Allergikerbettwaren, Schreibtisch, Bügeleisen/Bügelbrett, Babybetten

Bewertungen von The Landing at Laguardia

3 out of 5
The Landing at Laguardia
9400 Ditmars Boulevard, East Elmhurst, NY

Bewertungen

6,6
136 von insgesamt 944 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
314 von insgesamt 944 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
259 von insgesamt 944 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
150 von insgesamt 944 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
85 von insgesamt 944 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

6,2/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
zweimal zimmer gewechselt
Beim einchecken hat der Empfang keine Buchung gefunden. Das Erste Zimmer haben wir geöffnet und es standen Koffer auf dem Bett und Badeartikel standen im Bad. Das zweit Zimmer war soweit in ordnung, in der zweiten Nacht kamen fremde Personen in unser Zimmer und wollten das Zimmer beziehen. Am nächsten Tag Funktionierten unsere Schlüsselkarte nicht mehr. Am Empfang sagte man mir das das Zimmer nur für zwei Nächte gebucht sei, obwohl ich beim einchecken die unterlagen vorgezeigt habe. Bestätigung für 6 Nächt die schon Bezahlt wahren. Nachdem der Empfang mehrer Telefongeschpräche geführt hatte wechselten wir um 22:00 Uhr in das dritte Zimmer. wir Checkten am 15.05.15 ein auf meiner Kreditkartenabrechnung wurden mir am 16.05 106,78 Dollar abgebucht. Obwohl wir keine ausgaben in dem Hottel hatten.

6/10 – Okay

Carmen, Köln

Ein Hotel etwas weiter draußen
Das Hotel liegt am La Guardia Airport, von wo aus man per Bus und U-Bahn gut nach Grand Central kommt. Die Gegend in Queens ist ein Teil von New York, den man sonst nicht zu sehen bekommen würde, und sie stellt schon einen Kontrast dar. Sicherheitsmäßig hatte ich aber immer ein gutes Gefühl. Auch sind die Leute dort sehr freundlich. Das Hotel hat zwischen Januar und März 2015 den Eigentümer gewechselt. Es gehört nicht mehr zur Clarion Gruppe, sondern nennt sich nun The Landing at La Guardia. Es gibt kleine und große Doppelzimmer. Ich empfehle die großen Doppelzimmer. Bei der Lage sollte man darauf achten, dass das Zimmer nicht am Eisautomaten liegt. Es gibt Gäste, die selbst um Mitternacht noch Eis holen, das rumpelt dann schon sehr. Ich konnte dann nicht schlafen. Die Badewannen sind eher Duschwannen, etwas kürzer und mit zwei geraden Wänden, ohne Wannenverschluss, das war aber wohl mal anders. Ein heißes Bad ist somit nur mir Improvisation und ohne großen Komfort möglich. Das Frühstück ist etwas besser geworden, es gibt nur auch ein warmes Angebot, allerdings nur Mo-Fr. Allerdings habe ich niemanden gesehen, der die Tische säubern würde, wenn die Gäste fertig sind und die nächsten einen Tische suchen. Auch gibt es nur Einweggeschirr. Aber das kann auch normal sein.

8/10 – Gut

Gerhard, Heiden AR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel in bester Lage für Fluggäste
Wir waren vier Tage in NYC und haben das Hotel Clarion gewählt, da es sehr nahe zum Flughafen LGA liegt, von wo unser Weiterflug startete. Die Verbindung nach Manhatten ist toll, Bus M60 und Subway für $ 2.50; Mehrtageskarte erhältlich und lohnend. Das Hotel hat unseren Erwartungen entsprochen. Freier Internetzugang mit Computer vor Ort. Morgenessen für amerikanische Verhältnisse dürftig.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
nettes Hotel in Flughafennähe
für letzten Tag in Ordnung wenn man von La Guardia fliegt.....

8/10 – Gut

Sasse, NRW

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Klasse Hotel für New York
Wir haben das Hotel als letzte Station unserer Rundreise gebucht damit wir nahe am Autoverleih bzw. am Flughafen waren. Trotzdem kommt man sehr gut mit den öffentlichen Verkehrsmitteln nach New York. Ist als Alternative zum Zentrum New York (Times Square) sehr zu empfehlen.

4/10 – Schlecht

Eugen, Stuttgart

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
In die Jahre gekommenes Hotel
Nur zur kurzen Übernachtung bei einem Flug geeignet, trotz überteuerten Raten.

6/10 – Okay

Mettler

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service

6/10 – Okay

Sabrina

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Für kurzen Aufenthalt in Ordnung
Sowohl Frühstück wegen "Plastikausrüstung" gewöhnungsbedürftig, als auch die geringe Frühstücksauswahl und Platzmöglichkeiten. Außerdem gab es Stromschwankungen und der Duschkopf war leider nicht abnehm- oder verstellbar. Das Personal war sehr freundlich und bemüht, Shuttelbusse sind regelmäßig gefahren. Für einen Aufenthalt bis zu 5 Tagen ist dieses Hotel mit seinen 2,5 Sternen weiter zu empfehlen.

2/10 – Ungenügend

da cahill, c

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel does not exist you nitwits, and we told
You totally cocked up our trip and put us in another hotel's storage room. Jerks!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
hotel
We were there over night. It was very nice. I would recommend it too anyone that wanted to stay near the airport. Very convenient

4/10 – Schlecht

Mohamed

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel doesn't Work
I arrived to the hotel to check-in and the Hotel was closed. Not operating. I was not notified of this. Worst Service & communication.

2/10 – Ungenügend

Danielle, Santa Barbara

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terrible experience at the landing
The shuttle to pick us up was an hour in a half late and whenever we would call to see where they were the guy we spoke with was unbelievably rude. Once we finally got picked up it took another 45 minutes to get back to the hotel because we had to pick up 3 more guests which we were not aware of having to do. I could not believe how bad the customer service was with the shuttle service. Once we got to the hotel there was one person working at the desk and it took another 30 minutes to get checked in and the guy at the desk was not very nice as well. The rooms were disgusting and I did not enjoy my stay. We would never plan to stay there again.

4/10 – Schlecht

Juan, Norfolk, VA

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don't do it!
Hotel is overprice, room was really hot and wall A/C unit took forever to cool it down. There was not towels in the bathroom and I had to go down to check in desk get them. The elevator's door closest extremely quicker than other elevators I have seen. If possible, I would like a refund.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service

6/10 – Okay

Disappointed , New York

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
They only have 1 Toaster Oven
The hotel offers free shuttle service from La Guardia to the hotel. This is the only plus. Continental breakfast was headache as they only have one toaster oven and you have to wait in one long line to use it. The beds in the room are placed in such a way that when you open the door ut doesn't open all the way. The bed blocks it.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Told us it was going to be renovated - it needs it
Couldn't find my reservation and had to wait for them to verify it. Floor carpets appeared dirty. Cook was too preoccupied with visiting with another man to take care of our order and then forgot that we had paid him already.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Next time I'll have my own plan B.
Well, since we pretty much had no choice due to flight cancellations..I give them a "high 5" and a thank you for the prompt shuttle from and to the airport. The price per night was rediculousley overpriced due to neighborhood and the all over old as dirt decor (carpet, wall paper, elevator, rooms in general. Sorry to say but it appeared to be a pay by the hour hotel. Wish I could post pics of the hallway and room. I swear I saw two twins at the end of the hall and a small boy riding a tricycle saying redrum redrum. Our room had a big hole in the closet door that appeared to be made with an ax- no kidding..I expected at any moment someone would bust open the door and say "here's Johnny"! I will give 5 stars to the guy that fixed us something to eat though in their so called restaurant; we were tired, stressed and hungry from our cancelled flights; it was a pretty good meal. The man and woman at tge service desk were also very nice...don't want to take this review out on them, it's notvtgeir fault tge place shoukd get negative stars.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quick access to the airport.
Had an issue with my prepaid reservation but their front desk, evening shift, was able to accommodate immediately.

6/10 – Okay

Andre, Montréal

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Bien situé.
Ben situé. Salle de bain un peu exigue. A 2 pas de LaGuardia et pas trop bruyant.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very convenient to LGA and Manhattan. M60 has a stop in front of the hotel.

2/10 – Ungenügend

Michael, Oakwood, GA

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don't do it!! Just Don't do it!!!
So, I travel a lot, usually 10-12 days per month during my busy season, and I stay at a lot of airport transit hotels. I know they're heavily trafficked, and can be a bit run down because of it. The Landing, however, easily made my top ten list of the most dreadful hotels I've ever stayed at. Here's a quick rundown: 1) Sheets were not changed before my stay. I know that because of the gig hairball I found in my bed. 2) My room, don't ask me why, smelled very strongly of urine. 3) Bar was closed, but a bunch of locals sat around the bar drinking and blasting tunes on high (my room happened to be right next to the bar 4) Took me 40 minutes to check in, because the 3 people checking in in front of me had their reservations lost by the hotel. 5) No Hot water. A cold shower at a hotel is not a good thing. Oh, and the room was $145.00 a night. I've stayed at cleaner Travellodges for $40 a night. So, like my title says- don't do it. Just don't do it. Some businesses just don't get it. This is one of them.

