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816 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
816
120 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
120
42 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
42
12 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
12
11 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
11
9,8/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
9,2/10
Ausstattung
9,8/10
Zustand der Unterkunft
9,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Jan
Mit dem Partner gereist
1. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, modern facilities, upscale accommodation. Beautiful rooftop bar.
Jan
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von The Blake Hotel am 14. Sept. 2023
Hi Jan ! Thank you kindly for taking the time to post this highly ranked feedback regarding your recent stay with us! We hope to welcome you back soon!
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
12. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Gutes Hotel in guter Lage, sehr freundliche Mitarbeiter, toller Fitnessraum, einzig der Fön hat genervt (viel zu wenig Power)
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
8/10 – Gut
Ute
Mit der Familie gereist
13. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ute
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Tom Sullivan am 29. Okt. 2022
Ute,Thank you for scoring us. While we look for all 10's , hopefully on your next visit we can give you great service where we receive all 10's.
10/10 – Hervorragend
Hana
Mit der Familie gereist
22. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hana
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022
Antwort von Alexandra am 22. Feb. 2022
Hi Hana,
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us. We hope to see you again sometime soon!
10/10 – Hervorragend
Simon
5. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Simon
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
10/10 – Hervorragend
Anahita
2. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Anahita
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
20. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr warm und geschmackvoll eingerichtet - wir waren mehr als positiv überrascht - schade, dass wir nur eine Nacht in New Haven waren.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
6/10 – Okay
peruzzi
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
peruzzi
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
peruzzi
Mit der Familie gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The hotel is very nice and clean but the fact that they don’t offer breakfast and that there is no coffee machine in the rooms is a BIG LACK.
peruzzi
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Chris am 21. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at The Blake Hotel. We're glad to hear that you found our property to be nice and clean.Regarding breakfast and the absence of a coffee machine in the rooms, we understand the importance of these amenities in enhancing our guests' experience. While we currently do not offer breakfast, we are constantly evaluating ways to improve our services and amenities based on guest feedback.In the meantime, we do offer a variety of dining options in the surrounding area, and our front desk staff is always available to provide recommendations and assistance in finding the perfect spot to start your day.As for the coffee machine in the rooms, we apologize for any inconvenience this may have caused. We do have coffee machines upon request and complimentary coffee in our lobby. Thank you again for your valuable feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even better experience.Warm regards
10/10 – Hervorragend
Yi, San Francisco
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The best hotel near Yale. But the sound proof can be improved
Yi
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Victoria
Mit dem Partner gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Didn’t like they have knifes in the room because there is a functional mini kitchen but that’s overall dangerous.
Victoria
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Thamara
Mit der Familie gereist
26. Apr. 2024
Beautiful, clean, well located and friendly staff.
Thamara
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
2/10 – Ungenügend
Paul
17. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Paul
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
michelle
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful service
michelle
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Laura, Lincoln City
Mit einer Gruppe gereist
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you for staying with The Blake. We hope you enjoyed your stay and would love to have you again.
10/10 – Hervorragend
Eric
11. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and a modern, clean hotel. Only complaint is that their restaurant is closed Sun-Tues so no access to food including room service
Eric
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Erica
10. Apr. 2024
Erica
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Dahlia
31. März 2024
Dahlia
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Vasiliky
31. März 2024
Vasiliky
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
joanne
31. März 2024
joanne
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
8/10 – Gut
Sandra
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sandra
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Kathleen
27. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Such a nice Hotel
Kathleen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Maxim
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice, clean hotel. Courteous staff.
Maxim
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Douglas
Mit der Familie gereist
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is spacious and modern with good closets, shelves, kitchenette, and bathroom.
Douglas
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Patti
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
23. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent all around
Patti
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
William
Mit dem Partner gereist
18. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was well-decorated, large, and had a fantastic kitchenette. The location puts you within walking distance of many unique dining options, as well as live entertainment and a world class museum.
On the downsides, the room really needed a small coffee maker and the (non-complimentary) breakfast options were disappointing.
William
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Blake Hotel am 21. März 2024
Dear William,Thank you so much for your kind words and for choosing to stay with us! We are thrilled to hear that you had such a wonderful experience during your time here. Thank you for your feedback on our location and ambience. Our team takes great pride in providing exceptional service, and it's truly heartening to know that their efforts made your stay memorable.We do apologize for the inconvenience in coffee and breakfast options, that you experienced during your stay. Your feedback is valuable to us, and we take your concerns seriously. We will address the issues you've raised to improve our services. Thank you for bringing this to our attention. We hope that you will consider giving us another opportunity to serve you in the future. It would be our pleasure to welcome you back and provide you with an improved experience that exceeds your expectations. If you have any further feedback, please feel free to reach out to us directly.
8/10 – Gut
Coleen
Mit dem Partner gereist
17. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel! Nice sized rooms, the new restaurant is really good, front desk service is always great too. I miss the Nespresso machines in the rooms, the coffee in the lobby is not quite the same.
Coleen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Blake Hotel am 21. März 2024
Dear Coleen, Thank you so much for your kind words and for choosing to stay with us! We are thrilled to hear that you had such a wonderful experience during your time here. Thank you for your feedback on our rooms, ambience and staff. Our team takes great pride in providing exceptional service, and it's truly heartening to know that their efforts made your stay memorable.We do apologize for the inconvenience in coffee options during your stay. Your feedback is valuable to us, and we take your concerns seriously. We will address the issues you've raised to improve our services. Thank you for bringing this to our attention. Again, thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back and provide you with an improved experience that exceeds your expectations. If you have any further feedback, please feel free to reach out to us directly.
10/10 – Hervorragend
Debbie
Mit dem Partner gereist
17. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is beautifully kept, very clean and close to several restaurants.
