Sonnenterrasse

Bewertungen von Sun Lodge

3.5 out of 5
Sun Lodge
4216 Route 11, Peru, VT

Bewertungen

8,6

Hervorragend

120 von insgesamt 260 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
98 von insgesamt 260 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
28 von insgesamt 260 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 260 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 260 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel mit freundlichem Personal und für US Verhältnisse gutem/ umfangreichem Frühstück. Allerdings etwas abseits gelegen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Margaret am 26. Okt. 2019
Vielen Dank! Bis Bald, Margaret

10/10 – Hervorragend

Edward

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Rich am 20. März 2024
Thank you Edward. Hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Anthony

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Joan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The lobby and lounge area is very big and comfortable. Nice sitting in front of a wood fire and playing pool later. Basement rec room is big with a pool table.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rich am 20. März 2024
Thanks for visiting us Joan!

8/10 – Gut

Bob

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Best part of the Lodge is their staff and location we had ski in and out for Bromley mountain. Hotel is older and gear toward families. No pool or hot tub, gym or sauna. Breakfast is included and small bar that opens on weekends?
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Olof

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Kimberly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The property is a little dated, but quant. Hallways are loud late at night. Got woken up a couple of times and we were in an end room. Went to the bar area to get a little snack and relax before we needed to get to our destination. The drinks were ehhhh, it wasnt a complicated drink but had to tell the bartender several times what we wanted. Ordered a pizza, some chili and mac and cheese. Got the pizza after a long wait for what was the size of a personal pan pizza and wasnt very good. Still waiting for the rest to come, we finally went to the bar and paid for our food, and yes even the stuff we didnt get and walked out. Hopefully someone got to enjoy our chili and mac n cheese. Not a huge deal, would probably stay again...the view is amazing there.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tricia Tompkins- Hotel Director am 22. Feb. 2024
Dear Kimberly,Thank you so much for taking the time to leave us your feedback and we truly apologize that we did not meet your expectations. We have gone ahead and refunded the food on your credit card, so you should see that credit come through. We are also closing the Lodge at the end of March and going through a full renovation with a new restaurant, so we will greatly improve our food options. Our expected re-open date is December 2024. We do hope that you will return and thank you again for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The host Rob is on point. Great spot
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Diane

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rich am 20. März 2024
Thank you Diane!

10/10 – Hervorragend

Brian, Toms River

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rob was so welcoming!! Incredible staff. Walk to the main lift!! We will be going back
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Russell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Jim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Older and outdated.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Mario

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I understand this motel is getting remodeled soon but it shouldn’t even be open, just poor overall. The staff was the best part. Continental breakfast is included but try to sell you on an up charge breakfast for $10 extra a person which is not worth it…my pancakes were raw. Food was just awful. Maybe I’ll try again after remodel but this place is over priced and just not worth the money.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Marie

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Katie

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The rooms were just plain outdated but had microwave&a fridge. But when my kids were to use the tub, it didnt seem so clean and also, the tissues were not replaced which made me wonder if they even cleaned the bathroom in general. If not skiing at bromley for the price I dont think its worth it. Although if skiing at bromley it is right next to it. The continental breakfast also had a bagel, white/wheat breat , yogurt , apples and boiled eggs , coffee and juices and that was it which to me was very disappointing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hotel Manager am 18. Dez. 2023
Hi Katie,Thank you for taking the time to provide us with feedback regarding your stay with us. We apologize that we didn't meet your expectations. We did want to share that we are going through a full renovation of the lodge and opening a new restaurant in December 2024. We hope you will come stay with us again with our new product.Thank You.

10/10 – Hervorragend

Terry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The night manger Robert greeted us with a smile and was very professional. He made us feel welcomed and comfortable in a place we never been. I highly recommend this place for your stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was unique in its own way the the moutain and view and how they were able to help my fiancé propose to me there with my family surrounding me and the beautiful view
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Abdul, Murphy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful views. Friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Aimee

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Don

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk personnel were outstanding!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Oliver, Rye Brook

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Linda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very comfortable beds.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Employees were friendly but this property needs a lot of updating. The hallway had a bad odor. Had we seen it before booking, we would have stayed elsewhere.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Manager am 16. Okt. 2023
Thank you so much for taking the time to give us feedback regarding your stay. We wanted to let you know that we are under new management and that the property will be going through a full renovation in March 2024 with plans to re-open in December 2024. We hope that you will consider staying with us in the future.

