Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von NoMo SoHo

4.5 out of 5
NoMo SoHo
9 Crosby Street, New York, NY

Bewertungen

8,0

Sehr gut

499 von insgesamt 1048 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
228 von insgesamt 1048 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
166 von insgesamt 1048 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
81 von insgesamt 1048 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
74 von insgesamt 1048 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbar
Der hotel Aufenthalt war wunderbar. Ich bin begeistert von dem Komfort, von der Aussicht aus dem Zimmer.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von General Manager am 8. Dez. 2023
Greetings from NoMo SoHo, We're delighted to hear we were able to deliver such an enjoyable experience! It's especially great to know that you appreciated our comfortable accommodations and impressive views. Thank you for sharing your positive rating, and we hope to have the pleasure of your company the next time you're in the area.

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Cathy Elisabeth Jung ep.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel in Soho. Great place to visit New York. Subway everywhere. As the building is not entirely at the street, was very quiet. Very clean, great food and very nice personal always keen to help. We will come again. Highly appreciated our stay there. Thank you Nomo Soho.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von General Manager am 6. Nov. 2023
Greetings from NoMo SoHo, Cathy,We're always thrilled to hear when our guests have had a wonderful stay at NoMo SoHo Hotel. It's especially great to know that our clean, quiet accommodations, friendly staff, and delicious food were all highlights of your visit. We consider it a wonderful compliment that you wish to return! Thank you so much for sharing your kind words, and we look forward to welcoming you back on your next trip to NYC.Sincerely,Iwona LukszaHotel Management

10/10 – Hervorragend

Tobias Gerhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Philipp-Andre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Lage war für uns ideal, nahe Canal St Subway und Village relativ neues Hotel und darum auch in gutem Zustand King Bett Suite im 21. Stock ist für NY-Verhältnisse extrem gross, super Aussicht - Ein wenig Gastfreundlichkeit würde sehr gut tun - auch bei der Einrichtung wäre ein bisschen Herzblut Gold wert - ammenities von 40$ pro Nacht sind ein Witz
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2022
Antwort von Customer Service am 14. Juni 2022
Vielen Dank für Ihre ehrliche Bewertung über uns, Philipp-Andre. Wir freuen uns, dass Ihr Aufenthalt insgesamt positiv war! Obwohl wir uns freuen zu hören, dass Sie unsere Lage, die moderne Ausstattung, die herrliche Aussicht und die geräumigen Zimmer zu schätzen wissen, bedauern wir Ihre Bedenken. Bitte beachten Sie, dass Ihre Situation mit unserem Team angegangen wird, um sicherzustellen, dass wir dieses Problem lösen. Besuchen Sie uns bald wieder für ein noch besseres Erlebnis!

8/10 – Gut

Gernot

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022
Antwort von Customer Service am 27. Apr. 2022
Thank you for taking the time to share, Gernot! We're glad to know that you felt nicely accommodated during your stay at Nomo Soho! If there is anything we can do to better accommodate you next time, please don't hesitate to let us know. We look forward to sharing an even more enjoyable stay with you soon! Thanks again for sharing - have a lovely day!

8/10 – Gut

Matthias

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Das Hotel liegt in Soho perfekt, sodass alles zu Fuß erreichbar ist. Bedauerlich bekamen wir keine Unterstützung was unser Baby betraf, obwohl wir 5 Tage im Hotel waren, wurde weder ein Babybett noch ein weiteres Angebot angesprochen. Die Zimmer sind leider sehr hellhörig, sodass die am Wochenende stattgefunden "Partys" auf den Nachbarzimmern deutlich mitzuerleben sind. Die Porter in der Lobby verdienen ein besonderes Dankeschön.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2022
Antwort von Customer Service am 26. März 2022
Hallo, Zunächst möchte ich mich im Namen unseres Teams für Ihre freundlichen Worte zu unserem Personal in der Lobby und Ihre Bewertung bedanken. Ich entschuldige mich, wenn Ihnen niemand Hilfe in Bezug auf Ihr Baby angeboten hat, aber wir haben auf Anfrage definitiv Kinderbetten in der Unterkunft. Da wir keine Partys in den Zimmern zulassen und nach 23:00 Uhr keinen Lärm tolerieren, der möglicherweise andere Gäste stören könnte. Vielen Dank, dass Sie sich für Nomo SoHo entschieden haben. Sollten Sie weitere Hilfe benötigen, kontaktieren Sie uns bitte direkt hier bei Nomo SoHo!

6/10 – Okay

Matthew

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Reduced service without explaination
Both Hotels.com and the Hotel´s own website mentioned Breakfast options, though there are infact none. This is something only mentioned when we asked at reception. The local options are also limited and often open quite late, making this not suitable for a business stay. Also charged without explaination for incidentials (also there is no minibar) 1200€ and then by mistake an addition 645€ during the night. Checkin provide no information to the charges with were more than the stay. Rooms are quite small compared to other options in NYC.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Customer Service am 22. Nov. 2021
We are always disheartened to receive a negative review, Matthew. We strive to give our guests the best service, and hearing that you experience problems with our accommodations means that we were unsuccessful in our goal. Please know that this is not something we take lightly, and we will ensure that proper procedures are set to make sure it doesn't happen again. Thank you for leaving your feedback.

2/10 – Ungenügend

edward, Ivyland

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The bathroom had mildew , no water in the room. Not a good experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 28. Mai 2024
Greetings from NoMo SoHo, Edward,Thank you for your feedback. We are genuinely concerned about the issues you encountered in your bathroom and room. We take cleanliness and guest comfort seriously and will address these matters promptly. Your experience is important to us, and we hope to provide a more pleasant stay in the future. Sincerely,Hotel Management Team

10/10 – Hervorragend

Bill

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There wasn’t a single time that we returned to the entrance on CrosbySt. where we didn’t see people taking pictures. The archway is amazing and the bar attached with the same decor and vibe make this a cool hotel to stay at when you visit. Shopping on Broadway is all super close. We loved Jack’s Wife Friday and Citizen’s of SoHo for breakfast. Walking distance to Chinatown and Little Italy. The cool look of the lobby and the location are why I would recommend this to anyone looking to visit and not stay somewhere really expensive.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von George - Assistant Director of Front Office am 28. Mai 2024
Hello Bill! We are thrilled that you enjoyed your stay with us here at NoMo SoHo. We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet for Manhattan, staff very good
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 26. Mai 2024
Hello Thomas. We are thrilled that you enjoyed your stay with us here at NoMo SoHo. We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Allan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Carpets could be renewed but great option
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 24. Mai 2024
Greetings from NoMo SoHo, Allan,We're glad your overall stay was pleasant, and we appreciate your feedback about the carpets. Should you be in the area again, please come back to see us.Sincerely,Hotel Management Team

10/10 – Hervorragend

Ashley

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay !
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 21. Mai 2024
Hello Ashley, we are thrilled that you enjoyed your stay with us here at NoMo SoHo. We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.

2/10 – Ungenügend

Jared

Geschäftlich gereist
I arrived and they said they didn’t have a room for me, it was getting later in the evening and I had a difficult time finding an another hotel for the night. Gentleman at front desk was very nice, but manager was awful. He had me wait around l just to tell me he didn’t actually even have the room I had already booked.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 15. Mai 2024
Hello Jared, We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts

2/10 – Ungenügend

Abigail

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
At checkout there was a $500 charge for smoking in the room. This would be understandable if, say, I had smoked/vaped in the room, but I hadn't. I don't even smoke or vape in general! Upon discovering this, I informed the front desk staff of the error and hoped to see it resolved. To my disappointment, the manager on duty was less than helpful (promised to "conduct an investigation" but I've seen no evidence to that effect, said she'd email me a copy of the smoke sensor report and never did, etc.). For the significant price (I paid over $500 USD per night), one would hope for better customer service than this. At a minimum, one would hope not to be charged unnecessary fees.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 15. Mai 2024
We always appreciate guest feedback.

10/10 – Hervorragend

Aileen, Venice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 14. Mai 2024
Hello Aileen. We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Dana, Bamberg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our 3 night stay. The location was convenient and the hotel was very clean!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 14. Mai 2024
Hello Dana. We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 28. Mai 2024
Hello Jacqueline. We are thrilled that you enjoyed your stay with us here at NoMo SoHo. We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Kamila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 27. Mai 2024
Hello Kamila. We are thrilled that you enjoyed your stay with us here at NoMo SoHo. We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.

2/10 – Ungenügend

cameron

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel and its management are a complete joke. Not only was I mistreated as a guest, but I was also charged a fraudulent smoking fee even though I don't even smoke. When I disputed the charge, I was asked to provide proof that I wasn't at the hotel during the time of the incident and had to give a geotagged photo. The hotel managers were disrespectful and beyond rude, the hotel was dingy and run-down. I would advise booking elsewhere 0/10 stars. And shame on the management for their lack of professionalism and scam for charges.
Antwort von Hotel Management am 6. Mai 2024
Hello Cameron, We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts.

10/10 – Hervorragend

Hana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 2. Mai 2024
Hello Hana, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

4/10 – Schlecht

Francesco

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 30. Apr. 2024
Hello Francesco, We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Elizabeth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel with spacious rooms, a pretty bar/restaurant and friendly staff. Great location too. Having stayed in many different hotels throughout Manhattan, I would definitely recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 1. Mai 2024
Hello Elizabeth, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Gut

Jose Bernardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 19. Mai 2024
Hello Jose, We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts

10/10 – Hervorragend

stephane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have stayed at this hotel several times; all the staff are professional and courteous. Highly recommond
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von George - Assistant Director of Front Office am 27. Apr. 2024
Hello Stephane, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

4/10 – Schlecht

Natalie

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed at the Nomo five years ago and had a lovely experience, however this trip I found the room to be very worn down - the carpet and curtains had stains, the headboard on the bed was peeling apart, and the bathroom didn't have cups, q-tips, shower cap, cotton balls, etc. I think cleanliness and basic amenities should be standard with a four star hotel booking - especially when a Premium (upgraded) room is booked. When I asked for a late check out, it became a negotiation and I ended up paying $80.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 26. Apr. 2024
Hello Natalie, We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms are small but everything else was amazing.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 24. Apr. 2024
Hello Jennifer, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

2/10 – Ungenügend

Howard

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 13. Mai 2024
Hello Howard, We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts.

