Executive-Studio | Eigene Küche | Wasserkocher mit Kaffee-/Teezubehör

Bewertungen von Hotel Filip

3.5 out of 5
Hotel Filip
65B Munkedamsveien, Oslo

Bewertungen

8,6

Hervorragend

281 von insgesamt 538 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
165 von insgesamt 538 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
46 von insgesamt 538 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
25 von insgesamt 538 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 538 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut gelegen, Parken war auch kein großes Problem.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von SCU am 18. Aug. 2023
Thank's for your feedback! Your opinion means a lot to us, and we are happy that you had a nice stay. Hope to see you soon Best wishesReception

6/10 – Okay

Miriam

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Craftsman start working in the hotel really early in the morning ridiculously loud. No sleep possible. Was our last day in Norway. Sad we had to end it like this.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von SA am 13. Mai 2023
Thank you for your feedback. Your opinion means a lot to us, and we are sorry that your stay did not live up to expectations. We take all feedback as an opportunity to improve and thank you for taking the time to do so. We welcome you back on the next occasion.Best wishesReseption

10/10 – Hervorragend

Petra

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very tastefully done apartment, good location, easy accessible, a clear 10!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Thor Magne am 20. Sept. 2022
Hei Petra.Du ser ut til å ha hatt et vellykket opphold på Hotel Filip.Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.Med vennlig hilsenHotel Filip

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 27 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Franziska

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr modernes sauberes Zimmer und zentral gelegen. Man findet es erst nicht, da außen an der Tür ein anderer Name steht und nicht Hotel Filip. Außerdem läuft alles ganz ohne Personal ab. Wir konnten das Fenster nicht öffnen und die Klimaanlage nicht runter drehen. Daher war es etwas zu warm.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Thor Magne am 20. Aug. 2022
Thank you for your feedback.We use it to improve ourselves and the Hotel.We hope to be able to welcome you back, some other time.Best regards

8/10 – Gut

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liegt sehr gut gelegen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Thor Magne am 8. Juli 2022
Takk for din score.

8/10 – Gut

Gabriele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es war sehr aufregend..hatten kurzfristig gebucht.4 Tage vor Aufenthalt . Das Apartment hette keine Rezeption..man konnte mit Pincode rein. Der sollte einem zugestellt werden...dieses passierte nach der Buchung allerdings nicht. Mit dem Service von Hotel.com kontaktet.. der kontakt war sehr nett....konnte aber auch noch nichts ausrichten.. die FÄHRE hatten wir schon gebucht ..MA....SAGTE...wenn das Apartment sich nicht meldet.. gibt es eine andere Lösung... aber selbst am Tag des eincheckens war keine Mail an mich zu finden.. ich musste wieder selbst Kontakt zum Service aufnehmen.. immer wieder super nett.. dann sogar persönlich mit Handy möglich....
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Thor Magne am 2. Juli 2022
Thank you for your feedback. I will look into this problem next week. We generate codes and send out on the day of arrival, around 11 am. So we will have to change the confirmation letter you recieve when you make your reservation. Best regards Hotel Filip

8/10 – Gut

Stefanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2022
Antwort von Thor Magne am 30. Sept. 2022
Takk for din score.Med vennlig hilsenHotel Filip

6/10 – Okay

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Der Preis ist im Vergleich zu anderen Unterkünften in Oslo sicher günstig und deshalb darf wohl nicht allzu fest gemotzt werden. Trotzdem darf diese Form des Services kritisiert werden - keine Reception, kein Empfang, alles digitalisiert und wenn wir nicht notfallmässig Hotels.com kontaktiert hätten (war kurz nach 17.00 Uhr), wären wir an diesem Abend nicht mehr ins Zimmer gekommen (das Hotel hat den Code falsch programmiert und ihre Hotline Nummer funktionierte nicht). Leider konnte in der Folge der zuständige, sehr freundliche Herr vom Hotel dies nicht zugeben. Egal. Die Unterkunft ist ja ganz ok und ich bezahle das nächste Mal mehr für einen funktionierenden Empfang. Ein ganz grosses Lob an die Dame vom Hotels.com (Hotline), die mit ihrer Interventionen schlichtweg unseren Ar... gerettet hatte.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Thor Magne am 30. Sept. 2022
Takk for for at du tok deg tid til å gi oss en score og tilbakemelding etter ditt besøk hos oss.Baltazar Apartment har fått nye eiere og nytt navn.Nå heter det Hotel Filip.Vi er fortsatt et selvbetjent hotel, men vi har byttet ut alle låsene våre, og benytter nå et nytt låsesystem, som fungerer helt flott.Telefonservicen vår er oppe og går 24 timer i døgnet, så det skal alltid være mulig å oppnå kontakt med en operatør.Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.Med vennlig hilsenHotel Filip

2/10 – Ungenügend

Lara

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Thor Magne am 30. Sept. 2022
Takk for at du tok deg tid til å gi en score.Med vennlig hilsenHotel Filip.