10/10 – Hervorragend

kathy

Gut: Zustand der Unterkunft
Wonderful room, very clean and comfortable. The views were amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Linda

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Needed updates bed nice but room need help with decor! Kind desk folk.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel Manager am 16. Okt. 2023
Dear Linda, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We wanted to let you know that we are under new management and will be going through a full renovation beginning March 2024 with plans to re-open in December 2024. We hope to welcome you back in the future!

8/10 – Gut

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly check in staff and stunning views from the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

J

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room exceptionally clean, staff most helpful and friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Francisco, Duran

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelent service upon arrival, recommend!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Karliane

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

Maria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
It was right next door to Bromley Mountain and the Adventure Park.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Maureen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was able to get a reservation the day before my travel to VT. The property was clean and the staff was organized and friendly. The view from the small terrace was excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Ping

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Superfriendly. Great games and facilities for familiy fun.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Ping

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Nadine

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Valerie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great ski in/ ski out lodge!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Retro Gem!
Rob at the front desk was awesome! So friendly and helpful and really genuine in wanting us to have a great time. There was a DJ (or music at least) playing from 8-10 In the dining room but was very respectful and wound down immediately after. Breakfast was great the next day and beautiful view of the mountain! The place itself has a retro vibe with the decor and paint, but room had all features we needed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Mary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fun stay
Had a wonderful stay and skied Bromley. It was quiet and comfortable for resting. The lodge was clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Muna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Margaret am 27. Juli 2022
Thank you very much, Michael! We are all glad that you enjoyed your stay. Hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Roger

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very average clean but aging facility
Friendly staff no hot breakfast 10 minutes to the nearest restaurant TV reception was poor no ESPN
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Margaret am 27. Juli 2022
Thank you for your comments, Roger. There have been several suggestions that we offer a hot breakfast, which we will hopefully be able to offer once the severe staff shortage sorts itself out. Sorry about the TV, the summer storms last week affected our satellite reception.

10/10 – Hervorragend

Craig

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Margaret am 6. Juni 2022
Thanks, Craig! So glad to hear you liked your stay with us. I will share this with the staff and we all look forward to welcoming you back to Bromley!

10/10 – Hervorragend

Michael, Mystic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great ski in/out location. This made it easy to get first tracks! Breakfast was filling and decent. Bob, the guy at check in was super friendly and helpful. Check out at 12 let us have an early lunch in the room instead of at the lodge.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Margaret am 6. Juni 2022
I'm so glad that you have a great stay with us. Your comments will be shared with the staff. Hope to see you on the slopes again this winter! with thanks,

10/10 – Hervorragend

Craig

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a great stay for a weekend ski trip. The staff was welcoming and friendly, rooms were clean and comfortable, and the included breakfast was great fuel for a day on the slopes. The Lodge is a prime example of warm and comfortable Vermont hospitality.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Margaret am 6. Juni 2022
We really appreciate your kind words. Each staff member's goal is to provide just that, warm and comfortable Vermont hospitality. With thanks from all of us,

8/10 – Gut

Shawn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Margaret am 6. Juni 2022
Thanks, Shawn!

10/10 – Hervorragend

Sheri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect lodge for skiing
Would highly recommend for a family ski trip! Every person we met was very friendly and welcoming. The room was very clean, beds were really comfortable and the room was plenty big enough. Had a ski in ski out room which I would highly recommend is possible. With the room came a reserved parking space in the lot. Left our skis outside the door. Breakfast in the morning was excellent, bacon, eggs, pancakes, yogurt, cereal, bagels, etc. You won’t be disappointed.
View from outside the door
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von Margaret am 6. Juni 2022
So glad you enjoyed our Ski in/out room with dedicated parking. It's another way we try to make a ski vacation easy and fun for our loyal families. Hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Staff was incredibly accommodating and helpful throughout our stay. It felt more like Family that staff, as they made us feel very welcome from the 1st minute there. Very Friendly and Warm. Free Breakfast was delicious and plentiful. Kids Game Room in the Bsmnt and Easy access to Bromley Mountain was also very thoughtful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022
Antwort von Margaret am 6. Juni 2022
Thanks David! We are lucky indeed to have a great staff. I will share this with them. See you next winter! or better yet, try out the Mountain Adventure Park on Bromley this summer.

10/10 – Hervorragend

errol, GREAT NECK

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Very helpful and friendly staff. Great VT lodge feel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Margaret am 6. Juni 2022
Many thanks! The staff appreciates the recognition! Hope to see you next winter!