Terrasse/Patio

Bewertungen von Hotel AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection

5 out of 5
Hotel AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection
Urbanizacion Val de Ruda, Avenida Perimetral, s/n, Naut Aran

Bewertungen

9,0

Wunderbar

49 von insgesamt 86 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
30 von insgesamt 86 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 86 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 86 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 86 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Guest Service am 2. Feb. 2019
Thank you for sharing your experience at the AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection. Come visit us again soon!

10/10 – Hervorragend

Maria paola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo espectacular
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gloria V. - Guest Relations am 30. März 2024
Estimada Maria Paola,En nombre de todo el equipo de AC Baqueira Ski Resort, queremos darle las gracias por elegirnos y por su comentario tan amable.Nos alegramos de que haya disfrutado de la estancia.Esperamos volver a verle en futuro.Un saludo cordial,

10/10 – Hervorragend

Carlos, Atherton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ubicación super comoda. Personal super atento, siempre encantadores y serviciales
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations - AC Baqueira Ski Resort am 26. Feb. 2024
Estimado Carlos,En primer lugar, queremos agradecerle el tiempo dedicado a compartir su experiencia con nosotros.Por parte de todo el equipo AC Baqueira Ski Resort, queremos agradecerle su amabilidad.Es un placer cuando nuestros clientes disfrutan de una buena experiencia con nosotros y valoran el trato cercano de nuestro personal. Haremos llegar sus buenos comentarios a todo el equipo de AC Baqueira Ski Resort.Esperamos poder volver a verle en un futuro cercano.Un saludo cordial.

10/10 – Hervorragend

frederique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Abel Serrano am 17. Jan. 2024
Dear Frederique,Greetings from AC Baqueira SKI Resort, Autograph Collection.We hope this email fids you well.First of all, thank you for choosing our property for your last stay in Baqueira.Thank you very much for sharing your feedback with us. We are very happy to see that you enjoyed your stay with us.It was a real pleasure for the whole team to have had you on our premises.We hope to welcome you back very soon, our hotel is your home in Baqueira.Sincerely,Abel SerranoGuest Relations

10/10 – Hervorragend

carlos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
excellent location and perfect for skiing
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Relations - AC Baqueira Ski Resort am 26. Feb. 2024
Dear Carlos,Thank you for your review!It's a pleasure to read that you enjoyed the location.We hope to see you again in the future.Best regards.

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Relations - AC Baqueira Ski Resort am 26. Feb. 2024
Estimado Jose, Gracias por su puntuación sobre la estancia en AC Baqueira Ski Resort.Nos alegramos de que haya sido una experiencia excelente.Esperamos volver a verle en la próxima temporada.Un saludo cordial

10/10 – Hervorragend

Diana a

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Elena

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Elena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La amabilidad del personal
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Emil Kristoffer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super convenient
Nice hotel , clean, great service and very easy and practical for skiing. Lift and lockers nearby, parking on site, equipment rental, shops and restaurants within minutes, also the hotel took care of the equipment before and after rental which was great so we didnt have to carry all the stuff back. Great experience overall.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

Edmundo

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

Ibrahim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour agréable en famille.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

6/10 – Okay

María Elena, Leon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
No es un hotel 5 Estrellas, yo creo que sí acaso, 4. Los cuartos muy chicos, mal equipados, los muebles se ruedan; la cama muy incómoda de baja calidad, al igual q las almohadas. Los restaurantes muy malos y caros. El personal poco amable, excepto por el Manager de alimentos y bebidas que fue muy cordial y servicial.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Patricia Ramos am 8. Jan. 2022
Estimada María Elena, En primer lugar quisiera agradecerle haber compartido con nosotros su experiencia en el hotel. Nuestro objetivo diario es siempre alcanzar las expectativas de nuestros clientes a través de nuestro servicio haciendo de su estancia una experiencia única en Baqueira. Sentimos en este caso, leer que no lo hemos conseguido. Sus comentarios se han compartido con el equipo del hotel como una forma crítica de comprender cómo podemos continuar brindando un servicio excepcional a huéspedes como usted. Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida y cambiar la impresión que ha tenido de nuestras instalaciones para recuperar de nuevo su confianza en nosotros, puesto que gracias a comentarios como el suyo mejoramos día a día. Muchas gracias