4/10 – Schlecht

Dora, Florida

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
never again
room were very musty smelling. Towels were very poor condition! Free breakfast same each day

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
if your looking for space away from it all this is perfect

6/10 – Okay

Raj Kumar, tx

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
good
AC had problem. Rest was good enough to continue my stay next time.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
theives
this people charge me 3 time for one night that I spent there.

6/10 – Okay

Steve, Calgary, AB Canada

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Close to Airport, but.....
I can see there's going to be a lot of renos in the future due to age of facility. Location great being next to airport and an express bus through the airport to Subway line at Astoria, or staying on till you hit the Harlem area and another subway stop. Noise from airport not a factor. Staff were very accommodating and friendly. Cost effective but prepare for an hour travel to get to the heart of Manhattan.

6/10 – Okay

Robert

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Thao, Houston

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice surprise
Really enjoy it. Room is bigger than I thought.

2/10 – Ungenügend

Lou, NewYork, NY

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
bad hotel infested with roaches
Room was dirty roaches in the bathroom roaches in the bedrooms. frigerator wasn't working I had to fix the air conditioner for it to work..............horrible will never stay there again....

8/10 – Gut

misa

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
トランジット用のホテル
トランジットには素晴らしい立地です。 30分おきにシャトルバスが出るし、空港まで歩いても10分。 設備に関しては特に書くほどのことはなく普通でした。 フロントの方の対応は英語ができない僕にも、フレンドリーで親切だった。

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Marvin, Kingman, AZ

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Overnight.
Was just for overnight before catching connection to Italy. Rooms are small. Bar and restaurant were not open or out of most items. Under new ownership and look like they were upgrading the interior. Easy to catch public transportation into the city. Staff was very helpful and let us store our basis for several hours after we checked out.

2/10 – Ungenügend

Dana, Arizona

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
WORST HOTEL - spend a little extra!
This hotel was horrible. Didn't not feel secure outside of the premises, the check in staff was TERRIBLE! Took me 7 calls to get ahold of someone. Arranged for pick up at airport, they forgot me. No bar, 2 things on menu -both unhealthy (however the man attending the food was very polite and considerate). The hallways smelled like smoke although my room did not. I was in non-smoking area. Would never stay there again and NEVER recommend it.

6/10 – Okay

Olaf, Moscow

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Closest to LGA at reasonable price
This is the ideal hotel when you need to be within 5 minutes of LGA. There is a shuttle to the airport on the hour and half hour 24/7. The room was OK, but what is urgently needed is a thourough wet cleaning (or replacement) of all carpets throughout the hotel. They are smelly and full of stains.

10/10 – Hervorragend

jeffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Robert, New Jersey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great staff and saw that I was handicap and gave me a room for handicap people.

6/10 – Okay

Richard

Gut: Personal & Service

10/10 – Hervorragend

Steven, Dayton Ohio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
N/A
The staff was extremely friendly and helpful.

6/10 – Okay

Patricia, New York

Overall it was ok
the origins room had the wrong tv remote. I asked the lady cleaning the rooms about it. Eventually I just went to the front desk. Someone did come to the room and said it wasn't the right remote. So they changed my room. There were children playing on the slope in the hallway unsupervised for at least a half hour.

8/10 – Gut

lilly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable hotel
Good comfortable hotel close to busses and subways

10/10 – Hervorragend

Eduardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel very close to LGA
The hotel is greatly located with free shuttle service to LGA

6/10 – Okay

Ian, Irvine

Gut: Sauberkeit
Closest to LGA
Hotel recently lost (or decided to relinquish) the Clarion franchise. Everything about the hotel is ordinary, from the food at breakfast to the smallish rooms. Noise can be a problem in some rooms. The price varies widely with demand so if you can get a good deal, stay here, but don't pay up.

4/10 – Schlecht

M

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

terry, bc

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
laguardia lay over
Worked fine for an eight hour layover, shower, shuttle, 10 minutes to airport

2/10 – Ungenügend

Jose D, Rhode Island

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
WORST PLACE EVER
My bed had hair and stains in it the room smelled musty the bathroom was not clean I did not sleep under the covers WILL NEVER STAY HERE AGAIN

10/10 – Hervorragend

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Audrey, South Florida

Really not bad for 1 or 2 nights
It was fine just for one night. The room was actually quite nice and spacious. They allowed me to check in early. It is in a residential neighborhood so there isn't much around. Astoria Blvd is about 3 blocks walking distance and there is a nice diner and several fast food restaurants along the blvd.There is a bus to the city and train station that is readily accesible just outside the hotel, as well as, a car rental company next door but the cars were oversold, so beware. They have a complimentary shuttle that takes you to and from the airport. You do have to pay for parking. I think it was $10 per night for guests.