Allergikerbettwaren, Zimmersafe, individuell dekoriert

Bewertungen von Millennium Hilton New York One UN Plaza

4 out of 5
Millennium Hilton New York One UN Plaza
1 United Nations Plaza, New York, NY

Bewertungen

8,0

Sehr gut

681 von insgesamt 1337 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
286 von insgesamt 1337 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
148 von insgesamt 1337 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
96 von insgesamt 1337 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
126 von insgesamt 1337 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Gabriele

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 13. Jan. 2024
Thank you for the fantastic rating, Gabriele!We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time at Millennium Hilton New York One UN Plaza! We can't wait to see you again soon.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Lorenzo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really like how supportive they are in the hilton one un plaza. The rooms are very clean, a great view and overall staying there for a week was very pleasant.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 1. Jan. 2024
Lorenzo, thank you for choosing the Millennium Hilton New York One UN Plaza for your stay. We're thrilled you found our team members supportive, and that our impeccably clean rooms with their stunning views exceeded your expectations. Your week-long stay sounds delightful and we pride ourselves in creating such experiences. Should your travels bring you back to New York, we would be more than happy to welcome you again.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Fadil

Mit der Familie gereist
Gut
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 30. Dez. 2023
Fadil, thank you for choosing Millennium Hilton New York One UN Plaza. We're thrilled to know we met your expectations, though your review was succinct. We believe our hotel's distinct style and central location offers a truly special New York experience. We look forward to welcoming you back during your next visit to the city.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Lars

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles großes Zimmer mit geräumigem Schrank, Kühlschrank, sehr bequemen Betten und einer überragenden Aussicht im 38. Stock. Leider zu Fuß ein paar Meter bis zur nächsten U-Bahn Station aber die Aussicht entschädigt. Gutes gratis WLAN. Checkout Zeit um 11 Uhr etwas früh.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Customer Service am 29. Nov. 2023
Lars, vielen Dank, dass du deine wunderbare Erfahrung im Millennium Hilton New York One UN Plaza mit uns geteilt hast. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen unsere geräumigen Zimmer mit bequemen Betten und vor allem die atemberaubende Aussicht auf die 38. Etage gefallen haben. Wir danken Ihnen für Ihre Geduld mit dem kurzen Fußweg zur nächsten U-Bahn-Station, aber wie Sie beurteilt haben, entschädigt die Aussicht auf jeden Fall dafür.Wir freuen uns über Ihr Feedback zu unserem kostenlosen WLAN und der Check-out-Zeit. Wir freuen uns, dass der WLAN-Service zufriedenstellend war und nehmen Ihre Meinung zu unserem Bestellvorgang zur Kenntnis. Es ist wunderbar, Ihnen einen angenehmen Aufenthalt beschert zu haben und wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Arzu

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Die Unterkunft ist sehr sicher. Die Ausstattung der Zimmer und die Größe der Zimmer ist hervorragend. Die Mitarbeiter könnten etwas hilfsbereiter und freundlicher sein. Wer Ruhe haben möchte ist in diesem Hotel falsch. Man hört wirklich alles.
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 22. Okt. 2023
Arzu, es ist wunderbar zu hören, dass Sie die Größe und Ausstattung unserer Zimmer im Millennium Hilton New York One UN Plaza hervorragend fanden. Wir freuen uns über Ihr Feedback zur Ruhe Ihres Aufenthalts und zu unseren Teammitgliedern. Obwohl wir nach außergewöhnlichen Gästeerlebnissen streben, scheinen wir bei dieser Gelegenheit das Ziel verfehlt zu haben. Ihre Kommentare werden zur Überprüfung und Verbesserung an das entsprechende Team weitergeleitet. Wir hoffen aufrichtig, dass Sie uns die Gelegenheit geben, Sie in Zukunft noch besser zu bedienen.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Mario

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, good surrounding, but our room had issues with the bathroom door & we had to pay 30$ per day for food/drinks, even if we wouldn‘t use it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 22. Okt. 2023
Mario, your feedback is crucial for us. We're glad you appreciated Millennium Hilton New York One UN Plaza's location. However, we're sorry to hear about the disturbances involving the bathroom door and the mandatory food and drink fee. We understand these circumstances may have caused inconvenience during your stay. We'll definitely take these points into consideration for improving our services. We hope to welcome you back under better circumstances.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

gerhard julius hangartner

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir genossen die Lage und die Aussicht sowie der hohe Standard der Zimmer.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Customer Service am 4. Sept. 2023
Gerhard, es ist schön zu lesen, dass Ihre Erfahrung im Millennium Hilton New York One UN Plaza positiv war. Wir freuen uns, dass Sie die einzigartige Lage und die atemberaubende Aussicht, die wir bieten, geschätzt haben. Es ist auch schön zu hören, dass Sie unsere Zimmer als hochwertig empfunden haben, da wir stets bestrebt sind, Ihnen hervorragende Unterkünfte zu bieten. Wir hoffen, Sie beim nächsten Mal, wenn Ihre Reise Sie nach New York führt, wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Ratna HendriantoGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Daniela