4/10 – Schlecht

Erick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not price value related
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Patricia Ramos am 15. Dez. 2021
Dear John, Thank you for sharing your experience at the AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection. Come visit us again soon! Warm regards,

8/10 – Gut

Roman

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Местоположение отеля отличное. Рядом подъёмник и прокат лыж. Нормальный завтрак. Плохая шумоизоляция стен. Не очень чистые номера. В остальном не плохо
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Patricia Ramos am 15. Dez. 2021
Dear Roman, , Thank you for sharing your experience at the AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection. As a valued customer we appreciate your feedback. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very lovely hotel, warm and welcoming
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2020
Antwort von Front office department am 11. März 2020
Dear guest, Thank you very much for choosing AC Baqueira Ski Resort. We are very glad to know you spent a lovely holiday and you had a great time! We hope to welcoming you back soon. Sincerely, Agustín Cazorla Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Relations am 20. Feb. 2020
Estimado cliente, Gracias por elegir AC Baqueira Ski Resort para pasar unas vacaciones con nosotros! Esperemos volver a darle la bienvenida muy pronto. Atentamente, Agustín Cazorla

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020
Antwort von Front office department am 8. Feb. 2020
Estimado cliente, Muchas gracias por su tiempo empleado para valorar nuestro servicio e instalaciones en nuestro AC Baqueira Ski Resort. Estamos muy felices de saber que todo ha estado a vuestro gusto. Esperamos volver a darle la bienvenida muy pronto. Atentamente, Agustín Cazorla Guest Relations Agustín Cazorla

10/10 – Hervorragend

SARL EIRPP LOIC

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Agustín Cazorla am 8. Feb. 2020
Dear SARL, Thank you very much for choosing us to spend a few days at AC Baqueira Ski Resort 5* We are so glad to know you spent a lovely holiday with us! We hope to welcoming you back soon

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Guest Relations am 8. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing AC Baqueira! We are glad to know you spend a great holidays with us! We hope to welcoming you back soon! Agustín Cazorla

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo me gusto!! Solo falto un poco de informacion en la entrada con respecto a la alquilada del equipo de esqui, ya que adentro del hotel hay un almacen de eso y no supimos sino ya al final!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Agustin Cazorla am 8. Feb. 2020
Estimado cliente, Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros y el resto de miembros de Expedia. Estamos muy felices de saber que todo ha estado a su gusto. Por favor, contacte con nosotros en el caso que tenga alguna duda para una posible reserva y quiera algo más de información adicional. Estaremos felices de poder ayudarle Atentamente,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Guest Relations am 8. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing AC Baqueira! We are glad to know you spend a great holidays with us! We hope to welcoming you back soon! Agustín Cazorla

10/10 – Hervorragend

Carlos, Medellín, Colombia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Extraordinario el lugar. El servicio de personal es maravilloso.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Front Office Manager am 31. Dez. 2019
Estimado cliente, En primer lugar, agradecerle que haya compartido su experiencia con nosotros. Nos encanta saber que le ha gustado nuestro AC Baqueira Ski Resort 5*, tanto por sus instalaciones como por el trato y profesionalidad del equipo que lo compone. Agradecemos sus comentarios y esperamos verles pronto. Atentamente, Patricia Ramos

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel, great staff.
Very comfortable, staff couldn’t have been more friendly and helpful. Great location right next to the gondola.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Front Office Manager am 31. Dez. 2019
Dear guest, First and foremost we would like to thank you for sharing your experience with us. It truly makes us proud to hear that you had enjoyed our beautiful resort and our exceptional location. We look forward to welcoming you back on your next visit to Baqueira, and as usual the entire team is at your disposal to assist with anything you might need. Warm regards, Patricia Ramos

10/10 – Hervorragend

patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel placé juste à côté des télésièges - très charmant , propre - chambres spacieuses
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Front Office Manager am 31. Dez. 2019
Cher client, Tout d´abord, je voudrais vous remerciez d’avoir choisi AC Baqueira Ski Resort pour passer quelques jours de vacances et surtout pour vos gentil commentaire. Nous nous réjouissons que tout ait été de votre goût. Je voudrais vous remercier pour votre mention spéciale sur la décoration de notre hotel et du personnel. On espère vous revoir bientôt, Patricia Ramos

10/10 – Hervorragend

Pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super séjour
Emplacement idéal dans une station de grande qualité L’hotel est d’une grande praticite et à tous les équipements nécessaires pour un super séjour. À noter la qualité de la restauration et du bar resto le NAHC.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Guest Service am 23. März 2019
Cher Monsieur Pascal, Je vous remercie beaucoup pour vos commentaires. Merci de partager votre expérience pendant votre séjour avec nous. Nous allons partager vos commentaires avec notre équipe. Je vous remercie de votre confiance en nous et en choisissant notre hôtel lors de votre séjour à Baqueira. Bonne journée

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All of the staff were very welcoming and the location for accessing the slopes was very good.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von Guest Service am 21. März 2019
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience at the AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection. As a valued customer we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!

8/10 – Gut

MERLET, Biarritz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Établissement très propre avec un personnel au petit soins . Un seul bémol : des chambres très bruyantes au 1er étage car zone commerciale en dessous avec de la musique .
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Guest Service am 16. März 2019
Cher Madame MERLET, Je vous remercie beaucoup pour vos commentaires. Merci de partager votre expérience pendant votre séjour avec nous. Nous allons partager vos commentaires avec notre équipe pour corriger les erreurs qui nous dit dans son commentaire de veiller à ce que nous résolvons ces incidents. Je vous remercie de votre confiance en nous et en choisissant notre hôtel lors de votre séjour à Baqueira. Cordialement,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a lovely hotel, the staff are excellent and the location is perfect for skiing in BB (moments from the lift, next door to great ski hire and also the lift pass place). We has two minor issues; 1. The rooms are HOT and there is no aircon `(only heating) as it is a winter only resort. This means that you have to have a window open at night, our room was on the second floor and had a large flat roof outside the patio door (the only “window” we had was the door). The flat roof is shared by almost everyone on the 2nd floor, so anyone could, in theory, could just walk in. 2. Our room for 3 was just a double room with a food out sofa bed. We had almost no floor space and were cramped all week. The ski locker for our on is clearly also designed for 2 with us having to cram everything in
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Nina - Guest Service am 26. Feb. 2019
Dear Guest, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at Hotel AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection. It is always encouraging to hear constructive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Please note your feedback has been shared with the hotel manager as a critical way of understanding how we can improve our services to create great experiences. Thank you for staying at the Hotel AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Baqueira. Have a lovely day!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Como positivo el trato del personal de los tratamientos de Spa. Personal del desayuno amable Precio elevado para el nivel del hotel. Habitación no corresponde con descripción. Se solicita cambio de habitación y el Room Move no fue fluido. Esperamos 30 minutos para poder encontrar los esquís en taquillas Restaurantes con mesas sin recoger y suciedad general Spa no a la altura, dos jacuzzis de plástico duro. Todo el spa encharcado en agua Disfrutando de la chimenea exterior en la terraza, a las 11 de la noche el encargado de bar sale con la tapa, la pone de malas maneras sin avisar golpeando el mueble, y se genera tanto humo que tenemos que abandonar la terraza y sin terminar la copa de vino
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Gardenia - Guest Service am 24. Feb. 2019
Estimado Anonymous, En primer lugar quisiera agradecerle el haber reservado en nuestro hotel durante su estancia en Baqueira y por haber compartido con nosotros su experiencia en el hotel. Nuestro objetivo diario es siempre alcanzar las expectativas de nuestros clientes a través de nuestro servicio haciendo de su estancia una experiencia única en Baqueira. Sentimos en este caso, leer que no lo hemos conseguido En este sentido quisiéramos pedirle disculpas por los hechos que nos comenta. Y desearía se pusiese en contacto directamente conmigo para poder ampliar información .Pese a todos nuestro fallos, esperamos poder darle de nuevo la bienvenida y cambiar la impresión que ha tenido de nuestras instalaciones para recuperar de nuevo su confianza en nosotros, puesto que gracias a comentarios como el suyo mejoramos día a día. Un cordial saludo,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Guest Service am 15. Feb. 2019
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience at the AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection. As a valued customer we appreciate your score. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Thank you again for your time and come visit us again soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Très bien situé. Spa possible. Salle de sport et salle de jeux avec tennis de table.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Guest Service am 17. Feb. 2019
Cher Anonymous, Merci d'avoir pris le temps de partager vos précieux commentaires. Je vous remercie de votre confiance en nous et en choisissant notre hôtel lors de votre séjour à Baqueira. Bonne journée - Guest Service

