Außenpool (je nach Saison geöffnet)

Bewertungen von Yosemite Southgate Hotel & Suites

3.5 out of 5
Yosemite Southgate Hotel & Suites
40644 Hwy 41, Oakhurst, CA

Bewertungen

9,2

Wunderbar

1075 von insgesamt 1529 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
337 von insgesamt 1529 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
69 von insgesamt 1529 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
25 von insgesamt 1529 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
23 von insgesamt 1529 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren zufrieden. Der Frühstücksbereich ist wirklich klein aber da wir sowieso nur da waren, um in den yosemite nationalpark zu gehen, war es für uns ok und die Lage das ausschlaggebende und die war super - 20 Minuten zum Südeingang.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Editha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zum Yosemite ist es etwas weit und man muss ca 1 Std Fahrzeit einrechnen. Ansonsten ein schönes Örtchen mit sehr guten Einkaufsmöglichkeiten und schönen Ausflugszielen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 14. Mai 2024
Dear Editha,Thank you for sharing your experience! We're glad you found the town to have good shopping opportunities and enjoyable excursion destinations. While we understand that the distance to Yosemite may be a consideration for some guests, we hope that the surrounding area's amenities and attractions helped enhance your overall stay. Please let us know if you have any further feedback or if there's anything we can do to improve. We appreciate your input!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Nadja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 14. Mai 2024
Dear Nadja,Thank you for sharing a PERFECT SCORE RATING of your stay with us at the Yosemite Southgate Hotel and Suites. We are pleased that your experience left a positive impression of our hotel. We look forward to welcoming you back to our Yosemite Southgate Hotel and Suites hotel soon!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

Dima

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ist ganz gut. Sauna und Whirlpool vorhanden. Frühstuck ok für USA Verhältnisse. Kaffee nur gut im Zimmer. Beim Frühstuck kann man das kein Kaffee nennen. Ekelhaft.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 28. März 2024
Dear Dima,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you enjoyed the availability of amenities like the sauna and whirlpool and the breakfast options provided. However, we apologize if the quality of the coffee did not meet your expectations. Your comments are valuable to us, and we'll consider them as we strive to improve our offerings. Please don't hesitate to contact our staff during your stay if there's anything we can do to make your experience more enjoyable. We appreciate your patronage and hope to welcome you back in the future.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

Pascal, Breitenbach am Inn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Mitarbeiter/Innen Top. sehr sauber, geräumige Zimmer. Bei der Buchung steht leider nicht, dass der Saunabereich sowie die Pools geschlossen sind. Weiters ist das Frühstück wirklich ausbaufähig. Ansonsten gut. Für eine Nacht vollkommen ausreichend.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 19. März 2024
Dear Pascal,Thank you for your valuable feedback!  We're thrilled you found our employees top-notch and enjoyed our clean, spacious rooms.  We apologize for any inconvenience regarding the sauna and pool closures not being communicated clearly during the booking process.  Your comments on breakfast will be seriously considered as we continuously strive to enhance our offerings.  We're glad your overall experience was positive, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future.  Thank you for choosing our hotel!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Julian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 20. Nov. 2023
Dear Julian,Thank you for a Perfect Score Rating on your stay at Yosemite Southgate Hotel and Suites.  We are glad you enjoyed your stay at our hotel.  Our amicable staff strives to deliver our guests great experiences, and we are pleased to learn that our efforts are being appreciated.  We would love to host you again for your next visit.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

Ümit

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Positiv: schöne Einrichtung•große Zimmer•gute Ausgangslage um Yosemite-Nationalpark zu besuchen•Restaurants und Fast Food in der nähe•Kostenlose Parkmöglichkeiten•unkomplizierter schneller Check-in/Check-out Negativ: Mageres Frühstück wie in allen Amerikanischen Hotels•schließen uns den vorherigen Bewertungen an, die Mitarbeiter an der Rezeption wirkten wirklich unfreundlich•Nach Check-out aus Versicherungstechnischen Gründen Koffer abgeben um später abzuholen nicht möglich Fazit: Absolut empfehlenswert! Und das obwohl die Mitarbeiter an der Rezeption unfreundlich wirkten. Sie haben aber auf Nachfrage alles erklärt. Sehr gutes Preis-Leistung-Verhältnis. Wenn ihr ein Zwischenstopp für ein Ausflug zum Yosemite-Nationalpark benötigt, dann ist dieses Hotel eine klare Empfehlung!
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 7. Nov. 2023
Dear Ümit,Thank you for your feedback! We appreciate your positive comments about our hotel's decor, spacious rooms, and convenient location for visiting Yosemite National Park. It's great to hear that you found nearby dining options and free parking convenient. We're constantly working to improve, and we'll address the breakfast and reception staff concerns to enhance your future experience. Unfortunately, due to safety regulations, we are unable to hold luggage after check-out. We're delighted you found us a good value for your trip, and we look forward to welcoming you back as you explore Yosemite National Park further. Safe travels!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Junkai

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr Gutes Preis Leistungsverhältnis
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 3. Nov. 2023
Dear Junkai,We're delighted to hear that you found value in your stay!  Providing a great price-performance ratio is our goal.  We look forward to hosting you again in the future.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

Lars

Gut: Zustand der Unterkunft
Gute Ausgangssituation für den Yosemite Park.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 1. Nov. 2023
Dear Lars,We're thrilled that you found our hotel a good starting point for your Yosemite Park adventure.  We hope you had a fantastic time exploring the park, and we'd be delighted to welcome you back in the future!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr geräumiges Zimmer, gut eingerichtet!
Ein wirklich gutes Preis-Leistungsverhältnis! Liegt perfekt für viele Routen durch den Yosemite Nationalpark. Sehr geräumig und wirklich komfortabel! Einfaches, aber ausreichendes Frühstück
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 27. Okt. 2023
Dear Andreas,We're pleased to hear you found great value in your stay and enjoyed the comfort of our rooms.   Your feedback is appreciated, and we hope to host you again for your Yosemite adventures.  Thank you!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Super
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 23. Okt. 2023
Dear Hans,Thank you for the positive feedback!  We're delighted you had a "super" experience during your stay.  We look forward to welcoming you again soon.  Safe travels!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauber und freundlich. Dusche gewöhnungsbedürftig
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 18. Okt. 2023
Dear Christine,Thank you for your positive feedback on our cleanliness and friendly staff.  We appreciate your understanding about the shower, and we're here to assist with any adjustments you may need.  We hope to welcome you again soon.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

sven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hat alles hervorragend gepaßt!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 17. Okt. 2023
Dear Guest,We're delighted to hear that everything fit perfectly for your stay!  Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future.   Thank you for choosing our hotel!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Antje

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schneller freundlicher Checkin. Super schöne und saubere Zimmer. Frühstück typisch amerikanisch was aber vollkommen OK ist. Kommen gerne wieder
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 11. Okt. 2023
Dear Antje,Thank you for your kind words!   We're delighted you had a fast and friendly check-in experience, enjoyed our clean rooms, and found our breakfast satisfactory. We can't wait to welcome you back on your next visit! Your comfort and satisfaction are our top priorities.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Emanuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 11. Okt. 2023
Dear Emanuel,Thank you for a Perfect Score Rating on your stay at Yosemite Southgate Hotel and Suites.  We are glad you enjoyed your stay at our hotel.  Our amicable staff strives to deliver our guests great experiences, and we are pleased to learn that our efforts are being appreciated.  We would love to host you again for your next visit to Yosemite Southgate Hotel and Suites.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

Nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein top Hotel. Lage perfekt für den Yosemite NP.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 4. Okt. 2023
Dear Nicole,Thank you for your kind words!   We're delighted to hear that you had a top-notch experience during your stay at our hotel.  Our ideal location for visiting Yosemite National Park is certainly a highlight, and we're glad you found it convenient.  We look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 28. Sept. 2023
Dear Jessica,Thank you for taking the time to share a PERFECT SCORE RATING of your stay with us at the Yosemite Southgate Hotel and Suites.  We are pleased that your experience left a positive impression of our hotel.  We look forward to welcoming you back to our Oakhurst hotel in the near future!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

Ralf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Großes sauberes Zimmer. Frühstück sehr wenig Auswahl.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 26. Sept. 2023
Dear Ralf,Thank you for your feedback!   We're delighted that you found your room spacious and clean.   We're always working to improve our breakfast options, so we appreciate your input.  If you have any suggestions for items you'd like to see on the breakfast menu, please feel free to share them with us.  We hope to host you again in the future!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Natascha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Frühstück lässt zu wünschen übrig, aber wie halt Amerika so ist… keine Essenskultur 😕
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 20. Sept. 2023
Dear Natascha,Thank you for your feedback.  We understand your point about breakfast, and we're continually working to improve our offerings.   We appreciate your stay and hope to provide a better dining experience in the future.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Joerg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really good stay
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 29. Aug. 2023
Dear Joerg,Thank you for your kind words!  We're delighted to hear that you had a great stay.  If you ever plan to visit again, we'll be here to ensure another wonderful experience.   Safe travels!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice place near south entrance of Yosemity Park.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 28. Aug. 2023
Dear Daniel,Thank you for your kind words!  We're thrilled to know that you enjoyed your stay at our hotel near the South Entrance of Yosemite Park.  Your satisfaction is our goal, and we're glad you had a great experience.  We hope to welcome you back for another wonderful visit in the future.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Hubert

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 17. Aug. 2023
Dear Hubert,We are delighted to receive your All-Star Vote! - Thank you very much!  It feels great to know that our accommodation met all your needs.  It was a pleasure to host you, and we look forward to hosting you in Oakhurst many more times in the future.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

Markus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Lage sehr gut. Zimmer und Sauberkeit gut. Frühstück nicht gut - sehr schlechte Auswahl. Leider war die Gäste-Waschmaschine kaputt.
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 3. Juli 2023
Dear Markus,Thank you for choosing our hotel and for your valuable feedback.  We're pleased to hear that you found our location convenient and our rooms clean.  We apologize for any inconvenience caused by the limited breakfast selection and the broken guest washing machine.  We appreciate your understanding and will take your comments into consideration as we work towards improving our offerings.  We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more satisfying experience in the future.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Pierre

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal und saubere Zimmer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 28. Juni 2023
Dear Pierre,Thank you for your positive review!  We're delighted to hear that you found our staff very nice and our rooms clean.  Providing excellent service and a comfortable environment is our priority.  We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

6/10 – Okay

Alexander

Gut: Personal & Service
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Managemen am 28. Juni 2023
Dear Alexander,Thank you for rating your stay at  Yosemite Southgate Hotel and Suites.  We are glad to learn that your stay at our Oakhurst Hotel was good; however, we would love to know how we could've improved your experience.  Please do reach out to us to provide more detail about your experience so we can continue to improve our product and service.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Kevin

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 7. Juni 2023
Dear Kevin,Thank You for the PERFECT SCORE rating of your experience at Yosemite Southgate Hotel and Suites!  We are thrilled that you loved your stay. We'd love to host you again in the future.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 27. März 2023
Dear Steven,Thank You for the PERFECT SCORE rating of your experience at Yosemite Southgate Hotel and Suites! We are thrilled that you loved your stay. We'd love to host you again in the future.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

6/10 – Okay

Binke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
einfache Lodge - super Lage - unfreundlicher Empfang
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 1. Nov. 2022
Dear Binke,Thank you for choosing to stay with us.  We are glad that you enjoyed our convenient location and modern amenities.  We are very sorry for your experience with our staff. Please know our staff is highly trained and it is unlike them to act in such a manner.  We hope to provide you with a flawless experience in the future!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

Tobias

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kostenlose Parkplätze, nicht weit vom Yosemite Park Eingang entfernt. Ansonsten Restaurants, Tankstellen und Supermärkte in unmittelbarer Nähe.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 12. Okt. 2022
Dear Tobias, We appreciate the time you took to leave such a wonderful review of your experience staying with us.  Our location is definitely one of those things we are proud of; we are located close to popular Oakhurst attractions, restaurants, and shops.  We would love to host you again next time your travels bring you back to Oakhurst. Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

Stefan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Guter Ort um nach yosemite zu reisen, wenn man nicht im park gebucht hat. Sehr grosses zimmer mit kleiner Küchenzeile. Kuhlschrank mit gefrierfach. Einziger Nachteil bei der Umweltfreundlichkeit ist das Wegwerf Geschirr beim Frühstück. . Ansonsten Mülltrennug auch auf dem Zimmer.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 7. Sept. 2022
Dear Stefan,Thank you so much for giving us a valuable review of your stay with us in Oakhurst.  We are glad you had a very comfortable stay and found our rooms clean, spacious, and modern.  We are deeply grateful for your kind words about our accommodations.  We would love to have your company once again at Yosemite Southgate Hotel and Suites.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Uwe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 14. Juni 2022
Dear Uwe, Thank you so much for the PERFECT SCORE. We are glad to see that you had a wonderful stay at Yosemite Southgate Hotel & Suites. We work tirelessly to ensure our guests experience the best hospitality in Oakhurst. Again, we are so glad you enjoyed your stay and would love to host you again. We look forward to seeing you again in the future. Thank you for staying with us! Best Regards, Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Marina

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sehr sicher ausreichend Parkplätze große Zimmer mit guter Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 3. Mai 2022
Dear Marina, Wow!!! Thank you so much for writing us a PERFECT SCORE REVIEW!!! We are so glad to hear that you were happy with the spacious parking lot. Thank you for taking the time to give us your valuable feedback and for highlighting our spacious rooms with comfortable beds. Best Regards, Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sehr großes renoviertes Zimmer mit jeglicher Ausstattung, unkompliziert, Yosemite gut erreichbar (immer geradeaus ca. 25 Minuten zum Parkeingang)
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 30. März 2022
Dear Nicole, Thank you for the very kind feedback on your stay at the Yosemite Southgate Hotel & Suites. We are happy you enjoyed our convenient location close to Yosemite National Park. I'm glad you enjoyed our spotless and comfortable guest rooms with good amenities. I hope you choose us again on your next vacation to Yosemite. Kind Regards, Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Mindy

Gut: Ausstattung
Great location and clean spacious rooms.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

April

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
We asked the front desk a question, and the guy working the front seemed annoyed. He wasn’t helpful or attentive with our stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Siamak, Richmond Hill

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice and clean facilities, especially the location in South Gate of park. I definitely book with this hotel again for my next trip.