Debbie
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Blake Hotel am 21. März 2024
Dear Debbie,Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay with us. It's always our aim to provide our guests with exceptional service and a memorable stay, and we're delighted that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon for another wonderful stay! Wishing you all the best in your future travels and endeavors!
10/10 – Hervorragend
Trevor
Mit dem Partner gereist
9. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful
Trevor
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Blake Hotel am 21. März 2024
Thank you so much for taking the time to leave us a great review! We are thrilled to hear you enjoyed the hotel. It's always our aim to provide our guests with exceptional service and a memorable stay, and we're delighted that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon for another wonderful stay! Wishing you all the best in your future travels and endeavors!
10/10 – Hervorragend
Dennis
8. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Dennis
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Blake Hotel am 21. März 2024
Dear Dennis, Thank you so much for the exceptional review. We are happy to hear you enjoyed your stay. We welcome you back with open arms any time.
10/10 – Hervorragend
Dana
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel close to everything. Cozy lobby. Comfortable bedding.
Dana
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Marissa am 29. Feb. 2024
Dana,Thank you for your kind words and we hope to see you back soon.
10/10 – Hervorragend
Peng
Mit der Familie gereist
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, comfortable bed, nice bathroom. Small equipped kitchen is a plus. Friendly staff and nice open space in lobby. Walking distance to many shops, restaurant and University. Definitely will stay again.
Peng
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Blake Hotel am 21. März 2024
Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had a fantastic experience and loved our rooms, ambience, location and staff. It's always our aim to provide our guests with exceptional service and a memorable stay, and we're delighted that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon for another wonderful stay! Wishing you all the best in your future travels and endeavors!
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Room and Location. No amenities.
For the room charge, at least I would have expected a coffee machine in the room.
For the day we were the 2 restaurants were not open, no bar, and no breakfast on site.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Blake Hotel am 21. März 2024
Thank you for your constructive review. We do apologize for the inconvenience in restaurant, coffee and breakfast options that you experienced during your stay. We currently are transitioning with coffee options and are working on a system that is in the best interest of all our guests. If you do decide to give us another chance, our front desk can have a Nespresso machine in your room upon your arrival. Although the restaurant is a separate business apart from the hotel, your feedback for them is valuable to us, and we take your concerns seriously. We will address the issues you've raised to improve our services. Thank you for bringing this to our attention. We hope that you will consider giving us another opportunity to serve you in the future. It would be our pleasure to welcome you back and provide you with an improved experience that exceeds your expectations. If you have any further feedback, please feel free to reach out to us directly.
10/10 – Hervorragend
Scott
18. Feb. 2024
Scott
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Ivana
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel - clean and spacious rooms with all you need for a comfortable stay!
Ivana
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Blake Hotel am 21. März 2024
Dear Ivana,Thank you kindly for taking the time to post this top ranked feedback regarding your recent stay with us! We look forward to welcoming you back anytime you are visiting the area!
10/10 – Hervorragend
Seema
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Seema
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Rachel
7. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is new with convenient amenities such as coffee in the lobby and restaurant on site (closed on Mondays) kind and engaging. They have removed all the coffee makers from the rooms, and the towels were like sandpaper.
Rachel
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Blake Hotel am 21. März 2024
Dear Rachel,Thank you so much for your kind words and for choosing to stay with us! We are thrilled to hear that you had such a wonderful experience during your time here. Thank you for your feedback on our staff and ambience. Our team takes great pride in providing exceptional service, and it's truly heartening to know that their efforts made your stay memorable.We do apologize for the inconvenience in restaurant, coffee options that you experienced during your stay. We currently are transitioning with coffee options and are working on a system that is in the best interest of all our guests. For your next stay with us, our front desk can have a Nespresso machine in your room upon your arrival. Your feedback is valuable to us, and we take your concerns seriously. We will address the issues you've raised to improve our services. Thank you for bringing this to our attention. We hope that you will consider giving us another opportunity to serve you in the future. It would be our pleasure to welcome you back and provide you with an improved experience that exceeds your expectations. If you have any further feedback, please feel free to reach out to us directly.
10/10 – Hervorragend
Moishy
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Moishy
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
YOU
Mit der Familie gereist
29. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
YOU
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Stephen
Mit dem Partner gereist
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was amazing and the rooms and amenities were good the only issue and it may be a big one for some the water in the shower fluctuated between hot and cold to the point that i actually got burned nothing horrible more akin to a mild sunburn
Stephen
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Laurie
Mit der Familie gereist
27. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful
Laurie
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Barry
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
They had a wedding reception this weekend and our hallway was a big drunk feast hangout for those guests.
I called the Front Dest 3X, 11:30pm, 1:30pm & 3:30pm and kept being told “well there’s a wedding” (basically deal with it). NEVER AGAIN!!
Barry
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Dylan
Geschäftlich gereist
12. Jan. 2024
Dylan
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
athena
7. Jan. 2024
athena
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Patricia
Mit der Familie gereist
7. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel in convenient location
Patricia
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Blake Hotel am 10. Jan. 2024
Dear PatriciaThank you for your glowing review and for taking the time to share your feedback. It was our pleasure to have you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience in the future.
10/10 – Hervorragend
Marina
7. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Marina
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Marianne
Mit der Familie gereist
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was great
Marianne
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Blake Hotel am 10. Jan. 2024
Dear MarianneThank you for your glowing review and for taking the time to share your feedback. It was our pleasure to have you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience in the future.
10/10 – Hervorragend
Jospeh
2. Jan. 2024
Jospeh
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Alex
Mit dem Partner gereist
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alex
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
8/10 – Gut
Miriam
Mit der Familie gereist
29. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers