Außenpool

Bewertungen von The Alts Hotel

4 out of 5
The Alts Hotel
Jl. Rajawali No. 8, Ilir Timur, Palembang, South Sumatra

Bewertungen

8,4

Sehr gut

14 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
22 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Christophe

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel staff habe made claims the credit card machines have issues and have taken my card and made numerous transactions. The hotel is dubious. Tourists should beware. My bank has been notified
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

ihsan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terrible breakfast arrangement time. All foods were not served properly.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021

10/10 – Hervorragend

HIROTAKE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

Dong Yong

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

KIMBERLY, Michigan, USA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was very clean and the beds and bedding were very comfortable. The staff was amazing from the front desk to the restaurant staff to the bellhops. A special thank you to Ayu and Fadly, they were so helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Malvin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cheap cozy room with so-so service
Check-in was slow, hotel was hot, breakfast staff weren't attentive, but room is nice and cozy, so overall it was ok considering the low price.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Toni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von The Alts Hotel am 30. Apr. 2019
Dear Mohammed, it is nice to know that you happy stayed with us. If you have any preference for your next stay, please let us know. Cheers, General Manager

8/10 – Gut

CHUN WEI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von e-comm am 22. Jan. 2019
Dear Valuable Guest, Thank you very much for your positive feedback. We’re so pleased you enjoyed your stay at our hotel. Your valuable comment is a motivation for us to continue the good service for all our customers. We are looking forward to seeing you again on your next visit. Warm Regards, General Manager

10/10 – Hervorragend

Leo, Singapore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von ARM am 23. Nov. 2018
Dear Valuable Guest, Thank you very much for your positive feedback. We’re so pleased you enjoyed your stay at our hotel. Your valuable comment is a motivation for us to continue the good service for all our customers. We are looking forward to seeing you again on your next visit. Warm Regards, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
previously not sure to book this hotel because previous review give bad experience due to construction at night. however during my stay there was no constructions works at night, so we had good sleep. I think the management give attention to guest suggestions. The only thing i don't like is the shower, sometimes it isn't warm.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Tjan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von General Manager am 17. Aug. 2018
Dear Tjan, Thank you to stayed at Grand Zuri Hotel Palembang and your excellent review. Any time if you return to Palembang, Grand Zuri Hotel is always available for you and your family, and our staff will always help you Again thank you. We look forward to welcoming you back home in the near future. Yours sincerely General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von General Manager am 17. Aug. 2018
Dear Anonymous, We're excited to welcome you for the first time to our hotel and glad to hear that you have enjoyed great food & service. Hoping that we will have the chance to welcoming you back as a staying guest next time. Warm regards, General Manager

8/10 – Gut

Daniel, Kl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Clean hotel, good staff but the hotel was renovating some areas, therefore spa, swimming pool and other amenities were closed
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von General Manager am 17. Aug. 2018
Dear Daniel, Thank you for taking the time to review our hotel. We are very sorry that your stay was compromised by the problem of the renovations. We are doing everything we can to minimise the inconvenience, Please accept my apologize and hope to see you anytime soon. My regard as well to your family. Yours sincerely General Manager

8/10 – Gut

joseph, Jakarta

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Under Renovation
When I checked in, I found the hotel was very noisy caused the renovation activities, and I asked to the front desk official at what time the activity will be stopped in the evening, I got the answere...till night, so I called the support team of the Expedia about the matter, and ask for move to other hotel if the renovation activity could not end at 9-10 pm. I told the staff who was incharge, that I will ask for moving to other hotel IF the activity could not end at 9-10, and They agree to end the noisy activity at 9pm. I appreciate the hotel to end the noisy work at 9pm, and I cancel my intention to move to other hotel. Thank you for mutual understanding
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
Antwort von General Manager am 8. Mai 2018
Dear Joseph, First and foremost allow me to thank you for choosing us as your accommodation during your trip and thank you very much for taking the time to share your recent experience. We are truly sorry to hear about your inconvenience related during stay at Grand Zuri Palembang. For the renovation,We are expecting to be finish in couple months. Please accept my apologize and hope to see you anytime soon. My regard as well to your family. Sincerely General Manager

