Hochwertige Bettwaren, Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch

Bewertungen von Hotel Val De Neu

5 out of 5
Hotel Val De Neu
Calle de Perimetrau, s/n, Naut Aran, Lleida

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

51 von insgesamt 67 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
11 von insgesamt 67 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 67 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 67 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 67 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023
Antwort von LUDOVIC am 24. März 2023
We greatly appreciate your feedback that helps us improve our service.We are glad that you enjoyed your stay with us and hope to see you back in the grand hotel miramar very soon

10/10 – Hervorragend

Verónica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La atención del personal de 10. Hotel muy limpio y precioso
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

pablo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent choice. On par with 5 star ski hotels of haut savoie or chamonix. Very easy access to the ski lifts. A bit pricey but worths it
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Juan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jesús

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Stephane

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Alejandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El servicio es muy bueno
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von LUDOVIC am 24. März 2023
Muchas gracias por haber elegido Hotel Val de neu para pasar unos días con nosotros!Nos alegramos enormemente que tanto nuestras instalaciones como el trabajado que hace nuestro equipo de le haya gustado.

8/10 – Gut

Alfonso

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is just amazing and I am not giving it the top rating because of one simple thing: the wifi service is so so bad. And is a pity because the hotel is amazing, the team staff is the best in Baqueira and probably one of the best in Spain. But the internet speed is SO bad.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023
Antwort von LUDOVIC am 24. März 2023
Dear Sir:We greatly appreciate your feedback that helps us to improve our services every dayWe are delighted to know that you have enjoyed your stay with us.We are pleased to inform you that our wifi is already operational. Besta regards.

10/10 – Hervorragend

Sheila

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von LUDOVIC am 24. März 2023
Je suis fier de savoir que votre expérience avec nous a été si positive et que notre personnel vous a traité de la meilleure façon possible. Je partagerai votre commentaire avec tout le personnel, qui sera sûrement ravi de lire vos gentils mots.

10/10 – Hervorragend

omar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location Ski in and out Wonderful mountain!! Can not get better
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von LUDOVIC am 24. März 2023
Dear Guest, Many thanks for your comments, were more than happy to know that you had a great experience in our hotel. We expect to open the rest of outlets in about a month time, they looks great. All the Hotel Val de Neu team appreciate your recent visit. We hope to see you soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Francisco, Boston

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sobresaliente en todo sentido

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Carlos Villavicencio

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

Jean-Baptiste

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Mathieu

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Alfonso

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff and the hotel is just amazing. Super friendly and great service. Areas of improvement if you come with family but you still need to work: internet is SO bad. I knew from other reviews but really for me this is a no go in the future not because I don't like it (I loved it) but because I need to be able to have a Conference Call and is impossible. Period.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Valeria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

felix

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Célia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Le top
Superbe hôtel!! Chambre de haut standing et très calme. Service au top avec des attentions supplémentaires. Restaurant la fondue très bon et copieux et un petit déjeuner vraiment parfait!! Un très bon souvenir de notre séjour.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

José Antonio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excepcional
Realmente excepcional. El servicio inmejorable. Todo el personal sin excepción súper atento a todo lo que nos hacia falta. Enhorabuena de verdad. Seguro que volveremos. Muchas gracias
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021
Antwort von Ludovic Pierre Duprat am 11. Feb. 2021
En primer lugar nos gustaría agradecerle el tiempo empleado en hacernos llegar sus comentarios, estos nos ayudan a seguir mejorando nuestros servicios. Nos alegramos enormemente de que haya disfrutado de su estancia con nosotros y deseamos poder darle la bienvenida muy pronto.

6/10 – Okay

Javier, Madrid

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
La experiencia de hospedaje en general no acompaña ni a la reputación ni al precio que este hotel cobra a sus huéspedes. A lo largo de una semana de hospedaje, tuvimos muchas malas experiencias, y en la mayoría de los casos, los diferentes miembros del staff que generaron dichas experiencias hacían alusión a las nuevas normas del COVID 19, lo cual resultaba irrisorio y frustrante, ya que en efecto el hotel ofrecía muchas deficiencias en su servicio, pero el precio por noche se mantuvo en niveles pre-COVID (700€ x noche!). Es decir, solo excusas para un muy mal servicio ... Ejemplos: cada vez que nos sentamos a comer en alguno de los restaurantes o bares dentro del hotel, los camareros no recogían un solo plato sucio o limpiaban la mesa, hasta el grado en que teníamos que levantarnos los clientes para limpiar nuestras mesas. El room service siempre llevaba algún plato frío y/o pedidos incompletos. El 31 de diciembre decidieron cerrar el bar del hotel a las 8:00 pm, con lo cual tuvimos que salir de nuestro hotel en búsqueda de otro sitio en donde pudiéramos tomarnos una copa de vino y convivir en familia (en noche vieja!!!). No me volvería a quedar en este hotel. La experiencia en general no acompaña al precio que cobran por su hospedaje. Javier Acuña
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2020
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
we would like to thank you for sending us your comments. We regret that you could not fully enjoyed your stay with us. We will take in consideration your feedback to improve our service and we hope to have the opportunity to recover your confidence in our hotel

10/10 – Hervorragend

luc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tout est super
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
Merci beaucoup et nous espérons vous revoir en 2021

10/10 – Hervorragend

Elisabeth

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un hotel espectacular pie de pista
Espectacular servicio, amablilidad increible, miy bonito quizaa un poco excesivo precio spa. No hay opcion si no se paga por lo demas inmwjorable. El desayuno uno de los mejores.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
Es para nosotros una inmensa satisfacción saber que ha disfrutado de su estancia en nuestro Hotel. Pasaremos sus comentarios de felicitaciónes al equipo que seguro que les animan a continuar creciendo y mejorando cada dia a fin de proporcionar un excelente servicio.

8/10 – Gut

amanda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Val de Neu - In General Very Good
Second stay at this hotel - Reception staff, concierge/parking staff/ cleaners, all very polite and professional. Pros - very clean, modern, great location as only a short walk to gondola, nice spa, comfy beds Cons - restaurant food nice but not exceptional and expensive.. only two lifts which means a long wait at peak times..some staff at breakfast indifferent, I couldn’t seem to order from the egg menu without them getting it wrong! Then I would have to wait again whilst order was corrected and then eat in my own as family finished.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
We greatly appreciate your feedback that helps us to improve our services daily. We would like to welcome you again and have the opportunity to offer you our best service and regain your trust Yours sincerely

10/10 – Hervorragend

jordi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
Muchas gracias por tu comentario. Bien cordialmente.

8/10 – Gut

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
Muchas gracias por tomar el tiempo para anotar su comentario. bien cordialmente.

10/10 – Hervorragend

Susana, Madrid

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es un alojamiento con una calidad excelente. Repetimos y repetiremos. La atención es exquisita y los servicios al clientes unicos. El personal es muy atento y amable. El único objetivo que tienen es hacerte la estancia inolvidable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von LUDOVIC PIERRE am 27. Jan. 2020
Estimada Susana Agradecemos enormemente sus comentarios que nos ayudan a mejorar nuestro servicio. Nos alegra que haya disfrutado de su estancia con nosotros y esperamos verlo de vuelta en el hotel Val de Neu muy pronto

10/10 – Hervorragend

Eduardo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Melhor hotel da região
Melhor hotel da região. Funcionários muito gentis e competentes. Bons restaurantes. Segunda vez que nos hospedamos neste hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ludovic Pierre am 29. Jan. 2020
ntes de mais, gostaríamos de agradecer pelo tempo gasto em enviar seus comentários, que nos ajudam a continuar melhorando nossos serviços. Estamos muito felizes que você tenha gostado da sua estadia conosco e estamos ansiosos para recebê-lo em breve.

10/10 – Hervorragend

Luis, Madrid

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente servicio, el hotel impecable y la locacion es maravillosa
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von ludovic am 30. Dez. 2019
Estimado Luis. Muchas gracias por su mensaje. Lo deseamos felices fiestas.

10/10 – Hervorragend

JK, Paris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very close to ski piste and facilities. Hotel helped to arrange everything to make it a wonderful experience
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ludovic am 30. Dez. 2019
We greatly appreciate your nice feedback ,always helps us to improve our services. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the team working at the Hotel Val de Neu hope to welcome you again very soon. Our best regards.

10/10 – Hervorragend

luc

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour en famille pour Noel
Superbe hôtel avec une vue magnifique sur les montagnes Personnel très chaleureux, d une grande gentillesse et d un grand professionnalisme Bons repas, excellent réveillon de Noel Casiers à skis à 20m du départ des oeufs !!!!Spa non inclus (40euros)piscine réservée aux enfants ,dommage ....
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ludovic Pierre am 27. Jan. 2020
Cher Luc Merci beaucoup de votre commentaire et nous espérons vour revoir trés vite. Cordialement.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El personal muy amable y muchos detalles al cliente continuamente. Totalmente recomendable
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ludovic am 30. Dez. 2019
Muchas gracias por la espectacular nota. lo deseamos de felices fiestas.

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Accueil très chaleureux
Super Séjour a l’hôtel Val de Neu, accueil chaleureux, équipe aux petits soins et restaurants au top! Je recommande!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von ludovic am 23. Dez. 2019
Merci beaucoup de votre commentaire. bonnes fêtes de Noel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tout est parfait au Val de Neu !! Séjour génial. Délicieux petit déjeuner. Chambre très propre et confortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ludovic am 23. Dez. 2019
Un beau commentaire que Nous passerons á notre équipe. Nous vous souhaitons un joyeux Nël.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
Muchas gracia por su nota sobre nuestro hotel y esperamos verlo pronto. Bien cordialmente.

10/10 – Hervorragend

Frederic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel splendide
Hôtel toujours aussi accueillant et reposant. Je le conseille vivement.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
Merci beaucoup pour votre commentaire, et nous sommes toujours présents en 2021. Cordialement.

8/10 – Gut

Susana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mucho ruido por las escaleras pegadas a la habitación, falta insonorizar!!!, me cambié de habitación y perfecto!!.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
muchas gracias de notar nuestra solución a vuestro problema de insonorización. bien cordialmente.

10/10 – Hervorragend

Susanamont, madrid

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El servicio es extremadamente bueno y servicial. El nivel de los restaurantes es de 10.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
Es para nosotros una inmensa satisfacción saber que ha disfrutado de su estancia en nuestro Hotel. Pasaremos sus comentarios de felicitaciónes al equipo que seguro que les animan a continuar creciendo y mejorando cada dia a fin de proporcionar un excelente servicio.

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice and cosy hotel with plenty of amenities and excellent location. Spa was a bit expensive. Breakfast great !
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Manager am 12. Feb. 2019
Dear Sir: We greatly appreciate your feedback that helps us to improve our services every day We are delighted to know that you have enjoyed your stay with us. Best regards.

6/10 – Okay

Daniel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel bonito con buena ubicación. He encontrado al personal del hotel poco profesional en algunos casos para lo que se debería esperar en un hotel de este tipo.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von DIRECTOR am 14. Feb. 2019
En primer lugar nos gustaría agradecerle el tiempo empleado en hacernos llegar sus comentarios, estos nos ayudan a seguir mejorando nuestros servicios. muchas GRACIAS. Cordialmente.

6/10 – Okay

Ricardo

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not a 5 Star experience. Disappointed
What a let down. This was DEFINITELY NOT a 5 Star hotel. The service attitude was not the best. After traveling through Spain for three weeks and staying in 5 star hotels, this was the most expensive property we stayed at and also the most disappointing. While the decor is very nice, the standard rooms were no better than a Disney area motel. The main lounge called “The Bistro”, was very nicely decorated, but regrettably there was nowhere in the hotel where you could have a drink with a decent view of the magnificent mountains. Prices were absurdly INSANELY expensive. I was charged €18 for two simple hot teas, with cheap paper tea bags. Ridiculous. When had to sign and leave a deposit to borrow an adapter plug. Imagine that! At a 5 star hotel. Shocking! The area was nice but our stay at THIS hotel dampened our enthusiasm.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von THE MANAGER am 15. Feb. 2019
Dear Sir: We deeply appreciate the time invested in giving us your feedback. Certainly the inconveniences that you have experienced during your stay do not correspond with the levels of quality and service that honor our brand. We take good note of your indications to correct any deviation from our standards and we will take all necessary measures to avoid repeating this type of situation in the future. Best Regards

10/10 – Hervorragend

ana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amei o hotel, a equipe, voltaria com certeza e indico
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von The manager am 12. Feb. 2019
Dear Ana : We greatly appreciate your feedback that helps us to improve our services every day We are delighted to know that you have enjoyed your stay with us.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
La habitacion para ser triple era pequeña. Para 2 personas estan perfectas. Los masajes y el spa estan muy bien. Todo el personal muy simpatico y profesional.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von EL DIRECTOR am 14. Feb. 2019
Es para nosotros una inmensa satisfacción saber que ha disfrutado de su estancia en nuestro Hotel. Pasaremos sus comentarios de felicitaciónes al equipo que seguro que les animan a continuar creciendo y mejorando cada dia a fin de proporcionar un excelente servicio. Cordialmente.

8/10 – Gut

MARC

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
ALERTE SANTE
MA FILLE EST ALLERGIQUE AU GLUTEN ET CELA N A PAS ETE PRIS EN CONSIDERATION
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von LE DIRECTEUR am 14. Feb. 2019
Cher Monsieur: Merci de votre commentaire dont Nous avions parlé. encore une foie toutes nos excuses pour cette erreur. Bien cordialement.

10/10 – Hervorragend

Terrence

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A very nice experience at Hotel Val De Neu!
A very nice experience: the hotel was very good; staff very attentive, professional, and service oriented; good restaurants, and overall ambience. The room was a bit small, and did not face the mountain, so the view was just ok. We look forward to going back again sometime!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
We greatly appreciate your feedback that helps us to improve our services daily. We would like to welcome you again and have the opportunity to offer you our best service and regain your trust Yours sincerely

10/10 – Hervorragend

Jean-Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bon hôtel
Séjour ski d'une semaine. Hotel parfaitement situé au pieds des pistes avec casier à ski disponible au départ des télécabines. Garage disponible en sous sol avec service voiturier, super petit déjeuné, sucré, salé,boissons, rien ne manque Personnel très sympathique et parlant plusieurs langue.
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
Nous vous espérons en 2021, avec toujours un grand service.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pagar para entra na hot tube eu nunca tinha visto
Spa não era acessível, tinha q fazer reserva e pagar 40 euros para entra na hot tube. Achei um absurdo
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
Caro cliente por ser pequeno, o nosso serviço de SPA não pode ser de entrada gratuita, mas podemos assegurar que na sua próxima visita o faremos a um preço especia

10/10 – Hervorragend

Frederic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel merveilleux
Absolument merveilleux , service impeccable , petit déjeuner magnifique , personnel super gentil
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von LD am 11. Feb. 2021
Merci pour le merveilleux, á l'image de nos clients.