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115 von insgesamt 221 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
115
46 von insgesamt 221 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
46
20 von insgesamt 221 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
20
26 von insgesamt 221 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
26
14 von insgesamt 221 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
14
8,4/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
8,0/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
8,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
2/10 – Ungenügend
Stacy Lafern German
Mit der Familie gereist
5. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
The clerk did not know that I was staying at the hotel and told me to go check the other North Charleston locations but the kind of person I am I was not going anywhere when the incompetent clerk finally finds my name screams hang up I found it yes you are here and did not even apologize for the error!!!! Poor customer service due to a incompetent female clerk. 5/3/24 5:30 pm.
Stacy Lafern German
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
6/10 – Okay
Joshua
3. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Joshua
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Holly
Mit der Familie gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have stayed here multiple times, we have always had good experiences! Definitely will stay here again.
Holly
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
4/10 – Schlecht
Christy
Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was dirty upon check in. Someone’s dirty sock and a Bobby pin were on the floor. The toilet tipped every time you sat on it. Bedding was clean but stained. We left early on Sunday and the person who was working the front desk was sleeping you could only see their bare feet from the counter. So we just left and on the inside of the vestibule there was a homeless person sleeping. I’d chose another place.
Christy
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
4/10 – Schlecht
Michael
Mit der Familie gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is convenient to food and shopping, airport, and entertainment
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Heather Harrelson am 24. Apr. 2024
Thank you so much for your review. Please come back and see us again, if you are ever in the area again.
10/10 – Hervorragend
felicia
Mit der Familie gereist
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff, service, and room. I had no issues. The front desk clerks and staff member for breakfast were great, courteous and helpful in meeting me and my family's request. Not far from Summerville, downtown Charleston and places to shop. I would recommend this hotel.
felicia
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Heather Harrelson am 15. Apr. 2024
Thank you so much for your feedback, please come see us again.
8/10 – Gut
megan a, highlands
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
megan a
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Heather Harrelson am 15. Apr. 2024
Thank you so much. Please come see us again.
2/10 – Ungenügend
Rogelio Jr.
12. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room had some insects. I was bitten by the insects.
Rogelio Jr.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Heather Harrelson am 15. Apr. 2024
thank you so much for your feedback. If there is anything we can do please let us know, we apologize for any inconvenience this may have caused.
10/10 – Hervorragend
Dillon
10. Apr. 2024
Dillon
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
4/10 – Schlecht
George
Mit der Familie gereist
7. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
When we arrived at 4pm our room was not ready. We had to wait until approximately 4:45 to check in. There were several other quests in the lobby also waiting on rooms.
When we got off the elevator the hall way was dirty and looked as if not vacuumed in several days.
Room 318 - the shower was dirty good think we travel with our own cleaning supplies.
The toilet was not bolted to the floor. It completely lifted up and almost tipped over.
Day 2 - there was trash left out side of rooms in the hall ways.
Would not recommend.
George
Antwort von Heather Harrelson am 9. Apr. 2024
thank you we look toward to having you stay here with us again. :)
10/10 – Hervorragend
Keith
6. Apr. 2024
Keith
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Karen
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was very clean, however, it is in need of some updates...decor was a bit outdated in some areas.
Karen
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Heather Harrelson am 9. Apr. 2024
thank you we look toward to having you stay here with us again. :)
6/10 – Okay
Jonathan
4. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jonathan
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von heather harrelson am 9. Apr. 2024
thank you we look toward to having you stay here with us again. :)
10/10 – Hervorragend
Leah
Mit der Familie gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good experience. Thank you
Leah
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Heather Harrelson am 9. Apr. 2024
thank you we look toward to having you stay here with us again. :)
10/10 – Hervorragend
Sergio, El Paso
Mit der Familie gereist
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome!!
Sergio
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Heather Harrelson am 9. Apr. 2024
thank you we look toward to having you stay here with us again. :)
4/10 – Schlecht
Aneya
26. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First, the room had a terrible smell, The shower had black mold, microwave so noisy that feels like is going to fall apart, the floor at the breakfast super sticky. I won’t stay here again.
Aneya
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von heather harrelson am 9. Apr. 2024
thank you we look toward to having you stay here with us again. :)
10/10 – Hervorragend
Martha
Mit dem Partner gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would like bigger pillows and extra blanket but it was a nice room
Martha
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Heather Harrelson am 9. Apr. 2024
thank you we look toward to having you stay here with us again. :)
4/10 – Schlecht
Doni, Parker
Mit der Familie gereist
24. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Walls paper thin and could not sleep due to noise of guests. No water due to pipe burst
Doni
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Heather Harrelson am 9. Apr. 2024
thank you we look toward to having you stay here with us again. :)
6/10 – Okay
Jodel
14. März 2024
Jodel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Heather Harrelson am 9. Apr. 2024
thank you we look toward to having you stay here with us again. :)
6/10 – Okay
Adriano, Worcester
Mit einer Gruppe gereist
14. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Dirty
Adriano
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Heather Harrelson am 9. Apr. 2024
thank you we look toward to having you stay here with us again. :)
10/10 – Hervorragend
Kym
11. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very polite and helpful staff. Location is great as it’s readily accessible to the main freeway, restaurants and stores and yet was quiet. On the downside- only one elevator (but never a long wait) but the floor was constantly sticky or dirty), the TVs are not smart so no streaming as at other Marriotts and the mattress and pillows were the worst that I’ve experienced and mind you, I’ve stayed at Comfort Inns and Hilton Garden inn (both had very comfortable mattresses and pillows).