2/10 – Ungenügend

Maggie

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible terrible hotel. Stay away from this place at all costs. They charged our card $500 for “smoking in the room” when we do not smoke and we were not even in the hotel at the time the smoke was detected, which we also had proof of due to us all having GPS trackers on our phones when travelling for safety reasons. They refuse to refund us (we are from Canada, $500 is almost $1000 for us) and we cannot afford this charge. Do not stay here unless you want to be exploited. This establishment ruined my trip to NYC and they will ruin it for you too.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 23. Apr. 2024
Hello Maggie, We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Tam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 24. Apr. 2024
Hello Tam, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

4/10 – Schlecht

Jamie

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Our room was small for the price we paid for our room. The bed seemed like it was a queen and not a king. The sink is located outside of the bathroom and into the bedroom. The room didn’t have a fridge so we couldn’t store the food in the room. The sink didn’t have a cup nor hand soap. Overall, the room didn’t satisfy us and we were really disappointed.
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 23. Apr. 2024
Hello Jamie, We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Irina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Size of rooms and views from the room
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 22. Apr. 2024
Hello Irina. We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Gut

Janet

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von George - Assistant Director of Front Office am 12. Mai 2024
Hello Janet, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

2/10 – Ungenügend

Juan Jael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pésimo fui al restaurante del hotel me dieron una sopa de papa podrida y un pollo crudo las bebidas nunca llegaron y la señora encargada no quiso hacer válida mi promoción que me dio expedía luego a las 2 de la mañana la Alarma de incendios se activó y tuve que bajar con mi esposa 24 pisos por las escaleras y al bajar nos dicen que es una fuga de agua que afectó la alarma y por eso sonó pedí devolución de esa noche por el problema y no les importó y aparte nos hicieron volver a subir por las escaleras otra ves los 24 pisos mi estadía fue pésima no lo recomiendo
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 11. Apr. 2024
Hello Juan, We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Natalie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love staying at this hotel when visiting NYC. Great value for money. Location is walking distance from shopping and lots of eating options. Second time staying.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 11. Apr. 2024
Hello Natalie, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Sheila

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cool vibe. Great cocktails at the hotel bar. Friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 11. Apr. 2024
Hello Sheila, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von George - Assistant Director of Front Office am 28. Apr. 2024
Hello Michael, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Rand

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 26. Apr. 2024
Hello Rand, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Rebeca

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was amazing it was in the heat or soho. Such a beautiful hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 3. Apr. 2024
Hello Reveca, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 3. Apr. 2024
Hello Nicholas, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. I will pass your comments to the appropriate staff members. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This was my third stay here. I really like it. It is in a fantastic location and I love the scent in the lobby. It is always an enjoyable experience. My only feedback would be for the lobby bathrooms to be cleaned more frequently throughout the day. The few times I used them, they were dirty. I look forward to visiting again soon!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 1. Apr. 2024
Hello Michelle we're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. I will pass your comments to the appropriate staff members. We look forward to welcoming you back soon!

2/10 – Ungenügend

Kristine

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This company is scamming people. They charge a “smoking fee” that’s 500 dollars. They claimed we smoked the 1st 10 mins of checking in for 1 hour?! I DO NOT SMOKE AT PERIOD! It gives me an a headache. This false claim seems to be a reoccurring issues from multiple guest! The product they used for this smoke detector is called Rest sensor…The establishment had air filters that would beyond old and past due to be changed! Disgusting! The backboards on the bed were vinyl and chipping away. The room service was sub par…
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 1. Apr. 2024
Hello Kristine, We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Diana, Brooklyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely gorgeous hotel, starting from the archway with plants. And that's not the only instagrammable spot in the hotel! The hotel room is clean and water pressure in the bathroom is very strong - such a great experience in general.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 1. Apr. 2024
Hello Diana, we're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 17. Apr. 2024
Hello Daniel, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Gut

Yolande

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It was very comfortable and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 27. März 2024
Hello Yolande, We're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience and we hope to welcome you back soon!

6/10 – Okay

Angel

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Great location but subpar hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 26. März 2024
Hello Angel,We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Mary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful space in a phenomenal neighborhood with friendly staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 26. März 2024
Hello Mary, we're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

4/10 – Schlecht

Damian

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 26. März 2024
We always appreciate guest feedback. Your feedback is a testament to our efforts. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Yamira

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 25. März 2024
Hello Yamira, we're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Christopher

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Jasmine was really helpful! Place was clean and quiet. Loved it..
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Zaida-Director of Front Office am 25. März 2024
Hello Christopher, we're thrilled you chose to stay with us! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!