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Bewertungen von Motel 6 Needles, CA

2 out of 5
Motel 6 Needles, CA
1420 J Street, Needles, CA

Bewertungen

6,2
172 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
266 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
215 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
160 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
188 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,2/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

5,6/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

6,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Mario

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Personal ist sehr hilfsbereit und freundlich. Nachdem ich eingecheckt hatte musste ich feststellen dass das Bad nicht richtig gründlich sauber war, und Toilettenpapier gefehlt hat. Da zu dem Zeitpunkt keine anderen Zimmer zur Verfügung standen, wurde der Mangel sofort behoben. Sie entschuldigten sich auch, und erklärten das momentan nicht genug Personal zur Verfügung steht, da zwei Leute fehlen. Bis auf die Sache, ist das Zimmer für amerikanische Verhältnisse in Motels, sehr sauber. WLAN ist leider allerletzte Schiene, und reicht nicht bis in die Zimmer hinein. Sehr traurig eigentlich wenn man überlegt dass wir schon im Jahr 2023 sind. Seit meiner dreiwöchigen Reise quer durch die USA, ist das mitunter das schlechteste WLAN was ich bis jetzt erlebt habe. Trotzdem würde ich wieder hier übernachten. Der Preis ist halt für die Gegend unschlagbar. Danke für den Aufenthalt!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 10. Okt. 2023
Hallo Mario,Wir wissen es zu schätzen, dass Sie unseren hervorragenden Service anerkennen, auch wenn Ihr Aufenthalt möglicherweise nicht so angenehm war, wie Sie es erwartet hatten. Wir entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten und freuen uns, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir hoffen auf die Gelegenheit, Ihre Erfahrung mit uns zu verbessern. Bitte besuchen Sie uns erneut.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sehr schmutzig, Haare in der Dusche und im Bett.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Noel Cyrill

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schnelles und einfaches Check In. Bis auf kleine Flecken auf der Oberdecke ist alles gut. Gemütliche Betten, gutes Bad und Platz genug. Gemeinschaftsräume, Waschräume etc. wurden nicht benutzt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

10/10 – Hervorragend

Rehsche, Neustadt, Pfalz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Preis-Leistungsverhältnis. Motel 6 eben! Immer wieder gerne:-)
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

6/10 – Okay

Kai, Bad Segeberg

Gut: Sauberkeit
Standardhotel
Normaler Service. Keine Highlights. Gute Lage. Zum "Nur übernachten " reicht es aber völlig aus.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Für einen Zwischenstopp okay
Wir waren eine Nacht dort. Alles soweit okay, nur das WLAN hatte bei voller Signalstärke immer wieder Aussetzer. Für eine Nacht ist es aber okay.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Hotel für kurzen Aufenthalt geeignet
Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. Eher ein Hotel für 1 Nacht wenn man unterwegs ist. Nicht unbedingt für länger zu empfehlen. Komfort hält sich in Grenzen. Das Personal war sehr freundlich.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

2/10 – Ungenügend

Sebastian

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Einfach schrecklich und nicht zu empfehlen.
Nie wieder. Zu allererst wollte die Dame beim Check-In, obwohl bereits Vorrausbezahlt, nochmal abkassieren. Dies ließ sich jedoch zum Glück klären. Das Zimmer war schrecklich. Die Bettwäsche war übersät von Pflegen und im ganzen Zimmer langen unzählige, vereendete Käfer und Insekten. Lasst die Finger von dieser Absteige.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