10/10 – Hervorragend

Luan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Veldig fornøyd.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Arja Hotel Manager am 15. Apr. 2024
Hey, LuanThank you for your stayWe are happy that you had a good timeWelcome back another time

10/10 – Hervorragend

Fredrik

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Arja Hotel Manager am 28. Feb. 2024
Hello, FredrikThank you for your stay. We are happy that you had a good time. Welcome back another time

8/10 – Gut

Daria De

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra sted
Veldig bra rom. Elsket ekstra markise utenfor vinduet så rommet ble helt mørkt når jeg skulle sove. Minus på stedet var 3 ting som dro det litt ned: Speilet i gangen var under et taklys som ødela hvordan man så ut- burde stått annet sted. Måtte ta stol og se meg i speilet på badet pga lyset. Dorullen var hengt opp nesten tomt og så ut som det hadde vært vått og tørket ut og lagt på toalettholderen- ruglete… Så jeg bytta ut. Siste er at det luktet fæl gubbe cologne og "gubbehud" på rommet. Rommet var rent og fint- vil nok bestille igjen…
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Arja Hotel Manager am 19. Feb. 2024
Hei, DariaTusen takk for at du valgte å bo hos oss og takk for at du tar deg tid til å svare oss her slik at vi kan bli bedre. Jeg skal ta en runde på rutiner på renhold slik at dette ikke skjer igjen. Jeg skal også se på muligheten til å endre på belysningen på rommene. Ha en fin dag videre og velkommen tilbake en annen gang

10/10 – Hervorragend

Carolina

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Arja Hotel Manager am 26. Feb. 2024
Hello, CarolinaWe are happy that you choose to stay with us and enjoyed our hotelHave a nice day and welcome back another time

2/10 – Ungenügend

Kristian

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Arja Hotel Manager am 26. Feb. 2024
Hello, Kristian We are sorry that we did not live up to our standards. Let us know if we can help you in any way

10/10 – Hervorragend

Morten

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Arja Hotel Manager am 26. Feb. 2024
Hello, MortenThank you for your stay and thank you for taking the time to give us a feedbackWe are happy that you had a good stay

8/10 – Gut

Magnus

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Arja Hotel Manager am 13. Feb. 2024
Thank you for staying with usWe are happy that you had a good stayWelcome back another time

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Arja Hotel Manager am 2. Feb. 2024
Thank you for choosing hotel Filip and thank you for taking the time to review us Welcome back another time

6/10 – Okay

Gjermund

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Arja Hotel Manager am 2. Feb. 2024
Thank you for choosing hotel Filip and thank you for taking the time to review us Welcome back another time

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Arja Hotel Manager am 2. Feb. 2024
Thank you for choosing hotel Filip and thank you for taking the time to review us Welcome back another time

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Arja Hotel Manager am 2. Feb. 2024
Thank you for choosing hotel Filip and thank you for taking the time to review us Welcome back another time

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Arja Hotel Manager am 15. Jan. 2024
Thank you for choosing hotel Filip and thank you for taking the time to review us Welcome back another time

10/10 – Hervorragend

Sylvia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Arja Hotel Manager am 2. Jan. 2024
Hello, SylviaWe are happy that you had a good time staying with usWelcome back another time

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von SCU am 21. Dez. 2023
Takk for din tilbakemelding! Din mening betyr mye for oss, og vi er glade for at du hadde et hyggelig opphold. Håper vi sees snart Mvh,Resepsjon

8/10 – Gut

Kristjan

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von SCU am 21. Dez. 2023
Takk for din tilbakemelding! Din mening betyr mye for oss, og vi er glade for at du hadde et hyggelig opphold. Håper vi sees snart Mvh,Resepsjon

10/10 – Hervorragend

Marianne

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von SAG am 16. Dez. 2023
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Håper vi sees ved neste anledningVennlig hilsenResepsjon

6/10 – Okay

Benedikte

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helt ok
Veldig lite rom men gikk greit da vi kun var der for å sove. Gulvet var skittent da vi kom og hver gang noen trekte ned på do så hørte vi det kjempegodt når vi lå i sengen. Helt ok hotell, greit med kode
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Arja Hotel Manager am 10. Dez. 2023
Hei, BenedikteVi setter pris på at du tar deg tid til å svare oss her slik at vi får muligheten til å forbedre oss. Vi skal sjekke opp i rutinene på renhold og vedlikehold slik at dette ikke skjer igjen. Vi beklager for at oppholdet ikke stod til forventningene. Ønsker dere en fin dag videre og takker igjen for tilbakemeldingen.

