Hello Mr. Burkhauser, thank you for your great feedback. We're glad to see you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Holly
4. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Loved our stay here
Loved our stay here. The view from our room was gorgeous. The entire staff was extremely welcoming and friendly. I’m normally a Hilton girl but the stay here makes me want to switch over. Would definitely stay here again.
Holly
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Margaret T. am 1. Feb. 2024
Thank you Holly for your wonderful feedback. We do hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Jaime
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
31. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super chill and quiet.
Jaime
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Jose
30. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jose
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Shawn
29. Dez. 2023
Shawn
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Tiffany
29. Dez. 2023
Tiffany
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Patty A., Stevenson Ranch
26. Dez. 2023
Patty A.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Margaret T. am 1. Feb. 2024
We're glad to see you enjoyed your stay with us! Thank you for your feedback and hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
London
Mit der Familie gereist
26. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great pet accommodations, comfortable clean room
We traveled with 2 dogs, and that is already a bit stressful, but the pet friendly rooms and accommodations at the Sheraton made it an easier trip. The room was clean, with no smells, ground level, and easy access in and out for pups. We had a great experience, comfortable beds, and the room was updated.
London
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Carolyn
22. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Carolyn
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Melissa
21. Dez. 2023
Melissa
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Margaret, Front Desk Agent am 22. Dez. 2023
Thank you, Melissa, for your feedback! We appreciate your business and hope to see you again soon! Happy Holidays from the Sheraton Team!
8/10 – Gut
David, Brooklyn
Mit dem Partner gereist
18. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
David
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Margaret, Front Desk Agent am 22. Dez. 2023
Thank you, David, for your feedback! Please let us know if there is anything we can do to improve for next time and hope to see you again soon! Happy Holidays from the Sheraton Team!
10/10 – Hervorragend
Patrick
16. Dez. 2023
Patrick
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Heather am 17. Dez. 2023
Thank you Patrick!!
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
11. Dez. 2023
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good solo trip
Great time for myself at the Sheraton, was close enough to my destination and comfortable during day and night.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Margaret, Front Desk Agent am 22. Dez. 2023
Thank you for your feedback! We greatly appreciate your business and we're glad we were able to accommodate your stay! We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Michael
30. Nov. 2023
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Margaret, Front Desk Agent am 22. Dez. 2023
Thank you, Michael for your response! We are glad you enjoyed your stay with us! We hope to see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Juan
26. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy bueno
Juan
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Mina
Mit der Familie gereist
26. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Margaret did an excellent job in welcoming and setting us up at reception.
Mina
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Margaret, Front Desk Agent am 22. Dez. 2023
Thank you for your review, Ms. Faroozi! I hope to see you again when you return! Happy Holidays!
10/10 – Hervorragend
Julia
23. Nov. 2023
Julia
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Margaret, Front Desk Agent am 22. Dez. 2023
Thank you, Julia for taking time to write this review! We hope to see you again soon! Happy Holidays from the Sheraton Team!
10/10 – Hervorragend
Debhani
17. Nov. 2023
Debhani
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Melanie
13. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Melanie
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Megan
Mit dem Partner gereist
6. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everyone was very kind and helpful!!! The rooms were very clean with great views of the harbor.
Megan
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
27. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Uncomfortable bed
Staff was good. Bed mattress was horrible. It sagged and was uncomfortable to sleep on. Other than that room was great.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
8/10 – Gut
William, The Woodlands
Mit dem Partner gereist
21. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was in and out too fast to use any facilities.
William
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
8/10 – Gut
Patricia
Mit dem Partner gereist
19. Okt. 2023
Gut: Personal & Service
Hotel is getting old
Patricia
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Jesse
15. Okt. 2023
Jesse
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
8/10 – Gut
HEATHER, Newhall
14. Okt. 2023
HEATHER
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
4/10 – Schlecht
Joerg
13. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Stay with dog
We had our dog with us and paid a 75$ fee for him. The room we’ve had was really dirty. Lot’s of pet fur and spider webs. I don’t mind the extra fee for the pet. But I do expect a clean room. The carpet was full of stains. Also we were not allowed to use the outdoor seating with our dog because it belonged to the pool area. The area is really nice though.