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das einzige schöne an diesem Hotel, war die Aussicht von unserem Hotelzimmer. Ansonsten würde ich das Hotel nicht weiterempfehlen. Es ist in die Jahre gekommen, und bei diesen Preisen könnte man denken, dass die Zimmer regelmäßig gewartet und Renoviert werden. Die Zimmer sind mit Teppich ausgestattet, was sehr ekelig war. Das Personal war durchgehend unfreundlich. Beginnend am Check in, im Supermarkt, Check out und bei der Kofferaufbewahrung. Selbst die Zimmerreinigung konnte es nicht Erwarten, am Tag der Abreise, unser Zimmer zu reinigen.
Antwort von Customer Service am 5. Jan. 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback, Daniela.Obwohl wir froh sind, dass Sie unsere Aussicht genossen haben, ist es bedauerlich, dass Ihre Erfahrung mit uns Ihre Erwartungen nicht übertroffen hat. Ihr Feedback zu unserem Personal, dem Zustand unserer Zimmer und der Einrichtung ist hilfreich und wird von unserem Managementteam in Zukunft berücksichtigt.Thom CaskaGeneral Manager

8/10 – Gut

Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Es war ok. Aber sehr unorganisiert! Sie behaupten dass wir nur ein Zimmer hätten statt zwei und dass wir kein Frühstück inkludiert hätten, was nicht gestimmt hat. Zum Schluss haben sie probiert $ 500,- für das Frühstück nochmal zu verrechnen. Mühsam!!!
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2022
Antwort von Customer Service am 29. Aug. 2022
Danke für die 4/5 Bewertung, Alexandra!Wir freuen uns, dass Sie einen so schönen Aufenthalt im Millennium Hilton New York One UN Plaza hatten! Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder für ein noch wundervolleres Erlebnis zu beherbergen. Nochmals vielen Dank, dass Sie Ihre Bewertung mit uns geteilt haben.Thom CaskaGeneral Manager

8/10 – Gut

Ina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage. Sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Customer Service am 29. Juli 2022
Hallo Ina, Es freut uns zu hören, dass Ihr Aufenthalt im Millennium Hilton New York One UN Plaza voller Zufriedenheit war. Die Zeit und Mühe, die wir investieren, um sicherzustellen, dass unsere Gäste versorgt werden, ist etwas, worauf wir stolz sind, daher freuen wir uns, dass Sie unser Team und unsere Lage schätzen. Wir danken Ihnen für die freundlichen Worte! Wir würden Sie gerne wieder bewirten! Thom Caska General Manager

8/10 – Gut

Daniela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Guter Service
Hatte super schönes Zimmer mit Blick auf die Stadt. Leider gab es bei den Zimmern kein kostenlos WiFi, nur in der Lobby. Sehr hilfsbereite Leute an Bell Desk.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Customer Service am 9. Juni 2022
Daniela - vielen Dank, dass Sie uns diese ausführliche Bewertung hinterlassen haben! Es ist immer wieder schön zu hören, dass sich unsere Gäste bei uns wohlgefühlt haben! Das Millennium Hilton New York One UN Plaza ist dafür bekannt, seinen Gästen erstklassigen Kundenservice und erstklassige Annehmlichkeiten zu bieten. Wir freuen uns daher, dass Ihnen unsere Zimmer, der Blick auf die Stadt und das hilfsbereite Personal gefallen haben. Nochmals vielen Dank für Ihr Feedback! Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Thom Caska General Manager

8/10 – Gut

Antje

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Albero

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Smooth check in and out. Bottles of water provided at front desk upon check in. Staff made me feel welcome. Great view from my room. Room is spacious, so as bathroom and closet. So clean! Only one restaurant which is Ok. Small cafe was already closed by the time our time spend in hotel. Eating Choice inside hotel is limited but many other choices around the hotel. Less then 10mins walk from Grand Central, which is an easy transport from JFK by LIRR and AirTran. I will stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Kitana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
It was fine, a great stay for a couple nights
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 15. Mai 2024
Kitana, thank you for choosing Millennium Hilton New York One UN Plaza for your recent visit. We're delighted to hear that your stay was great for a couple of nights. We always strive to offer a comfortable experience, and we're pleased that you enjoyed your time with us. Your feedback is much appreciated, and we hope to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Armando

