Außen-Whirlpool

Bewertungen von Club Wyndham La Belle Maison

3.5 out of 5
Club Wyndham La Belle Maison
209 Magazine Street, New Orleans, LA

Bewertungen

8,8

Hervorragend

80 von insgesamt 136 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
35 von insgesamt 136 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
13 von insgesamt 136 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 136 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 136 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Patrick, Zürich

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zimmer ohne Tageslicht
Das Hotel wäre eigentlich top, aber die Tatsache, dass in keinster Weise bei der Buchung darauf hingewiesen wurde, dass das Zimmer, welches wir bekamen, kein Tageslicht hatte (Fenster in den „Innenhof“/Innenbereich) des Hotels), ergibt diese Bewertung! Es machte bei der Rückfrage bei der Reception den Anschein, dass dies oft der Fall ist, dass sich jemand darüber beschwert.. Weiter wird relativ hartnäckig versucht einem die Wynham Mitgliedschaft aufzureden, inkl Verkaufsveranstaltung während eines 2-stündigen Frühstücks, das einem aufgeredet wird..
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

megan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Thomas

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
I’m not interested, in being tricked into listening to vacation timeshare presentations while I’m on vacation. I’m also currently waiting for the return of my security deposit. I will not be staying at one of their properties again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kevin, Spring

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location. Great staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This boutique hotel is a former book bindery - late 1800s - 9 stories, but still intimate & personal. 5 Star staff, block & a half off Canal St., beautifully decorated on period style. Only negative is "spotty" wifi - I went days with no email. Early mornings signal is strong enough to sign onto, although youvwill likely lose it later in day. A real inconvenience for guests. Otherwise, Wyndham's La Belle Maison is my favorite place to stay in French Quarter.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Crystal

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We absolutely loved how spacious our room was and everyone was so helpful and nice
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

feng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room is well equipped, clean, and comfy. I enjoyed the afternoon popcorn.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Haruka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
とてもくつろげました
フロントもフレンドリーでお部屋も素敵でとてもくつろいで過ごすことができました。 近くには人気の朝食レストランもいくつかあり、フレンチクォーター、ショッピングモール、リバーフロント、ストリートカーなどどこへ行くにも便利です。 フィットネスやサウナもいい感じで、今回3泊しかできないのが残念でした。また泊まりたいです。
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Pankaj

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean place, very supporting staff and the hotel is right in the center of all the New Orleans's attractions and activities.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Guy-Andre

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Sarah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Close to the french quarter & restaurants. Quiet at night. 1 bedroom was spacious. Didnt like- even though i made 1 reservation through expedia, it showed up as 2 reservations in the hotel system so i had to check in & out twice. It was hard to get bell services. The hotel has been under construction for over a year. The indoor hot tub room was extremely stuffy & had an over powering chlorine smell.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Margaret

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

George

Mit dem Partner gereist
My husband and I stayed 2 days at this facility. Being our first time in New Orleans we didn’t know what to expect. Overall we had a very nice experience. The hotel is centrally placed and is walking distance to many tourist locations and restaurants. The staff at checking in and valet parking was very courteous. The room came with a refrigerator, microwave, dishwasher and basic dishes and cutlery. The room was very clean and in excellent condition. Room was quiet. No noise from the streets. The only negative experience was that we didn’t have WiFi service available for the entire time which was annoying.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Lori

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Eugene

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

MOLLIE, SANGER

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This resort was absolutely amazing! The two bedroom apartment was awesome for our family of five!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Keith

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the French Quarter. A lot more laid-back.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023

2/10 – Ungenügend

Douglas

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My reservation was moved without me being notified by the property. The transfered accommodations were not acceptable
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

2/10 – Ungenügend

Monique

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible would be too nice of a word to describe this hotel abs the experience I had as I attempted to check in. I had made a reservation 7 months in advance and confirmed it 24 hours before my arrival. When I showed up I no longer had a room. The staff lied and said Expedia cancelled it. They then tried to send me to another hotel across town. Luckily I didn't go because they knew nothing about me. It was another lie. I've travelled a lot and to many states and other countries and I've never had such a horrible experience. DO NOT BOOK!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

6/10 – Okay

Kevin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Meh. I picked this hotel specifically for the pool and hot tub. They were both out of order for the duration of my stay. Rooms were very clean and spacious. Most of the staff was friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Tiffany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
New Orleans Takeover
I booked and paid for this in September and when they I got there to check in there system was saying I still need to pay. They were able to get it corrected within hours. Requested a room change cause we were celebrating our anniversary and they gave us the handicap room, they changed it and provided a complimentary bottle of champagne. Room was spacious, clean and the staff was friendly. No complaints, will definitely book again
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Sara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Overall, a good stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

LindaR, Marshfield WI

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was nicextgey offered coffee & flavored creamers everything day, and popcorn in tge afternoons.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Melba

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The stay was excellent but the check-in person Ashley F was not very friendly. The other employees we came in contact with very informative and courteous. Kat, Delores, T’mara and Cortez are an asset to your organization. We will be back.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Passion, Minnesota