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super hotell
Veldig bra 😊
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von SAG am 16. Dez. 2023
Takk for din tilbakemelding! Din mening betyr mye for oss, og vi er glade for at du hadde et hyggelig opphold. Håper vi sees snart Mvh,Resepsjon

8/10 – Gut

Tina

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von SAG am 16. Dez. 2023
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Håper vi sees ved neste anledningVennlig hilsenResepsjon

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Veldig enkelt og greit, eneste minus var at det var hår i dusjen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Arja Hotel Manager am 8. Dez. 2023
Hei, Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og vi er glade for at du likte hotellet. Jeg beklager på det sterkeste at renholdet ikke var godt nok og jeg skal ta en gjennomgang av rutiner slik at dette ikke skjer igjen. Velkommen tilbake en annen gang

10/10 – Hervorragend

Stine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von SAG am 16. Dez. 2023
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Håper vi sees ved neste anledningVennlig hilsenResepsjon

10/10 – Hervorragend

Jens

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Magne am 5. Dez. 2023
Thank's for your feedback! Your opinion means a lot to us, and we are happy that you had a nice stay. Hope to see you soon Best wishesReception

10/10 – Hervorragend

Kristina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best place in Oslo
Beyond pleased with absolutely everything of this hotel. The room, its decor, its location , its soaps and creams. Wish I could live here forever.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Magne am 5. Dez. 2023
Thank's for your feedback! Your opinion means a lot to us, and we are happy that you had a nice stay. Hope to see you soon Best wishesReception

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von SAG am 16. Dez. 2023
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Håper vi sees ved neste anledningVennlig hilsenResepsjon

10/10 – Hervorragend

ramon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La tranquilidad y la limpieza
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Arja Hotel Manager am 28. Nov. 2023
Thank you for your stay and we are happy that you had da good time Wish you a good day and welcome back another time

10/10 – Hervorragend

Aida M. Seehuus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
VELDIG PENE OG RENE ROM OG KOSELIG MED KAFFE, VANN OG ALT AV SHAMPOO OSV. KOMMER GJERNE TILBAKE. VELDIG SENTRALT.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Arja Hotel Manager am 28. Nov. 2023
Hei, AidaTakk for hyggelig tilbakemeldingVi er glade for at du likte deg hos oss Velkommen tilbake en annen gang

8/10 – Gut

Marit Lovise

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fint overnattingssted, gå muligheter overalt i Oslo sentrum:)
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Arja Hotel Manager am 28. Nov. 2023
Hei, MaritaTakk fir hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du likte deg hos oss Velkommen tilbake en annen gang

10/10 – Hervorragend

Helin

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von SAG am 16. Dez. 2023
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Håper vi sees ved neste anledningVennlig hilsenResepsjon

8/10 – Gut

Rune

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von SAG am 16. Dez. 2023
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Håper vi sees ved neste anledningVennlig hilsenResepsjon

2/10 – Ungenügend

Ove

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von SAG am 16. Dez. 2023
Takk for din tilbakemelding. Din mening betyr mye for oss, og vi beklager at oppholdet ditt ikke svarte til forventningene. Vi tar alle tilbakemeldinger som en mulighet til å forbedre oss og takker for at du tok deg tid. Vi ønsker deg velkommen tilbake ved neste anledning.MvhResepsjon

10/10 – Hervorragend

Hallgeir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Helt nytt, fresht på alle måter. Enkel innsjekk gjennom koder
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Arja am 24. Nov. 2023
Hei, HallgeirTakk for at du valgte å bo hos oss. Vi er glade for at du hadde et fint oppholdHa en fin dag videre og velkommen tilbake ved en annen annledning

10/10 – Hervorragend

Erik

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Koselig og Stilfullt Hotell
Koselig og fint hotell rett ved Tyholmen Minus på ikke frokost
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Magne am 22. Nov. 2023
Takk for din tilbakemelding! Din mening betyr mye for oss, og vi er glade for at du hadde et hyggelig opphold. Håper vi sees snart Mvh,Resepsjon

10/10 – Hervorragend

Kurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Flott.
Nydelig rom :)
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von MRR am 21. Nov. 2023
Hei Kurt,Takk for din tilbakemelding! Din mening betyr mye for oss, og vi er glade for at du hadde et hyggelig opphold. Håper vi sees snart Mvh,Resepsjon

10/10 – Hervorragend

Veronica

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Det var lett og praktisk å bo på hotell Filip, og god verdi for pengene.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von SAG am 20. Nov. 2023
Takk for din tilbakemelding! Din mening betyr mye for oss, og vi er glade for at du hadde et hyggelig opphold. Håper vi sees snart Mvh,Resepsjon

8/10 – Gut

Andre

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von SAG am 11. Nov. 2023
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Håper vi sees ved neste anledningVennlig hilsenResepsjon

10/10 – Hervorragend

Håkon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von SAG am 5. Nov. 2023
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Håper vi sees ved neste anledningVennlig hilsenResepsjon

8/10 – Gut

Inge

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotell Filip kan absolutt anbefales
Kan anbefales. Uten frokost, men med minikjøkken.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Magne am 3. Nov. 2023
Takk for din tilbakemelding! Din mening betyr mye for oss, og vi er glade for at du hadde et hyggelig opphold. Håper vi sees snart Mvh,Resepsjon

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Arja Hotel Manager am 30. Okt. 2023
Hello, Thank you for your stay and thank you for taking the time to give us a feedbackI can see that you where not satisfied with us. Let us know if we can do something for you

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von SCU am 27. Okt. 2023
Thank's for your feedback! Your opinion means a lot to us, and we are happy that you had a nice stay. Hope to see you soon Best wishes

10/10 – Hervorragend

Valtteri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Magne am 23. Okt. 2023
Thank's for your feedback! Your opinion means a lot to us, and we are happy that you had a nice stay. Hope to see you soon Best wishesReception