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is clean, quit place
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Armando, it's delightful to know that you found the Millennium Hilton New York One UN Plaza to be clean and peaceful. We take pride in maintaining a serene environment for our guests and ensuring the property is spotless. We believe such an atmosphere greatly enhances the overall stay experience. We hope to welcome you back in the near future for another calm and tidy stay.Ratna HendriantoGeneral Manager

6/10 – Okay

lynn

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Dion

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The deposit wasn’t accurate
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Dion, we regret hearing about the discrepancy with the deposit during your stay. We strive to provide transparent and clear information about all charges and we apologize if this wasn't the case. We have extended a private message to you in hopes of gaining additional details. We want to learn more to ensure this doesn't happen moving forward, and to possibly address any unresolved matters for you. Thank you for your feedback.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

PAULOS

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room view to the water part!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Paulos, we appreciate your wonderful review. The iconic views from Millennium Hilton New York One UN Plaza truly provide spectacular sights of New York. Your positive feedback is the reason we strive to provide our guests with unforgettable experiences. We hope to welcome you back in the near future for another enjoyable stay.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Carol

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Felt safe, great staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Carol, thank you for this positive review. We're thrilled to learn that at the Millennium Hilton New York One UN Plaza, you felt secure and appreciated the performance of our dedicated team members. It's always our priority to ensure our guests feel safe and well-cared for during their time with us. We sincerely look forward to welcoming you back on your next visit to New York City.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Bibek

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Bibek, thank you for choosing the Millennium Hilton New York One UN Plaza and for taking the time to share your rating. Though your rating doesn't include specific comments, we always strive to provide a better experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back next time your travels bring you to New York.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Christina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Christina, it's delightful to hear that you had a positive stay at Millennium Hilton New York One UN Plaza. As we strive to provide personalized and memorable experiences for our guests, it's great to know that our efforts resonate with you. We hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the near future.Ratna HendriantoGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Martin, Schindellegi

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Martin, we regret that your recent experience fell short of expectations. We value each guest's feedback as it greatly aids us in continuously improving our service standards. As our goal is to ensure all guests leave with a positive impression of our hotel, we hope to have the opportunity to connect with you directly. Could you please provide us with your reservation details from your stay, including your full name, stay dates, and your confirmation/reservation number? We have private messaged you in hopes that we can achieve this. We look forward to hearing from you.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always our go to place to stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 13. Mai 2024
Jessica, we're thrilled to hear that the Millennium Hilton New York One UN Plaza is your preferred destination! We're humbly grateful that you consistently choose us for your travels, and we can't wait to welcome you back for your next visit. Hoping to make all your future stays just as remarkable, if not more.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Linca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is well located
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 12. Mai 2024
Linca, thank you for taking the time to leave a brief review. It's wonderful to hear that you appreciated the strategic location of Millennium Hilton New York One UN Plaza. Our central position close to numerous city attractions certainly makes it convenient for our guests' exploration plans. Thank you again for your feedback, and we look forward to welcoming you back in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Whycliffe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 12. Mai 2024
Whycliffe, we're thrilled that your time at the Millennium Hilton New York One UN Plaza was special. Each unique aspect of your stay is important to us, from the view of the city to the warmth of our colleagues. Being ideally situated, we consider our location an added advantage for our guests. We take pride in offering a memorable experience. Do consider us when planning your next trip to New York. You are always welcome.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Kiran

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Near the UN
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 12. Mai 2024
Kiran, it's great to hear you appreciated the Millennium Hilton New York One UN Plaza's prime location near the UN. We take pride in being situated in such an iconic and vibrant part of the city. Thank you for your review, and we hope to welcome you back in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Shashvat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 13. Mai 2024
Thank you for the wonderful rating, Shashvat!It's fantastic you enjoyed your time at Millennium Hilton New York One UN Plaza so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Elaine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 12. Mai 2024
Elaine, your high rating means immensely to us at Millennium Hilton New York One UN Plaza. It shows us that our dedication to providing an outstanding experience to our guests is truly appreciated. We aim to keep our hospitality unique to ensure a memorable stay. We're proud to be located in the heart of the city, offering easy access to marvelous destinations. We are already excited about the prospect of welcoming you back for another great stay in the future!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very close to my meetings.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 7. Mai 2024
Peter, it's wonderful to hear you enjoyed your stay at the Millennium Hilton New York One UN Plaza due to its prime location. We're proud of our central proximity to many parts of the city, making it convenient for our guests. We hope the ease of reaching your meetings added to the quality of your trip. Our team members eagerly look forward to welcoming you back in the future for another excellent stay.Ratna HendriantoGeneral Manager