8/10 – Gut

Beatrice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bien
Très bon séjour. Personnel au top. Toujours au petits soins et nombreux. Par contre bruit de tuyauterie dans la salle de bains et insonorisation pas terrible ..mais nous reviendrons !
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Guest Service am 19. Feb. 2019
Chère Beatrice, Je vous remercie beaucoup pour vos commentaires. Merci de partager votre expérience pendant votre séjour avec nous. Je vous remercie de votre confiance en nous et en choisissant notre hôtel lors de votre séjour à Baqueira. Bonne journée - Guest Service

10/10 – Hervorragend

CESAR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Guest Service am 15. Feb. 2019
Dear Cesar, Greetings from AC Baqueira Ski Resort! We appreciate your business and value your honest feedback. Thank you for staying at the Hotel AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Leida.

10/10 – Hervorragend

daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Guest Service am 4. Feb. 2019
Estimado Daniel, ¡Gracias por darnos una calificación perfecta y por recomendar nuestro hotel a otros viajeros! Esperamos poder darles de nuevo la bienvenida si no esta temporada la que viene. ¡Que tengan un gran día! Un saludo,

10/10 – Hervorragend

Orlando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente escolha
Localização muito privilegiada, bem ao lado do principal teleférico da estação Baqueira-Beret. Ótimas instalações e serviço de alta qualidade.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nina - Guest Service am 27. Jan. 2019
Caro Orlando, Obrigado por nos dar uma classificação perfeita e por recomendar nosso hotel para outros viajantes! Esperamos recebê-lo novamente se esta temporada não vier em seguida e continuar antecipando suas necessidades para que você se sinta em casa, não apenas alcançando, mas excedendo suas expectativas, mais um ano. Tenha um ótimo dia! Uma saudação,

10/10 – Hervorragend

CHRISTOPHE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Guest Service am 2. Feb. 2019
Dear Christophe, Thank you for sharing your experience at the AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection. Come visit us again soon!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Guest Service am 2. Feb. 2019
Thank you for sharing your experience at the AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection. Come visit us again soon!

10/10 – Hervorragend

Joanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
Amazing hotel, amazing location, great for skiing. Really recommend this hotel
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2018
Antwort von Guest Service am 2. Feb. 2019
Dear Joanna, Thank you for sharing your experience at the AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection. Come visit us again soon!

10/10 – Hervorragend

juan carlos, barcelona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy nuevo y moderno. Perfecto para el esquí
El servicio es excelente y la comodidad de acceso a las pistas de esquí es insuperable. Dejas los esquís en el guardaesquies del telecabina y regresas cómodamente al hotel andando dos minutos. La habitación está muy bien pero hace demasiado calor. Este es el único defecto del hotel. La comida muy bien y el desayuno excelente.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2018
Antwort von Julia Guerrero am 5. März 2018
Estimado juan carlos, Muchas gracias por sus comentarios, y por habernos elegidos durante su estancia en Baqueira. Agradecemos sus comentarios, así como nos alegra saber que hemos podido alcanzar sus expectativas. Nuestro trabajo diario es alcanzar y mejorar nuestros estándares de servicio haciendo de su estancia una experiencia única en el Valle. Esperamos verles de nuevo el año que viene por el Valle. ¡Qué tengan un gran día! Un saludo,

10/10 – Hervorragend

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von Julia Guerrero am 3. März 2018
Estimado Juan, Gracias por darnos una calificación perfecta y por recomendar nuestro hotel a otros viajeros. Estoy segura de que todo nuestro personal del hotel disfrutó atendiendo sus necesidades tanto como usted ha disfrutado de su estancia. ¡Qué tenga un gran día! Un saludo

10/10 – Hervorragend

john

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Once we turned the heating off!
Once we turned the heating off! A great hotel in a great location. Good food, good bar, goid spa.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2018
Antwort von Julia Guerrero am 3. März 2018
Dear John, Thank you for choosing the Hotel AC Baqueira Ski Resort, Autograph Collection for your recent travels to Baqueira. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests speaks strongly to our company’s core values, “good service at a fair price.” Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Cuthbert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The staff at the hotel were fantastic. They could not be more helpful.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
la habitación es grande y cómoda. Quiás por el precio de la habitación deberia incluir el parking y el desayuno
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017