8/10 – Gut

Anton, Leipzig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Motel in ruhigem Ort nahe Las Vegas
Wir kamen hier auf der Durchreise vom Joshua Tree Natl Park Richtung Las Vegas unter. Wir bekamen zuerst eins der frisch renovierten Zimmer, dort roch es aber sehr stark nach den vermutlich in der Wandfarbe enthaltenen Chemikalien. Ohne Probleme haben wir sofort ein anderes Zimmer erhalten, auch wenn dieses noch nicht renoviert war - was für uns aber unwichtig war. Das Zimmer war trotzdem praktisch eingerichtet, sauber und das Bett bequem. In den renovierten Zimmern stehen ein Kühlschrank und eine Mikrowelle zur Verfügung.
Antwort von Guest Experience Team am 28. März 2017
Hi Anton, we are sorry that you had less than favorable first impression, but we are glad that we were able to switch your rooms right away! We are also delighted to see that you had a good stay overall. We hope this mean that you will stay with us again next time you visit the area. We hope you had a great time in Joshua and Las vegas!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Frank, Luzern, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einwandfreies Hotel in sehr heisser Gegend
Das Hotel ist für die Durchreise gut gelegen, günstig und die Einrichtung einwandfrei. Auch war alles sauber und die Angestellten sehr feeundlich und zuvorkommend. Leider ist die Gegend extrem heiss und ohne Klima nicht auszuhalten. Die Klimaanlage im Zimmer war aber etwas laut und daher konnte man auch nicht so gut schlafen.

2/10 – Ungenügend

James

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This motel needs to be investigated by the city/county. The room I stayed in was very dirty and possibly a health hazard. My bedsheets were not clean. I found burnt cigarette holes and liquid stains on those sheets. The bathroom towels were also not clean and the shower area was not clean. The drywall had all sorts of stains and marks. I understand that the cost is cheap, but people shouldn't have to risk their own health over unsanitary conditions. We are still paying customers. Based on all of the reviews, it appears the owner keeps apologizing, but still doesn't address the issues. Like many, I also left the same day that I checked in. P.S. The location isn't safe either.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Mai 2024
Hi James, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Jimmy

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service here was terrible. We tried to check in & it took 20 minutes for someone to come to the front desk. When they finally came to the front desk the lady was very disrespectful from the start. She kept talking to us with a bad attitude from the start. The room had no soap or shampoo. There were mosquitoes & some black bug crawling in the room. we talked to front desk & her excuse was "this is the dessert we get those kind of bugs here. If you want your refund talk to Expedia because I'm not giving it to you." I handed her the key back & left. I been to low quality places but this had to be the worst.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Mai 2024
Hi Jimmy, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Bernard, SALON DE PROVENCE

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un Motel 6 comme tant d’autres. Rien de plus, rien de moins. On regarde le rapport qualité / prix.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Salut BernardMerci, nous aimons vraiment recevoir des commentaires aussi positifs ! Nous sommes heureux que votre expérience ait été bonne et espérons vous revoir très bientôt.Lilith#Équipe6

8/10 – Gut

Donald

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit
Clean room, parking too close to room.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Donald,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Carol

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Personne cordiale et serviable
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Mai 2024
Hi Carol, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Mike

Mit Haustieren gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
only one bath towel for a 2 day stay, no wash cloth at all floor was dirty! will never recommend that motel. not fit for my dog!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 24. Apr. 2024
Hi Mike,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 – Schlecht

Justin

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had no blankets had to ask for them from a housekeeper. My remote was not programmed to the Tv had to move the Desk around and by hand click the children channel. A/C had broken vents. 1/10 stars. Only gave 2 stars because front desk/staff/housekeeper was nice to me and my family.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Justin,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Humberto

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Camera in smoke detector. Staff go into room when you’re not there. I had $400.00 taken from my room and staff refused to take a look at the cameras
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Humberto,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Sabine

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Heel onvriendelijk personeel, vieze bedden met vlekken, slechte wifi
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hallo Sabine,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recente verblijf bij ons te beoordelen. We willen ons verontschuldigen voor het ongemak dat je als gast hebt ervaren. Geef ons alstublieft de mogelijkheid om uw ervaring met uw toekomstige boekingen te verbeteren.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Aswaad Tariq

Gut: Personal & Service
The quietness of the locale, makes up for the lack of wifi.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice, quiet And convenient. Vending machine was out of water and stole my $2
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Care Team am 16. März 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

6/10 – Okay

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Room was poorly cleaned - dirty floors; evidence of half-assed cleaning of sink countertop (long hairs left behind, here and there).
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. März 2024
Hi Peter, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Shawn