8/10 – Gut

Chon Nam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant Stay
Enjoyed my stay at the Grand Zuri. Check-in was efficient, staff were polite, room was very clean & comfortable, with a delicious buffet breakfast thrown in. A little far from the city central area. Not ideal for travelers who do not have their own transport
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von General Manager am 19. März 2018
Dear Mr Chon Nam, Thank you to stayed at Grand Zuri Hotel Palembang and your excellent review about our staff, room and breakfast is highly appreciated At any time if you return to Palembang, Grand Zuri Hotel is always available for you and your family, and our staff will always help you Again thank you. We look forward to welcoming you back home in the near future Yours sincerely General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 1. März 2018
Dear Mr Anonymous, Warmest greetings from Hotel Grand Zuri Palembang. Thank you for choosing to stay at Grand Zuri Palembang hotel. We're very glad you enjoyed your first visit with us. Please keep returning to Hotel Grand Zuri Palembang.We hope to see you soon! Sincerely yours, General Manager

10/10 – Hervorragend

terry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantasy get away
Wonderfully helpful staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von General Manager am 24. Feb. 2018
Dear Mr/Mrs, Thank you to stayed at Grand Zuri Hotel Palembang and your excellent review is highly appreciated. At any time if you return to Palembang, Grand Zuri Hotel is always available for you and your family, and our staff will always help you Again thank you. We look forward to welcoming you back home in the near future Yours sincerely General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

No sandal in room
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

nice, tangerang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice
menyenangkan
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Close to everything I wanted to do.
I was in Palembang to research my fathers time as a Japanese POW. This was not easy as no one rememberes anything about that time. As an English speaker it was very difficult to make people understand what I was trying to do. The hotel staff tried their best.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

Cahyadi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Rafael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Convenient and Clean Hotel
A very nice and new hotel. I believe it's around 2 years old. Service is nice and deserve a 4 stars.
Dear Mr. Rafael Warm greeting from Capital City of the Kingdom Sriwijaya Thank you for giving us a chance to serve you during stay at Grand Zuri Hotel, Concerning Food taste we still working on just to make sure the improvement will enhance guest satisfaction. Please comeback again and make sure Grand Zuri still in your first priority to stay and see the improvement that we made Sincerely yours John Johan Tisera General Manager

8/10 – Gut

Arif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hotel and Perfect of Service
Another great hotel & service in Palembang..

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location
We were not able to sleep all due to itchiness. Not sure how often the bed sheets were changed (?). We did not have adequate toilet paper in the room. However the staff were helpful enough to supply us with more toilet papers.

8/10 – Gut

Darmady, Tangerang

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Saat Check In, Kami memesan 2 kamar, namun lantai nya dipisah dengan alasan Full, setelah di mintakan dengan sedikit ngotot baru coba dicarikan.

6/10 – Okay

cindy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

AKIRA, tokyo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
なかなか良いホテルです。
綺麗なホテルでスタッフがとても感じよく対応が素早い。

8/10 – Gut

Alexander Thomas, Jakarta.indonesia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel is new with neighbour is many kopitiam and pempek. The breakfast with local food.

10/10 – Hervorragend

YA-FEI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
bagus
hotel nyaman, bersih, dingin, cuma closednya kurang cocok, tidak pakai jet shower,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ゆったりできるホテル
部屋は清掃が行き届いており、心地よく過ごせました。

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Philip, Hong Kong

Palembang Hotel
Good location for some night time restaurants and bars. My floor was hot - don't know if corridor aircon was working, Thankfully room aircon was sufficient to cool bedroom down.

8/10 – Gut

Masagus, Palembang

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mantap
pelayanannya lumayan memuaskan

10/10 – Hervorragend

vivi, tangerang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Posisi hotel enak , dekat kota
Nikmatnya imlek di Palembang, bertemu dengan temen sekolah, sanak kluarga. Makan makanan kesukaan, mpek mpek.

10/10 – Hervorragend

jamal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Lili amigo, Jkt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Over all good. Comfort