Allergikerbettwaren, Zimmersafe, Schreibtisch, Bügeleisen/Bügelbrett

Bewertungen von Hampton Inn & Suites Omaha-Downtown

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Omaha-Downtown
1212 Cuming St, Omaha, NE

Bewertungen

8,0

Sehr gut

480 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
232 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
143 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
76 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
75 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Caryn

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
We were pleasantly surprised with how large the double Queen with a pullout couch was. It was a nice size for our family of 5. The room had a weird smell and unfortunately the windows do not open to air out. The air conditioner would cool down to 65° which didn’t feel cool enough. Not sure if it was working properly. When we pulled the couch out to use, there where sheets on it that appeared to be dirty and used. We got new sheets at the front desk. It was a quiet hotel, no noise disturbances. Parking was tough, you pay $25 per 24 hours to park and there were very limited spaces. The best part about our stay was the size of the room and how quiet it was.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Tony

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Michelle am 23. Mai 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Mpga

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location. Always clean. Lots of activities near by. Great hot breakfast. Friendly staff. It is our second time to stay here, we enjoyed both times.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Michelle B. am 23. Mai 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Rose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The sraff was all so friendly and helpful. My sister said the same thing. Breakfast was great.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Michelle B. am 23. Mai 2024
Thank you for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Lynette

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
You have to pay for parking but there is no parking in the lot at 10pm. Also, there was noise at 11:30p.m. It woke us up, my husband opened the door to find 30 people in hallway being escorted out by the police. Also, they never sent maid service and were there for three days. Front desk staff Devin Is extremely rude!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Michelle am 20. Mai 2024
Thank you for staying with us. We will address your concerns.

6/10 – Okay

Holly

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Michelle am 20. Mai 2024
Thank you for staying with us.

6/10 – Okay

Vickie

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It cost an extra $15 just to park in their parking lot. It was a Tuesday so it was that busy. Also nothing was said about it at booking
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Michelle am 20. Mai 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Vito

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Michelle am 8. Mai 2024
Thank you for staying with us!!

10/10 – Hervorragend

Kari

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was clean and well maintained.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle am 8. Mai 2024
Thank you for staying with us!

8/10 – Gut

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle am 8. Mai 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Jim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle B. am 4. Mai 2024
thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Carrie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location for baseball weekend! Breakfast was excellent!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle am 29. Apr. 2024
Thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Amy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All staff were so friendly, helpful, and genuinely happy to be there. So refreshing! Lived up to Hampton standards in every way. Clean, comfortable, quiet. Akways sleep so well in these hotels and this one was no exception. Also, Ana in the breakfast area was a ray of sunshine and made my morning special. Thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle am 29. Apr. 2024
Thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Andera

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The $15 to park overnight was a bit much. Otherwise we had a lovely stay. Everything was clean and comfy. Great breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle am 24. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Angie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The gal that checked us in was really nice and helpful also when trying to figure out where to eat. Don’t like the parking fee and wish you had a hot tub but everything else was wonderful
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle am 24. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Cassie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Michelle am 24. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Oscar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All fine excellent hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Michelle am 24. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Emily

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Get here early. Parking is not that big
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle am 24. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Carol, Dodge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We were going to an event at the CHI center, very walkable 😊 Only complaint is our air conditioner made a very loud noise the whole time we were there. Great breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle am 18. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Veronica

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
It was a nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle am 18. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

IL

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service was good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle am 18. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

6/10 – Okay

KYLIE

Mit einer Gruppe gereist
I liked that there were restaurants in walking distance and also close to the field and arena. Breakfast was good too! I did not like the beds, they were noisy and uncomfortable. Parking went up $5 the day before we came & I was not notified. There was only 1 mirror in the room. Outlets were limited.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle am 20. Apr. 2024
thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

Justin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle am 18. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Chad

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liked it was with in walking distance of CHI. Staff was friendly. Parking was little tight in late evenings but always found a spot.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Michelle am 8. Apr. 2024
Thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s a nice hotel, we’ve stayed here before & will again when needed!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michelle am 8. Apr. 2024
Thank you for staying with us!

6/10 – Okay

Sanjuana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Don't remember ready anything about having to pay for parking when booking.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle am 1. Apr. 2024
I do apologize about the expense of parking, however, it does state on our website and on the third party site that parking is a charge of 10/day.Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Cesar

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle am 19. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Lukas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Only being a half mile from CHI Health Center was very convenient.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Michelle am 1. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Joseph

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Great location
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Michelle B. am 25. März 2024
Thank you for staying with us!

4/10 – Schlecht

Megan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love staying at your properties when I travel!! This visit made me feel a bit “nickle and dimed.” When I walked in, the first words out of the front desk woman’s mouth were, “It’s $50 to check in early.” No hello, no pleasantries. I’ve never had to pay early checkin fees at your properties, just been allowed to checkin if my room was ready. Then I was told parking would cost me an additional fee and wasn’t included with my stay. She did share I’d get a discounted rate of $10 compared to the $50 they were charging non-guests. Then in the morning, coffee was completely gone. Usually love you guys, but this stay didn’t live up to the value I’ve grown to love about staying at Hampton.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle am 28. März 2024
I apologize for the experience you had while staying with us. I will speak with the front desk and kitchen staff about your concerns. Yes there is now an early check in fee if you come in before 2pm but it should have been presented in a better way. We raise the price of parking on event days to deter non hotel guests from parking in our lot which is why guests are given a code to drop it down to the regular price which is normally 10. I do hope you will give our hotel a try again in the future.

8/10 – Gut

Joe

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle am 18. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Michelle B. am 25. März 2024
Thank you for staying with us!

6/10 – Okay

Kristene

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle B. am 25. März 2024
Thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Denzil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
safe clean very friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle B. am 18. März 2024
thank you for staying with us

8/10 – Gut

Ben

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Michelle B. am 18. März 2024
thank you for staying with us

8/10 – Gut

Anna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel itself is great. But i know myself and several others after paying for parking had an extremely difficult time finding a parking spot on site after a long day. Don't charge for parking if there arent enough spots.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Michelle B. am 18. März 2024
thank you for staying with us. We will discuss the parking situation with the executive team.

2/10 – Ungenügend

Molly

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle am 20. Mai 2024
Thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

Ronald

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rented here because in past it was good. Not so this time. First, at checkin, you have to play phone tag to pay TEN DOLLARS to park in thier lot over night. No option, nowhere else to park! Forced to pay extra on top of a pricy room! Plus, youHAVE to use thier app and a card to pay it. NO option! Staff was no help with this. Next, asked for courtesy van to old market. NOPE! Havent had one since covid. LIE! Had one last year at this same time of year. Cheaping out and lieing about it. Real cute. Heater in room sounded loud and rattling. Lousy thing to try to sleep through. Pillows felt like they were filled with pudding. Wierdly mushy. Not at all comfortable. Bottom sheet on bed did not fit correctly, so in the middle of the night, it slipped up at the bottom and tangled around our feet. Not at all comfortable. Plus upon checking my credit card statement on app after I got home, it appears they charged me 50 dollars more than I was quoted when I booked this room through Expedia! We'll see how this pans out. All in all this property has slipped tremendously and will now be on my no stay list from now on.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle am 18. März 2024
Sorry for the experience you had while staying with us. It has been two years in June since we had a shuttle. The 50 is an incidental hold which is standard at most hotels. It does get refunded after check out.

8/10 – Gut

Valisity

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I found it pretty dumb that you have to pay for parking at a hotel that you paid for… but oh well. Hotel seemed nice overall, a large room, nothing went wrong. Breakfast was good, and a nice variety. Pool water was murky which is weird. Microwave and fridge were very cheap in our room. overall, would stay at it again if I needed to.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle am 18. März 2024
thank you for staying with us

2/10 – Ungenügend

Chuck

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were very disappointed with our stay and we would not recommend this Hampton Inn and will not stay here again. The room was out of shampoo, there were overflowing trash cans in the lobby area, the pool looked dirty and there were no pool towels. The pool area and elevators had wet towels on the floor. The front desk staff were unhelpful and had no desire to make sure the stay was pleasant. This location has really declined.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Michelle B. am 18. März 2024
I do apologize for the experience you had while staying with us. I will speak with the staff to ensure a pleasant and clean environment for all of our guests.

10/10 – Hervorragend

Denise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very close to the CHI, event center, walking distance to good restaurants. Friendly service, clean. Would recommend
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle B. am 18. März 2024
thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

Stella

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall our stay was great! Super clean rooms, lobby, hallways and delicious breakfast. Able to find the parking lots very easily. The pool water appearance greenish color. The kids mention the bottom of the pool appear to be brown on the bottom. It was disappointing
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Michelle am 18. März 2024
thank you for staying with us

2/10 – Ungenügend

Timothy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We booked 2 rooms both with 2 queen beds. We were given a king room and a room with 2 queen beds. Didn't accommodate our needs and made our stay poor due to insufficient beds & a medical condition. Awful. Ripped off.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Jennifer, Grand Island

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was unaware we were going to be charge to park.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Michelle am 18. März 2024
Since we are in downtown Omaha, unfortunately paid parking is required. thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jackie at the front desk was very helpful. Made us feel like valued customers.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Michelle B. am 18. März 2024
thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

Jody

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I had a 6 day cancellation window that I missed so we paid $200 for no reason, the noise from the neighbors was loud, one trash can for a suite, no exhaust fan for shower and no free parking like in the past times I’ve stayed
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Cathy M

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Parking rip off!
The hotel itself was nice. My issues are they make you pay for surface parking and then they over sell it. We had late night and We had to park a block away where a security guard let us park at a curb in the driveway. We werent the only ones, at least 15 other people had the same problem that night. So after all of that, the next morning I was welcomed with a cold shower. Pay extra to stay somewhere else!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Randy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Michelle am 18. März 2024
thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

linda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking could have been better.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay and hotel was with in 2 blocks of where we needed to walk too!! Doors locked on outside so it was secure! Loved it
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Michelle B. am 25. März 2024
Thank you for staying with us!