10/10 – Hervorragend

Chen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good restaurants nearby
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

lisako

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Although I can't speak English well, they helped me through the check-in process very carefully!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Xiaochen, KIRKLAND

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Safe
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Marvic Ken

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The family room include a table and 2 sinks. The room was clean, and the beds are comfortable. I wish they can be able to update thier televisions to smart tv’s. Otherwise, our stay was great!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 24. Mai 2024
Dear Marvic,Thank you for your positive review of your Yosemite Southgate Hotel and Suites stay.  Guest satisfaction is highly rewarding for us, so we apologize for your experience and the issues in your room.  We will certainly take this opportunity to highlight the problems and resolve them.  We would love to host you again next time your travels bring you back to Oakhurst.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

JERAMEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 23. Mai 2024
Dear Jeramel,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you received excellent service during your stay. We look forward to welcoming you back soon!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Nick Jerome, Poway

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Family stayed here for 3 nights. We were part of a big group, I think they liked it here too. Our room was clean and had all the necessities and extras. Our overall stay was great!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 23. Mai 2024
Dear Nick,Thank you for your feedback! We're thrilled you and your family had a great stay with us. It's lovely to hear that the room met your needs and was clean and well-equipped. We're glad your group enjoyed their time here as well.We look forward to welcoming you back in the future!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Leotes

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed here for 3 nights. This hotel is Super clean, they have friendly staffs, close to restaurants,. Sauna ang steam rooms are great….. the only think I didn’t like the breakfast and the elevator which is super slow… other than that everything is amazing
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 23. Mai 2024
Dear Leotes,Thank you for your feedback! We're delighted you enjoyed your stay, mainly because of our cleanliness, friendly staff, and convenient location. It's great to hear you appreciated the sauna and steam rooms. We apologize for the breakfast and the slow elevator; we'll work on improving these areas. We hope to welcome you back soon!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

Matthew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was clean, spacious, and well maintained. Included breakfast was ok, hot offerings are pretty basic eggs and sausage but it’ll fill your belly before a long day of hiking at least. They require you to speak with the front desk the night before you want house keeping done which is a little annoying. I know during the pandemic this practice was adopted but we’re years out from that at this point so it’d be nice if they could resume daily room cleaning without having to ask for it. Area surrounding hotel has good amount of food and supplies options.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 23. Mai 2024
Dear Matthew,Thank you for your detailed feedback. We're glad you found your room clean, spacious, and well-maintained, and we appreciate the breakfast offerings. We understand your concern about the housekeeping policy and will consider your suggestion for improving service. It's great to hear you found the surrounding area convenient for food and supplies. We hope to welcome you back for another stay soon!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

Li

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel, breakfast start time is different from web and you may want double check.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 23. Mai 2024
Dear Li,Thank you for your feedback. We're pleased you found our hotel good overall. We apologize for any inconvenience caused by the breakfast start time discrepancy and appreciate your suggestion to double-check. We'll ensure this information is accurate on our website. We hope to welcome you back soon!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Peter Kwang, Alameda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 22. Mai 2024
Dear Peter Kwang,We are delighted to receive your All-Star Vote! - Thank you very much! It feels great to know that our accommodation met all your needs. It was a pleasure to host you, and we look forward to hosting you in Yosemite Southgate Hotel and Suites many more times.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

Regine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 22. Mai 2024
Dear Regine,Thank you so much for awarding us a positive rating for your stay at our hotel. You have brought a smile to our faces. We hope you will stay with us again soon!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Tommy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything is good don’t miss gift shop
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 21. Mai 2024
Dear Tommy,We're thrilled to hear that you enjoyed your experience with us! Thank you for your positive feedback. Our gift shop is unique, and we're glad you had the chance to explore it. If there's anything else we can assist you with or if you have any questions, please feel free to let us know.We look forward to welcoming you back soon!Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management

8/10 – Gut

paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good enough
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Yosemite Southgate Hotel Management am 22. Mai 2024
Dear Paul,Thank you for your feedback. We're glad to hear that your stay was satisfactory. Please let us know if there are any specific areas we can improve. We hope to welcome you back for an even better experience.Best Regards,Yosemite Southgate Hotel Management