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay
Was a good stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 6. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Marilyn

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The bedspreads are dirty and the shower floor was dirty.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 6. März 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Kyle

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Avoid if at all possible
I was aware this would be a motel 6 experience, but the conditions were deplorable. Cigarette burns in the bedspreads, bathroom walls had cracks in it. Very disgusting.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Kyle,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Alla, Cold Spring

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Customer Care Team am 21. Feb. 2024
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

2/10 – Ungenügend

Carlos

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Carlos,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

JOANNE

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The boxspring on the bed was cracked in half and hanging only a few inches from the floor. We discovered it only once we were in for the night and too tired to make a move. When we requested a refund we were told no .... very poor business practice. Only one star to begin with ... very old and basic.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Kat

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bad experience from in to the moment I left. No hot water for tea, no garbage can in lobby, no trash can in room, floors sticky when arrived had to wait untill next day to get cleaned. I've been to a lot of motel 6 this was the worst.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Kat,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Basic comfortable place to sleep. Close to the highway but still quiet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi JohnThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

8/10 – Gut

Dennis

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Customer Care Team am 21. März 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved it
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Jan. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Customer Care Team am 10. Jan. 2024
Dear guest, We are glad to hear back from you about your recent stay with us. While you didn't say much in your review, we hope that you had an awesome time and that you were comfortable in your room. Thanks for choosing to stay with us and we hope to see you again soon. Best Regards, Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Michele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Customer Care Team am 10. Jan. 2024
Dear guest, We are glad to hear back from you about your recent stay with us. While you didn't say much in your review, we hope that you had an awesome time and that you were comfortable in your room. Thanks for choosing to stay with us and we hope to see you again soon. Best Regards, Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Don

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quiet and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Lisa Hernandez

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I will never stay at this motel ever again! I was born and raised in Needles and came to visit for the holidays and the whole time I was nervous about the conditions of the room and bathroom the first room we walked into smelled of cat urine went back to office and got another room it was better smelling but very old and bedding had cigarette burns on bedspreads we had no towels or toilet paper refills so I went to office the clerk stated no. Towels he said they were all dirty and that’s it no saying I will bring you some later! Nothing!!! We went and bought towels I’m very sad and upset as a matter of fact my mom paided good money for us to stay there for 4 days!! Maybe you should reimburse her or send a check !!! Something to make this disaster better!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Jan. 2024
Hi Lisa,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Maria, Whittier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Customer Care Team am 3. Jan. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Sabine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Needles in motel 6 was awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not clean
The room was not clean, and the toilet was dirty. When we were going to bed, we realized one of the beds didn't even have a cover sheet. Not a good experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 3. Jan. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Elizabeth

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Tv accessibility is terrible
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 3. Jan. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Ginny

Loved the shower!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. Dez. 2023
Hi Ginny,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Charles

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Convenient location. Good price. Needs to be remodeled though. Shower spayed all over. Difficult taking shower without getting floor all wet. Found a few roaches in room. Told front desk at checkout, but doubt anything will be done. Needs to be remodeled
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. Dez. 2023
Hi Charles,Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Angie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Yes could hear traffic of interstate but so convenient to on ramp and nice staff saw my handicap sticker and changed my room to handicap same cheaper rate. Considerate! Cigarette holes in bedspread and worn out mattress but clean room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. Dez. 2023
Hi Angie, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

April

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Customer Care Team am 14. Dez. 2023
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

8/10 – Gut

Linda, Corona

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was friendly and helpful. The bed was comfortable. I was able to get a room on the first floor. Parking was easy. The room was clean but worn out looking. The shower had cracks and felt squishy as I stood in it. I was worried it would break, so I took a fast shower. There was bar soap but no shampoo. The comforter/bedspread/coverlet was clean but worn-out looking. It was not the hotel's fault, but the gas station closest was permanently shut down, and the next closest gas station had no fuel. I had to drive in the opposite direction I was going to get gas (near Carl's Jr.) so it put a little delay in my road trip.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 21. Dez. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6