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect and nothing needed to be change at all. No concerns!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Jennifer Espinoza am 3. März 2020
Thank you for your feedback! We are pleased you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Tiffany

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Annoyed
This is my third stay at the property, two of which were for Mardi Gras. The staff is wonderful. However, when I spoke to the manager I had about a concern instead of listening she made several excuses. I don't like the inconsistency with security checking for wristbands. I was returning to my room with a friend. I had my room key in hand, showed my wristband and greeted the security guard because I had just had a conversation with him the prior night. Here's what's upsetting and embarrassing. He asked my guest for a wristband and then said you can't go in because he didn't have one. I'm sorry I paid almost $1700 for a 3 night stay and I can bring whoever I please in my room. When I complained to the manager about it she said well we do that because of Mardi Gras, if we didn't our bathrooms would be destroyed. I said I understood however if the guest is accompanied with a guest of the hotel they shouldn't be harassed. She then said well some people let people in to use the lobby bathrooms. I said well if we're going to my room and not using property amenities why is it an issue. Then she said it's for your safety to make sure your room isn't above occupancy. I brag about the Wyndham La Belle Maison but after speaking with the manager I think I will find a new property for my New Orleans trips.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Jennifer Espinoza am 3. März 2020
Thank you for your feedback. We hope you choose to return to La Belle Maison, if ever in the New Orleans area.

10/10 – Hervorragend

MRJF

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Jennifer Espinoza am 3. März 2020
Thank you for your positive rating. We hope you come back to see us!

8/10 – Gut

Nadine

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The room was spacious and the bed comfortable. The inside of the toilet needed cleaning. My initial checkin was a little much. I just wanted to get to my room and the lady was trying to give me way too much info. Many people in the lobby area were quite delightful. Location is very good.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Jennifer Espinoza, Rooms Manager am 15. Jan. 2020
Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pro and con
The room was clean and big. The service was good. The time share senerio is something to consider the sales pitch manager is not nice if you need to leave the presentation early. But if you skip that part the place is great and centrally located.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Jennifer Espinoza, Rooms Manager am 15. Jan. 2020
Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Melissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Place To Stay!
I loved everything about this place! Friendly staff, excellent location, and wonderful accommodations in a beautiful, historic building. I was concerned after reading several reviews complaining about the "pushiness" of staff regarding the timeshare presentation. Yes, the timeshare breakfast was mentioned to us once, but we never felt pressured or harassed...perhaps it depends on the guest host you are assigned. If having a nice pool for swimming is a priority to you, you may want to look elsewhere. The swimming pool is super small...I thought it was the hot tub at first. Overall, it was a great place to stay. I would definitely stay there again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Jennifer Espinoza, Rooms Manager am 15. Jan. 2020
Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!

6/10 – Okay

rita

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
nice resort..lazy staff
Its a beautiful resort but I had a large hole in my bed sheet. Highly unacceptable.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Jennifer Espinoza, Rooms Manager am 15. Jan. 2020
Our sincerest apologies for our oversight! Your feedback was forwarded to the appropriate department leaders and the issue was addressed. We hope the next time you are in New Orleans you choose to stay with us again.

10/10 – Hervorragend

diana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent location and comfortable bed with a well-stocked kitchen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Jennifer Espinoza, Rooms Manager am 15. Jan. 2020
Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everyone was very nice. From check in to check out I had no problems during our 4 night stay. I never once was approached to buy or attend any time share talks. Reading reviews I was ready for it. It never happened. When you check in they will ask you to stop at concierge desk once you get settled in for your welcome packet. I think because I didn’t stop at the concierge for a welcome packet it was easily avoided. It’s also in a very convenient location. I would stay here again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Jennifer Espinoza, Rooms Manager am 15. Jan. 2020
Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Jennifer Espinoza, Rooms Manager am 15. Jan. 2020
Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant Stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

kristina

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very Nice Hotel and Staff!! Great location to everything in the city!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Tyler, Hattiesburg

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice little condo, my family of 4 really enjoyed it. We could conveniently walk to restaurants and shops
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Lindsey

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
What a wonderful experience!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is wonderful, the check in with a time share sales pitch is harsh, my husband does not want to stay at Wyndham anymore because of this. The women trying to pitch us was rude and condesending. So beware if you do not want to hear their pitch any coupons are off the table and they make you feel like you are in the wrong. Too bad....a really nice property
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Happy Customer
When we arrived the hotel didn’t have our reservations because they hadn’t been sent over. Timira at the front desk was extremely helpful and picked out a really nice room for us for the inconvenience. The hotel is gorgeous and I liked that they had a hot water station available because I bring tea from home.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Antwane, oceanaire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Jasper

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Location
Really nice property and everything was good. Staff are also all amazing. The only thing I would say is when you first get there you will speak to staff about tours and they can offer you massive discounts if you attend a 120 minute timeshare presentation. We agreed and attended the following morning as it brought our tours down from $160 to $33. However this went on for nearly 4hrs and I ended up wishing I’d paid the normal fee. Be cautious and research Wyndham timeshares beforehand. Glad I didn’t sign up after reading reviews afterwards
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Alice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel was very nice. The staff were very friendly and helpful. I had a great stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019