Kym
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Heather Harrelson am 9. Apr. 2024
thank you we look toward to having you stay here with us again. :)
4/10 – Schlecht
Raymond
Mit der Familie gereist
10. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Plumbing did not work in one room and key cards were not working. Not satisfied. I expect some compensation for not delivering what should be expected.
Raymond
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 9. Apr. 2024
thank you we look toward to having you stay here with us again. :)
10/10 – Hervorragend
TIMOTHY, Cumberland
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
2. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, friendly staff, breakfast was good. Very convenient location to airport.
TIMOTHY
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Heather Harrelson am 9. Apr. 2024
thank you we look toward to having you stay here with us again. :)
8/10 – Gut
MICHELE
25. Feb. 2024
MICHELE
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Michael
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Don
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were clean. Breakfast was good,
Don
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Kirsten
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kirsten
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Kirsten
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kirsten
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
4/10 – Schlecht
Fredrick
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
For a Marriott property I was very impressed. There seemed to never be anyone up front to answer questions, so there was a wait. I was unable to get extra towels and washcloths. I was given two towels, one was for the gym with the blue line and the other was a blue towel all together, not a hotel issue. I really don't see myself visiting this location again. Probably a lack of staffing I would guess.
Fredrick
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Debra
17. Feb. 2024
All good.
Debra
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
6/10 – Okay
Edward
13. Feb. 2024
Gut: Komfort des Zimmers
Edward
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Glen
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
had wonderful time
i will be back in the charleston area and i will be staying here every time my stay was wonderful
Glen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Leah
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk staff very nice, helpful. Small problem with the shower faucet handle loose and had hard time turning on off but work order placed
Leah
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
4/10 – Schlecht
catrice
1. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This property was rated a four star hotel but it should've been rated a 1.5 star. The facility was outdated with questionable cleanliness. I was surprised that this was a Marriott property because the conditions were subpar. The parking lot was dimly lit and the area was sketchy. Several of the lights didn't workin our room and while we didn't see any roaches, I'm certain they were there and mice too. You could tell housekeeping tried to keep the room's linens clean but the other things are out of their control. The hotel needs to be overhauled.
catrice
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
James, Sand Springs
Mit dem Partner gereist
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
This is an excellent property for both quality and value in every way. The only negative is the concern my wife had for the neighborhood and suspicious people arounnd.
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Edna
30. Jan. 2024
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
I had to pour water in the back of the toilet for it to flush and it was dry blood on the comforter I think I should get some of my money back
Edna
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
IRAN JOSE
26. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Estadía normal !!
La habitación era bastante amplia en comparación a las habitaciones actuales de los hoteles nuevos. El área del baño era gigante . La cama estába muy buena... La silla de la habítacion estaba dañada y la puerta de entrada al hotel al momento en que llegue a mi check-in, estaba dañada .... El elevador super lento. Esto ha sido mi experiencia
IRAN JOSE
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Crystal
Geschäftlich gereist
23. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Customer service was outstanding
Crystal
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
robert
Mit der Familie gereist
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and cozy stay
Stay was great, only minor issue is that the A/C was too close to the bed near the window, and it blew cold air on the bed. But everything else was fine. Great breakfast.
robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Lana
Mit der Familie gereist
10. Jan. 2024
We stay here often. The staff is always great & we’re always pleased with the rooms & breakfast.
Lana
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Ashley
10. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ashley
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Ivone
3. Jan. 2024
Ivone
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Glenn
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Glenn
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Narayan
Mit der Familie gereist
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property doesnot provide SAFE Locker in the room, forced me to always carry the valuables with me in the car. When enquired, understand it's not available.
Narayan
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Corey
23. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place
Always stay here.Nice,clean,friendly and affordable. Nice staff.
Corey
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
Alexey
Mit einer Gruppe gereist
18. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Alexey
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
4/10 – Schlecht
Steven, Camillus
17. Dez. 2023
Steven
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Heather Harrelson am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your kind and honest feedback! We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
15. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Zachary
Geschäftlich gereist
7. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Would stay here again
Got a booking last minute on travel. Head stayed at other Fairfield hotels and had a good experience, that's what made me pick this one. Quinn at the front desk was absolutely amazing, great service, very knowledgeable. Room was big and comfortable, hot shower, soft bed, everything look clean and in order.
I'll be starting here on future business trips.
Zachary
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
6/10 – Okay
Wayne
Mit der Familie gereist
5. Dez. 2023
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
It’s ok but hope you don’t have any issues
My stay at the Fairfield Inn in Narth Charleston was ok. The room itself was pretty clean and comfortable. The bathroom was making in cleanliness. The was very obvious build up of dirt in the corners of the floor and on the countertop. The shower wall had some soap stains that were fairly easy to wipe away. Definitely not a great cleaning job there. I didn’t have any specific issues but another guest had issues with hot water in his room. The lady at the front desk didn’t do anything to help them and when she called her manager, the manager’s response was for her to call the police. He wasn’t being rude or aggressive, but the hotel staff and manager were doing nothing to resolve his issue. Would it really have been so difficult for the manager to get on the phone with this guest and work towards a resolution instead of telling the employee at the front desk to call the police? I’m definitely not looking to stay at this hotel on future trips to the area.