Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Subic Park Hotel

3.5 out of 5
Subic Park Hotel
Lot 3, Block 20, Moonbay Marina, Waterfront Road, Olongapo, Zambales

Bewertungen

7,2

Gut

21 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
33 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Dustin

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was terrible, the sheets were dirty, the staff tried to charge extra for breakfast, that i did not eat, and the bathroom had mold. Overall not clean at all
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

phillip

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
AC leaked, noisey thru out the night. Restaurant didn't have enough staff was allowing customers to order at the counter which prevented staff to take care of people sitting to give there order.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Ardene

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Frank

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Room cleanliness was ok needs work.

10/10 – Hervorragend

Virgilio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice, well-maintained property by the water in Subic. Very friendly and helpful staff. Khanna, the owner, is a hands-on type of manager who can be seen in the property doing various work and chores and always greeting guests with a friendly smile.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Alexandre fornerod

Gut: Sauberkeit
Moyen
Hotel moyen. Belle entrée. Chambre passable. Mais près de la mer. Déjeuner ok . Pas de serviette de bain, étonnant.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Gemma

The bathrooms are in disrepair. The bathtub/shower was so high that they provided a plastic step stool to get in and out, very unsafe no grab bars to hold onto. Our door lock was also jammed and my husband was trapped inside. . Need more help.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Archieval

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Very dirty room. Not worth staying. Fridge and AC not working. No towel in the bathroom. The 500 charge for the lost plastic key is too much. Please don’t include this property in Expedia.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Mercy

Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

MIRAN

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Old but Traditional, Conceptual. The big disadvantage is that the bathroom is too old. But the other part is reasonable for the price. Especially, Oceanview room was great.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Glen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Subic park has very nice staff and the pool is a great place to hang out with friends and have a drink.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Ryan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel has been renovated and is very nice, area is a great location as well with the exception of the whole strip being farther away from the city in a more run-down area as a whole. Perfect if you just want to escape and be in a quieter hotel to relax!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Adam, melbourne

Was noisy during the night it’s close to pubs and restaurants while they playing loud music
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

Dong liang

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Estrella

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
the property need a big renovation.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Joy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Hotel Stay
We were accommodated by the front desk staff immediately but I just hope that the staff at the restaurant will be mored focus on his job. Some of our orders were served late. Perhaps, because there was an event at the time. But overall the hotel experienced was ok.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

Reginia

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Property shouldn’t be be rated as 3!stars, bathroom was really old. They charge for extra towels. The property itself was very old. It shouldn’t be on your list.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Patrick

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Subic Park hotel is staffed by very friendly and courteous people. My family and I enjoyed our stay along with local attractions
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

KATHLEEN

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

4/10 – Schlecht

Takashi

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Albert

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Jose Bernardo

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Jovigael

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

8/10 – Gut

Benedict

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place to stay considering the price
Stay is good overall with the staff attentive to our needs. Ordering food takes a bit of time as the place is understaffed considering the lockdown
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020

8/10 – Gut

Frank

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Service was great and the room is clean and with breakfast,
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Gian am 28. Feb. 2020
Thank you so much for choosing Subic Park Hotel! We're happy to have you! Looking forward to seeing you again soon!

6/10 – Okay

Carita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I had booked a family room with two beds but only got a room with one bed. Also, no slippers provided as was advertised!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Gian am 28. Feb. 2020
Hi, we would like to extend our most sincere apologies regarding the issues about the slippers being unavailable in our bathrooms. We do not have bathroom slippers in our Hotel. We'll fix our room details for the website. I have noted your comments regarding this. Again we apologize. Although we are thankful for having you. Looking forward to seeing you again in the future!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The staff were ok, the room was clean. They advertise Wifi, but it’s like a ghost! Now you see it, now you don’t! Frustrating!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Gian am 28. Feb. 2020
Hi, we would like to extend our most sincere apologies regarding the issues about our wifi in the vicinity. We're currently having issues with our internet provider. I have noted your comments regarding this. We'll fix it as soon as possible. Again we apologize. Although we are thankful for having you. Looking forward to seeing you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2020
Antwort von Gian am 28. Feb. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good value and friendly staff. all good except poor wifi and ants coming out of aircon
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Gian am 29. Aug. 2019
Thank you for your honest review. we would like to extend our most sincere apologies, we will look into that issue as soon as possible. Thank you for staying with us. see you again soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pleasant stay friendly and helpful staff good location
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Gian am 25. Juli 2019
Thank you so much for choosing Subic Park Hotel! We appreciate your feedback! And we are very happy to have you, hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

俊廷

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Gian am 17. Juni 2019
Thank you for your feedback! we hope to see you again here at Subic Park Hotel!

10/10 – Hervorragend

Manuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2019
Antwort von Gian am 20. Mai 2019
Thank you so much for choosing Subic Park Hotel! We appreciate your feedback! And we are very happy to have you, hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beachfront
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von gian am 14. Mai 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Tagumpay D.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Gian am 26. Apr. 2019
Thank you so much for choosing Subic Park Hotel! We appreciate your feedback! And we are very happy to have you, hope to see you again soon! Cheers!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Gian am 23. Apr. 2019
Thank you so much for choosing Subic Park Hotel! We appreciate your feedback! And we are very happy to have you, hope to see you again soon! Cheers!

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good, no wash cloth. Had to use my old - used shorts for wash cloth.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Gian am 20. Apr. 2019
Thank you so much for choosing Subic Park Hotel! We appreciate your feedback! We are sorry about the issues regarding your clothes. But we are very happy to have you, hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Satisfactory
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Gian am 13. Apr. 2019
Thank you so much for choosing Subic Park Hotel! hope to see you again soon!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
NOT PWD FRIENDLY. Partially disabled, they put my room on third floor. No basic room service after 10 pm on a weekend. Loud party music till very early morning. Parking was basically in a vacant construction site across the street, not secure. Staff did not help me up to my room. Food was terrible. Took 20 minutes for my ice cream to make it to the table. Then was pretty much melted. Must have stood in counter ten minutes. TV was small. No toilet paper in room. No mini bar. Stay somewhere else.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Gian am 13. Apr. 2019
Hi, we are very sorry about the experience you had in our hotel. I have noted your comments regarding this, hopefully we get to meet your needs the next time. thank you for your response! Have a good day!

8/10 – Gut

MARC

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Goed hotel, comfortabel en goede keuken.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Gian am 22. März 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Les prestations de l'hôtel sont bonnes. Cependant, le tarif des chambres (supérieur à 60 € incluant obligatoirement le repas du soir) apparaît excessif par rapport à l'environnement (mer sans baignade possible du fait des installations portuaires proches) et aux tarifs des hôtels de la capitale Manille. D'autre part, la présence proche d'un bar grill (le Pier One) avec des concerts live tous les soirs de 20h à 2h du matin ne permet pas de dormir dans de bonnes conditions pour un hôtel dans quasiment toutes les chambres.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Gian am 22. März 2019
Hi, we would like to extend our most sincere apologies regarding the issues about the beach being inaccessible. We do not advise the guest to swim because we are near the ports and we value your safety. We are also sorry about the live bands playing until late night beside the hotel. I have noted your comments regarding this. Although we are thankful for having you we hope to see you again in the future!

8/10 – Gut

ROBERT, Panama City

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Avoid the restaurant
Room was adequate. Staff not available to help with bugs up the stairs, resulting in my back being thrown out, which colored this review. A/C was noisy. 'Free dinner' was awful (3 choices, I picked the best of the three and had to peel and gut whole shrimp - ugh) but no option to exchange for breakfast. Coffee was adequate, but not overly expensive. Most staff pleasant. Kitchen staff was unhygienic operating without hairnets and every employee of the hotel wandering through the kitchen, it seemed. I would explore other options next time.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Gian am 22. März 2019
Hi, we would like to extend our most sincere apologies regarding the issues about the bugs and Air condition noise. We serve complimentary dinner because our chefs prepare their specialty at dinner time. I have noted your comments regarding this. Again we apologize. Although we are thankful for having you! Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Gian am 13. Apr. 2019
Thank you so much for choosing Subic Park Hotel! We're happy to have you, hope to see you again soon!

4/10 – Schlecht

Asuncion, Toronto, Canada

Gut: Personal & Service und Ausstattung
I like the aircondition and wi-fi accessibility. 1st room provided looks run down. Receptionist eas very nice and made arrengement to to change our room.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Gian am 22. Feb. 2019
Hi, we would like to extend our most sincere apologies regarding the issues about the hotel room we provided the first time. I have noted your comments regarding this. Again we apologize. Although we are thankful for having you we hope to see you again in the future! Cheers!

6/10 – Okay

BigD, Toronto, Ca

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Room not very clean on check-in. Dusty , floor not cleaned. Complained to staff and they did tidy it up. Room was very basic. Only 1 towel per person. Had to pay 50 pesos extra per towel per day if you wanted more. Staff was very pleasant and helpful when approached. Complimentary dinner was good as well as the food in general at their restaurant. No kettle, coffee maker or microwave. Would be nice when you stay for several weeks.
Aufenthalt von 17 Nächten im Januar 2019
Antwort von Gian am 19. Feb. 2019
Hi, we would like to extend our most sincere apologies regarding the issues about the cleanliness in our rooms. I have noted your comments regarding this. Again we apologize. Although we are thankful for having you we hope to see you again in the future! Cheers!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
there was nothing I did not like. Everything was excellent
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2019
Antwort von Gian am 19. Feb. 2019
Thank you so much for choosing Subic Park Hotel! We happy to have you, hope to see you again soon!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Gian am 19. Feb. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Gian am 19. Feb. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Marian Joy

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018