6/10 – Okay

KYOHEI

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
周辺の治安は良いが水回りが汚いのが気になりました。
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 6. Mai 2024
京平様、率直なご意見をいただきありがとうございます。ご滞在には、よりご満足いただける点がいくつかあったようです。特にスイートの清潔さに関して、ご不便をおかけしたことをお詫び申し上げます。当ホテルのスタッフはお客様の満足を第一に考えており、細部への配慮は当ホテルの価値観の不可欠な部分であることをお約束いたします。フロントデスクのスタッフに直接ご連絡いただければ、お客様のご体験について詳しくお伺いいたします。ありがとうございます。Ratna HendriantoGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Aleksei

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 6. Mai 2024
Aleksei, we appreciate your feedback.We strive to offer our guests quality service and comfort. However, it's unfortunate that your stay with us was anything less than perfect. We'd love to see you again in the future to share a more positive experience with you.Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Chiara

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 5. Mai 2024
We appreciate your feedback, Chiara.Your experience is not on par with the level of service we're accustomed to sharing with our guests. We do hope for the chance to share a more positive experience with you soon.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Katherine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 3. Mai 2024
Katherine, it's great to hear that you regarded your experience at Millennium Hilton New York One UN Plaza to be very good. We are glad to have formed part of your memorable stay and look forward to hosting you in the future for another satisfying stay in our delightful, historic property situated within a vibrant neighborhood. Thank you for your positive feedback.Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Jahangir, North Reading

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Extra charge not known before.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 2. Mai 2024
Jahangir, it's unfortunate to hear about the unforeseen charge. Transparency about rates and fees is essential to us. We have sent a private message to you in order to gather more details, further understand your experience and take appropriate actions. Please also consider contacting our Front Desk team directly to discuss your experience. We appreciate your feedback and thank you for bringing this matter to our attention.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Jongduck

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 3. Mai 2024
Jongduck, it's wonderful to see you had a positive experience at the Millennium Hilton New York One UN Plaza. We trust our unique setting and remarkable services played a part in your stay, and we hope you had an opportunity to explore the vibrant neighborhood surrounding us. We're thoroughly looking forward to welcoming you back on your next trip.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Carol

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 1. Mai 2024
Carol, we're pleased to hear that you found our team members at Millennium Hilton New York One UN Plaza to be helpful during your stay. Their dedication to providing excellent service is one of the details that truly set our hotel apart. We're glad you appreciated their efforts. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Karla

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staying here again
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 30. Apr. 2024
Karla, it's sincerely rewarding to know you're considering another stay at Millennium Hilton New York One UN Plaza. We appreciate your trust in our accommodations and services. We're looking forward to creating even more memorable experiences for you in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Tom

Mit dem Partner gereist
Sylvia was awesome! Great customer service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 30. Apr. 2024
Tom, we're thrilled that you appreciated Sylvia's outstanding service at the Millennium Hilton New York One UN Plaza. Our team members strive to provide memorable experiences for our guests, so comments like yours are very encouraging. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Édouard

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 29. Apr. 2024
Édouard, thank you for choosing Millennium Hilton New York One UN Plaza and taking the time to rate your experience. We're glad to see you hold our property in high regard and hope you enjoyed your stay. We're keen on ensuring our guests enjoy the unique aspects of their stay, whether it's the stunning city views from our rooms or the strategic location close to premier New York sights. We look forward to hosting you again in the future for another memorable experience.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Mercedes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Greater commendations convenient close to everything in Manhattan. And you get $30 to spend at the restaurant.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 29. Apr. 2024
Mercedes, your kind words about your stay at the Millennium Hilton New York One UN Plaza are truly appreciated. We're thrilled to know our convenient location made your Manhattan exploration easier. Isn't it wonderful to have everything so close by? The additional bonus of having a dining credit surely adds a delightful touch. We look forward to making your future visits just as enjoyable!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Yaseera

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, amazing view. Definitely staying there again
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 27. Apr. 2024
Yaseera, it's wonderful to hear that you appreciated our hotel's cleanliness and our amazing views during your stay at Millennium Hilton New York One UN Plaza. We take great pride in providing top-notch services for our esteemed guests. Your intent to stay with us again is certainly the highest compliment and we look forward to your next visit with us.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kayanna Nikita Small

Gut: Ausstattung
Beautiful hotel, enjoyed my stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 26. Apr. 2024
Kayanna, it brings us joy to hear that you enjoyed your stay at the Millennium Hilton New York One UN Plaza. We're lucky to have guests like you who appreciate the beauty of our property. We take great pride in offering a memorable experience and your positive feedback is a testament to our efforts. We eagerly look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager

6/10 – Okay

Joseph

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I reserved a king room and was allocated a room with a queen-sized bed. Although the view from the (tiny) window was nice, it wasn't what I had expected from the photos on the website. Bathroom was not as clean as I would have liked (hairs on the ceiling, gross!).
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 26. Apr. 2024
Joseph, we appreciate your feedback and regret to hear your stay didn't fulfil your expectations. It seems there has been some misunderstanding with the bed size and room photos, and we also take the matters of cleanliness into great consideration. To ensure we learn more about your experience and discuss it further, please feel comfortable to reach out directly to our Front Desk team. Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 25. Apr. 2024
Alexander, we're thrilled to hear that you found your stay at Millennium Hilton New York One UN Plaza satisfying. Our goal is always to provide a delightful experience catered to our guest's individual needs. Do come visit us again in the future—we're looking forward to providing you with another pleasant stay.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Nice and clean rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 23. Apr. 2024
Jennifer, it's terrific to know that you enjoyed your stay at Millennium Hilton New York One UN Plaza. We take great pride in maintaining our rooms pristine for our guests' utmost comfort. Our team eagerly looks forward to your next visit for another memorable experience. Thank you for your wonderful feedback.Ratna HendriantoGeneral Manager

6/10 – Okay

Ajay J

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
rude staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 24. Apr. 2024
Ajay, it's concerning to hear about the interaction you experienced. Uncourteous behavior is certainly not indicative of the level of service our team members strive to provide, as we are committed to excellent guest experiences and warm interactions. We take your feedback seriously and we'll address this with our team. We appreciate your patience and feedback.Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

amoy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Worst!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 22. Apr. 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback, Amoy.We're disappointed your time with us was less than ideal. It's unfortunate our services didn't meet your expectations. We hope you give us another chance to share a more positive experience with you soon.Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Matt

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Long wait line
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 21. Apr. 2024
Matt, it's regrettable to hear about your issue with the waiting time. We value your time and strive to provide our guests with a swift and smooth process. It's important to us that every guest has a favorable experience. We encourage you to communicate with our front desk to share more details about your experience. We would appreciate learning more so we can work on improvements. Please reach out to our Front Desk team directly so we can discuss this in greater detail.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Bert

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 6. Mai 2024
Bert, thank you for choosing the Millennium Hilton New York One UN Plaza and taking the time to rate your stay. We're glad to see you had a favorable impression of your visit and hope you were able to explore the remarkable neighborhood around us. We're eager to welcome you back in the future for another unique and enjoyable experience.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Amber

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our stay at Hilton. It was definitely top notch accommodations. The city view is definitely worth the extra cost. The room was spacious and cozy and the bathroom was large with plenty of storage. The only unexpected charges I didn't like were the $300 security deposit which I'm assuming is $100/night. Most hotels are only $100 for your entire stay. Also they inform you of a "credit" for their restaurant, but don't inform you that you're getting charged whether you use this "credit" or not. The menu items were pricier than we would have expected to pay so we opted not to visit the restaurant at all. If I had known this credit was an actual charge then we would have at least made the cost worth it. The staff was super friendly and other than the constant maintenance on the middle elevator we really enjoyed our stay!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 13. Apr. 2024
Amber, it's wonderful to hear that you enjoyed your stay at the Millennium Hilton New York One UN Plaza. We're pleased that you found our accommodations to be spacious, cozy, and appreciated the stunning city view.It's unfortunate to hear about the confusion regarding the security deposit and dining credit. Our goal is to provide transparent and upfront information about all charges. We'll certainly take note of your feedback to ensure clearer communication in the future.Your kind words about our friendly team members are much appreciated. We're thrilled to know they added positively to your visit. On a final note, routine maintenance is sometimes necessary to keep our property in shape, and we apologize if this caused any disruption.We sincerely hope you'll consider gracing us with your presence on your next visit to New York City, and perhaps, enjoy an exceptional dining experience at our restaurant.Ratna HendriantoGeneral Manager